5 bune practici pentru a gestiona eficient comentariile Facebook

Gestionarea comentariilor Facebook

Introducere – Gestionarea comentariilor Facebook

Să începem cu un fapt simplu: în generația de astăzi, afacerea ta are nevoie de prezență în rețelele sociale. Nu contează dacă aveți un magazin local sau o companie națională. Gestionarea comentariilor Facebook

Este foarte important pentru strategia de marketing al afacerii tale. Platformele de socializare precum Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter etc. companiile pentru a intra în legătură cu noii lor clienți, pentru a crește gradul de cunoaștere a mărcii și pentru a crește vânzările.

Mulți oameni folosesc hashtag-uri și comentarii. 63% dintre clienți se așteaptă de fapt ca companiile să ofere servicii clienților prin conturile lor de socializare. 90% dintre utilizatori au folosit deja social media ca o modalitate de a comunica cu companii sau afaceri.

Marketingul pe rețelele sociale este o modalitate puternică pentru companiile de toate dimensiunile de a ajunge la potențiali și clienți. Oamenii învață lucruri noi prin intermediul rețelelor sociale.

Explorează mărci noi și cumpără de la mărcile lor preferate pe rețelele sociale. 

Așa că, dacă nu sunteți pe platforme de socializare precum Facebook, Instagram și LinkedIn, pierdeți!

De ce este important pentru companii să gestioneze comentariile sociale?

Înțelegeți mai bine clienții. Gestionarea comentariilor Facebook

Comunicarea cu publicul dvs. din rețelele sociale prin mesaje și comentarii Facebook este o metodă minunată de a vă conecta cu profilurile țintă. Facebook este una dintre cele mai populare platforme de mesaje.

Facebook Messenger este una dintre cele mai importante aplicații de mesagerie pe care mărcile le folosesc pentru a intra în legătură cu clienții World Wide Web. O afacere cu o existență în social media poate atrage o companie online

Creșteți implicarea clienților – Gestionarea comentariilor Facebook

Oferirea promptă a unui serviciu clienți atât pentru comentariile pozitive, cât și pentru cele negative arată că prețuiești clienții. 

Oferirea de rezolvare rapidă a întrebărilor încântă clienții și crește rata de satisfacție.

Îmbunătățeți credibilitatea mărcii – Gestionarea comentariilor Facebook

Gestionarea comentariilor pe platformele sociale precum Facebook și Twitter arată cât de sensibil și accesibil ești ca marcă. Gestionarea comentariilor Facebook

 Clienții apreciază că sunt auziți, ceea ce în cele din urmă crește credibilitatea mărcii.

Creșteți loialitatea clienților

Utilizatorii Facebook folosesc aplicația timp de aproximativ 19,5 ore în fiecare lună.

 A avea o prezență puternică pe rețelele sociale ajută la creșterea angajamentului, răspunzând mai rapid la comentarii. 

Acest lucru îi încurajează pe clienți să fie mai loiali și să rămână mai lungi de marca dvs.

Un comentariu este o formă de aranjament în care un utilizator răspunde la postarea dvs. pe rețelele sociale. Gestionarea comentariilor Facebook

Facebook este cea mai folosită platformă de socializare.

Clienții pot începe un dialog lăsând un emoji, un comentariu, trimițând un mesaj sau scriind o recenzie asupra conținutului blogului tău. 

Comentariile pot fi puse ca o întrebare, pot exprima dezacordul și, în alt mod, pot contribui la conversația online despre postarea dvs. socială. Gestionarea comentariilor Facebook

Comentariile pot include #hashtag-uri, text, @mențiuni și emoji.

Un comentariu este un răspuns care este adesea oferit ca întrebare, răspuns sau reacție la o postare de conținut sau un mesaj pe rețelele sociale.

E simplu. Este mai ușor să ai încredere în compania ta dacă compania ta este pregătită pentru negocieri, iar această încredere poate fi câștigată doar din faimă. 

Mai multe sfaturi

Majoritatea oamenilor din companiile de mesagerie spun că alegerea îi ajută să se simtă mai încrezători în brand.

Pentru unii clienți este suficient să știe că mesajele sunt disponibile.

85% dintre consumatori citesc 20 de comentarii și recenzii online înainte de a avea încredere într-o marcă. 

