Un ghid pas cu pas pentru crearea conținutului atractiv

Introducere – Ghid creare conținut atractiv
Ți-a trecut vreodată prin minte expresia „toată lumea este scriitor”?
Nu departe de adevăr, de fapt. Oricine poate scrie ceva, din punct de vedere tehnic. Dețineți abilitățile necesare pentru a produce o scriere excelentă?
Ați ajuns la locul potrivit dacă nu sunteți sigur de răspunsul la ultima întrebare.
La Outbound Engine, ne mândrim să creăm materiale interesante în fiecare zi pentru clienții noștri. Avem chiar și o echipă care se concentrează exclusiv pe acest lucru și ținem pasul cu cele mai recente tendințe în cercetarea conținutului , astfel încât să nu fie nevoie.
Vom dezvălui secretele noastre astăzi. Asigurați-vă că publicul dvs. este cucerit de materialul pe care îl creați folosind aceste tehnici profesionale.
În calitate de marketeri și comunicatori, suntem conștienți de faptul că conținutul de calitate este insuficient. Ceea ce contează cel mai mult este materialul interesant.
Iată câteva sfaturi utile pentru a vă ajuta să produceți conținut care să atragă publicul dvs., pe baza tehnicilor pe care le-am descoperit a fi cel mai de succes.
Ce este conținutul captivant?
Cititorilor tăi le va plăcea să citească și să participe la materialul tău dacă îl scrii bine. Ghid creare conținut atractiv
Puteți face materialul captivant și distractiv utilizând câteva strategii excelente. Cititorii sunt deosebit de receptivi la acest gen de lucruri.
Cu cât publicul interacționează cu acesta, veți face mai multe progrese în realizarea scopului conținutului dvs.
Pur și simplu spus, spectatorii interacționează cu conținut care este captivant.
Cum să scrieți conținut care este captivant?
Dacă doriți să creați conținut convingător, trebuie să fiți conștient de aceste elemente.
Este timpul să folosești niște tactici acum că ești conștient de aceste lucruri. Materialul tău trebuie să fie captivant folosind aceste strategii. Sa incepem. Ghid creare conținut atractiv
1. Cunoaște-ți publicul | Ghid pentru crearea și implicarea conținutului
Este marketing de bază. Cunoașterea publicului vă va ajuta să creați materialul pe care doresc să-l citească.
A fi conștient de modul în care publicul tău se percepe pe ei înșiși, spre deosebire de modul în care ai vrea să-l vezi, este mai precis.
Trebuie să determinați cine este publicul țintă și să înțelegeți interesele, preferințele și preocupările acestuia.
Nu lăsați soluția să vă consume. Aveți publicul incorect dacă trebuie să vă forțați soluția în gât.
Descoperiți sursa problemei lor și îndrăgostiți-vă de ea. Și când înțelegi ce îi deranjează noaptea, ai lovit aurul!
2. Recunoașteți scopul publicului dvs. Ghidul pentru crearea și implicarea conținutului – Ghid creare conținut atractiv
Descoperiți rațiunea din spatele căutărilor lor pe Google pentru expresia vizată. Nu îi poți satisface cu materialul tău dacă acesta nu se aliniază cu obiectivele lor. Ghid creare conținut atractiv
3. Înțelegeți scopul conținutului pentru compania dvs – Ghid creare conținut atractiv
Căutați răspunsuri la aceste întrebări:
De ce discutați acest subiect?
De ce acest subiect trebuie abordat de compania dvs.?
Ce sperați că va realiza această bucată de material?
4. Consideră un singur cititor drept publicul tău – Ghid creare conținut atractiv
De ce ar trebui să vă limitați scrisul la un singur cititor? Sau ce înseamnă când îți spun să scrii doar pentru o singură persoană?
Vedeți, oamenii nu vă vor citi informațiile în grupuri în realitate. Într-o duminică seara când nu are altceva de făcut, domnul Alex o va citi.
