Top 18 caracteristici ale chatbot pentru a avea succes

Introducere – Un chatbot de succes
Funcțiile chatbot au evoluat atât de mult încât organizațiile iau în considerare. este esențial pentru strategiile lor de comunicare de afaceri să permită utilizatorilor să aibă răspunsuri în timp real. Un chatbot de succes
Adăugarea unui chatbot bazat pe inteligență artificială în afacerea dvs. este o modalitate excelentă de a rămâne cu un pas înaintea concurenței.
Oferiți un serviciu mai bun pentru clienți și creșteți implicarea dintre marca dvs. și clienți.
Profitarea de soluții de chatbot pentru afacerea dvs. ajută la creșterea comunicării cu clienții și la creșterea angajamentului.
Indiferent dacă sunteți o companie în creștere sau un nume consacrat, chatboții sunt întotdeauna un instrument excelent pentru a oferi valoare și pentru a satisface clienții în călătoria lor de cumpărare.
Scopul creării și construirii chatbot-urilor pentru afaceri și al încorporării funcțiilor chatbot este de a îmbunătăți comunicarea cu clienții.
Și ajută-ți clienții să obțină răspunsuri la întrebările lor în timp real.
Clienții implicați înseamnă percepție ridicată, ceea ce înseamnă creșterea afacerii.
- Să aruncăm o privire la câteva statistici:
- 65% din afacerile companiei provin de la clienții existenți.
- Consumatorii cheltuiesc mai mult pe mărci în care au încredere.
- Obținerea unui client nou este de 5 ori mai costisitoare decât păstrarea unui client existent.
- Consumatorii cheltuiesc mai mult pe mărci în care au încredere. Un client va cheltui cu 67% mai mult după 3 ani de aderare la un brand.
Peste 64% dintre respondenții din mediul de afaceri cred că chatboții îi ajută să ofere o experiență mai personalizată de servicii pentru clienți. Un chatbot de succes
Prin implementarea boților, companiile se pot coordona, deoarece clienții sunt mai confortabil să interacționeze cu chatboții.
Cu toate acestea, trebuie să cunoașteți funcțiile AI chatbot care vă pot ajuta să îndepliniți așteptările clienților și să răspundeți rapid la întrebările acestora.
Reținerea și implicarea clienților sunt importante pentru orice afacere pe termen lung, deoarece majoritatea profiturilor și veniturilor provin de la clienți fideli.
Cu toate acestea, aspectul mai important aici este cum să păstrați acești clienți, concentrându-vă în același timp pe achiziționarea de noi clienți.
Și călătoriile sofisticate ale clienților, cum ar fi achizițiile, conversiile, reclamațiile, loialitatea și percepțiile pot afecta bugetul unei companii.
Chatbot-urile activate cu inteligența artificială pot ajuta companiile să reducă costurile și eforturile de marketing prin automatizarea interogărilor primite de la clienți și a interacțiunilor frecvente.
Acești roboti de chat folosesc procesarea limbajului natural (NLP) și înțelegerea limbajului natural (NLU) pentru a umaniza conversațiile și angajamentele.
Ce face ca un chatbot să aibă succes?
Când creați un chatbot sau un asistent virtual, calitatea conversației ar trebui să fie cel mai important aspect.
Un chatbot ar trebui să adopte caracteristici și atribute care oferă o experiență de chat de mare capacitate. Un chatbot de succes
Puteți găsi resurse care descriu numeroasele beneficii ale utilizării chatbot-urilor pentru afaceri, dar nu luați niciodată în considerare aspectul conversației pe care ar trebui să-l ia.
- Faceți o căutare rapidă pe web pentru „profitul” sau „beneficiile” utilizării unui chatbot și aici veți găsi:
- Este disponibil 24/7.
- Vă ajută să economisiți bani.
- Această scară.
- Îți automatizează munca.
- Reduce erorile umane.
Deși toate aceste caracteristici sunt foarte utile și fac parte din ceea ce poate face o barcă pentru a ajuta o afacere, ele nu sunt unice pentru roboți.
Înțelegerea faptului că cea mai eficientă modalitate de a comunica și de a realiza lucruri este cheia pentru chatbot-uri și asistenți virtuali de succes.
