9 sfaturi despre cum să începi o afacere de succes

Sfaturi afacere de succes

 Sfaturi afacere de succes – Introducere

Începerea unei afaceri este o experiență interesantă și plină de satisfacții, dar de unde începi? Sfaturi afacere de succes

Există numeroase abordări pentru a începe propria afacere, dar este esențial să vă examinați ideea de afacere, cât timp aveți, cât timp va necesita și câți bani doriți să investiți înainte de a lua orice decizie.

 Urmăriți-vă pentru a afla cum să creați o afacere mică pentru a elimina presupunerile din proces.

Conceptul de succes în afaceri a evoluat, iar mediul în care trăim astăzi s-a schimbat… foarte mult. Începerea unei afaceri într-o zi „obișnuită” este destul de dificilă.

Înainte de a începe: Stabiliți mentalitatea corectă

Pentru că fac titluri interesante, instituțiile media raportează în mod obișnuit despre succesele peste noapte.

Rareori este atât de ușor, deoarece nu văd anii de planificare, construcție și poziționare care duc la o lansare publică semnificativă.

Ca rezultat, încercați să rămâneți concentrat pe călătoria dvs. în afaceri și nu comparați succesul dvs. cu cel al altora. Sfaturi afacere de succes

Puteți evita acest lucru în eforturile dvs. de afaceri, luându-vă timp și planificând toate procesele necesare. Indiferent de tipul de afacere pe care doriți să-l înființați, folosirea celor nouă sfaturi de mai jos vă poate ajuta să aveți succes.

9 sfaturi pentru afaceri de succes

1. Rafinați-vă ideea de afaceri

Cele mai multe sfaturi de afaceri te îndeamnă să monetizezi ceva ce îți place, dar trec cu vederea doi factori critici: trebuie să fie profitabil și ceva la care ești bun. 

De exemplu, s-ar putea să vă bucure de muzică, dar este ideea dvs. de companie practică dacă nu sunteți un interpret sau un compozitor fantastic?

Poate că îți place să produci săpun și vrei să creezi un magazin de săpun în micul tău oraș, dar există deja trei în apropiere – va fi dificil să monopolizezi piața atunci când produci același produs ca și alte magazine învecinate.

Dacă nu știți ce presupune afacerea dvs., luați în considerare următoarele întrebări:

Ce iti place sa faci?

Ce disprețuiești să faci?

Vă puteți gândi la ceva care ar putea face aceste sarcini mai puțin dificile?

Dacă aveți deja o idee despre aceste întrebări, s-ar putea să vă ajute să o dezvoltați în continuare.

 Odată ce te-ai hotărât asupra unei idei, gândește-te dacă ești competent în ea și dacă este profitabilă.

Nu este necesar ca ideea ta de afaceri să fie următorul Scrub Daddy sau Squatty Potty.

Gândește-te de ce?

Aveți probleme în a veni cu o idee de companie viabilă? Gândește-te la „de ce”.

 Pentru a avea succes, trebuie să aveți un obiectiv clar în minte atunci când vă începeți firma. 

Acest „de ce” ar trebui să meargă mult mai profund decât pur și simplu a face bani; ar trebui să fie ceva care să vă pasioneze, astfel încât să puteți perseverați prin suișurile și coborâșurile afacerilor.

Unele exemple de „de ce” în afaceri includ:

-Ajută-i pe ceilalți în atingerea obiectivelor lor

-Afaceri care au un impact pozitiv asupra mediului

-Afaceri de nișă – care vor umple un gol care este în prezent neumplut

2. Organizează-te | 9 sfaturi pentru afaceri de succes

Pentru a avea succes în afaceri, trebuie să fii organizat. 

A face o listă de lucruri de făcut în fiecare zi este o abordare excelentă pentru a rămâne organizat. Acest lucru vă va asigura că nu treceți cu vederea nimic și că vă îndepliniți toate sarcinile esențiale pentru existența organizației dumneavoastră.

3. Înțelegeți-vă concurenții și piața

Majoritatea antreprenorilor acordă mai multă atenție produselor lor decât învățării despre concurenții lor. Sfaturi afacere de succes

Dacă aplicați pentru investiții externe, potențialul creditor sau partenerul va dori să știe ce vă distinge (sau ideea dvs. de afaceri). 

