Ce este motivația de cumpărare - utilizați aceşti 8 motivatori pentru clienți

Introducere – Motivația de cumpărare
Cumpărarea unui produs nu se decide brusc, există un anumit criteriu de alegere a fiecărui produs înainte de a-l cumpăra efectiv. Motivația de cumpărare
Acest criteriu poate fi orice: un cumpărător pur și simplu nu cumpără nimic. El decide să cumpere ceva atunci când un motiv îl îndeamnă să-l cumpere.
motivele de cumpărător ale unui cumpărător se referă la influențele sau forțele motrice care determină achiziția acestuia. Cu alte cuvinte, un motiv de cumpărare este emoția internă, îndemnul, instinctul, impulsul, dorința, entuziasmul,
Este ideea sau sentimentul care îl determină pe cumpărător să cumpere un anumit produs sau serviciu pentru a-și satisface nevoile.
Dar întrebarea este, ce poate influența clienții atunci când iau o decizie?
Ei bine, emoțiile îi determină pe clienți să cumpere orice sau oricând. Există întotdeauna o motivație de cumpărare în spatele motivului pentru care aleg unele mărci decât altele. Motivația de cumpărare
Prin urmare, înțelegerea a ceea ce motivează sau influențează deciziile lor este cheia succesului, deoarece poate ajuta în toate domeniile afacerii dumneavoastră.
Și odată ce știi ce motivează clienții, echipa ta se poate îmbunătăți cu ușurință în diferite aspecte, cum ar fi marketingul, argumentul de vânzări, răspunsurile de asistență pentru clienți și așa mai departe.
Care este motivul de cumpărare?
Motivul cumpărătorului este scopul de a convinge dorințele oamenilor, astfel încât aceștia să poată cumpăra un anumit bun sau serviciu.
Motivul de cumpărare se referă la sentimentele și emoțiile oamenilor care creează dorința de a cumpăra.
O persoană cumpără un produs sau un serviciu nu numai datorită argumentului excelent al vânzătorului, ci și datorită dorinței generate în interiorul său față de produsul sau serviciul respectiv. Motivația de cumpărare
Atunci când un client este motivat să cumpere, acesta este motivat de o sete de satisfacție și operează și operează în direcția corectă.
Pentru o afacere, este întotdeauna important să înțelegeți mai bine nevoile clienților pentru a servi bine clienții și pentru a crește vânzările.
Tipuri de motive de cumpărare – Motivația de cumpărare
Pe baza diferitelor tipuri de clienți, motivația de cumpărare poate fi de diferite tipuri, fie că este fizică, psihologică, socială, emoțională, rațională, conștientă, pasivă, dobândită, implicită, primară și selectivă. Motivația de cumpărare
Când clienții joacă pentru a cumpăra ceva, își doresc valoare și o experiență grozavă. De aceea, afacerea dvs. ar trebui să se concentreze întotdeauna pe motivarea acestora să ia măsuri, deoarece aceasta este singura modalitate de a crește vânzările.
La fel de importante sunt deliciile de cumpărare ale clientului, motivatorii, interesele și preferințele care pot contribui la influențarea deciziilor acestuia.
Diferite motivații afectează oamenii în fiecare etapă a acestui proces:
1. Conștientizare
În acest moment, ei nu caută nimic anume. Nu sunt conștienți de marca dvs. și probabil nu sunt conștienți de problema lor. O „acțiune de conștientizare” este probabil doar un clic sau o vizualizare de pagină. Motivația de cumpărare
2. Ideea
Acesta este momentul în care un potențial client începe să te observe pe tine și pe concurenții tăi. Acum sunt conștienți de problema lor, sunt expuși mărcii dvs. și caută motive pentru a alege o anumită rută. O „acțiune de luare în considerare” poate fi o trimitere a unui formular sau o cerere de ofertă.
3. Decizie
După ce ați luat în considerare toate opțiunile lor, este timpul să luați o decizie. O „acțiune de decizie” este o tranzacție sau un acord de a acționa împreună. În acest moment, clienții sunt conduși de securitate, încredere, valoare și alți contribuitori la etapa finală.
Iată câteva dintre cele mai importante motive de cumpărare ale clienților:
- Cerința dvs. de produs
- Vrei să ieși în evidență din mulțime
- Acceptare
- Sentimentul de apartenență pentru lume
- Dorință constantă de auto-îmbunătățire
- Atingerea unui scop în viață
- Fa viata mai usoara
- Securitate prin cunoștință
1. Cerința dvs. de produs – Motivația de cumpărare
Majoritatea clienților cumpără adesea un produs atunci când au nevoie de el, nu neapărat atunci când îl doresc.
Prin urmare, ca afacere, prioritatea ta ar trebui să fie întotdeauna identificarea grupului țintă și apoi comercializarea produsului către acesta, astfel încât să stimuleze vânzările. Motivația de cumpărare
Scopul tău este să-i faci pe clienți să creadă că produsul sau serviciul tău este soluția la problema lor.
În mod similar, trebuie să oferiți produsul sau serviciul într-un mod care să le arate clienților valoarea de a-l avea.
2. Doriți să ieșiți în evidență
Mulți clienți aspiră să se simtă unici și speciali într-o formă sau alta. Nu numai atât, pot cumpăra orice dacă îi ajută să iasă în evidență din mulțime.
Unele dintre achizițiile lor sunt pur și simplu conduse de dorința de a ieși în evidență față de altele. De aceea cumpără adesea lucruri aleatorii chiar și atunci când nu sunt necesare. Motivația de cumpărare
De asemenea, explică de ce oamenii cumpără mașini de lux, ceasuri scumpe sau beneficiază de abonamente premium pentru servicii, deoarece le face ceva special.
