7 modalități practice dovedite pentru îmbunătățirea serviciul cu clienții online

Îmbunătățirea serviciul cu clienții

Introducere – Îmbunătățirea serviciul cu clienții

Fără îndoială, a face vânzări și a face bani este unul dintre obiectivele proprietarilor de afaceri. Cu toate acestea, va dura ani pentru a câștiga încrederea potențialilor dvs. consumatori și pentru a vă construi reputația mărcii. Îmbunătățirea serviciul cu clienții

Acest lucru va necesita nenumărate eforturi de planificare și strategie. Serviciul online de încredere și eficient pentru clienți vă poate împuternici sau distruge marca, poate ajuta la creșterea vânzărilor prin atragerea de noi clienți si ar trebui să se concentreze pe rezolvarea preocupărilor lor. 

Oferirea unui sprijin excelent clienților dvs. actuali și făcându-i să se simtă apreciați vă poate garanta pe dvs., clienți fideli. Acest lucru le poate crește satisfacția și poate rafina credibilitatea mărcii dvs. 

Pentru a vă ajuta, iată câteva modalități prin care vă puteți îmbunătăți serviciul pentru clienți online.

Modalități practice de îmbunătățire a serviciului clienți online

1. Oferiți asistență online prin chat live fiecărui client

Chatboții precum Botrise Chatbots sunt soluția modernă pentru astfel de probleme, ajută companiile mari, mijlocii chiar și mici să se dezvolte și le ajută să-și gestioneze munca prin interacțiunea continuă cu clienții. Îmbunătățirea serviciul cu clienții

Dacă doriți să puteți converti browserele în cumpărători, trebuie să fiți disponibil 24/7 pentru a răspunde la întrebările acestora. 

Nimănui nu-i place să meargă la un magazin fizic și să fie ignorat, și același lucru este valabil și pentru lumea cumpărăturilor online.

Un set bine exersat de răspunsuri standard și o echipă experimentată care poate gândi pe picioarele lor este întotdeauna calea de urmat.

Implementarea unui serviciu de asistență live ajută, de asemenea, la furnizarea de soluții de asistență eficiente în perioada sărbătorilor și la creșterea satisfacției clienților. Îmbunătățirea serviciul cu clienții

 Cu Live Chat puteți oferi soluții imediate clienților, închidend astfel problemele mai rapid și reducând semnificativ timpul de așteptare.

Oferirea de asistență imediată clienților reduce numărul de solicitări de asistență și ajută la îmbunătățirea productivității echipei.

2. Dovada socială este cea mai bună modalitate de a arăta autenticitatea în domeniul comerțului electronic – Îmbunătățirea serviciul cu clienții

Atunci când un client cumpără un produs sau orice fel de serviciu de la dvs., feedback-ul care îi este oferit joacă un rol vital în câștigarea încrederii altor oameni. Îmbunătățirea serviciul cu clienții

De fapt, dovada socială a fost o armă puternică de marketing de zeci de ani. În anul 1955, McDonald’s a început să afișeze pe panourile sale, numărul total de hamburgeri care au fost vânduți într-o perioadă de timp. 

Pe măsură ce numărul a crescut de la un milion în 1955 la un miliard în 1963, vânzările au crescut și ele. McDonald’s a reușit să-i farmece pe localnici cu dovada că oamenilor le-a plăcut mâncarea.

Specialiștii de marketing din întreaga lume experimentează diferite tehnici pentru a crește conversiile site-urilor lor. 

Cu toate acestea, majoritatea marketerilor inteligenți știu cât de puternică este dovada socială pentru site-urile lor web și au profitat întotdeauna de potențialul acesteia.

Dovada socială este o tehnică excelentă pentru a influența vizitatorii să cumpere de pe site-ul dvs.

Cel mai bun mod de a le arăta clienților potențiali calitatea ofertelor dvs. este să includeți recenzii și feedback strălucitor într-o poziție proeminentă pe site-ul dvs. 

