Cum mărește live chat rata de conversie a site-ului tău web

Introducere – Mărire rată de conversie
Un site web este cea mai importantă sursă pentru branding, generarea de clienți potențiali și creșterea conversiei vânzărilor pentru orice companie. Mărire rată de conversie
Cheltuiesc mulți bani pe marketing, dar ratele lor de conversie sunt scăzute.
În toate industriile, rata medie de conversie online este de 2,35 la sută, dar variază în funcție de fiecare site web. Nu te descurci prea groaznic dacă ajungi în jurul valorii de 2%.
Sunt necesare soluții și implementări diferite pentru diferite site-uri web.
Este esențial să implicați clienții prompt și la momentul potrivit pentru a colecta mai multe clienți potențiali și pentru a crește conversia.
Clienții caută răspunsuri în timp real. Când clienții potențiali vă vizitează site-ul web, chatul live ar putea fi cel mai eficient instrument de vânzări.
Chatul live, la suprafață, pare să crească ratele de conversie ale site-ului web.
Ajutați-vă profesioniștii în vânzări să ofere asistență instantanee pentru vânzări și să minimizați ciclul de vânzări, ceea ce ajută la creșterea veniturilor, folosind cel mai bun instrument de chat live de pe site-ul dvs.
Ultimul hack de vânzări este chatul live. Motivul este simplu. Este cea mai simplă abordare de a crește conversiile site-ului web fără testare separată în timp real.
Mulți dintre voi care au încercat să îmbunătățească clienții potențiali prin chat în direct nu vor fi surprinși de acest lucru (și economisiți pe serviciul clienți).
Cu toate acestea, pentru marea majoritate dintre voi, nu a funcționat imediat.
Chatul live a fost încercat pe site-uri precum SaneBox (care a testat serviciul nostru când am început prima dată), iar rezultatele au fost concludente. Conversiile nu au crescut, iar în unele situații au scăzut.
Ce este chatul live și cum vă poate ajuta să convertiți mai mulți clienți? Mărire rată de conversie
Clienții caută răspunsuri la problemele și întrebările lor.
Este o oportunitate ratată de a converti un client potențial într-o vânzare dacă trebuie să trimită un e-mail sau să solicite cuiva să-i contacteze.
Clienții pot obține informațiile de care au nevoie de la organizație imediat prin chat live.
Nu este necesar un chat live pentru fiecare întrebare pe care o are un client. Majoritatea vizitatorilor online vor examina un site și ofertele sale fără asistență.
Chaturile live sunt importante atunci când un răspuns nu este disponibil pe site sau când un client necesită informații suplimentare.
Inițiativele de comerț electronic vor continua să fie modelate de două tendințe. Deciziile de cumpărare ale consumatorilor sunt influențate de proiectarea pentru experiență și de managementul personalizat al relațiilor cu clienții.
În multe privințe, chatul live a luat locul vechilor numere gratuite. Este o metodă grozavă de a oferi valoare clienților tăi, în același timp cu creșterea ratelor de conversie.
Statistici cheie care demonstrează modul în care chatul live îmbunătățește conversiile
Chatul live este o componentă esențială a arsenalul dvs. de vânzări și marketing. Unul dintre cele mai importante obiective ale unui chat live pe site-ul dvs. este generarea de clienți potențiali.
Nu numai că vă permite să oferiți suport de vânzări în timp real, dar vă permite și să implicați potențialii vizitatori într-un dialog.
Iată câteva statistici de chat live pentru a demonstra modul în care funcția de chat live transformă site-ul dvs. într-o mașină de generare de clienți potențiali, permițându-vă să captați mai mulți clienți potențiali și să convertiți mai mulți clienți.
Clienții au mai multe șanse să revină la un site web care oferă chat live decât unul care nu, potrivit a 63% dintre respondenți. (Imaginea prin amabilitatea emarketer.com) Mărire rată de conversie
„A avea întrebări adresate de o persoană în timp ce se află în mijlocul unei achiziții online este unul dintre cele mai importante servicii pe care le poate oferi un site web”, au spus 44% dintre cumpărătorii online. (Imaginea prin amabilitatea lui Forrester)
Clienții au indicat că sesiunea de chat le-a influențat decizia de a cumpăra în 38% din cazuri. (Imaginea prin amabilitatea vtldesign.com)
Chatul live generează o creștere cu 48% a venitului pe oră de convorbire și o creștere cu 40% a ratei de conversie. (Imaginea prin amabilitatea icmi.com)
De ce ar trebui să folosești chatul live pentru a crește ratele de conversie?
Unul dintre cele mai bune exemple de abordare a marketingului conversațional este chatul live.
