Al 12-lea cel mai bun instrument de chatbot de vânzări pentru 2023

Introducere – Instrument chatbot pentru vânzări :
Doriți să folosiți chatbot-uri pentru a face mai multe vânzări? Nu sunteți sigur ce chatbot pentru vânzări să folosiți?
Știați? În 2019, chat-urile numai cu bot au avut o rată medie de satisfacție de 87,58 la sută, iar chatboții au putut gestiona 68,9 la sută din chat-uri de la început până la sfârșit, în medie.
Aceasta înseamnă că, chiar dacă principalul motiv pentru care oamenii folosesc chatbot-uri este acela de a obține un răspuns mai rapid, ei devin mai inteligenți și pot face lucruri pe care oamenii le pot face.
Este logic să fii sceptic față de un argument de vânzare, mai ales dacă vine de la o mașină. Dar, pe măsură ce mai mulți oameni cumpără lucruri prin marketing conversațional, devin și mai confortabili cu chatboții.
Așadar, în acest articol, vom vorbi despre cum puteți folosi chatboții pentru a ajuta la vânzări și care sunt cele mai bune instrumente de chat de vânzări.
Ce este un chatbot de vânzări?
Chatboții economisesc timp de așteptare răspunzând imediat. Ei califică clienții potențiali, scutind, de asemenea, agenții de întrebări frecvente de adresat.
Forța dvs. de vânzări se poate concentra asupra potențialilor care manifestă interes pentru ofertele dvs. atunci când chatboții creează clienți potențiali, astfel încât aceștia să devină clienți devotați. Instrument chatbot pentru vânzări.
Principalele caracteristici și beneficii ale utilizării chatbot-urilor pentru vânzări
1. Nu lăsați limba să devină o barieră în calea vânzărilor – Instrument chatbot pentru vânzări
Clienții internaționali sunt deja prezenți în 58% dintre întreprinderile mici. Instrument chatbot pentru vânzări.
Ca rezultat, personalul dvs. de asistență prin chat live poate conversa cu clienți din diferite națiuni și vorbește diferite limbi.
Chatbot-ii pot oferi suport de chat multilingv prin traducerea în timp real a limbilor străine în limba dvs. Nu mai trebuie să abandonați interogările din cauza diferențelor lingvistice.
Mesageria proactivă poate fi folosită pentru a precalifica clienții potențiali. Instrument chatbot pentru vânzări.
În acest moment, toți am fost întâmpinați în mod proactiv de un chatbot atunci când vizităm un site web, cum ar fi:
Permițând chatbot-urilor să apară și să înceapă să ofere sprijin vizitatorilor chiar înainte ca aceștia să o solicite, chat-ul proactiv poate transforma literalmente străinii în clienți potențiali calificați.
Creați fluxuri logice de conversație prin chatbot care iau în considerare călătoria clientului și califică clienții potențiali pentru compania dvs.
Nu uitați să acordați prioritate interogărilor, deoarece este esențial să spuneți ceea ce este corect la momentul potrivit!
Utilizați și butoanele de răspuns pe care se pot face clic în fereastra de chat pentru o experiență de chat fulgerătoare. Ceva de genul:
2. Transformați paginile de social media în mașini de vânzări – Instrument chatbot pentru vânzări
Știați că vânzările sociale reprezintă mai mult de jumătate din toate veniturile din 14 industrii cheie? Și vorbim despre niște afaceri mari aici, cum ar fi asistența medicală și logistica. Instrument chatbot pentru vânzări.
Adăugarea de chatbot în paginile tale de rețele sociale vă poate crește semnificativ vânzările. Consumatorii tăi pot primi răspunsuri la întrebările lor de vânzări chiar pe pagina ta de socializare, fără a fi nevoiți să meargă în altă parte.
Iată cum Facebook Messenger utilizează în prezent chatboții pentru afaceri:
3. Fii disponibil pentru clienții tăi 24×7 – Instrument chatbot pentru vânzări
Potrivit cercetărilor, cele mai populare ore pentru cumpărături online sunt între orele 20:00 și 21:00 în zilele de luni și joi.
Așadar, dacă ați crezut că munca în timpul orelor de lucru vă va ajuta afacerea pe internet să prospere, gândiți-vă din nou. În plus, dacă vindeți în întreaga lume, trebuie să luați în considerare diferențele de timp.
Astăzi, o afacere care este disponibilă 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână este câștigătoare. Cu toate acestea, recrutarea de agenți care să lucreze non-stop ar putea fi costisitoare și imposibilă.
