Cele Mai Bune 10 Instrumente De Chatbot Facebook Messenger Pentru Afaceri

Cele mai bune 10 instrumente de Chatbot Facebook Messenger pentru afaceri

Introducere – Instrumente Chatbot Facebook Messenger

Instrumente Chatbot Facebook Messenger.  Ați putea fi interesat de ideea de a face sugestii personalizate, de a oferi actualizări zilnice, de a configura ajutor, de a capta clienți potențiali sau de a face altceva. Instrumente Chatbot Facebook Messenger.

Sau, poate ați auzit că chatbot-urile Messenger vă pot ajuta să vorbiți cu clienții la o fracțiune din costul unei persoane.

Ni se pare interesant. De aceea, la Chatbots.org, urmărim îndeaproape cele mai bune instrumente de chat bot Facebook Messenger, astfel încât să puteți alege pe cel care funcționează cel mai bine pentru afacerea dvs.

Există o mulțime de aplicații Messenger din care să alegeți, dar toată lumea este de acord cu privire la care platforme de chatbot Messenger sunt cele mai bune. Puteți publica, programa și dezvolta marca cu instrumentul Botrise.

Ce sunt Facebook Messenger Chatbot și Instrumentele Chatbot Facebook Messenger?

Cel mai bun chatbot Facebook messenger (numit și „Facebook Chatbot”) este un program de chat automat care folosește inteligența artificială pentru a vorbi cu oamenii.

Boții Facebook Messenger pentru afaceri, trăiesc în Facebook Messenger și pot vorbi cu unii dintre cei 1,3 miliarde de oameni care folosesc roboți pe Facebook în fiecare trimestru.

De ce este important chatbot-ul Facebook messenger?

Botul Messenger pentru afaceri este unul dintre cei mai buni și cu cea mai rapidă creștere pentru companii pentru a vorbi cu clienții într-un mod lin.

Chatbot-urile sunt cea mai nouă, mai ușoară și mai eficientă modalitate prin care o companie poate vorbi cu clienții pe site-uri web și pe rețelele sociale.

Beneficiile utilizării FB messenger chatbot

1. Gestionați-vă banii:

Chatbot-urile sunt soluții automate care fac posibil ca companiile să ajute o mulțime de clienți în același timp.

„Angajând” chatbot care lucrează cu agenți umani, puteți economisi bani pe costurile angajaților și puteți evita problemele cauzate de greșelile umane.

2. O modalitate mai simplă de a intra pe piețele globale:

Chatbot-ii vă pot rezolva problemele legate de serviciul clienți în mai multe limbi non-stop, 365 de zile pe an, indiferent dacă sunteți un brand internațional cu clienți din întreaga lume sau un brand local care este gata să facă afaceri la scară globală. Instrumente Chatbot Facebook Messenger

Acest lucru facilitează creșterea afacerii dvs. și mutarea pe noi piețe.

3. Flux de vânzări disponibil 24/7:

Botul tău automat Messenger poate configura tranzacții și plăți, astfel încât oamenii să se uite la produsele și serviciile tale

Este, de asemenea, un chatbot best buy, deoarece oamenii le pot cumpăra chiar în conversația prin messenger.

4. Asistență clienți 24/7:

Chatbot-ul dvs. va facilita obținerea de răspunsuri la întrebările frecvente și la întrebările despre produse prin atingerea unui buton.

Puteți crea experiențe bogate, interactive, cu lucruri precum imagini, videoclipuri, carusele, texte și îndemnuri (CTA).

5. Generare continuă de clienți potențiali:

Botul dvs. poate obține informații importante de la clienții dvs. potențiali în timp ce sunteți treaz sau adormit, ușurând urmărirea.

De exemplu, să presupunem că sunteți un agent imobiliar al cărui ciclu de vânzări este de obicei lung. 

Cu un bot de mesagerie, oamenii vă pot spune unde sunt și ce fel de locuință își doresc.

Puteți continua apoi conversația pe Messenger pentru a întreba despre disponibilitatea locuințelor sau întrebări despre zonă.