Cei mai buni chatbot se concentrează întotdeauna pe calitatea conversației și au funcții care asigură o experiență de chat de mare putere.
Multe exemple de chatbot din viața reală combină elemente cheie ale tehnologiei, fluxului și designului pentru a se dovedi eficace în gestionarea interacțiunilor cu clienții fără a fi nevoie de asistență umană.
Iată câteva caracteristici cheie care fac ca chatbots să fie un succes.
1. Oferiți răspunsuri contextuale – Un chatbot de succes
Chatboții ar trebui să aibă capacitatea de a înțelege contextul, astfel încât clienții să simtă că vorbesc cu o persoană reală.
Profitând de progresele în procesarea limbajului natural (NLP), boții pot fi construiți pentru a înțelege contextul fără a pune întrebări valide.
2. Bine instruit cu întrebări frecvente:
Există multe beneficii pentru chatbot atunci când sunt instruiți. Un chatbot de succes
Instruirea regulată poate ajuta chatboții să devină mai puternici și să le permită să gestioneze întrebările și conversațiile mai eficient.
3. UI/UX excelent:
Chatbot-urile AI nu ar trebui să fie complicate de utilizat, altfel nu vor putea face conversația interactivă.
Designul ar trebui să fie simplu și intuitiv, astfel încât utilizatorilor să le fie ușor să le folosească pentru răspunsuri.
4. Permiteți transferul către o persoană – Un chatbot de succes
Boții trebuie să fie inteligenți pentru a înțelege importanța comunicării și sentimentul de complexitate.
Chiar și atunci când un șablon de chatbot pentru comandă online nu reușește să înțeleagă interogarea, poate în continuare să predea în mod inteligent conversația ajutorului umanitar.
5. Oferiți suport personalizat:
Boții proiectați folosind inteligența artificială și învățarea automată pot înțelege cu ușurință interacțiunea utilizatorului și pot răspunde în timp real.
Un șablon de chatbot de asistență pentru clienți poate ajusta tonul și limba pentru a oferi o experiență personalizată.
6. Recunoașterea intenției clientului – Un chatbot de succes
Chatbot-ul trebuie să poată discerne intenția clientului pentru a imita personalizarea și judecata asemănătoare omului. Un chatbot de succes
Feedback-ul clienților poate oferi o mulțime de informații care sunt esențiale pentru furnizarea de soluții sau pentru realizarea unei prezentări de vânzări.
Chatbot-urile bazate pe reguli eșuează frecvent, deoarece nu pot discerne intenția clientului.
Chatbot-urile bazate pe AI, NLP și învățare automată pot înțelege intenția, accesa date din trecut și pot pune întrebări pentru a determina ce își dorește cu adevărat clientul.
Odată ce este conștient de acest lucru, chatbot-ul tău poate merge mai sus și mai sus pentru a ajuta clientul și a oferi un serviciu satisfăcător.
Luați, de exemplu, chatbot-ul Facebook Messenger pentru Arsenal FC.
Chatbot-ul vă va întreba dacă doriți să cumpărați bilete sau să primiți notificări de scor atunci când întrebați despre meciurile viitoare.
Serviciul ușurează viața clientului, oferind o experiență cuprinzătoare.
7. Un generator de flux prin glisare și plasare:
Personalul dvs. nu ar dori să vorbească continuu cu compania care vă oferă chatbot-ul pentru a face actualizări conversaționale.
Un sistem care vă oferă control total asupra chatbot-ului este întotdeauna recomandat. Echipa ta are un avantaj semnificativ dacă ai un panou de administrare în care poți glisa și plasa intrările conversaționale.
Datorită acestui lucru, aveți control total asupra modului în care doriți să se desfășoare conversația dvs. Un chatbot de succes
De exemplu, puteți actualiza cu ușurință blocurile conversaționale pentru fiecare campanie de marketing sau promovare de vacanță conectându-vă în zona de administrare.
Acest lucru vă oferă control total asupra funcționării chatbot-ului și vă permite să faceți modificări în timp ce îl utilizați.
8. Intervenție umană ușoară pentru probleme complexe:
Eu spun că anumite discuții cu chatbot pot fi enervante, ceea ce mă surprinde.
