Top 8 instrumente chatbot pentru comerțul electronic

Introducere – Instrumente chatbot comerț electronic
Știați că se așteaptă ca chatboții să genereze tranzacții de comerț electronic în valoare de 122 de miliarde de dolari până în 2023?
Acest lucru se datorează probabil pentru că cel mai bun bot de comerț electronic ajută la economisirea de timp, bani și efort uman în același timp.
Cu cât chatbot-urile sunt mai lungi, cu atât vor aduce mai multe beneficii.
Dar dacă nu aveți deja un chatbot de comerț electronic, ar trebui să începeți căutarea cu noi.
Avem niște chatboți grozavi pentru proprietarii de afaceri de comerț electronic, care probabil vă vor satisface nevoile imediat.
Ce este un chatbot pentru comerț electronic?
Un chatbot de comerț electronic este un asistent virtual inteligent bazat pe inteligență artificială pe care comercianții cu amănuntul online îl pot folosi pentru a interacționa cu clienții în toate etapele călătoriei lor.
Chatbot-urile de comerț electronic sunt cea mai bună modalitate de a ajuta cu „comerțul conversațional”, adică utilizarea interfețelor conversaționale precum mesageria online, chatbot-uri, asistenți vocali etc., pentru a face cumpărăturile mai distractive pentru clienți.
Beneficiile chatbot-ului în comerțul electronic
1. Asistență 24/7:
Majoritatea clienților se așteaptă ca afacerile să fie deschise non-stop, șapte zile pe săptămână.
O echipă de servicii pentru clienți care lucrează non-stop este o opțiune, dar este costisitoare.
Cu chatboții, puteți scăpa de acest cost și, totuși, vă puteți asigura că clienții dvs. sunt îngrijiți imediat, indiferent de ora din zi.
Oferirea de asistență 24 de ore pe zi este o modalitate excelentă de a menține clienții fericiți. Instrumente chatbot comerț electronic.
2. Cheltuieli reduse:
Puteți economisi mulți bani pe serviciul clienți, punând chatboții să facă majoritatea (sau probabil toate) sarcinile dvs. de serviciu pentru clienți.
Când chatbot-urile ajută clienții, este nevoie de mai puțin sprijin uman, astfel încât să vă puteți concentra pe părți mai importante ale site-ului dvs. de comerț electronic, cum ar fi aspectul paginilor sau procesul de finalizare a achiziției.
De asemenea, puteți reduce foarte mult greșelile umane și puteți îmbunătăți serviciile pentru clienți cu puține resurse.
3. Restaurare cărucior:
În ciuda a ceea ce cred majoritatea oamenilor, un cărucior abandonat poate fi, de asemenea, o modalitate excelentă de a câștiga bani.
Chatbot-ii pot reaminti utilizatorilor articolele pe care le-au lăsat în coșul de cumpărături și îi pot întreba dacă doresc să verifice sau să își curețe coșurile.
De cele mai multe ori, aceste mementouri îi determină pe clienți să se întoarcă la cărucioarele lor și să cumpere unele sau toate articolele din cărucioarele lor.
4. Direcția produsului:
Oamenii care fac cumpărături online se pierd adesea în labirintul de milioane de articole.
Chatboții pot ajuta acest tip de clienți să găsească exact produsul pe care îl doresc într-un catalog imens și să meargă direct la pagina de finalizare a comenzii sau să afle despre vânzări.
Chatboții pot ajuta clienții și îi pot lăsa să cumpere lucruri pe loc, răspunzând la întrebările lor sau oferindu-le sfaturi.
De exemplu, ShopBot de la eBay le arată clienților cum să-și folosească produsele, le pune întrebări pentru a-și da seama de ce au nevoie și le face sugestii, la fel ca un adevărat agent de vânzări. Instrumente chatbot comerț electronic.
5. Răspundeți instantaneu la întrebările frecvente:
„Când începi să faci afaceri? Există un magazin aproape de locul unde locuiesc eu? Acest produs vine cu oferte?”
Iată câteva dintre cele mai frecvente întrebări la care chatbot-ul dvs. poate răspunde imediat. Pentru întrebări simple ca acestea, nu aveți nevoie de un agent uman pentru a pune totul la punct.
Nordstrom știa asta cu mult timp în urmă. Deci, au creat un chatbot IA pentru comerțul electronic pentru a răspunde mai rapid la cele mai frecvente întrebări.