Nu o va citi în dormitorul lui cu câțiva dintre prietenii săi. În schimb, el va fi acolo singur.
Atunci de ce nu ai scrie doar pentru Alex? Da, nu trebuie să iei în considerare prietenii lui. Observă-l singur pe Alex.
Luați în considerare următorul sfat:
Amintiți-vă că nu scrieți pentru întregul glob în timp ce scrieți articole. Scrieți pentru un anumit public care poate căuta subiectul.
Rețineți că articolul va aduce beneficii mai multor persoane. Cu toate acestea, nu includeți fiecare dintre ele în postarea dvs.
Luați în considerare un singur client ideal care caută tipul de informații pe care îl furnizați.
Scrieți propoziții simple în mod consecvent în timp ce vă imaginați situații reale. Folosiți propoziții lungi și complexe atunci când conversați informal cu colegul de serviciu? Nu, cred. Ghid creare conținut atractiv
Trebuie să-l urmăriți și în ceea ce privește conținutul web. Reduceți lungimea propozițiilor pentru a vă menține cititorul interesat.
5. Spune o poveste | Ghid pentru crearea și implicarea conținutului
Fii sincer pe măsură ce vorbești limba lor. În loc să le spui totul, fă-ți mesajul memorabil folosind exemple și experiențe.
Amintiți-vă că, chiar și în comunicările business-to-business (B2B), publicul dvs. este format din oameni reali care experimentează emoții reale.
Prin urmare, folosiți exemple, anecdote și povești care apelează la acele emoții în timp ce spuneți povestea afacerii, produsului sau serviciului dvs. Ghid creare conținut atractiv
6. Folosiți un titlu captivant pentru a vă captiva audiența – Ghid creare conținut atractiv
Titlul este ceea ce publicul tău va vedea mai întâi. similar cu poarta principală a casei tale. Poate chema și atrage oaspeții în casa ta.
În același timp, o poartă ostilă i-ar putea face să fie reticenți să intre în casa ta.
7. Mențineți suficient spațiu pentru respirație – Ghid creare conținut atractiv
De ce nu vorbești în propoziții întregi când conversați cu oameni din viața reală?
Pentru că vrei ca publicul tău să-ți acorde atenție și să ia ceea ce ai de spus.
La urma urmei, vrei ca copiii să asculte natural. ca să nu-i bombardezi cu zece propoziții deodată.
Pentru că doriți să implicați oamenii în conversația dvs., mai degrabă decât să le transmiteți fapte.
Luați în considerare aceleași elemente și atunci când dezvoltați material web. Astfel, scrie paragrafe și propoziții mici. Acest lucru va îmbunătăți lizibilitatea textului dvs.
8. Creați conținut distractiv cu empatie – Ghid creare conținut atractiv
Simte problemele lor. Spune-le că ești conștient de dificultățile lor. În plus, asigură-i că le vei îndeplini obiectivele sau că le vei găsi soluții la problemele lor.
9. Folosiți titluri pentru a crește implicarea – Ghid creare conținut atractiv
Împărțiți întregul articol în subtitluri. Textul va fi și mai ușor de citit ca rezultat. Nu mai aduceți în discuție acest sfat acum. Presupun că ai înțeles deja.
A existat vreun motiv pentru care am scris ultimele două propoziții?
Da! pentru participare. Ai nimerit-o. Vezi, ultima afirmație te îndeamnă să răspunzi: „Da, înțeleg. Sunteți liber să continuați.
Pentru a vă încânta și mai mult, am inclus aceste propoziții între paranteze.
Asta e tehnica, hmm. În plus, cuvântul „Hmm” este folosit aici într-o manieră conversațională.
10. Evitați greșelile de scriere și greșelile gramaticale folosind Grammarly
Presupun că ai folosit deja Grammarly. Dacă nu l-ați folosit, este un instrument fantastic pentru a verifica greșelile tipice de gramatică și ortografie pe care le-am putea face pentru că suntem doar oameni.