Chiar dacă vă puteți permite, de ce să nu economisiți bani utilizând tehnologia cu înțelepciune?
Chatbot-urile vă permit să fiți disponibil pentru implicarea consumatorilor 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână, fără a cheltui o avere.
4. Folosiți inteligența artificială pentru a crește ratele de conversie.
Nu îți place doar când site-urile tale preferate de cumpărături propun lucruri pe baza preferințelor tale și a achizițiilor anterioare?
Se simte mai personalizat, vă simplifică procesul de luare a deciziilor și vă economisește timp în navigarea prin o duzină de pagini de produse.
Puteți face același lucru pentru clienții potențiali, folosind chatbots pentru a recomanda produse.
Chatboții AI pot pune oamenilor câteva întrebări și le pot oferi recomandări precise pentru a crește ratele de conversie.
Nu numai că veți îmbunătăți experiența consumatorului, dar veți obține și informații valoroase care vă vor ajuta să dezvoltați o afacere mai puternică. Iată o ilustrație:
Chatboții pot recomanda și produse în funcție de categoria de preț, limitând considerabil căutarea clienților.
Adăugând chatboți în paginile de prețuri, chatboții pot răspunde mai rapid la întrebările de preț și pot îmbunătăți procesul de conversie a vânzărilor.
5. Încurajați vânzările viitoare – Instrument chatbot pentru vânzări
Recenziile consumatorilor sunt mai semnificative în vânzări astăzi decât oricând. Potrivit unui studiu, 92,4% dintre clienți au șanse mai mari să cumpere un produs sau un serviciu după ce au citit o recenzie credibilă despre acesta.
Dar câți consumatori își iau timpul pentru a posta o recenzie pe cont propriu? Nu sunt multe.
Dar iată partea interesantă: 71% dintre consumatori vor trimite o recenzie. Chatboții vă pot ajuta în acest sens.
Un chatbot poate cere unui client să ofere feedback imediat după o tranzacție. Puteți crea chatbot pentru a colecta informații într-o varietate de moduri, inclusiv:
- Butoane de evaluare cu stele pe care se poate face clic. Instrument chatbot pentru vânzări.
- Pentru feedback mai rapid, utilizați butoane pe care se poate face clic cu răspunsuri pre-scrise.
- Un câmp de text care curge liber pentru feedback mai subiectiv
- Reduceri și cupoane pentru a încuraja persoanele să împărtășească comentarii, de exemplu.
Puteți, de asemenea, să vă conectați chatbot-ul la e-mail și să-l solicitați să trimită e-mailuri prin care le solicită feedback clienților. Acest lucru le permite să răspundă pe îndelete, ceea ce poate să se potrivească mai bine unora decât să ofere feedback imediat.
6: Reduceți abandonul coșului de vânzări – Instrument chatbot pentru vânzări
Ați abandonat vreodată un coș de cumpărături și apoi ați primit notificări push pentru reduceri suplimentare?
Oamenii călătoresc prin întregul canal de vânzări și pleacă la sfârșit din mai multe motive, cum ar fi:
- Cheltuieli suplimentare
- Livrarea este lentă.
- Procedura de checkout este complicată.
- Preocupări legate de securitate, de exemplu.
Organizațiile elaborează constant noi metode pentru a preveni abandonarea coșului de cumpărături, pur și simplu pentru că convertirea unui potențial client care a mers până la capăt ar trebui să fie destul de simplă.
Și este, cu instrumentele corecte. Tot ce trebuie să faceți este să creați o ofertă convingătoare pe care să nu o poată respinge!
Chatboții sunt o modalitate de a realiza acest lucru și fac o treabă excelentă prin:
- Răspunsul la întrebările clienților
- Oferirea de reduceri
- Asistarea proactivă a turiștilor reticenți
Deci, acum că știți cum să utilizați chatbot-urile pentru vânzări, să ne uităm la cele mai importante instrumente de chatbot de vânzări disponibile.
Aruncă o privire la acestea.
Cele mai bune instrumente de vânzări Chatbot pentru 2023
1. Botrise – Instrument chatbot pentru vânzări
Botrise este un instrument pe care trebuie să îl aibă orice agent de marketing digital și proprietar de afaceri.
Este una dintre cele mai apreciate platforme de automatizare și analiză de chatbot de vânzări pentru întreprinderi de toate dimensiunile, de la mici la mari.
Cu această soluție de automatizare a chatbot-ului de vânzări, vă puteți aștepta să experimentați o multitudine de capabilități, cum ar fi automatizarea Instagram DM, comentariile și răspunsul automat Facebook și Instagram, chatul live și multe altele.