10 Instrumente Chatbot Facebook Messenger pentru afaceri

1. ManyChat – Instrumente Chatbot Facebook Messenger:

Este unul dintre cei mai buni chatbot pentru Facebook Messenger care vă permite să rămâneți în contact cu clienții potențiali în orice moment. Instrumente Chatbot Facebook Messenger.

Vă permite să fiți mereu alături de vizitatorii profilului, clienții potențiali și cursanții actuali, indiferent cine sunt sau ce își doresc.

De fapt, puteți reduce costul obținerii de noi clienți potențiali de 9X utilizând instrumentul de automatizare ManyChat Facebook Messenger.

Pentru a face acest lucru, va trebui să adăugați un buton de îndemn „trimiteți mesaj” în anunțuri. 

 Zapier conectează integrarea Manychat și facebook messenger pentru a trimite informații. Este cea mai folosită platformă de marketing prin chat.

Caracteristici cheie –

1. Permiteți botului să trimită alerte prin e-mail.

2. Cu un generator de flux vizual și un editor, puteți crea un chatbot.

3. Combinați cu alte sisteme de afaceri.

Avantaje –

1. Ajută-i pe chatbot să lucreze cu diferite canale, cum ar fi Facebook Messenger, e-mail și SMS.

2. Se potrivește bine cu Facebook Messenger.

3. Veniți cu o serie de funcții care acceptă activitățile de chat live și vă ajută să creați roboți pe care oamenii vor dori să îi folosească.

Contra –

1. Reactivitatea chatbot-ului care a fost creat nu este foarte bună din cauza erorilor și a latenței.

2. Când sunt mulți oameni, poate fi foarte scump.

3. Flow Builder nu este construit și configurat în cel mai bun mod pentru utilizatori.

4. Serviciu prost pentru suport tehnic.

2. ActiveChat – Instrumente Chatbot Facebook Messenger:

ActiveChat este cel mai bun chatbot de vânzări, se concentrează pe crearea de chatbot-uri care vă ajută afacerea de comerț electronic să facă mai multe vânzări.

Ei fac acest lucru atât pentru magazinele Shopify, cât și pentru WooCommerce, nu doar pentru Shopify. Instrumente Chatbot Facebook Messenger. Instrumente Chatbot Facebook Messenger.

Ei doresc, de asemenea, să creeze chatboți de servicii pentru clienți care să vă ajute să răspundeți la mai multe întrebări mai rapid și să economisiți bani, în timp ce vă fac clienții mai fericiți.

Caracteristici cheie –

1. Shopify și WooCommerce sunt două platforme de comerț electronic care funcționează bine împreună.

2. Se poate conecta la sistemul dvs. de asistență live.

3. Conexiuni CRM.

Pro

1. Platformă foarte ușor de utilizat.

2. Instrumente de abandonare a coșului pentru comerțul electronic.

3. Posibilitatea de a seta cronometre și întârzieri face ca botul să se simtă mai natural decât mulți alții.

Contra –

1. În comparație cu concurenții cu mai multe caracteristici, prețul este ridicat.

2. Nu a existat urmărire sau divizare.

3. Serviciu slab pentru clienți.

3. Mobile Monkey – Instrumente Chatbot Facebook Messenger:

Companiile pot automatiza atât extinderea vânzărilor inbound cât și outbound la scară folosind MobileMonkey.

Este cea mai importantă platformă din lume pentru prospectarea datelor pentru influență/creator + B2C, printr-o varietate de canale de comunicare, inclusiv chat web, SMS, Messenger, Instagram, WhatsApp și e-mail.

Zapier trimite informații între Mobile Monkey și integrarea Zendesk Facebook.

Caracteristici cheie –

1. platformă pentru chatbot-uri multicanal pe web și aplicații mobile.

2. Integrare și transfer pentru chat live.

3. Reclame pe Facebook Messenger.

Avantaje –

1. O mulțime de instrumente pentru chatbot și automatizare.

2. Toate planurile au contacte și clienți potențiali nelimitat.

3. Construirea de chatbot și fluxuri de lucru.

Contra –

1. Datorită noilor funcționalități, interfețele de utilizator sunt actualizate frecvent. Instrumente Chatbot Facebook Messenger

2. Pentru că nu există multe integrări, raportarea este destul de limitată și nu se conectează la nimic altceva.

4. Flux XO – Instrumente Chatbot Facebook Messenger:

O altă companie excelentă este Flow Xo, care vă oferă tehnologie de înaltă calitate pentru a construi chatboți care vă ajută să interacționați cu clienții și să creșteți vânzările. 