Dacă studiile de piață sugerează că produsul sau serviciul dvs. este suprasaturat în locația dvs., luați în considerare o abordare alternativă. 

Luați în considerare menaj – în loc să oferiți servicii generale de curățenie, vă puteți specializa în case care acceptă animalele de companie sau curățarea garajelor.

Investigație primară

Partea inițială a oricărui studiu de competitivitate este cercetarea primară, care cuprinde colectarea de informații direct de la clienții potențiali, mai degrabă decât bazarea pe date istorice. 

Puteți afla ce doresc consumatorii folosind chestionare, sondaje și interviuri.

Dacă nu sunt piața țintă, nu este o idee bună să sondați prietenii și familia. 

Oamenii care susțin că ar cumpăra ceva și cei care o fac nu sunt la fel. 

Ultimul lucru pe care ți-l dorești este să ai atât de multă încredere în ceea ce spun ei, să faci produsul și apoi să eșuezi când încerci să-l vinzi pentru că toți cei care au spus că îl vor cumpăra nu au făcut-o pentru că produsul nu a fost ceva de ei. d de fapt cumpăr.

Investigație secundară

Când efectuați cercetări secundare, utilizați sursele existente de informații, cum ar fi datele recensământului, pentru a obține informații. 

Datele curente pot fi investigate, adunate și analizate într-o varietate de moduri pentru a vă satisface nevoile, deși este posibil să nu fie la fel de ample ca cercetarea primară.

4. Menține consistența | 9 sfaturi pentru afaceri de succes

Consecvența este esențială pentru a produce bani în afaceri. Trebuie să continui să faci lucrurile necesare pentru a reuși în fiecare zi.

Acest lucru va stabili obiceiuri favorabile pe termen lung care vă vor ajuta să faceți bani pe termen lung.

5. Faceți un plan de afaceri

Un plan de afaceri este un document viu care servește drept foaie de parcurs pentru înființarea unei noi companii. 

Chiar dacă intenționați să vă autofinanțați, un plan de afaceri vă poate ajuta să vă concretizați conceptul și să identificați potențialele probleme. Un plan de afaceri cuprinzător ar trebui să includă următoarele secțiuni:

Rezumatul executiv ar trebui să fie prima secțiune a planului de afaceri, dar ar trebui scris ultima. Sfaturi afacere de succes

Descrierea companiei explică ce probleme rezolvă produsul sau serviciul dvs. și de ce afacerea sau ideea dvs. este cea mai bună. 

De exemplu, poate că aveți o experiență în inginerie moleculară și ați folosit acest fundal pentru a dezvolta un nou tip de îmbrăcăminte atletică – aveți acreditările pentru a crea cel mai bun material.

6. Determinați-vă structura afacerii | 9 sfaturi pentru afaceri de succes

Este esențial să evaluați modul în care fiecare structură afectează valoarea impozitelor pe care le datorați, operațiunile zilnice și dacă activele dumneavoastră personale sunt în pericol atunci când vă înființați firma.

societate cu răspundere limitată (LLC) reduce la minimum responsabilitatea dumneavoastră personală pentru datorii comerciale. 

SRL-urile pot fi deținute de una sau mai multe persoane fizice sau întreprinderi și trebuie să aibă un agent înregistrat. Acești proprietari sunt cunoscuți ca membri.

Parteneriat cu răspundere limitată (LLP): similar cu un LLC, un LLP este adesea folosit pentru profesioniștii de afaceri licențiați, cum ar fi un avocat sau un contabil. 

Din motive legale și fiscale, corporația și proprietarul sunt considerate aceeași entitate. Proprietarul de afaceri își asumă responsabilitatea pentru companie. 

Corporație: O corporație, ca un SRL, vă reduce răspunderea personală pentru datoriile corporative.  Sfaturi afacere de succes

O corporație poate fi impozitată fie ca corporație C (C-corp) fie ca corporație S (S-corp) (S-corp). 

Taxele transferabile sunt disponibile corporațiilor mici care îndeplinesc condiții specifice IRS. Corporațiile mai mari și startup-urile care caută finanțare de risc sunt de obicei impozitate ca corp C.