Le permite consumatorilor dvs. potențiali să vă vorbească direct pe site-ul dvs., în momentul exact pe care îl aleg. Chatul live poate fi utilizat pentru a genera clienți potențiali și pentru a îmbunătăți drastic conversiile de vânzări.
Dacă este făcut corect, chatul live poate crește vânzările și poate scurta timpul necesar pentru a convinge un prospect să cumpere în primul rând.
Să ne uităm la modul în care chatul live poate ajuta ratele de conversie ale site-ului dvs. web.
1. Chatul live facilitează inițiatorii proactivi de conversaţie
Clienții vă vizitează site-ul web pentru o varietate de motive, inclusiv pentru a afla mai multe despre dvs., pentru a pune întrebări, pentru a obține prețuri și pentru a lua o decizie informată.
Puteți contacta acești oameni în contextul potrivit și la momentul potrivit folosind chatul live.
Puteți încuraja clienții să petreacă mai mult timp pe site, trimițând declanșatoare personalizate la momentul potrivit, ceea ce înseamnă mai multe șanse de conversie. Mărire rată de conversie
Când vizitatorii petrec o anumită perioadă de timp pe o pagină, implicarea proactivă este esențială. Le facilitează capacitatea de a lua decizii rapide de vânzare.
Să ne imaginăm că un potențial client apare pe pagina dvs. de prețuri. Acesta este un semn bun că liderul merită urmărit, dar sunt necesare detalii suplimentare pentru a-i califica și a ajuta în mod corespunzător.
Puteți trimite un mesaj de declanșare proactiv pentru a afla dacă au întrebări despre oferta pe care o oferiți.
Iată cum puteți utiliza declanșatoarele de chat live pentru a vă crește rata de conversie a site-ului
1. Implementați următoarele pe pagina dvs. de preț – Mărire rată de conversie
În porțiunile cu intenție ridicată ale site-ului dvs., cum ar fi paginile de prețuri sau paginile de destinație de marketing, chatul live este o resursă extraordinară pentru generarea și calificarea clienților potențiali.
2. Activează caracteristicile esențiale – Mărire rată de conversie
Informați-vă clienții despre caracteristicile dvs. principale sau despre o nouă versiune de funcții pentru a-i menține interesați. Vă face mai ușor să vedeți cum le va beneficia.
3. Salutări vizitatorilor dumneavoastră – Mărire rată de conversie
Întâmpinările automate sunt o metodă excelentă de a începe o conversație, de a implica clienții și de a îmbunătăți rata de conversie a chatului live.
Vizitatorii care revin pot fi vizați cu declanșatoare, deoarece arată un nivel mai ridicat de interes față de compania dvs.
2. Invitațiile prin chat pot ajuta cu cărucioarele abandonate.
Pagina de checkout este cea mai proastă locație pentru a pierde clienți, deoarece indică faptul că aceștia au intenționat să cumpere ceva, dar nu au făcut-o. Abandonarea coșului costă companiilor de comerț electronic venituri de 18 miliarde de dolari în fiecare an.
Utilizarea invitațiilor prin chat are un impact semnificativ asupra optimizării ratei de conversie. Sunt alcătuite din mesaje scurte personalizate care îi îndeamnă pe clienți să inițieze un dialog cu tine. Invitațiile pot fi folosite într-o varietate de situații.
Puteți, de exemplu, să construiți un bun venit care va apărea atunci când cineva comută între două produse identice. În astfel de circumstanțe, puteți ajuta la realizarea celei mai bune opțiuni posibile, care ar putea duce la o achiziție.
Ce rol joacă chatul live în reducerea abandonului coșului de cumpărături? Mărire rată de conversie
Oferiți o varietate de alternative de plată: ar trebui luate în considerare soluții de plată alternative, cum ar fi portofelele mobile (Apple Pay, Samsung Pay), PayPal și altele.
Clienții ar trebui să poată alege opțiunea de plată care le este cea mai convenabilă.
Folosiți termeni precum „ofertă pe perioadă limitată” și „șansă finală” sau includeți un cronometru pentru a evidenția numărul de ore până la încheierea reducerii pentru a comunica oferte atractive.
Ei manipulează psihologia umană pentru a forța la acțiune.
Reduceri suplimentare:
Vă puteți atrage consumatorii să facă o achiziție oferind reduceri suplimentare pe lângă cele existente.
Checkout-ul e simplu:
Faceți procedura de plată cât mai simplă și fără fricțiuni posibil, astfel încât clienții dvs. să poată finaliza cu ușurință procesul de plată.