Am avut frecvent interacțiuni în care nu am putut vorbi cu agentul. Chatbot-ul trebuie să-și vadă propriul potențial.
Botul ar trebui să aibă posibilitatea de a se conecta cu un agent atunci când se confruntă cu un blocaj și nu poate rezolva problema.
Când un chatbot nu poate rezolva problema, un agent cu cunoștințele necesare o poate face imediat.
Oferind această opțiune, puteți încuraja confortul clienților și încrederea în brand.
Top 10 funcții Chatbot care influențează performanța botului dvs – Un chatbot de succes
Când interacționează cu mărcile, clienții se așteaptă la nimic mai puțin decât experiențe grozave.
Când intenționați să utilizați un chatbot pentru a sprijini comunicarea comercială, trebuie să luați în considerare caracteristicile cheie ale designului chatbotului pentru a oferi o experiență de chat.
- Iată o listă cu primele 10 funcții chatbot pentru a construi un bot de succes
- Chatbot Marketing
- Chatbot Analytics
- Visual Flow Builder
- Personalizare Widget Chatbot
- Chatbot de inteligență artificială (AI).
- Analiza sentimentelor
- Predare prin chat live
- Suport de mesagerie omnicanal
- API-ul Chatbot
- Securitatea datelor
Să aruncăm o privire mai atentă la funcțiile AI chatbot care ajută la succesul conversațiilor.
1. Chatbot Marketing – Un chatbot de succes
Marketingul prin chatbot este o tehnică de marketing care utilizează programe de calculator pentru a automatiza potențialii potențiali și interacțiunile cu clienții în scopul de a genera vânzări, fie pe site-ul dvs. web, fie în aplicația dvs. Un chatbot de succes
Chatbot-ul permite companiilor de marketing să interacționeze cu clienții potențiali în orice moment și în orice calitate și să se califice, indiferent dacă echipa dvs. de marketing și vânzări este online sau nu.
La fel cum puteți utiliza marketingul prin chatbot pentru a răspunde la întrebările de asistență, puteți utiliza un chatbot pentru a începe o conversație cu vizitatorii site-ului, pentru a obține clienți potențiali calificați și chiar pentru a atrage clienții.
Folosirea chatbot-urilor pentru marketing vă poate ajuta afacerea să realizeze o gamă largă de activități de marketing, fie că este vorba de programarea întâlnirilor, urmărirea comenzilor, comandarea actualizărilor sau distribuirea de știri.
Funcțiile Chatbot pot ajuta la distribuirea vizitatorilor și la îndeplinirea comenzilor fără a forța utilizatorii să viziteze site-ul web.
Acestea ajută la colectarea de date pentru a înțelege nevoile publicului și pentru a conduce potențialul sub canalul de vânzări.
- Cea mai buna practica
- Luați în considerare conținutul care va fi în chatbot-ul dvs. și, de asemenea, căutați întrebările dvs. frecvente.
- Îmbogățiți-vă barca cu date pentru a satisface nevoile individuale ale clienților în mod individual și pentru a îmbunătăți rentabilitatea investiției (ROI).
- Evitați conversațiile complet deschise pentru a evita orice confuzie și pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului.
2. Chatbot Analytics
Deoarece știm că analiza chatbot-ului determină succesul chatbot-ului tău, ele pot oferi informații valoroase despre creșterea afacerii și strategiile de reținere.
Este important să fii conștient de performanța chatbot-ului, măsurându-i în mod constant beneficiile și capacitățile.
Acest lucru se poate face doar prin cunoașterea principalelor valori ale chatbot-ului, care este un aspect important și un factor crucial pentru succesul afacerii tale.
Planificând o strategie de chatbot de succes, puteți măsura performanța botului dvs. și puteți evalua creșterea afacerii dvs. Un chatbot de succes
Puteți profita de analiza chatbot pentru a lua decizii bazate pe date și puteți urmări KPI relevante pentru chatbot pentru a înțelege mai bine călătoriile clienților.
Principalii indicatori ai chatbot-ului pentru a măsura performanța chatbot-ului:
- Numărul total de utilizatori: – numărul total de utilizatori care interacționează cu chatbot-ul poate determina câți clienți folosesc chatbot-ul dvs.