8. Platforme de chatbot de comerț electronic
1. Botrise | Platformă chatbot de comerț electronic:
Una dintre cele mai bune platforme pentru afacerea dvs. este Botrise.
Salutare din viitor. Cu funcția de comerț electronic a Botrise , vă puteți deschide propriul magazin online chiar în messenger. Instrumente chatbot comerț electronic.
Cu doar câteva clicuri, poți chiar să alegi între deschiderea unui magazin fizic și a unui magazin online. Botrise este cel mai bun robot de cumpărături online din zilele noastre.
Nu aveți nevoie de un site web de comerț electronic elegant dacă clienții dvs. pot cumpăra bunurile chiar din magazin.
Cu ajutorul chatbot-ului Botrise, poți răspunde automat la comentariile făcute de urmăritorii tăi Instagram.
Puteți partaja o fotografie sau un videoclip pe Instagram. Cu funcția noastră de postare programată, Botrise și alte instrumente precum tozo.social , toate sarcinile pot fi efectuate automat.
Cu chatbot-ul Botrise, acum poți crea și vinde un meniu virtual pentru restaurantul tău. Meniurile cu coduri QR sunt ceva de reținut. Instrumente chatbot comerț electronic.
Caracteristici și beneficii Chatbot:
1. Cu messenger ecommerce, puteți înființa un magazin și puteți vinde bunuri digitale.
2. Usor de realizat, nu este nevoie de programare.
3. Postările de blog pot primi comentarii și răspunsuri automate.
Pro:
1. Postările, răspunsurile, DM-urile și comentariile pe Instagram pot fi făcute automat.
2. Utilizați automatizarea pentru a obține clienți potențiali care sunt cel mai probabil să fie buni.
3. Îndrumări tehnice remarcabile.
2. Pandorabots | Platformă chatbot de comerț electronic:
De fiecare dată când un client interacționează cu Pandorabots, se apropie cu un pas de automatizare.
Vă permite să vorbiți cu clienții din întreaga lume în limba lor maternă. Nu trebuie să vă faceți griji că pierdeți cererile lor de ajutor.
În plus, vă permite să vă folosiți vocea pentru a face lucruri. Clienții tăi pot vorbi cu chatbot-ul, iar ceea ce spun ei poate fi transformat în text în widget-ul chatbot.
Dacă adăugați acest chatbot la alte platforme de mesagerie, veți putea folosi aceleași funcții. Instrumente chatbot comerț electronic.
Caracteristici cheie:
1. Funcționalitate Speech-to-text care funcționează cu vocea dvs.
2. Funcționează bine pentru companiile care nu știu să codifice.
3. Funcționează pe o serie de platforme de mesagerie diferite.
Pro:
1. Puteți deține și descărca codul pe o platformă open source.
2. Dacă doriți să vă construiți propriul bot, aveți o mulțime de opțiuni și puteți face cu ușurință unele performante.
Contra:
1. Pentru a utiliza AIML pur, trebuie să vă definiți propriile intrări și ieșiri.
2. Nu este o idee bună să folosiți Pandorabots pentru a vă construi botul și apoi să îl găzduiți în altă parte.
3. mai potrivit pentru designeri și dezvoltatori CX.
3. Octane AI | Platformă chatbot de comerț electronic:
Octane AI nu este doar o altă companie care produce chatbot. Vă va oferi mai mult decât vă puteți gândi.
Acest furnizor de servicii vă permite deja să faceți chestionare pentru site-ul dvs. de comerț electronic care sunt distractive și interesante.
De asemenea, vă oferă acces la o interfață fără cod pe care o puteți utiliza pentru a crea ferestre pop-up conversaționale care cresc și mai mult implicarea.
În afară de asta, puteți folosi și chatbot-ul său pentru afacerea dvs. de comerț electronic. Instrumente chatbot comerț electronic.
Poate fi folosit pe diferite platforme de mesagerie, ceea ce vă ajută să oferiți clienților o experiență omnicanal.
Această funcție este excelentă pentru a aduce înapoi clienții care și-au lăsat coșurile de cumpărături la mijloc și au părăsit site-ul dvs. web.
