Cum schimbă implicarea clienților marketingul prin SMS
Cum schimbă implicarea clienților marketingul prin SMS? A existat o perioadă în care singura modalitate de a ajunge și de a-ți atinge clienții era prin interacțiuni personale sau mass-media. Dar acele zile au trecut de mult. Odată cu apariția marketingului prin SMS. Companiile pot comunica acum cu clienții lor într-un mod extrem de personalizat. Chiar și pe telefoanele lor.
Marketingul prin SMS devine o modalitate din ce în ce mai populară de a interacționa cu clienții. Este o formă intimă de comunicare care se simte mai personală decât un e-mail sau un tweet. Și pentru că este atât de direct, este foarte eficient în a vă transmite mesajul.
Unul dintre motivele pentru care marketingul prin SMS este atât de popular este că este atât de versatil. Îl puteți folosi de la anunțarea de noi produse și promoții. Până la colectarea feedback-ului clienților și efectuarea de sondaje. În plus, vă puteți direcționa mesajele către anumite grupuri de clienți. În funcție de interesele acestora sau de achizițiile anterioare.
„SMS sau serviciul de mesaje scurte, marketingul este o formă de marketing direct care utilizează mesaje text pentru a ajunge la clienți.”
MARKETING PRIN SMS
Cum funcționează marketingul prin SMS?
SMS, sau serviciul de mesaje scurte! marketingul SMS este o formă de marketing direct care utilizează mesaje text pentru a ajunge la clienți. Este o modalitate foarte bună de a intra în legătură cu clienții care sunt deja interesați de produsul sau serviciul dvs. O modalitate foarte personală de a ajunge la aceștia. Deoarece mesajele SMS sunt scurte și ușor de citit, sunt perfecte pentru a vă transmite mesajul rapid și eficient. Cat costa? Marketingul prin SMS este ieftin. Deoarece nu trebuie să cumpărați hardware, software sau numere de telefon noi. Cu majoritatea furnizorilor, puteți trimite mesaje text din contul furnizorului dvs. existent.
Artele marțiale figurează proeminent în multe culturi asiatice și primele urme cunoscute.
Obține mai multă implicare
Pe măsură ce dispozitivele mobile devin din ce în ce mai populare. Modul în care companiile ajung la clienți se schimbă. Un studiu realizat de Experian arată că SMS-urile (texting) generează o rată de răspuns mai mare decât orice alt tip de comunicare de marketing. SMS-ul are o rată de răspuns de 95%, care este cu aproape 60% mai mare decât e-mailul.
Acest lucru se datorează probabil că mesajele SMS sunt mai personale și mai interactive decât e-mailurile. Se simt mai mult ca o conversație făcând clienții mai predispuși să răspundă. În plus, mesajele SMS sunt mai puțin intruzive decât alte forme de marketing, cum ar fi apelurile telefonice sau ferestrele pop-up.
Promovează comunicarea imediată
Deși telefonul există de peste o sută de ani, mesajul SMS este o dezvoltare mai recentă. SMS înseamnă serviciul de mesaje scurte și se referă la trimiterea de mesaje text de la un telefon mobil la altul.
Mesajele SMS permit comunicarea imediată între două persoane care se află în apropiere una de cealaltă. Spre deosebire de un apel telefonic, în care ambele părți trebuie să fie disponibile simultan, mesajele SMS pot fi trimise și primite în orice moment. Acest lucru face ca mesajele SMS să fie o modalitate ideală de a comunica cu cineva din apropiere.
Mesageria mobilă este pregătită pentru (și mai mult) creștere
Pe măsură ce intrăm în al doilea deceniu al secolului 21, mesageria mobilă este pregătită pentru o creștere și mai mare. Deja un pilon al modului în care comunicăm unul cu celălalt, mesageria mobilă devine din ce în ce mai esențială ca modalitate de conectare cu companiile.
Studii recente arată că peste 60% dintre clienți preferă mesageria mobilă pentru a comunica cu companiile decât să sune sau să trimită e-mailuri. Această preferință se datorează probabil imediatității și comoditatii mesajelor și capacității de a avea mai multe conversații într-un singur loc.
Viitorul marketingului prin SMS
Pe măsură ce tehnologia avansează, la fel și modul în care comunicăm. Odată cu popularitatea rețelelor sociale și a aplicațiilor precum WhatsApp, oamenii se feresc de mesajele SMS tradiționale. Determinând companiile să-și regândească strategiile de marketing prin SMS.
În ciuda scăderii mesajelor SMS tradiționale, există încă un potențial mare pentru marketing prin SMS. De fapt, conform studiilor recente, marketingul prin SMS are o rată de răspuns de șase ori mai mare decât marketingul prin e-mail.
Asta pentru că mesajele SMS sunt mai personale și mai directe decât e-mailurile și au o rată de deschidere și o rată de clic mai mare. Și pentru că majoritatea oamenilor au telefoanele la ei tot timpul, este mai probabil să vă vadă mesajul imediat.
Deci, care este viitorul marketingului prin SMS? Este încă strălucitor, iar companiile care investesc în marketing prin SMS vor continua să înregistreze rate ridicate de răspuns și rentabilitate a investiției.
Incearca Botrise.ro si Botfit24.ro