- Rata de interacțiune:- Monitorizarea KPI-urilor ratei de interacțiune vă poate ajuta să măsurați implicarea utilizatorilor în timp ce interacționați cu chatbot-ul dvs.
- Rata de rezervă (FBR):– Rata de rezervă va obține o perspectivă asupra situațiilor în care botul nu este în măsură să detecteze solicitarea utilizatorului și să ofere o soluție relevantă.
- Rata de respingere:- Aceasta se referă la numărul de utilizatori care intră pe un site web și părăsesc fără a interacționa cu chatbot-ul tău.
3. Visual Flow Builder
Crearea unui chatbot ar trebui să fie ușoară și fără probleme.
Visual Flow Builder face acest lucru posibil și permite construirea de bot cu cod zero.
Cu ajutorul unui constructor de chatbot drag-and-drop, barca poate fi proiectată direct pe platformă.
Dacă nevoile dvs. de afaceri sunt simple, puteți utiliza Visual Flow Builder. Vă puteți gestiona ideile într-o interfață intuitivă și puteți construi un bot puternic fără cunoștințe de codare.
Cu Visual Flow Builder, automatizați soluțiile pentru o serie de probleme ale clienților și asigurați o comunicare fără întreruperi.
De asemenea, ajută la ajustarea fluxului de lucru al bărcii și la îmbunătățirea performanței acesteia pe baza feedback-ului clienților.
- De ce este importantă performanța Visual Flow Builder?
- Blocurile de chat cu drag-and-drop pot fi folosite pentru a vă crea poveștile fără cunoștințe tehnice sau abilități de codare.
- Va exista o serie de formate de răspuns la bot și acțiuni din care să alegeți și să vă asigurați cele mai bune experiențe de chatbot.
- Este posibil să personalizați designul bărcii în sincronizare cu nevoile specifice ale afacerii.
- Crearea unui asistent virtual va fi întotdeauna ușoară, având capacitatea de a sugera răspunsuri și de a automatiza soluții la probleme comune.
4. Personalizare Widget Chatbot
Personalizarea botului poate oferi o mai bună înțelegere a modului în care bot comunică printr-o alegere de ton, stil și limbă.
Botul dvs. va deveni mai autentic pentru a avea încredere în utilizatori. Optimizarea widgeturilor poate ajuta în două domenii principale:
- Branding – Mesajul cheie al mărcii dvs. poate fi setat pentru persoana bot pentru a implica clienții individual.
- Mesaje – Puteți configura salutări calde de bun venit pentru a începe o conversație și, de asemenea, să vă ghidați oaspeții despre produse și servicii.
Personalizarea widget-ului Chatbot este esențială pentru a reflecta personalitatea mărcii dvs. și pentru a câștiga încrederea clienților.
Personalizând caracterul chatbot, puteți îmbunătăți experiența generală a clienților. Un chatbot de succes
Domenii cheie pentru personalizarea botului dvs.
- Nume de bot – Trebuie să alegem un nume de bot care este relevant pentru nevoile noastre de afaceri, cum ar fi un bot de asistență.
- Nume afișat – Oferiți chatbot-ului nostru numele afișat corespunzător, astfel încât să reflecte pe deplin personalitatea mărcii noastre.
- Slogan – Chatboților li se poate oferi sloganul potrivit pentru a se potrivi nevoilor specifice de afaceri.
- Avatare bot – Vor exista diferite avatare bot din care să aleagă și să ofere utilizatorilor impresia corectă.
- Canale – Putem decide dacă un chatbot va fi activ pentru un canal web sau Facebook.
- Nivelul de precizie al botului – Acest lucru ne ajută să selectăm interogări care se potrivesc cu procentul nivelului de precizie.
- Setați preferința pentru bot și agent uman – Putem alege opțiunea preferată care se potrivește afacerii noastre și setăm preferința pentru bot și agent uman pentru o comunicare fără întreruperi.
Setați evenimente de declanșare – Aici putem selecta declanșatorii pentru chatbot în diferite situații. Chatbot-ul va începe conversația pe baza declanșatorului selectat.