Acest lucru va avea avantajul de a-i face să creadă în serviciul dvs. și de a oferi stimulentul care transformă raportul lor ridicat de browsere în cumpărători. Îmbunătățirea serviciul cu clienții

Astfel ca lucrurile mărunte se adaugă profilului dvs. frontal si va oferi o față bună serviciului dvs. și va genera automat lead-uri. 

3. Personalizați-vă asistența pentru clienți cu video chat – Îmbunătățirea serviciul cu clienții

Vizualizarea este una dintre cele mai eficiente metode de a atrage ceva sau pe cineva către produsul sau serviciul tău.

Chatul video este, de asemenea, o metodă de livrare online existentă a serviciilor pentru clienți. Vă permite să vă prezentați produsele și serviciile clienților.

Video Chat permite agenților tăi să ofere clienților o experiență personală și în magazin, din confortul casei lor, folosind o tabletă, un dispozitiv mobil sau un laptop. Îmbunătățirea serviciul cu clienții

Chatul video este modalitatea modernă de a oferi servicii excelente pentru clienți online. Puteți afișa produsele direct clienților dvs. prin chat video, permițând clientului să vadă rapid cum este utilizat un produs și adăugând un nivel suplimentar de implicare tranzacției.

Acest lucru va genera mai multă încredere și implicare în rândul clienților.

4. A asculta mai mult decât a vorbi  – Îmbunătățirea serviciul cu clienții

Oamenilor le place când cineva îi ascultă, unii s-ar putea irita dacă continui să vorbești și nu dai o șansă clientului tău, iar acest lucru s-ar putea să-l devină nemulțumit.

Există diferite tipuri de clienți entuziaști sau iritabili sau de-a dreptul dezamăgiți. Modul în care se comportă depinde în mare măsură de faza prin care trec. 

În circumstanțe normale, poți să le faci cumva, dar problema este că aceasta nu este o situație normală, atunci ar trebui să fii pregătit în prealabil să gestionezi acea situație în mod corespunzător. Îmbunătățirea serviciul cu clienții

Feedbackul clienților este una dintre cele mai bune modalități de a colecta date specifice companiei, care vă permit să înțelegeți cum simt clienții cu adevărat despre produsul sau serviciul pe care îl oferiți. 

Ascultarea clienților poate fi o modalitate excelentă de a colecta date perspicace și de a le folosi pentru a îmbunătăți serviciile online pentru clienți.

Feedback-ul clienților vă informează că clienții sunt (nu) mulțumiți de marca dvs. Clienții fericiți sunt mai mult decât clienți mulțumiți, ei rămân cu afacerea dvs.

5. Asigurați-vă satisfacția reprezentanților serviciului pentru clienți – Îmbunătățirea serviciul cu clienții

Experiența clienților este o componentă importantă a oricărei afaceri de succes pe teren. O politică excelentă de servicii pentru clienți ajută la asigurarea clienților mulțumiți, care apoi se vor întoarce la companie și o vor recomanda altora.  Îmbunătățirea serviciul cu clienții

De asemenea, poate ajuta la prevenirea recenziilor negative, care vă pot distruge rapid afacerea.

Nu puteți oferi niciodată o experiență excelentă de servicii pentru clienți dacă reprezentanții dvs. nu sunt mulțumiți și implicați în munca lor. 

Prin urmare, strategiile de creștere a angajamentului angajaților pot duce, de asemenea, la o experiență mai bună a serviciului clienți.

Pentru a determina opiniile lor despre condițiile de muncă, oportunitățile de avansare și dezvoltare în carieră, compensația și beneficiile pe care le caută și dacă se confruntă cu alte tipuri de probleme în relația cu clienții Intervievați-vă din când în când reprezentanții. 

 

Și ori de câte ori este posibil, încearcă să-și rezolve problemele pentru a-i ține ocupați cu munca lor. Și ori de câte ori este posibil, încearcă să-și rezolve problemele pentru a-i ține ocupați cu munca lor. 