Discutați-vă poziția cu un contabil de afaceri mici și, eventual, cu un avocat înainte de a vă decide asupra unei structuri de afaceri, deoarece fiecare formă de afaceri are tratamente fiscale diferite care v-ar putea afecta rezultatul final.

7. Fii inovator

Fiți mereu în căutarea modalităților de a vă promova afacerea și de a o face să iasă în evidență din mulțime.

 Recunoaște-ți limitările și păstrează o minte deschisă în timp ce iei în considerare noile abordări ale conducerii companiei.

 Compania a început ca o librărie și de atunci a devenit un gigant al comerțului electronic. Când Jeff Bezos a demisionat din funcția de CEO, șeful Amazon Web Services a fost numit noul CEO.

8. Găsiți cel mai bun flux pentru a vă extinde audiența

Dacă nu ați auzit încă de Chat Marketing, este timpul să începeți. Transformă rapid modul în care oamenii interacționează cu afacerea dvs. online, permițându-vă să interacționați cu publicul dvs., să creați clienți potențiali și să generați conversii.

Companii precum ManyChat folosesc instrumentele de comunicare corecte pentru a ajuta companiile să se extindă, utilizând noi tehnici, cum ar fi implementarea Messenger Marketing. 

Această strategie, așa cum este descrisă în tutorialul nostru de mesaje Facebook, folosește aplicații de mesagerie precum Facebook Messenger pentru a-i determina pe oameni să se intereseze de produsele sau serviciile tale.

O companie este o companie numai dacă utilizatorul final potrivit este identificat și este conștient de existența sa. 

Boților li se permite să preia conducerea în Chat Marketing, ceea ce este un lucru bun. Este fantastic.

Afacerile sunt specialiști în domeniile lor, dar nu întotdeauna în marketing.  Sfaturi afacere de succes

Aceasta înseamnă că majoritatea firmelor pot folosi asistență pentru lansarea campaniilor, achiziția de clienți potențiali și optimizarea pâlniei. 

Cu toate acestea, angajarea pe cineva care să proiecteze corect toate aceste aspecte de marketing ar putea fi costisitoare.

Chat Marketing finalizează sarcina în funcție de cerințele dvs. Botrise are un tutorial video gratuit extraordinar pentru a vă ajuta să începeți.

Veți descoperi cum să vă valorificați accesul la chatbot, SMS și marketing prin e-mail pentru a vă extinde audiența și afacerea.  

Toate acestea sunt făcute pentru a oferi clienților dumneavoastră experiențe mai bine personalizate.

Obțineți un tutorial pas cu pas despre cum să creați o structură de chatbot extrem de captivantă și eficientă, care să răspundă la întrebări, să ofere valoare și să vă promoveze produsul sau serviciul.

9. Menține concentrarea | 9 sfaturi pentru afaceri de succes

 Totuși, începerea unei afaceri nu înseamnă automat că vei începe să produci bani. Concentrează-te pe atingerea obiectivelor tale imediate, deoarece stabilirea identității tale necesită timp.

Mulți proprietari de afaceri mici nici măcar nu obțin profit timp de câțiva ani în timp ce își recuperează costurile de investiție. 

Acest lucru este denumit „în roșu”. Când ești profitabil și câștigi mai mult decât ai nevoie pentru a-ți plăti datoriile și salariile, se spune că ești „în negru”.

Acestea fiind spuse, dacă o firmă încă nu realizează profit după o perioadă considerabilă de timp, ar putea fi util să analizăm orice defect al produsului sau serviciului, viabilitatea pieței sau alte probleme potențiale care ar putea limita sau interzice extinderea companiei. Sfaturi afacere de succes

Concluzie:

Pornirea unei mici afaceri necesită răbdare, perseverență și timp. 

Dar poate fi o modalitate grozavă de a-ți îndeplini aspirațiile și obiectivele dacă ești pregătit să depui efortul necesar.  Sfaturi afacere de succes

Fă-ți temele, scrie o strategie de afaceri puternică și face ajustări pe măsură ce mergi. 

Odată ce firma dumneavoastră funcționează, nu uitați să vă mențineți concentrarea și organizarea, astfel încât să o puteți extinde.