5. Chatbot de inteligență artificială (AI).
Chatbot-urile sunt valoroase atât pentru companii, cât și pentru consumatori, deoarece reduc barierele în calea accesului la date create de orice, de la dizabilități fizice la inteligență tehnică,
facilitați navigarea pentru a conecta utilizatorii la rezultate cât mai repede posibil și pentru a oferi o alternativă rentabilă la personal.
Chatbot-urile bazate pe reguli nu pot înțelege contextul sau intenția interogărilor umane.
Pe de altă parte, chatboții cu inteligență artificială sunt mai avansați, pot gestiona mai ușor interogările deschise și își îmbunătățesc performanța în timp.
Chatbot-urile activate de AI pot permite comunicarea dinamică și inteligentă, deoarece munca lor depinde de fluxurile de bot care comunică între ele.
Acești roboti de chat sunt echipați pentru a oferi răspunsuri asemănătoare oamenilor, deoarece pot înțelege intenția și pot înțelege cu ușurință conversațiile din trecut.
Spre deosebire de chatboții de bază, care se bazează de obicei pe reguli, chatboții AI se bazează pe procesarea limbajului natural și pe limbajul natural pentru a înțelege și a răspunde persoanelor cu care comunică.
Chatbot-urile AI folosesc învățarea automată, abilitatea AI de a face roboții inteligenți în timp și utilizare.
- De ce este AI o caracteristică importantă într-un chatbot AI?
Discursul uman poate fi interpretat cu un algoritm NLP pentru a oferi un răspuns bine adaptat.
Aportul consumatorilor poate fi analizat pentru îmbunătățirea continuă a performanței, iar companiile pot folosi acest aspect pentru a oferi servicii active pentru clienți și o experiență perfectă pentru clienți.
Este posibil să se măsoare performanța unei bărci în timp, să se lucreze la reacții și fluxul de lucru și să o antreneze pentru alte abilități.
6. Analiza sentimentelor
Analiza sentimentelor este procesul de determinare dacă partea de scriere este pozitivă, negativă sau neutră.
Un sistem de analiză a sentimentelor pentru analiza textului combină procesarea limbajului natural (NLP) și tehnicile de învățare automată.
Analiza sentimentelor este una dintre caracteristicile avansate ale unui chatbot care se bazează pe conceptul de identificare a sentimentului din spatele mesajului unui client.
Pentru a crește valoarea comunicării cu clienții, un bot trebuie să înțeleagă starea de spirit a clientului prin structuri de propoziții și indicii verbale.
Utilizarea Emotion Analytics poate adăuga valoare chatbot-urilor dvs. de serviciu pentru clienți și poate asigura o experiență mai bună.
Boții AI pot folosi analiza sentimentelor pentru a modifica răspunsurile și a le distribui publicului pe baza scorurilor de satisfacție, în conformitate cu sentimentul clienților.
Acestea pot ajuta la analiza datelor consumatorilor de pe canalele sociale, sondaje, feedback și recenzii pentru a înțelege cât de bine sunt percepute produsele sau serviciile de către clienți.
- Să vedem cum funcționează analiza emoțiilor în chatbot?
Poate identifica tipurile de emoții și poate analiza emoțiile dacă conversația este pozitivă, negativă, neutră sau obiectivă.
Tehnologia poate măsura intensitatea emoțiilor și poate nota fiecare emoție. Un chatbot de succes
Analiza emoțiilor oferă apoi rezultatul final care ajută chatbot-ul să conducă conversația în consecință.
7. Predarea Live Chat către un agent uman
Chatbot-urile sunt avansate și inteligente pentru a gestiona orice tip de conversație cu clienții.
Cu toate acestea, există situații în care boții eșuează și este necesară intervenția umană. În astfel de cazuri, un chat de rezervă bine definit ajută botul să transfere agentul uman potrivit.
Fallback-urile trebuie definite pentru două situații:
(i) când interogările bot sunt complexe și
(ii) atunci când utilizatorii preferă să interacționeze cu un reprezentant de asistență.
Obiectivul principal al Live Chat Handover este de a oferi clienților o opțiune de rezervă pentru a ieși din conversația chatbot sau a vorbi cu agentul live pentru orice chestiune urgentă sau complicată.
