Ce este Drip Marketing? Ghidul marketerului pentru campaniile de drip și creșterea ocaziilor de vânzare

Ghid campanii drip marketing

Introducere – Ghid campanii drip marketing

Creșterea clienților potențiali, extinderea listei de e-mail, generarea de clienți potențiali, conversia clienților potențiali și creșterea vânzărilor și a veniturilor pot fi realizate cu ajutorul campaniilor de picurare. Ghid campanii drip marketing

Tu și clientul puteți beneficia atât de pe urma utilizării unui canal de marketing prin e-mail pentru a vă dezvolta afacerea.

Clienții pot afla mai multe despre produsele și serviciile dvs. și pot decide rapid în favoarea dvs.

Campaniile de picurare sunt mai eficiente decât buletinele informative sau care vă oferă mesajul dintr-o dată, deoarece sunt personalizate cu cele mai recente modificări organizaționale și distribuite în fragmente pentru a menține publicul interesat.

Campaniile prin picurare vă pot ajuta să oferiți o soluție care vă poate ajuta consumatorii să-și rezolve nevoile unice.

Companiile care folosesc marketingul prin picurare au o rată mare de deschidere și pot crește vânzările cu 80%.

Prin urmare, începerea unei campanii de picurare poate fi avantajoasă dacă doriți să vă îmbunătățiți legătura cu publicul și să vă creșteți ratele de conversie.

Să vorbim despre campaniile prin picurare, ce sunt acestea și ce pot face pentru tine. Ghid campanii drip marketing

De ce funcționează campaniile de picurare? Ghid campanii drip marketing

Campaniile drip sunt folosite de unele companii pentru a comunica cu piața țintă și pentru a crește conversiile, în timp ce altele au ca scop sporirea loialității clienților.

Dar toți folosesc aceeași metodă. Marketingul prin picurare este o tactică esențială pentru cultivarea clienților potențiali, deoarece permite firmelor să explice avantajele serviciilor lor potențialilor clienți care nu sunt încă pregătiți să facă o achiziție.

Aceștia pot informa clienții potențiali despre articolele lor prin marketing prin picurare , încurajându-i să se gândească la mărcile lor atunci când vine momentul să facă o achiziție.

Pentru a oferi abonaților soluțiile de care au nevoie la un anumit moment, agenții de marketing livrează materialul corespunzător la momentul potrivit.

Deoarece indivizii anticipează să primească e-mailuri ca răspuns la acțiunile lor în calitate de abonați, agenții de marketing se bucură de rate ridicate de deschidere și rate de clic. Ghid campanii drip marketing

Utilizatorilor li se amintește de marca dvs. și de existența acesteia printr-un șir de e-mailuri pre-scrise, care sunt livrate ca răspuns la anumite activități ale vizitatorilor.

Îți vor aminti de tine și îți vor cumpăra lucrurile data viitoare când vor solicita ceea ce ai de oferit. Vei dezvolta legături mai puternice cu clienții tăi și vei demonstra fiabilitatea ta ca afacere. În consecință, cunoașterea mărcii va crește.

Elementele principale ale marketingului prin picurare (drip)

Pentru a produce rezultate, marketingul prin picurare aderă la un set de reguli. Simplitatea atotcuprinzătoare a automatizării marketingului face ca toate acestea să fie ușor de întreținut.

1. Trebuie să fie pertinent – Ghid campanii drip marketing

Fiecare dintre clienții dvs. are cerințe și preferințe diferite. Acestea trebuie luate în considerare atunci când rulați o strategie de marketing prin picurare.

Trimiterea unui mesaj de promovare a ținutei de maternitate cuiva care are deja acasă un copil de doi ani este inutilă.

Cu toate acestea, există o mare probabilitate ca oamenii să se bucure dacă primesc un e-mail cu privire la jucăriile educaționale pentru sugari.

2. Ar trebui să fie privat – Ghid campanii drip marketing

Aceasta utilizează indicii comportamentale din comportamentul clienților, pe lângă relevanță. Consumatorul consideră că mesajul este personalizat în funcție de interesele lor.