3. Clienții apreciază chatul live pentru că este în timp real și aduce un element uman.
Este dificil să previi când clienții tăi vor avea nevoie de asistență. Scopul principal al software-ului de chat live este de a oferi suport în timp real vizitatorilor și clienților site-ului web. Mărire rată de conversie
Cu chat-ul live online, puteți răspunde la întrebările de vânzări ale consumatorilor mai rapid, iar un răspuns adecvat îi ajută să ia decizii rapide. Drept urmare, elementul de disponibilitate ajută la scurtarea ciclului de vânzări și la creșterea vânzărilor online.
Este realizabil cu istantaneu folosind o platformă de chat live, care elimină timpul de așteptare asociat adesea cu o coadă de contacte.
Ca urmare, potențialii cumpărători primesc informațiile de care au nevoie în timp util și eficient.
Drept urmare, echipa de chat live a devenit la fel de valoroasă ca sursele tradiționale de clienți potențiali.
Hunter Engineering
Un producător global de dispozitive de reparații auto, s-a confruntat cu cicluri lungi de vânzări, deoarece clienții au avut nevoie de mai mult timp pentru a studia și analiza produsele în timpul procesului de achiziție.
Ei căutau tactici de generare de lead-uri auto și au putut să folosească chatul live în avantajul lor.
În comparație cu clienții potențiali prin formulare de contact sau publicitate plătită, acest lucru a dus la un ciclu de vânzări mult mai scurt.
Ciclul lor tipic de vânzări a durat câteva luni. Clientii potentiali pot fi inchisi in zile sau saptamani folosind conversatia online. În plus, clienții potențiali de vânzări au reprezentat mai mult de 60% din interacțiunile de chat live ale lui Hunter.
Sfaturi:
Utilizați software-ul de chat live pentru a oferi asistență 24 de ore din 24 pentru întrebările frecvente despre vânzări raportate de vizitatorii site-ului web și pentru a finaliza rapid vânzările.
Evitați ciclurile lungi de vânzări folosind o soluție de chat live care răspunde eficient la întrebările clienților și îi ajută să ia o decizie mai rapidă.
4. Folosiți chatul live pentru a comunica în mod explicit valoarea dvs. – Mărire rată de conversie
Mesajul mărcii este incredibil de important, deoarece comunică propunerea de valoare distinctă și personalitatea companiei dvs.
Clienții ar putea fi inspirați și motivați să-ți cumpere produsul dacă folosești mesaje clare.
A avea chat live pe site-ul dvs. vă permite să comunicați cu clienții mesajele fundamentale ale mărcii care îi vor convinge să facă o achiziție finală. Acesta este modul în care clienții tăi se pot conecta cu marca ta.
Puteți transmite o valoare clară clienților dvs. prin mesaje directe, care îi vor ajuta să emită judecăți rapide. Mai jos sunt enumerate câteva exemple:
Trebuie să evidențiați cea mai puternică caracteristică pe pagina cu funcții. Mărire rată de conversie
Îndemnul ar trebui să fie ușor vizibil pe pagina de destinație (CTA).
Numărul de contact ar trebui să fie afișat pe pagina dvs. „Contactați-ne”.
Pentru a îmbunătăți conversia, pagina de gestionare a evenimentelor ar putea include o declarație despre cum să atrageți utilizatorii virtual.
5. Folosiți chatul live pentru a vă automatiza rezervările – Mărire rată de conversie
Majoritatea clienților potențiali consideră că este dificil sau necesită comunicare dus-întors pentru a programa întâlniri.
Rezervările după program sunt cele mai populare. Înseamnă că, prin faptul că nu există opțiuni de programare online, sunt ratate mai multe clienți potențiali.
Programarea chatului live este o soluție potențială pentru programarea online. Le permite clienților să rezerve o rezervare instantaneu în timp ce sunt pe site-ul dvs., folosind widget-ul de chat.
Firmele de turism și operatorii de turism folosesc chatul live pentru a eficientiza rezervările de afaceri și pentru a spori vânzările. Când vizitatorii se află pe site, chatul live online le permite să pună orice întrebări pe care le-ar putea avea imediat.
Lemax este un startup business-to-business (B2B) care ajută agențiile de turism și operatorii de turism în automatizarea operațiunilor lor și creșterea vânzărilor.
Unul dintre cele mai semnificative avantaje ale automatizării rezervărilor prin chat live a fost creșterea numărului de clienți potențiali și a ratei de conversie a site-ului web, prin răspunsul prompt la întrebările lor de vânzări.