Caracteristici cheie:
1. Integrari de analize de la roboți terți.
2. Boți care trimit mesaje SMS.
3. Mesaje după fapt.
Pro:
1. Platforma este destul de solidă și există multe opțiuni pentru cei mai buni roboți de comerț electronic.
2. Creat pentru Shopify și funcționează cu o mulțime de platforme de comerț electronic diferite.
Contra:
1. Dacă doriți să utilizați toate caracteristicile platformei, costă mult mai mult decât alte produse similare.
2. Octane AI nu are un API în acest moment.
3. Octane AI nu are o aplicație mobilă care să vă permită să țineți pasul cu conversațiile și să verificați cum merg lucrurile în timp ce sunteți în oraș.
4. Mobile monkey | Platformă chatbot de comerț electronic:
MobileMonkey este un alt cel mai bun chatbot de comerț electronic care utilizează tehnologia bazată pe inteligență artificială pentru a implica mai bine clienții și pentru a răspunde la întrebările lor mai rapid. Instrumente chatbot comerț electronic.
Funcționează excelent pentru afaceri noi, întreprinderi mici și mijlocii și chiar agenții.
Acest chatbot este cunoscut pentru că poate lucra cu multe platforme diferite de mesagerie.
Îl puteți partaja pe WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram Direct Messages și alte aplicații.
Acest lucru vă va ajuta să răspundeți la întrebări pe alte platforme decât site-ul dvs. de comerț electronic.
De asemenea, toate conversațiile de pe toate platformele pot fi găsite în căsuța lor unificată de chat.
Caracteristici cheie:
1. Instrumente de marketing integrate chiar în chat-ul web, Facebook Messenger și SMS.
2. Creați și editați chatbot-uri cu un flux vizual.
3. Adăugarea de chat live și trecerea la acesta.
Pro:
1. Toate planurile au contacte și clienți potențiali nelimitat.
2. Pentru o platformă atât de puternică, este surprinzător cât de ușor este de utilizat.
Contra:
1. Raportarea este destul de simplă și, din moment ce nu există integrări, nu funcționează cu nimic altceva.
2. Datorită noilor funcții, interfața cu utilizatorul este adesea actualizată.
5. Chatfuel | Platformă chatbot de comerț electronic:
Vrei ca magazinul tău online să se descurce și pe rețelele sociale? Aici, Chatfuel ar putea fi cel mai bun pariu al tău.
Acest instrument este văzut ca unul dintre cele mai bune exemple de chatbot de comerț electronic, deoarece poate răspunde la întrebări despre produse de pe site-urile de socializare precum Instagram și Facebook. Instrumente chatbot comerț electronic.
Fiind unul dintre roboții pentru comerțul electronic, se ocupă de toată codificarea clienților săi.
Pentru a adăuga o conversație, nu trebuie să știți cum să codificați. Vine chiar și cu șabloane gratuite de întrebări frecvente care pot fi afișate în timp ce botul și cumpărătorul dvs. vorbesc pe site-ul dvs.
Caracteristici cheie:
1. Integrare cu alte sisteme pentru a face afaceri.
2. Răspunsuri automate ca cuvânt cheie.
3. Platformă pentru Facebook Messenger.
Pro:
1. Cu versiunea gratuită, poți afla ce are de oferit platforma.
2. Permite personalizarea codării.
3. Nu este nevoie de experiență în codificare.
Contra:
1. În mod surprinzător, platforma nu are foarte multe instrumente de marketing.
2. Pentru a profita la maximum de produs, trebuie să utilizați o mulțime de integrări terțe.
3. Cu Chatfuel, nu este la fel de ușor să începeți precum este cu alți creatori de bot Messenger.
6. ManyChat | Platformă chatbot de comerț electronic :
Numele de familie de pe lista noastră cu cei mai buni chatbot pentru comerțul electronic este „ManyChat”.
Acest chatbot este ușor de utilizat și are caracteristici ușor de înțeles pentru utilizatorii începători. Le va arăta clienților cum să finalizeze configurarea produsului și să-l pornească imediat. Instrumente chatbot comerț electronic.
Utilizatorii ManyChat PRO pot folosi mai mult de 1000 de integrări. Deci, îl puteți utiliza imediat cu platforma dvs. de comerț electronic și alte instrumente de vânzări, marketing și servicii pentru clienți.
De asemenea, se poate conecta la site-uri de rețele sociale precum Instagram și Facebook, care vă pot ajuta să răspundeți la întrebările clienților despre disponibilitatea produselor și vânzările.