E-mailul poate servi ca un memento dacă o persoană și-a exprimat interesul pentru un anumit produs. Un alt e-mail cu un link către un produs similar poate fi trimis dacă un client a făcut o achiziție.

 De asemenea, poți beneficia de tendințele consumatorilor; aruncați o privire la unele dintre cele mai cunoscute pentru 2021.

3. Este atât scris cât și automat.

Nu trebuie să creați conținut pentru fiecare e-mail care trebuie trimis atunci când utilizați marketing prin picurare automată.

Pe baza tipului de clienți și a acțiunilor acestora, e-mailurile sunt pre-scrise. Se folosește programarea automată. Te așezi pe spate și te bucuri de rezultate.

Exemple de campanii prin picurare

Aceasta nu este o listă completă, deoarece campaniile prin picurare pot avea nenumărate variații, la fel ca lanțurile.

Cu toate acestea, deoarece sunt cele mai tipice, trebuie să le țineți cont atunci când vă planificați campania de picurare.

1. Primitor

Când cineva se înscrie pentru o listă de corespondență, anticipează să primească cel puțin o confirmare instantanee a calității de membru în căsuța poștală, dar ai fi prudent să oferi mai mult decât atât.

O serie de e-mailuri de mulțumire poate contribui în mare măsură spre a-ți demonstra aprecierea unui potențial client pentru interesul său.

În plus, îți oferă posibilitatea de a le arăta ce ai de oferit și ce ar putea anticipa de la tine cât timp sunt încă deranjați. Ghid campanii drip marketing

Dezabonează-te Nu toți cei care se dezabonează vor să nu mai audă niciodată de la tine. Poate că pur și simplu preferă să te urmărească pe rețelele sociale sau să primească mai puține e-mailuri de la tine.

Un e-mail cu acele opțiuni sau un link către o pagină web „Mă regret să vă văd plecați” ar putea împiedica pe cineva să nu se implice complet.

O pagină bună de dezabonare îi determină pe consumatori să reflecteze asupra deciziei lor și le oferă posibilitatea de a primi pur și simplu mai puține e-mailuri.

2. Detalii despre produs sau educative – Ghid campanii drip marketing

Este esențial să fii foarte clar cu privire la natura, funcționalitatea și aplicația reală a produsului tău.

Oamenii trebuie să fie conștienți de ceea ce achiziționează, iar această regulă se aplică tuturor, de la rafturi la software.

În plus, este esențial ca clientul dvs. să înțeleagă cum să își optimizeze experiența utilizatorului, astfel încât orice materiale de instruire, cum ar fi ghiduri, sfaturi sau date de piață, pot fi oferite în avantajul lor.

Oamenii folosesc informațiile despre produse pentru a alege cea mai bună opțiune pentru ei înșiși, iar Image Beauty face o treabă excelentă în a oferi aceste cunoștințe.

3. Promoționale – Ghid campanii drip marketing

Toată lumea se bucură de o afacere bună! Desfășurarea promoțiilor pe termen scurt asigură practic o creștere a interacțiunilor și a vânzărilor.

Creați o campanie de picurare pentru a oferi periodic oferte și vânzări clienților potențiali. Probele gratuite, codurile de reducere și reducerile pe termen scurt sunt toate atrăgătoare și incitante pentru clienții care încearcă în mod constant să obțină cea mai bună ofertă posibilă. Ghid campanii drip marketing

DoorDash oferă ceea ce este în esență o reducere cu această ofertă limitată trimisă prin e-mail dimineața devreme și garantez că a funcționat.

4. Competitiv – Ghid campanii drip marketing

O tehnică eficientă de a stimula interesul și, în final, de a le converti este printr-o campanie de email-drip care este trimisă clienților concurenților tăi și explică de ce produsul tău este mai bun sau mai avantajos. După cum vom discuta în secțiunea următoare, este, de asemenea, un moment bun pentru a face promoții.

După cum se vede în acest e-mail Moo, afirmațiile de superioritate pot fi făcute chiar și fără a menționa concurența.