The International Business Times a clasat SN Chatbot drept serviciul numărul unu de generare de clienți potențiali pentru 2022.
De ce să folosiți chatbot-urile de vânzări Botrise?
Economisiți timp, bani și efort: punând Botrise Chatbot să se ocupe de nevoile dvs. de servicii pentru clienți, prevânzare și întrebări frecvente.
Creșteți implicarea și încrederea: este accesibil 24/7 și utilizează comentarii și răspunsuri automate pentru a realiza acest lucru.
Creșteți vânzările și conversia: creați canale de chatbot care conduc direct la conversie în interiorul chatbotului pentru a crește vânzările și conversia. De aceea acesta este cel mai bun chatbot pentru vânzări.
În plus, Botrise ajută utilizatorii să găsească produsul ideal în DM-urile Facebook Messenger și Instagram.
Vinde: vinde managerului intern.
Reacționați la solicitările de asistență
Verificați comenzile, apoi creșteți-vă compania. Instrument chatbot pentru vânzări.
Cel mai important, SocialPilot oferă utilizatorilor acces la un generator de flux vizual drag-and-drop, modele de chatbot prefabricate, un magazin online pentru articole digitale, difuzare prin abonament etc.
Botrise creează chestionare despre produse, răspunde la întrebările clienților despre produse și îi îndrumă automat către punctul de vânzare.
Caracteristicile de bază ale Botrise
- Automatizați programarea întâlnirilor și colectarea comenzilor
- Cu Messenger ecommerce, puteți înființa un magazin și vinde bunuri digitale.
- acces la Chatbot-ul Botrise pentru tot timpul
- Programator pentru postări pe rețelele sociale
- comentarii și răspunsuri automate la postările de blog
- Construiți un bot Facebook Messenger.
- blogging frecvent pe profilurile tale de social media
- Folosind instrumentul Facebook pentru interese ascunse
- postări nesfârșite pe rețelele sociale
Puteți semna Botrise cu o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile.
Prețuri Botrise:
- Nowa Gold: 29 USD pe lună
- Platinum Nowa: 69 USD pe lună
- Nowa Diamond: 109 USD pe lună
- 354,00 USD lunar pentru planul agenției
2. MobileMonkey
MobileMonkey este o platformă all-in-one pentru chatbot, care vă permite să utilizați chat-ul web, live chat, SMS-uri și Facebook Messenger pentru marketing omnicanal.
Platforma este unică prin faptul că include soluții extrem de potrivite pentru echipele de marketing și de servicii pentru clienți, precum și pentru clienți la nivel de afaceri mici și întreprinderi. Este cel mai bun chatbot pentru serviciul clienți. Instrument chatbot pentru vânzări.
Caracteristici Mobile Monkey:
- Platformă pentru chatbot-uri multicanal pe web și aplicații mobile
- Instrumente pentru marketing prin SMS, Facebook Messenger și chat web nativ
- Editor și generator de chatbot cu flux vizual
- Șabloane pentru chatbot
- Multilingv
- legături cu Zapier și alții
- Întotdeauna optimizat pentru mobil
- Boții AI generează întrebări frecvente repetitive și interogări de rută
- declanșatoare personalizate de transfer prin chat live
- raportare și analiză
Prețuri MobileMonkey: o versiune care nu expiră a MobileMonkey este gratuită pentru a începe crearea de roboți. Prețurile variază de la 14,25 USD pe lună la 299 USD pe lună dacă aveți nevoie de automatizare și integrări sofisticate.
3. SmartLoop
SmartLoop este cel mai bun chatbot de vânzări. Puteți crea chatboți inteligenți care vă pot ajuta să generați clienți potențiali și să-i hrăniți cu Smartloop.
Platforma ajută, de asemenea, la analiza interacțiunii utilizatorului cu botul dvs., la găsirea defectelor și la îmbunătățirea funcționalității botului în timp pentru a îmbunătăți fluxurile conversaționale.
Caracteristicile SmartLoop:
- bază de cunoștințe încorporată pentru IA conversațională
- dispozitive automatizate
- Instagram Messenger
- constructor de dialog cu punct-and-click
- transferuri de la om la bot
- Viber, Facebook Messenger, chat web sau canale private
- Asistență prin chat live
- Utilizarea notificărilor push
Prețul pentru SmartLoop:
Tariful SmartLoop combină un plan gratuit și Premium. Cu planul gratuit, puteți, în esență, să testați UI/UX-ul platformei înainte de a plăti 10 USD/lună pentru până la 1.000 de membri. Instrument chatbot pentru vânzări.