De asemenea, vă ajută să construiți fluxuri de lucru care vă permit să direcționați clienții în modul în care credeți de cuviință și să aveți mai multe moduri de a iniția orice flux de lucru.

Caracteristici cheie –

1. Preluați plăți prin botul dvs.

2. Un covoraș electronic de bun venit pentru oaspeți.

3. A fi capabil să ofere răspunsuri concise.

Avantaje –

1. Nu sunt necesare cunoștințe de codare, iar interfața cu utilizatorul este simplă (UI).

2. Planurile gratuite vin cu câteva restricții.

3. Declanșatoare și procese de lucru.

Contra –

1. Construirea de roboți este mult mai dificilă decât trebuie să fie.

2. Platforma nu include AI sau capabilități de învățare automată.

3. Chatul live nu are un om ușor de transferat.

5. Chatfuel – Instrumente Chatbot Facebook Messenger:

O altă firmă de top care ajută utilizatorii să creeze chatbot-uri este Chatfuel.

Puteți dezvolta cu ușurință mesaje de automatizare a botului și puteți obține abonați bot folosind o varietate de metode datorită acestuia.

Caracteristici cheie –

1. Folosind segmentele pe care le-ați generat, obțineți informații despre public.

2. Cu ediția premium, primești serviciu pentru clienți VIP și un manager de cont personal.

3. Pentru a obține rezultate mai rapid, puteți angaja un profesionist care să vă ajute cu configurarea reclamelor și a botului dvs. de pe Facebook.

Avantaje –

1. Puteți afla despre opțiunile dvs. pe platformă folosind versiunea gratuită.

2. permite o codificare personalizată flexibilă.

3. Chatbot-ul tău poate fi creat gratuit.

Contra –

1. Pentru a profita la maximum de produs, trebuie să utilizați o mulțime de integrări terțe.

2. În mod surprinzător, platforma nu are foarte multe instrumente de marketing.

3. Cu Chatfuel, nu este la fel de ușor să începeți precum este cu alți creatori de bot Messenger.

6. Botsify:

Botsify este o platformă bazată pe inteligență artificială și învățare automată care le permite oamenilor care nu știu cum să codifice să construiască chatbot-uri AI.

Principalele caracteristici ale platformei sunt chat live, chat video, mesagerie de grup, șabloane, apeluri la acțiune, integrarea cu rețelele sociale, recunoașterea vorbirii, suportul pentru mai multe limbi și rapoarte și analize. Instrumente Chatbot Facebook Messenger.

Facilitează trecerea de la un chatbot la o persoană reală, ceea ce accelerează și simplifică procesul.

Caracteristici cheie –

1. botul pentru a trimite alerte prin e-mail.

2. Creați și editați roboți de flux vizual.

3. Răspunsuri automate ca cuvânt cheie.

Avantaje –

1. Configurarea unui bot este rapidă și ușoară.

2. Integrările fac posibilă utilizarea informațiilor de pe un site web pe Chatbot.

3. Părți de bază ale învățării automate.

Contra –

1. Răspunsurile avansate au nevoie de răspunsuri energice bazate pe API, care sunt codificate.

2. Fără caracteristici pentru marketing multicanal.

3. Prețuri bazate pe numărul de persoane care se înscriu.

7. Snatchbot:

O companie care crește rapid este Snatch bot.

O parte din asta se poate datora faptului că au avut un plan gratuit doar o lungă perioadă de timp înainte de a-și anunța planul pro la sfârșitul lunii mai a anului trecut.

Și până acum, planul lor gratuit este unul dintre cele mai bune, așa că dacă aveți un buget restrâns, ar trebui să vă gândiți la asta. Instrumente Chatbot Facebook Messenger.

Caracteristici cheie –

1. Puteți face totul cu versiunea gratuită, ceea ce nu puteți face cu majoritatea competiției… pentru abonații fără limite.