5. Post-cumpărare

Arătându-i clientului că brandului îi pasă de el ca persoană și ca client, este un drum lung spre stimularea loialității mărcii.

Scopul este de a păstra un client odată ce ai unul. Este necesar să atragi noi consumatori, dar este și mai important să-i păstrezi pe cei actuali să revină, deoarece este mai probabil să facă achiziții suplimentare de la tine. Puteți realiza acest lucru utilizând e-mailurile prin picurare post-cumpărare. Ghid campanii drip marketing

O confirmare de cumpărare care este trimisă automat oferă o asigurare suplimentară că comanda a avut succes.

5. Reangajare – Ghid campanii drip marketing

Trebuie să te angajezi din nou dacă lead-ul tău s-a răcit. Există mai multe metode pentru a rezolva acest lucru, de la un „Hei, nu am mai auzit de tine de ceva vreme” la o cerere mai formală de întoarcere.

Dacă persoana de picurare pe care ați selectat-o pentru acea persoană nu este tocmai adecvată, s-ar putea să fie nevoie să rețintiți. Scopul tău final ar trebui să fie să transformi un prospect într-un client entuziast.

E-mailurile de re-implicare sunt utilizate frecvent împreună cu vânzările pentru a încuraja interacțiunea cu clienții.

6. Prioritatea unu – Ghid campanii drip marketing

O campanie de e-mail de top-of-mind este concepută pentru a menține interesul potențialului dvs. Aceste notificări ar putea fi trimise pentru a reaminti clienților potențiali serviciile pe care le furnizați sau ar putea fi provocate de lipsa contactului cu site-ul dvs.

Vrei să-i anunți că ești acolo și că vrei să comunici, ceea ce ar trebui să-i încurajeze să facă clic pe butonul CTA.

SETEAȚI SAU IDENTIFICAȚI OBIECTIVELE CAMPANIEI DVS. DRIP

Obiectivele dvs. pot fi de a dezvolta conștientizarea mărcii, de a cultiva clienții potențiali sau de a păstra consumatorii. Scopul ar trebui să fie cât mai detaliat posibil, deoarece acest lucru va facilita crearea campaniei.

Faceți un efort pentru a defini natura campaniei de picurare.

Totul depinde de timp – Ghid campanii drip marketing

Eficacitatea marketingului prin picurare se datorează oportunității sale; se învârte în a oferi audienței informații oportune, pertinente și utile. Ghid campanii drip marketing

O persoană se înscrie la newsletter-ul dvs. prin e-mail. Ei primesc imediat un e-mail de bun venit și un al doilea e-mail două zile mai târziu cu link-uri către cele mai populare postări ale blogului tău.

Cineva adaugă un produs în coșul de cumpărături, dar nu finalizează tranzacția. Ei primesc un e-mail care le reamintește de articolul pe care l-au adăugat în coș câteva ore mai târziu. Ei primesc un e-mail cu un cod promoțional de 10% câteva zile mai târziu.

Cineva s-a înregistrat pentru perioada de încercare gratuită de șapte zile a serviciului dvs. Ei primesc un e-mail prin care le cere să se aboneze la versiunea completă a serviciului dvs. după șase zile. Câteva zile mai târziu, clienții primesc o notificare de urmărire dacă nu au făcut o achiziție.

Concluzie

În ciuda a tot ceea ce trebuie să realizați, folosiți marketingul prin picurare pentru a vă sprijini eforturile de a vă promova afacerea.

Vă puteți concentra asupra altor preocupări de afaceri în timp ce mesajul potrivit este trimis la momentul potrivit către ținta ideală. Ghid campanii drip marketing

Prin hrănirea clienților potențiali, creșterea angajamentului de brand și creșterea veniturilor, marketingul prin picurare vă poate ajuta afacerea să reușească mai mult.

Creați o abordare de succes bazată pe obiectivele dvs. și pe piața țintă, apoi utilizați instrumentele pe care le-am acoperit pentru a începe să vă dezvoltați campania de picurare.

De asemenea, ar putea fi de interes pentru dvs. cel mai bun software de automatizare a marketingului.