Ținând cont de acest tip de motivație, trebuie să te asiguri că produsul tău satisface cumva diferite tipuri de clienți și dorința lor de unicitate.
Indiferent de industria din care aparțineți, produsul pe care îl vindeți face o oarecare diferență pentru clienți și, de asemenea, le oferă avantajul pe care îl doresc atât de mult.
3. Acceptare – Motivația de cumpărare
Acceptarea, ca motiv al cumpărătorului, este în esență un produs secundar al FOMO al consumatorului sau „frica de a pierde”.
Acesta este momentul în care clienții potențiali sunt interesați să cumpere un produs sau un serviciu, deoarece toți cei din jurul lor îl cumpără și ei.
De aceea, acceptarea este motivul cumpărătorului din spatele majorității mofturilor. Puține produse sau servicii se aprind, generează interes instantaneu și dezvoltă numărul de urmăritori în creștere rapidă. Motivația de cumpărare
Persoanele potențial nu vor să rateze mișcarea, așa că își fac un punct să cumpere și să se arate. Acceptarea este un motiv puternic pentru ca vânzătorii să joace. Este greu să eviți trenul când toată lumea se adună.
4.Sentimentul de apartenență la lume
Oamenii sunt animale sociale. În ei există întotdeauna un puternic sentiment de comunitate.
Din acest motiv, ajungem adesea să dorim să deținem ceva sau să plănuim să profităm de servicii doar așa cum au făcut prietenii sau vecinii.
Sentimentul de apartenență la lume înseamnă că clienții nu vor să rateze ceva ce au alții.
În mod similar, oamenii pot cumpăra orice produs care îi ajută să se simtă parte din comunitate. Motivația de cumpărare
De asemenea, explică rațiunea din spatele achiziției în masă de articole precum televizoare, smartphone-uri, frigidere, vacanțe etc.
5. Dorință constantă de auto-îmbunătățire
O mulțime de clienți sunt influențați de dorința de a-și îmbunătăți constant viața într-un fel sau altul.
Ei caută produse care îmbunătățesc viețile. De la învățarea de noi abilități până la dobândirea unei experiențe grozave, suntem dispuși să căutăm lucruri care să garanteze o anumită formă de îmbunătățire.
Din acest motiv, multe companii își promovează produsele într-un mod care indică îmbunătățirea vieții într-un fel.
Produsul dvs. trebuie, de asemenea, să ia o frunză din impulsul de „auto-îmbunătățire”, dacă produsul dvs. dorește să atingă această motivație a clienților pentru persoane fizice sau companii. Motivația de cumpărare
Și dacă puteți îndeplini percepția clienților despre îmbunătățire, aceasta poate avea un impact pozitiv asupra vânzărilor.
6.Atinge un scop în viață – Motivația de cumpărare
Fie că este vorba de o persoană sau de o afacere, toată lumea se străduiește adesea să atingă o piatră de hotar pentru a atinge un obiectiv și a simți un sentiment de realizare în viață.
Dorința de a trece la nivelul următor sau de a depăși un obstacol a fost întotdeauna o motivație uriașă pentru oameni.
Prin urmare, este firesc ca ființele umane să caute un produs sau un serviciu care să le ajute să atingă un scop și să simtă că au realizat ceva în viață. Motivația de cumpărare
Țintele se numără printre motivele puternice ale cumpărătorului în comportamentul consumatorului, care pot servi întotdeauna ca un stimulent pentru majoritatea, așa că trebuie să le vizați dacă doriți să vă vindeți produsul.
7. Ușurează viața
Este evident că clienții doresc ca viața lor să devină progresiv mai ușoară.
Clienții investesc de obicei în produse sau servicii pentru a se îmbunătăți sau pentru a-și vedea viața îmbunătățită.
Unele dintre deciziile lor de cumpărare sunt conduse de dorința de a face lucrurile mai bune sau mai ușoare ca niciodată. Motivația de cumpărare
La fel ca persoanele fizice, entitățile de afaceri sunt și ele influențate de această dorință de a alege un produs care să le ajute să îmbunătățească procesele.
Ca rezultat, trebuie să fii conștient de a cumpăra motivația personalității și de a alinia produsele sau serviciile într-un mod care să afecteze clienții la un nivel mai profund.
8.Securitate prin cunoștință – Motivația de cumpărare
Este firesc ca clienții să se alinieze cu mărcile care le oferă un sentiment de securitate.
Mai mult decât un produs sau un serviciu, ei vor să fie asociați cu o companie care oferă un tip de securitate sau care caută să adauge valoare și nu doar să facă bani.
Din acest motiv, companiile care au politici favorabile pentru clienți, fie că este vorba de politici de returnare, reguli de rambursare, funcții de protecție a datelor etc., se bucură de mai multă încredere în piață decât restul. Motivația de cumpărare
Prin urmare, trebuie să vizați motivațiile personalității clienților pentru a obține securitate, astfel încât aceștia să vă găsească demn de încredere și să aibă chef să interacționeze cu dvs.
Concluzie
Rezultă că numărul mediu de acțiuni împiedică cumpărătorul să facă o tranzacție economică cu societatea, totul determinat de factorul înnăscut al motivelor cumpărătorului.
Și dacă nu aveți unul, puteți începe să vă construiți chatbot-ul cu Botrise Chatbot și să vă dezvoltați afacerea în câteva luni. Motivația de cumpărare
Botrise vă permite să optați pentru o perioadă de încercare gratuită timp de 30 de zile, care poate fi ulterior actualizată în funcție de nevoile și cerințele dvs. de afaceri.