Utilizator: Vreau să vorbesc cu un bărbat
Bot: Există un agent de chat live disponibil. Vrei să te transfer?
Utilizator: Da, vă rog
Barca: Bine, te transfer acum. Vă mulțumim pentru răbdare, agentul vă va răspunde în curând.
- Cea mai buna practica
Chatboții trebuie să afle tipul de problemă cu clientul și să aducă imediat utilizatorul la agentul potrivit.
Folosiți etichete și variabile pentru a ajuta botul să colecteze informațiile utilizatorului și apoi să trimită date agentului la predare.
Agenții ar trebui să poată înțelege contextul și să observe interacțiunea dintre barcă și client pentru a oferi o soluție rapidă.
8. Suport de mesagerie omnicanal – Un chatbot de succes
WhatsApp, Facebook, Twitter, Telegram – toate acestea au devenit instrumente de supraviețuire corporativă. Absența de pe rețelele sociale este ca și cum te-ai îndepărta de 71% dintre clienții tăi.
Prin urmare, trebuie să vă implementați chatbot-ul pe toate canalele.
Mărcile care profită de strategia pe toate canalele primesc cu 91% mai mulți clienți pe an decât altele.
Funcțiile Chatbot care permit suportul pentru mesagerie pe toate canalele pot ajuta mărcile să înțeleagă interesele și preferințele clienților și le permit agenților să profite cu ușurință de conversațiile anterioare pentru a comunica cu clienții în viitor.
- De ce este importantă caracteristica de suport pentru mesagerie omnicanal?
Funcțiile Chatbot pot fi lansate cu ușurință pe toate canalele, fără a fi nevoie de integrare manuală pentru a asigura o experiență constantă a clienților.
Clienții nu trebuie să se repete, deoarece chatboții pot oferi suport contextual prin detalii relevante.
Companiile pot profita de asistența pe toate canalele pentru a oferi soluții mai bune sau sondaje de feedback.
9. Chatbot API
Un API Chatbot se va asigura că clienții dvs. au libertatea și dreptul de a naviga prin el și de a găsi ceea ce caută.
Acesta va menține angajamentul și va crea o experiență unică. Un chatbot de succes
Un API de chatbot vă poate ajuta să mergeți mai departe și să obțineți mai mult decât ar permite în mod normal un constructor de chatbot.
Vă puteți baza pe acesta pentru a extrage date din alte instrumente precum CRM, baze de date etc., pentru a încuraja interacțiunea cu clienții.
API-urile sunt deosebit de utile atunci când vine vorba de a ajuta un chatbot să recupereze datele utilizatorilor dintr-o varietate de aplicații și surse pentru a spori implicarea clienților.
- De ce este importantă caracteristica Chatbot API?
Compania ta poate folosi API-ul Chatbot pentru a eficientiza fluxul de date între CRM-ul tău sau orice număr de baze de date și poate folosi informațiile pentru a adăuga valoare conversațiilor tale cu clienții.
Integrarea API poate ajuta la creșterea performanței și productivității chatbot-ului, deoarece afacerea dvs. poate profita de natura interconectată a datelor existente.
API-ul Chatbot vă ajută să trimiteți mesaje personalizate pe baza adresei IP sau a datelor vizitatorilor site-ului web.
10. Securitatea datelor
Chatbot-urile sunt acum foarte populare în toate industriile care se ocupă cu date extrem de sensibile și informații de identificare personală. Chatboții trebuie să colecteze date pentru a funcționa optim și nu ar trebui să fie vulnerabili la atacurile de hacking.
Nu există nicio tehnologie care să demonstreze complet hacking-ul, iar chatbot-urile nu sunt diferite. Ele pot fi expuse riscului din diverse motive, inclusiv codare slabă, garanții slabe sau eroare de utilizator.
Amenințările sunt unul dintre cele două tipuri de riscuri de securitate cu care se pot confrunta chatboții, deoarece includ malware și atacuri DDoS care vă pot deturna sistemul și vă pot solicita răscumpărare. Un chatbot de succes
Hackerii pot, de asemenea, să expună datele sensibile ale clienților sau să exploateze vulnerabilitățile din sistem în avantajul lor.