2. Pentru versiunea pro, puteți obține asistență premium și puteți scăpa de brandingul lor.

3. Unul dintre cele mai bune lucruri despre ei este că au șabloane și directoare pentru roboți.

Avantaje –

1. Din directorul lor de bot, puteți adăuga boți cunoscuți la canalele dorite cu un singur clic.

2. Toate canalele pot fi accesate de un singur bot.

3. În secțiunea de șabloane de bot, puteți alege dintr-un număr de roboți creați pentru sarcini specifice și utilizări obișnuite de chatbot.

Contra –

1. Tutorial despre cum să utilizați toate caracteristicile care nu sunt disponibile.

2. Nu puteți trimite secvențele utilizatorilor dvs.

3. Interfața este dificil de utilizat și durează ceva timp pentru a înțelege.

8. ZoConvert:

Există un motiv pentru care oamenii îl adoră pe Zo Convert, unul dintre jucătorii din acest domeniu care se extinde extrem de rapid. Instrumente Chatbot Facebook Messenger

Este unul dintre roboții conceputi exclusiv pentru a ajuta utilizatorii Shopify să obțină performanța maximă din magazinele lor.

Dar dacă nu aveți Shopify, nu lăsați asta să vă înșele crezând că nu îl puteți folosi.

Caracteristici cheie –

1. Bot pentru Facebook Messenger.

2. Comunicare automată.

3. Integrare cu Shopify.

Avantaje –

1. Crește audiența/abonații.

2. Ajută utilizatorul să mențină lucrurile în ordine.

3. Ușor de configurat și cu opțiuni de personalizare ușor de utilizat.

Contra –

1. Clienții pot considera că este enervant să folosească funcția de „comentare”, care transformă cititorii de reclame în abonați la pagină.

2. Lipsesc șabloane.

9. Pandorabots:

O firmă de inteligență artificială numită Pandorabots, Inc. oferă un serviciu web pentru crearea și implementarea chatbot-urilor. Instrumente Chatbot Facebook Messenger.

Potrivit site-ului său web, în mai 2019, peste 250.000 de dezvoltatori înregistrați au folosit platforma pentru a construi peste 300.000 de chatboți și au înregistrat peste 60 de miliarde de conversații ale utilizatorilor.

Caracteristici cheie –

1. Instrucțiuni și documentație gratuite.

2. Instrumente de programare bazate pe web.

3. Publicare web și găzduire.

Avantaje –

1. Multă libertate și capacitatea de a dezvolta boți de înaltă performanță vă sunt disponibile dacă doriți să vă construiți propriul bot.

2. Platformă open source care vă permite să dețineți și să descărcați codul.

3. Trimiteți mesaje sau efectuați apeluri telefonice.

Contra –

1. Nu este recomandat să utilizați Pandorabots pentru a vă crea bot și apoi să îl instalați în altă parte.

2. Trebuie să definiți propriile perechi de intrare/ieșire când utilizați AIML pur.

10. Octane AI:

Cu Octane AI, poți face testul visurilor tale fără să cunoști niciun cod. Instrumente Chatbot Facebook Messenger.

Plin de design sofisticat, logică condiționată și analiză aprofundată.

Caracteristici cheie –

1. Instrumente pentru abandonarea coșului și urmărirea comenzilor.

2. Boți care trimit mesaje SMS.

3. Integrari cu analize bot terțe.

Avantaje –

1. O platformă destul de puternică, cu o gamă largă de funcții bot de comerț electronic.

2. Platformă puternică de comerț electronic cu mai multe integrări.

3. Canale pe Facebook Messenger și SMS.

Contra –

1. Comparativ cu alte soluții similare, platforma devine destul de costisitoare pentru a accesa toate capabilitățile

2. Pur avantajos pentru utilizatorii Shopify.

3. Nepotrivit pentru echipe.

Concluzie

S-ar putea să descoperi că începerea cu un bot Facebook Messenger este cea mai inteligentă mișcare pe care o faci vreodată.

Oamenii care au început să-și construiască listele de e-mail înainte de competiție s-au dezvoltat mai repede. Instrumente Chatbot Facebook Messenger.suntInstrumente Chatbot Facebook Messenger