Cum se trimit mesaje din Freesms? Dacă v-ați întrebat cum să trimiteți mesaje text din instanța CRM, ați ajuns la locul potrivit. Există o varietate de opțiuni disponibile, inclusiv Zapier și Zaps sau integrarea. Puteți utiliza oricare sau toate aceste metode pentru a trimite mesaje text din CRM către clienții și potențialii clienți.
Dacă doriți să trimiteți mesaje SMS către clienții dvs., utilizarea FreeSMS va face acest lucru foarte simplu. FreeSMS vă permite să creați șabloane SMS personalizate pentru. Aceste șabloane vă permit să colectați feedback de la clienții si să le trimiteți sondaje iar mai apoi să folosiți răspunsurile pentru a actualiza înregistrările în CRM. Puteți utiliza șabloane atât pentru mesajele simple, cât și pentru sondaje și chiar le puteți personaliza folosind sintaxa de îmbinare a corespondenței. Cum să trimiteți mesaje din Freesms
După ce ați creat un obiect personalizat în FreeSMS, va trebui să îl atribuiți destinatarului corespunzător. Odată ce câmpul a fost asociat cu un destinatar, puteți alege să trimiteți mesajul text. De asemenea, puteți adăuga mai mulți destinatari pentru același formular. Puteți chiar să aveți mai mulți utilizatori care să trimită un mesaj text către același destinatar.
Este o platformă care faciliteaza transmiterea de mesaje sms folosind un dispozitiv android. Oferă o căsuță poștală de primire pe care o puteți partaja cu alți membri ai echipei dumneavoastră, include șabloane și fluxuri de lucru și păstrează în siguranță informațiile confidențiale ale companiei. În plus, oferă o varietate de opțiuni de mesagerie, inclusiv mesagerie automată și campanii personalizate de mesaje text.
FreeSMS se integrează cu aplicatia android pentru ca trimiterea de mesaje text din CRM să fie un proces simplu și sigur. Vă permite să trimiteți, să primiți și să gestionați texte pe orice canal de mesagerie, inclusiv SMS și MMS. FreeSMS se sincronizează, de asemenea, cu conturile personale, lead-urile și contactele crm permițându-vă să vedeți toate mesajele clienților într-o singură vizualizare, alături de informațiile lor de contact. FreeSMS oferă, de asemenea, funcții de colaborare, inclusiv căsuțe de primire partajate, atribuirea de chat și comentarii private.
Zapier vă permite să trimiteți informații între aplicațiile web fără a scrie o singură linie de cod. Acesta acceptă mai multe aplicații și acțiuni, permițându-vă să automatizați procese întregi. De exemplu, puteți declanșa crearea unui nou mesaj în CRM ori de câte ori un nou contact este adăugat la o campanie. Sau, puteți seta Zapier să trimită un mesaj text de fiecare dată când un anumit câmp din CRM este actualizat. Cum să trimiteți mesaje din Freesms
Mesajele text din Difuzate sunt o modalitate excelentă de a comunica cu clienții Le puteți trimite mesaje text pentru a răspunde rapid la întrebările lor și pentru a obține feedback instantaneu. De asemenea, puteți utiliza mesajele text pentru a trimite sondaje. Răspunsurile pe care le primiți de la acestea pot fi folosite pentru a actualiza înregistrările crm. Pentru mesajele simple, puteți utiliza șabloane SMS și trimite același mesaj la nesfârșit. De asemenea, puteți utiliza sintaxa de îmbinare a corespondenței pentru a vă personaliza mesajul.
Una dintre cele mai bune părți ale utilizării mesajelor text din FreeSMS este că puteți utiliza aceeași platformă pentru a trimite mesaje automate. Acest lucru poate fi deosebit de util dacă doriți să comunicați cu clienții la scară largă. Această caracteristică vă permite să trimiteți mesaje text din cadrul freesms dar si direct din CRM, păstrând în același timp toate detaliile clienților în siguranță.
Reguli de flux de lucru pentru alertă prin e-mail
Dacă configurați Reguli de flux de lucru pentru alertă prin e-mail, una dintre cele mai importante părți este să stabiliți cine primește notificările. Puteți alege să trimiteți notificări către anumiți utilizatori sau grupuri de utilizatori. Cu toate acestea, utilizarea unor utilizatori specifici poate fi mai dificil de gestionat. Pentru a face lucrurile mai ușoare, puteți utiliza roluri, grupuri sau utilizatori înrudiți. De asemenea, puteți selecta o adresă de e-mail implicită sau puteți specifica până la cinci adrese diferite. După ce ați finalizat setările, puteți face clic pe butonul Done (Efectuat) pentru a face regula activă. Cum să trimiteți mesaje din Freesms
După ce ați ales destinatarii, puteți începe să creați alerta prin e-mail a fluxului de lucru. Practic, alertele de e-mail de flux de lucru trimit un e-mail către mai mulți destinatari atunci când un caz sau un lead este creat sau modificat. Declanșatorul poate fi orice acțiune e și poate notifica diferite persoane. De asemenea, puteți specifica un șablon pentru e-mail.