- Cele mai bune practici pentru asigurarea securității chatbot-ului
- Criptare de la capăt la capăt – Designul botului trebuie să împiedice accesul la mesaj pe oricine, altul decât expeditorul și destinatarul.
- Autentificare și autorizare – Acestea sunt cele două procese principale de securitate care trebuie utilizate pentru a asigura verificarea identității utilizatorului și pentru a permite chatbot-ului să efectueze orice sarcină.
- Mesaje care se autodistrug – Chatboții trebuie să șteargă mesajul sensibil după o anumită perioadă de timp pentru a preveni orice utilizare greșită a informațiilor sensibile.
- Scanare personală – Această tehnologie este utilizată pentru a verifica identitatea personală atunci când este inițiată o tranzacție sau când este nevoie să accesați un cont bancar folosind un chatbot.
11. Generator de chatbot fără cod:
S-ar putea să credeți că este nevoie de multă muncă pentru a crea un chatbot.
Astfel, puteți crea cu ușurință un asistent virtual care poate oferi soluții și poate automatiza remedieri pentru problemele raportate frecvent sau cazurile de utilizare ale serviciului pentru clienți, folosind un generator de bot GUI (interfață grafică de utilizator) fără cod.
Puteți realiza toate acestea fără a scrie o singură linie de cod, așa cum spune și numele, astfel încât să nu mai depindeți de un dezvoltator sau de un om de știință de date.
Pentru ca chatbot-ul dvs. de asistență să fie cu adevărat util, trebuie să implementați un sistem care este capabil să facă mai mult decât să facă recomandări pentru articole din baza dvs. de cunoștințe, în funcție de interogarea clientului.
De exemplu, chatbot-ul dvs. ar trebui să poată ajuta un consumator care vorbește cu acesta imediat dacă dorește să-și schimbe comanda.
Oferind această asistență imediată, spre deosebire de publicarea unui articol sau Întrebări frecvente intitulate „Politica de schimb” sau redirecționarea acestora către un agent de asistență, chatbot-ul tău îmbunătățește experiența pentru consumatori.
12. Capacități multilingve:
Dacă baza dvs. de clienți este globală, este esențial să oferiți asistență clienților în mai multe limbi, deoarece acest lucru crește accesibilitatea și crește fericirea clienților.
Clienții s-au simțit loiali companiilor care au furnizat servicii în limba lor maternă în 70% din timp2.
Puteți crea procese bot end-to-end în limba pe care clienții dvs. o folosesc cel mai eficient, cu un sistem chatbot bun.
Când implementați chatbot-ul în mai multe limbi, trebuie să vă asigurați, de asemenea, că articolele de soluție sugerate sunt disponibile și în acele limbi.
Prin crearea unei baze de cunoștințe bilingve, acest lucru poate fi realizat. Un chatbot de succes
13. Formate de mesaje rich media:
Emoji-urile, meme-urile, GIF-urile și alte forme de conținut media îmbogățit sunt utilizate în mod obișnuit în conversațiile zilnice de către consumatorii de azi, care au la bază digitalul.
Puteți da viață interfeței de utilizare a chatbot-ului dvs. și puteți crește implicarea utilizatorilor prin includerea interacțiunilor cu media îmbogățită (orice tip de informații, altele decât textul simplu) în abordarea dvs. de conversație.
Emoji-urile, caruselele, calendarele, fotografiile și videoclipurile pot fi folosite în fluxul chatbot-ului pentru a crește implicarea clienților.
14. Oportunitatea de a vorbi cu un agent individual – Un chatbot de succes
Chiar dacă chatbot-urile pot realiza acum mult mai mult decât au făcut acum câteva decenii, unele circumstanțe pot necesita totuși intervenția umană.
În aceste circumstanțe, chatbot-ul dvs. trebuie să transfere politicos și inteligent controlul discuției unui agent de asistență pentru clienți care are experiența necesară pentru a accelera rezolvarea.
După cum se arată în ilustrația de mai jos, clientul trebuie să-și blocheze cardul, iar chatbot-ul direcționează solicitarea imediat către un reprezentant uman, deoarece recunoaște urgența.
Clienții care ezită să comunice cu un chatbot pot beneficia de posibilitatea de a alege să părăsească conversația și să vorbească cu un agent live.