După 1.000 de membri, va trebui să discutați despre prețuri cu SmartLoop.
4. Engati
Chatbot-ii de la Engati oferă servicii complete pentru clienți, vânzări și marketing automatizate și management inteligent al resurselor umane.
Caracteristicile Engati:
- constructor de fluxuri conversaţionale
- NLP proprietar și învățarea automată
- Multilingv
- Boți web, mobil, live și social media
- șablon pentru roboți
- administrarea campaniilor și difuzării
- Resurse de comerț electronic
- roboți vocali
- SDK-uri celulare
- Analytics
Preturi Engati:
Cu planul gratuit sunt permise până la 1.000 interacțiuni, 2 roboți și 1 marcă. După aceea, un plan profesional cu până la 10.000 de interacțiuni, 5 roboți și 1 marcă începe de la 19 USD/lună.
Prețul pentru un plan de afaceri cu până la 30.000 de interacțiuni, 20 de roboți și o marcă este de 50 USD pe lună. Dacă nevoile dvs. depășesc aceste limite, trebuie să vorbiți cu Engati despre prețurile pentru întreprinderi.
5. Botsify
Folosind platforma Botsify, o companie poate crea un chatbot fără a scrie niciun cod pentru Messenger, Slack sau un site web.
Pentru companiile mai mari, Botsify oferă soluții complet gestionate, iar tehnologia sa este suficient de adaptabilă pentru a sprijini clienții la nivel de întreprindere.
Caracteristicile Botsify:
- Un editor și un constructor pentru roboții de flux vizual
- Șabloane pentru chatbot
- Salvați informațiile despre utilizator
- Învățare automată și inteligență artificială
- Răspunsuri automate la cuvinte cheie
- Chatbot în mai multe limbi
- Activați notificările prin e-mail de la bot
- Vocea bot a lui Alexa
- încorporarea unor sisteme de afaceri suplimentare
Prețul pentru Botsify începe de la 50 USD/lună cu până la 30.000 de persoane de contact după o încercare gratuită de 14 zile. După aceea, contactele nelimitate costă 300 USD pe lună. Instrument chatbot pentru vânzări.
6. ManyChat
ManyChat este cel mai bun chatbot AI pentru vânzări. Un instrument de creare a bot-ului Facebook Messenger numit ManyChat combină chatul live și funcționalitatea chatbot.
Caracteristicile Manychat:
- Creați chatbot cu editorul și generatorul de flux vizual
- Șabloane pentru chatbot
- Salvați informațiile despre utilizator
- Activați notificările prin e-mail de la bot
- Chatbot în mai multe limbi
- încorporarea unor sisteme de afaceri suplimentare
Prețuri pentru ManyChat: puteți încerca platforma cu un cont gratuit de la ManyChat.
Prețul începe de la 10 USD pe lună pentru 500 de membri dacă doriți să îl utilizați în scopuri comerciale.
Există alte 7 niveluri de preț, cea mai mare rată pentru mai mult de 20.000 de membri lunari fiind de 145 USD/lună. Majoritatea întreprinderilor mijlocii și mari au mai mult de 25.000 de utilizatori în fiecare lună, prin urmare ar trebui să discutați cu ManyChat despre un plan de preț.
7. Freshchat
Freshchat este un chatbot omnicanal, bazat pe inteligență artificială, cu autoservire, care poate fi folosit atât de întreprinderile mici, cât și de întreprinderi.
Caracteristicile FreshChat:
- Asistență prin e-mail și chat
- Self-service, AI și omnicanal
- Administrare SLA și stabilire personalizată a biletelor
- Răspunsuri automate
- Tabloul de bord include informații despre utilizator, profiluri de utilizator și cronologie ale evenimentelor.
- Analiză și raportare
- (Nou) Folosiți roboții de vânzări și asistență pentru a automatiza achizițiile
Prețuri pentru Freshchat: Freshdesk oferă cinci categorii de prețuri, planul gratuit fiind nivelul de intrare. Planul gratuit vă oferă o bună înțelegere a modului în care funcționează platforma, dar este insuficient pentru a susține o echipă de vânzări sau de asistență.
Prețul după planul gratuit începe de la 15 USD per agent pe lună (de exemplu, 2 agenți egal cu 30 USD/lună), apoi crește la 109 USD pe agent pe lună, care este prețul lor la nivel Enterprise.