Caracteristici cheie:
1. Vă ajută să adăugați un bot pentru a gestiona e-mailurile și mesajele text.
2. Atrage potențialii potențiali cu salutări personalizate.
3. Te ajută să faci un bot rapid.
Pro:
1. Instrumente încorporate pentru marketing.
2. Analiza mesajelor trimise, deschiderilor, clicurilor și vânzărilor.
3. Testarea divizată A/B.
Contra:
1. Adesea, aplicația se blochează în mijlocul unei sarcini.
2. Fără învățare automată pentru limbaj.
3. Nu există nicio modalitate de a vă conecta la niciun instrument de analiză.
7. Tidio | Platformă chatbot de comerț electronic:
Cu Tidio, puteți răspunde la întrebările clienților fără agentul dvs.
Chatbot-ul lor este perfect pentru un magazin online, deoarece vă permite să ajutați clienții să-și urmărească imediat comenzile. Ei pot chiar verifica pentru a vedea dacă un anumit produs este în stoc.
Acest lucru se datorează faptului că chatbot-ul lor este ușor de adăugat la inventarul dvs. Dacă acest lucru nu este suficient pentru dvs., așteptați până când aflați mai multe despre cum funcționează.
Folosește tehnologia de procesare a limbajului natural (NLP) pentru a ajuta chatbot-ul să-și dea seama de ce este supărat sau de ce se plânge clientul.
Acest lucru face procesul de asistență mai ușor de înțeles și îi ajută pe clienți să obțină o soluție mai rapid. Instrumente chatbot comerț electronic.
Utilizatorii pot găsi, de asemenea, șabloane pentru chatbot, care facilitează configurarea acestora.
Caracteristici cheie:
1. Oferă o serie de șabloane de chatbot pentru a vă ajuta să începeți.
2. Ajută clienții să vadă starea comenzilor lor.
3. Află unde au fost lăsate cărucioarele.
Pro:
1. Tidio vă permite dvs. și echipa dvs. să urmăriți modul în care vorbiți unul cu celălalt. Chatul live, Messenger și e-mailurile se pot face pe aceeași pagină.
2. De asemenea, puteți automatiza întrebările frecvente ale clienților dvs., ceea ce va economisi timp agenților dvs.
3.Tidio face publicitate vânzărilor în magazin și evidențiază articolele importante care pot fi cumpărate de pe site-ul nostru.
Contra:
1. Nu puteți gestiona chat-urile clienților prin Whatsapp, Instagram sau Twitter cu Tidio.
2. Este posibil ca unii oameni să nu-și permită Tidio. Dar putem spune că prețul este puțin mare dacă scopul este de a ajunge și de a angaja mai mulți clienți.
3. Dacă conduceți o mulțime de magazine online, puteți citi mesaje de pe site-uri diferite în aceeași filă. Ar putea fi o deranj.
8. Botsify:
Botsify este unul dintre cele mai bune instrumente automate care vă poate ajuta să vă accelerați procesele de vânzări și asistență.
Poate stoca informații, astfel încât botul tău să învețe cum să pună întrebări similare data viitoare. Instrumente chatbot comerț electronic.
Îți oferă chiar și blocuri media pe care chatbot-ul tău le poate folosi pentru a face conversația mai interesantă.
În afară de asta, Botsify nu s-a sfiit să creeze formulare de conversație pentru clienții lor, care erau distractive și interesante. Aceste formulare sunt ușor de adăugat la conversație în orice moment.
Are chiar și o funcție de chat în direct pentru clienții săi, așa că dacă chatbot-ul nu poate răspunde la întrebarea unui client, operatorii chatbot-ului pot sări direct.
Caracteristici cheie:
1. Permiteți botului să trimită alerte prin e-mail.
2. Combinați cu alte sisteme de afaceri.
3. Construiți și editați roboți de flux vizual.
Pro:
1. Integrările facilitează utilizarea datelor site-ului într-un chatbot.
2. Configurarea unui bot este rapidă și ușoară.
3. Părți de bază ale învățării automate.
Contra:
1. Răspunsurile avansate necesită răspunsuri dinamice bazate pe API care sunt codificate.
2. Funcția de capturare a chat-ului este gratuită timp de 14 zile, dar o puteți folosi doar cu un chatbot.
3. Nu există funcții pentru marketing multicanal (numai Facebook Messenger).
Concluzie
În lumea tehnologiei de astăzi, nu există o soluție universală, așa că va trebui să vă gândiți cu atenție la ceea ce are nevoie afacerea dvs.
Soluția dvs. de chatbot va depinde de nevoile dvs. și de cât de bine îndeplinesc aceste nevoi funcțiile chatbot-ului.