Deci eficiența cu care vă gestionați comentariile poate avea un impact uriaș asupra afacerii dvs. 

Rețelele sociale se referă la contactul personal, iar comentariile arată urmăritorilor tăi cât de importante sunt ei și nevoile lor pentru tine. Gestionarea comentariilor Facebook

Dacă compania ta este deschisă la dialog, brandul tău este mai ușor de încredere, având o prezență puternică pe rețelele sociale.

Îi încurajează pe clienți să fie mai loiali și să rămână mai mult timp în companie. 80% dintre oameni citesc până la 20 de comentarii și recenzii online înainte de a avea încredere într-o marcă sau companie.

Cele mai bune practici pentru gestionarea eficientă a comentariilor Facebook

Acum că știți importanța gestionării comentariilor pe rețelele sociale pentru companii.

Este important să le manipulați corect. Am rezumat câteva dintre cele mai bune practici pentru gestionarea eficientă a comentariilor pe Facebook.

Să intrăm în detalii care descriu sfaturile.

1.Instrumentul potrivit pentru gestionarea comentariilor Facebook | Gestionarea comentariilor Facebook

Companiile care folosesc Facebook ca canal pot gestiona direct conturile FB. 

Alegerea instrumentelor potrivite vă ajută să gestionați eficient comentariile Facebook prin integrarea tuturor conversațiilor Facebook într-un singur loc.

Ceea ce va contribui la oferirea unei experiențe consistente pentru afaceri.

Având instrumentele Facebook potrivite pentru a vă implementa strategia de marketing, nu numai că vă face munca mai ușoară. Gestionarea comentariilor Facebook

Dar, de asemenea, vă face munca mai reușită și bine planificată.

De ce ar trebui să folosești Facebook Comments:

Comentariile de pe Facebook au viralitate. Aproape fiecare a doua persoană folosește Facebook zilnic.

Conduce la interacțiuni mai mari.

Comentariile de pe Facebook aduc credibilitate.

Comentariile de pe Facebook ajută la evitarea spamului.

Mai puțin trolling.

Creșteți implicarea socială.

Îmbunătățiți credibilitatea.

2. Atribuiți calitatea de proprietar comentariilor și conversiilor | Gestionarea comentariilor Facebook

O altă bună practică de gestionare a comentariilor Facebook este de a oferi dreptul de proprietate pentru comentarii și mesaje. Aceasta înseamnă că puteți desemna membri ai echipei care sunt mai potriviți să gestioneze o anumită conversație sau un comentariu și să adăugați note pentru a le ține la zi.

Dacă găsiți întrebări similare la o mulțime de comentarii, utilizați răspunsurile pentru a răspunde rapid la toate cu un singur clic. Gestionarea comentariilor Facebook

Membrii echipei ajută la tratarea comentariilor specifice.

O mai bună gestionare a conversațiilor.

Răspundeți la comentarii rapid și eficient.

Creșteți implicarea și încântați clienții.

Obțineți informații.

Stabiliți un termen limită.

3. Sfaturi suplimentare pentru a face față comentariilor clienților frustrați | Gestionarea comentariilor Facebook

Recunoașterea valorii unui client dificil.

Asculta.

Cereți scuze clienților dificili.

Tratați clienții supărați cu empatie.

Păstrați un ton calm al vorbirii.

Utilizați numele clientului.

Construiți și mențineți încrederea.

Nu luați clienții dificili personal.

  •  

Odată ce ți-ai cerut scuze și ai dat o explicație pentru eroare, următorul lucru cel mai bun de făcut este să-i asiguri cu privire la măsurile luate în privința problemei lor.

Concluzie – Gestionarea comentariilor Facebook

În sfârșit, dar nu în ultimul rând. Gestionarea comentariilor Facebook

Sunt sigur că sfaturile și trucurile menționate mai sus cu privire la diferite tipuri de comentarii și cum să răspundeți și să le faceți fericiți v-au deschis ochii. Încercați întotdeauna să răspundeți la comentariile dvs.

După cum știți, alături de rețelele sociale, comentariile sunt, de asemenea, o parte importantă a marketingului de afaceri.

Acest lucru funcționează mai ales dacă nu te gândești prea mult la rețelele sociale și mai ales la secțiunea de comentarii.