Dvs. și echipa dvs. veți progresa la niveluri de preț mai ridicate pe măsură ce devin necesare mai multe funcții.
8. User.com
În comparație cu celelalte instrumente de chatbot de vânzări descrise, User.com este puțin diferit.
User.com este o platformă cu un set complet de capabilități pentru echipele de asistență, vânzări și marketing. De asemenea, au un chatbot bun pentru vânzări, așa cum se întâmplă.
Caracteristicile User.com:
- Identificați clienți potențiali
- Rezolvați întrebările frecvente
- „Situații de conversație” integrate
- în funcţie de activitatea vizitatorilor
- componente automatizate
- SMS, chat online
- Trageți și plasați creatorul de bot
Prețul pentru User.com este puțin mai complicat, deoarece obțineți mai mult decât o simplă platformă chatbot.
Ceea ce vă putem spune este că oferă un plan gratuit și apoi percepe 49 USD pe lună pentru 2K contacte până la 1.349 USD pe lună pentru 10K contacte și 15 USD pentru fiecare conexiune suplimentară de 1K.
9. Chatfuel
Chat-ul live și integrarea automată a chatbot-ului sunt ambele posibile cu Chatfuel, o platformă auto-servire de creare de bot.
Caracteristicile Chatfuel
- Platformă pentru Facebook Messenger
- șablon pentru roboți
- Boți în mai multe limbi
- Salvați informațiile despre utilizator
- Răspunsuri automate la cuvinte cheie
- Adaptare la alte sisteme comerciale
Prețuri Chatfuel: ediția gratuită oferă până la 1.000 de utilizatori și acces la cele mai de bază caracteristici. Deși ediția pro permite doar 500 de abonați și are un preț lunar de pornire de 15 USD, oferă funcții suplimentare în schimbul unui număr mai mic de abonați. Instrument chatbot pentru vânzări.
Numai planul Pro are 7 niveluri suplimentare, cel mai mare costând 180 USD pe lună pentru până la 25.000 de utilizatori.
10. Imperson
Imperson dezvoltă chatboți care seamănă cu vorbirea umană pentru a automatiza cât mai mult posibil călătoria clientului.
Este o platformă pentru chatbot-uri de inteligență artificială care construiește roboți de afaceri pentru utilizatorii săi.
Caracteristicile lui Imperson
- servicii complete de creație și implementare
- NLP, AI/învățare automată
- servicii pentru roboți gestionați complet
- Integrari pentru Messenger, Kik, Twitter, site-uri web, Slack, SMS și Skype
- acceptă text, audio, video și, în curând, realitate augmentată și realitate virtuală
- Monitorizarea și personalizarea performanței chatbot-ului de către echipa Imperson
11. Boost.ai
Puteți crea roboți captivanți și inteligenți pentru site-ul dvs. care servesc potențialii și clienții prin vânzări, asistență și întrebări și răspunsuri automate cu ajutorul Boost.ai.
Caracteristicile lui Boost.ai
- Răspunsuri automate în chat la întrebările frecvente și la documentația API
- Instrumente pentru upselling automat și flux de conversații
- integrări cu Slack, Microsoft Teams, Facebook Messenger și alte servicii
Prețuri pentru Boost.ai: pentru a afla mai multe despre prețurile Boost.ai, luați legătura cu personalul lor.
12. Deriva
Chat-ul live și tehnologiile chatbot automatizate sunt ambele utilizate pe platforma cunoscută sub numele de Drift.
Caracteristicile Drift:
- aplicație pentru smartphone
- Utilizați biletele pentru a gestiona problemele dificile ale clienților.
- alegerea mesajelor automate
- Utilizați un chatbot pentru a automatiza sarcinile
- Stocați informațiile vizitatorilor
- Automatizarea vânzărilor și marketingului
- se combină cu diferite sisteme de afaceri
Prețuri pentru Drift: Drift oferă un plan gratuit fără caracteristici remarcabile. Prețul începe apoi de la 50 USD pe lună și crește la 400 USD, 1500 USD și prețuri personalizate cu o taxă suplimentară pentru fiecare utilizator.
Concluzie:
Acum îl ai. o cantitate respectabilă de date pentru a vă ajuta să decideți dacă folosiți chatbot-uri de vânzări. Instrument chatbot pentru vânzări.
Când doriți să extindeți, nu ar trebui să simțiți că este dificil, iar instrumentul ar trebui să funcționeze cel mai bine pentru industria dvs.
Așa că mergeți înainte și mergeți înainte; va dorim mult succes!