 

Câteva sfaturi sunt

-Furnizați servicii de calitate

-Fiți transparenți și furnizați informații

-Personalizare pentru clienții dvs

Și ori de câte ori este posibil, încearcă să-și rezolve problemele pentru a-i ține ocupați cu munca lor. 

6. Conectați-vă folosind rețelele sociale

Mulți oameni din ziua de azi ajung să afle despre ceva folosind platformele de social media, în timp ce navighează pe o platformă de social media, ceva li se lipește în ochi și acum sunt curioși să afle mai multe despre asta. Îmbunătățirea serviciul cu clienții

Dacă doriți să intrați în legătură cu clienții dvs., trebuie să vă faceți accesibil. 

Rețelele sociale sunt o modalitate excelentă de a face acest lucru, dar trebuie să găsiți un echilibru, astfel încât să nu ajungeți să trimiteți spam oamenilor sau să încercați să le vindeți ceva la fiecare 5 minute.

Odată ce contul dvs. a fost raportat ca fiind plin de comentarii negative, atunci contul respectiv nu este recomandat sau nu se clasează nicăieri.

Prin urmare, este important să arătăm lucruri autentice și realitatea și să postăm comentarii bune ale clienților mulțumiți, acest lucru va crea încredere în rândul clienților.

Rețelele de socializare sunt cel mai bun instrument pentru a crește orice, indiferent dacă ar putea fi un produs, un loc sau o personalitate, dacă canalele de rețele sociale sunt utilizate corect și în modul corect, atunci nu aveți nevoie de nimic pentru a vă dovedi. 

Companiile pot folosi rețelele de socializare pentru serviciul clienți online pentru a-și comercializa produsele sau serviciile și pentru a promova conștientizarea mărcii și reacțiile clienților. 

Stabilirea unor relații mai bune cu clienții prin intermediul suportului social media poate crește percepția clienților dvs. despre afacerea dvs.

7. Cereți feedback – Îmbunătățirea serviciul cu clienții

După cum am menționat înainte, luarea unei recenzii de la clienți ajută foarte mult la îmbunătățirea mărcii dvs.

Una dintre cele mai ușoare modalități de a îmbunătăți serviciul pentru clienți online este de a afla ce își doresc clienții singuri. Puteți face acest lucru solicitând feedback-ul clienților. Îmbunătățirea serviciul cu clienții

Uneori, acest lucru poate părea descurajant, deoarece oamenii rareori doresc să-și acorde câteva minute în plus pentru a-și împărtăși gândurile. Cu toate acestea, există modalități de a inspira feedback-ul clienților.

 

Câteva sfaturi pentru a obține feedback-ul clienților includ:

-Alegerea platformei potrivite

-Aflați ce interogări funcționează cel mai bine pentru a oferi în schimb

Și asigurați-vă că trimiteți sondaje persoanelor potrivite

Feedback-ul bun al clienților vă va ajuta să găsiți cele mai eficiente modalități de a vă îmbunătăți serviciul.

 

Concluzie  – Îmbunătățirea serviciul cu clienții

Un serviciu bun pentru clienți este esențial pentru a supraviețui pe piețele competitive de astăzi, iar aceste șapte moduri practice de a vă îmbunătăți serviciul pentru clienți online vă pot ajuta cu ușurință să oferiți un serviciu excelent pentru clienți.

Îmbunătățirea serviciului pentru clienți nu este mai dificilă, dar este vorba despre a lucra mai inteligent. Dacă ideea de a oferi servicii rapide, precise, personalizate, 24/7 sună copleșitor, este posibil să nu folosiți instrumentele potrivite.

Luați în considerare o platformă care include asistență omnicanal, opțiuni de autoservire, o bază de date centrală cu informații despre clienți, rapoarte detaliate și chatboți pentru a vă conecta clienții și a vă ușura volumul de lucru.

Care credeți că sunt cele mai bune modalități de a îmbunătăți serviciul pentru clienți?