Acest lucru face posibilă prevenirea oricărui consumator de a avea o experiență negativă de utilizator.
15. Inteligența emoțională:
Brandurile și clienții se pot conecta emoțional și se pot angaja în construirea relațiilor.
Este esențial să activați sau să construiți chatbot-uri care să dezvolte și să favorizeze conexiunile cu clienții, deoarece aceștia servesc drept punct principal de contact între compania dvs. și clienții săi.
Chatboții pot înțelege emoțiile și intențiile de bază ale consumatorilor cu ajutorul analizei sentimentelor și pot răspunde la acestea în cel mai eficient mod posibil.
Prin urmare, analiza sentimentelor devine o caracteristică crucială a chatbot-ului.
Brandurile și clienții se pot conecta emoțional și se pot angaja în construirea relațiilor.
Este esențial să activați sau să construiți chatbot-uri care să dezvolte și să favorizeze conexiunile cu clienții, deoarece aceștia servesc drept punct principal de contact între compania dvs. și clienții săi.
Chatboții pot înțelege emoțiile și intențiile de bază ale consumatorilor cu ajutorul analizei sentimentelor și pot răspunde la acestea în cel mai eficient mod posibil.
Prin urmare, analiza sentimentelor devine o caracteristică crucială a chatbot-ului.
16. Instruire rapidă pentru chatbot:
Una dintre cele mai fascinante caracteristici ale chatbot-ului este capacitatea de a-l învăța pe chatbot să efectueze singur raționament complicat, fără asistența unui om, cu ajutorul DocuSense.
Nu trebuie să adăugați și să actualizați manual întrebări frecvente când utilizați chatbot; doar încărcați baza de cunoștințe.
În câteva secunde după analizarea datelor, chatbot-ul poate oferi un răspuns relevant.
DocuSense poate fi folosit pentru a oferi chatbot-ilor noștri mai multe capacități, mai degrabă decât pentru a trimite întrebări simple persoanelor reale.
17. Integrare cu aplicații terță parte:
Conectați chatbot-ul la programele terță parte alese de dvs., cum ar fi Google Sheets, Salesforce și Zendesk.
Generați clienți potențiali, adunați informații și maximizați performanța chatbot-ului.
Oferim asistență atât pentru integrări native, cât și personalizate.
Companiile pot extrage sau ocoli datele, analizele și rapoartele necesare pentru a monitoriza tendințele și a face alegeri de afaceri prin integrarea cu aplicații terță parte.
18. Generator de flux interactiv:
Puteți alege direcția și fluxul chat-urilor chatbot cu ajutorul generatorului de flux chatbot Engati.
Puteți organiza și aduna întrebări și răspunsurile care le urmează, precum și răspunsuri diferite la anumite întrebări ale consumatorilor.
Un generator de flux de chatbot creează cursurile posibile pe care le-ar putea urma răspunsurile utilizatorilor.
Rezumat – Un chatbot de succes
O soluție de bot cu funcții excelente de chatbot este esențială pentru atingerea obiectivelor de afaceri.
Puteți profita de diferitele caracteristici ale chatbot-urilor pentru a adăuga valoare nelimitată comunicării de afaceri.
Cei mai buni chatbot au funcții precum implementarea fără cod, suport pentru mesaje pe toate canalele, opțiuni de rezervă, analiza emoțiilor pentru a adăuga valoare conversației.
Integrarea chatbot-urilor în afacerea dvs. vă poate ajuta să oferiți răspunsuri inteligente și automate și să atingeți eficient obiectivele de marketing. Un chatbot de succes
Pentru a obține o rentabilitate a investiției și pentru a identifica adevăratul potențial al afacerii dvs., ar trebui să vă concentrați întotdeauna pe utilizarea funcțiilor.
Dacă aveți deja un chatbot creat pentru site-ul dvs., încercați să încorporați aceste funcții chatbot și măsurați diferența.
Și dacă nu ai unul, poți începe să construiești primul tău chatbot cu Chatbot-ul Botrise.
Chatbot-ul Botrise vă permite să optați pentru o perioadă de încercare gratuită timp de 30 de zile, care poate fi ulterior actualizată în funcție de nevoile și cerințele dvs. de afaceri.