Îl vei adora de îndată ce îl vei folosi. Ghid creare conținut atractiv
11. Încorporați elemente vizuale captivante
Sunt sigur că ați văzut o mulțime de imagini stoc online. Mulți dintre ei vin cu mâna întinsă și un rânjet prietenos. Acestea sunt mult prea tipice.
Ele nu sunt prea plăcute de nimeni. niciunul dintre voi. În schimb, fotografiile fascinante vă stârnesc curiozitatea. Un oarecare interes pentru subiect a fost stârnit de aceste fotografii.
Asta trebuie să facem. Trebuie să selectăm imagini specifice mai degrabă decât pe cele generice.
Următoarea imagine este potrivită pentru banner sau pentru a fi folosită ca meta imagine.
Cu toate acestea, o imagine ca cea de mai jos poate ridica suma dobânzii. Este posibil să încorporăm astfel de fotografii captivante în articol.
Ajută-i să te găsească!
Dacă nu o pot descoperi niciodată, cititorii tăi nu vor putea să-l evalueze. Fă-ți materialul ușor de găsit.
Aflați unde sunt online și întâlniți-vă cu ei acolo. Recunoașteți rețelele lor sociale preferate și postați acolo.
Live pe platformele pe care le folosesc; alăturați-vă unor grupuri de pe LinkedIn, interacționați cu ei pe fluxurile lor și aveți o prezență online puternică.
Publicați-vă în ele și familiarizați-vă cu reviste și publicații relevante tipărite și digitale.
12. Aranjați-vă lucrurile cu grijă | Ghid pentru crearea și implicarea conținutului
În general, conținutul trebuie să fie ordonat coerent. Ghid creare conținut atractiv
Cititorii pot parcurge cu ușurință informațiile și pot înțelege ceea ce citesc datorită titlurilor și subtitlurilor cu subsecțiuni.
Pentru a preveni confuzia, nu ar trebui să existe o pauză între încheierea unei secțiuni sau a unui paragraf și începutul altuia.
Pentru a vă face scrisul mai captivant, concentrați-vă pe introducerea și încheierea postării dvs.
13. Oferiți cititorului valoare
Cititorul anticipează să obțină ceva din text. Oferiți îndrumări pertinente, sugestii, remedieri etc.
Contribuțiile dumneavoastră valoroase vor ajuta la creșterea valorii și a credibilității mărcii dumneavoastră.
Materialul acționabil face o impresie puternică și prezintă trăsături de lider. Cititorul ar trebui să se îndepărteze de a citi articolul dvs. simțindu-se atent, benefic și apreciat.
Pentru a menține cititorii interesați, utilizați infografice și imagini.
14. Faceți titlul captivant – Ghid creare conținut atractiv
Contrar credinței populare, crearea unui titlu intrigant este esențială pentru a vă face munca mai interesantă.
Titlul ar trebui să stârnească interesul cititorului și să-i facă să-și dorească să citească conținutul care urmează. Ghid creare conținut atractiv
Nu uitați să menționați cuvintele cheie pe care le urmăriți. Puteți folosi emoții pozitive sau negative, în funcție de tipul de conținut, pentru a convinge cititorii să răspundă la chemarea la acțiune.
Concluzie – Ghid creare conținut atractiv
Firma dvs. va beneficia de impulsul pe care îl va oferi conținutul interesant.
Fără îndoială, unul dintre cele mai subapreciate tipuri de conținut este un articol interesant .
Puteți capta interesul cititorului și le puteți câștiga încrederea oferindu-le informații utile. Vocea ta capătă credibilitate.
Răspândirea considerabilă a cuvintelor cheie bine cercetate prin articolul dvs. va crește vizibilitatea acestuia.
Obțineți trafic organic pe site-ul dvs. pe măsură ce conținutul dvs. interesant câștigă popularitate. Fără îndoială, unele dintre aceste vizite vor avea ca rezultat vânzări.