6. Chatul live vă ajută să economisiți bani.
Pe site, chatul live oferă răspunsuri imediate la toate întrebările clienților și vizitatorilor lor. Companiile care folosesc chatul live au observat o scădere a costului total de furnizare a clienților.
Soluțiile de chat live sunt simplu de configurat și mult mai rentabile decât alte canale de asistență, cum ar fi telefonul și e-mailul.
Potrivit unui studiu Forrester, chatul proactiv de vânzări generează o rentabilitate a investiției (ROI) de 305% cu o perioadă de rambursare de șase luni. Răspunzând prompt la întrebările cumpărătorului și salvând o vânzare, chatul live răspunde nevoilor cumpărătorului. Mărire rată de conversie
Implementarea live chat pe site-ul unei companii poate crește conversiile cu până la 20%, potrivit cercetărilor efectuate de Asociația Americană de Marketing. În plus, chatul live pentru vânzări generează un ROI (ROI) de 300%.
Cu chatul live, atât costul pe interacțiune, cât și timpul petrecut interacționând sunt reduse.
7. Folosiți roboți pentru a face chatul live și inteligent – Mărire rată de conversie
Multe companii implementează chatboți activați cu inteligență artificială pentru generarea de clienți potențiali pentru a îmbunătăți conversiile vânzărilor, pe măsură ce chatboții devin mai răspândiți.
Într-o formă sau alta, 80% dintre agenții de marketing au început să folosească un chatbot.
Deoarece mulți clienți preferă asistența umană în timpul procesului de vânzare, echilibrarea corectă a chat-ului live cu tehnologiile chatbot poate ajuta la accelerarea și îmbunătățirea procesului de vânzare.
Întrebările frecvente simple de vânzări sunt gestionate de bot și, dacă chatbot-ul nu poate înțelege o interogare dificilă, aceasta este transmisă unui agent de vânzări pentru asistență rapidă.
Luați, de exemplu, Emirates Vacations. CTR-ul său mediu pentru reclamele afișate a fost de 35%, ceea ce a fost un minim istoric. Ei au conceput un bot pentru a afișa reclame în lumina acestui fapt. În funcție de pagina pe care se află utilizatorul, corporația folosește diferite imagini și secvențe de bot.
Iată cum vă pot ajuta chatboții să creșteți rata de conversie live.
Când echipa dvs. de asistență live este ocupată sau indisponibilă, chatboții AI sunt întotdeauna disponibili pentru a implica clienții, răspunzând rapid la întrebările frecvente despre vânzări.
Puteți califica clienții potențiali cu un bot de vânzări punând întrebări specialiștilor în vânzări. Ei își pot da seama care este obiectivul vizitatorului și cum să procedeze cu creșterea lead-ului.
Automatizați ciclul de vânzări: atunci când utilizați chatbot-uri pentru a vă automatiza pâlnia de vânzări, obțineți informații valoroase despre perspectivele dvs. de vânzări.
Îi puteți califica punând întrebări specifice pregătite de specialiști în vânzări și apoi direcționându-i către reprezentanții de vânzări pentru a încheia imediat oferte sau pentru a aranja o întâlnire.
Boții îmbunătățesc numărul de perspective de afaceri, oferind experiențe excelente de chat pentru clienții dvs., rezultând o rentabilitate mai mare a investiției (RoI).
Implementarea chatbot va economisi 8 miliarde de dolari pe an până în 2022. Folosirea roboților pentru a genera clienți potențiali este o investiție care va da roade pe termen lung. Mărire rată de conversie
Concluzie
Fiecare afacere depinde de generarea de lead-uri pentru a reuși. Indiferent dacă sunteți o afacere mică sau o mare corporație, chatul live poate deveni o parte vitală a setului dvs. de instrumente de vânzări.
Rezultatele chatului live pot fi calificate imediat și pot ajuta la creșterea conversiei vânzărilor.
Adăugarea de chat live la canalul dvs. de vânzări vă poate ajuta să captați mai mulți clienți potențiali de vânzări, în același timp, creșteți rentabilitatea investiției (RoI). Este mai mult un centru generator de venituri decât un centru de costuri.
Chatul live este aici pentru a rămâne, iar atunci când este făcut corect, poate fi un instrument fantastic pentru a interacționa cu vizitatorii.
Stabiliți de ce doriți să utilizați chatul live: pentru a crește clienții potențiali, conversiile sau serviciul pentru clienți.
Creați un benchmark utilizând o metodologie bazată pe date. Dacă urmați pașii menționați mai sus, veți putea obține rezultate excelente.
Vă rugăm să postați propriile rezultate ale chatului în direct în secțiunea de comentarii de mai jos; Îmi place să văd exemple de dovadă.