8 modalități practice de creștere a angajării clienților în comerțul electronic

Introducere – Creșterea angajării clienților
Indiferent dacă începeți o nouă tactică de comerț electronic este esențial. Creșterea angajării clienților
Deoarece nu interacționează cu clienții atât de mult pe cât ar putea, multe companii de comerț electronic nu câștigă atât de mulți bani pe cât ar putea.
În această postare, veți învăța cum să îmbunătățiți implicarea clienților în comerțul electronic folosind 11 strategii simple și eficiente pe care le puteți utiliza pentru a implica consumatorii potențiali și actuali și pentru a vă diferenția compania de concurență.
Să vedem dacă putem întelege…
Ce este implicarea clientului?
Relația dintre un client și o marcă este denumită implicarea clienților .
Poate fi monitorizat folosind o varietate de criterii, inclusiv clicuri pe linkuri, pagini vizitate în fiecare sesiune, conversii și așa mai departe.
Implicarea clienților vă informează cum se conectează clienții cu marca dvs., cum se simt despre produsele dvs. și cât de probabil sunt să-i rămână loiali pe termen lung în calitate de proprietar de afaceri.
Care sunt beneficiile implicării consumatorilor în comerțul electronic? – Creșterea angajării clienților
Creșterea implicării clienților în rândul populației țintă nu poate decât să vă ajute afacerea de comerț electronic. Următoarele sunt cele trei metode principale:
Are potențialul de a îmbunătăți loialitatea clienților. Implicarea clienților, ca orice alt tip de relație, este o formă de comunicare. Creșterea angajării clienților
Cu cât un client interacționează mai mult cu marca dvs., cu atât este mai probabil să dezvolte încredere în dvs. și să continue să cumpere de la dvs. în viitor.
Deoarece costă de 5 până la 25 de ori mai mult să dobândești consumatori noi decât să-i păstrezi pe cei existenți, acest beneficiu este extrem de valoros.
Vă poate ajuta să obțineți publicitate gratuită. Clienții care sunt complet îndrăgostiți de marca dvs. au mai multe șanse să vă promoveze produsele prietenilor și rudelor.
Oamenii au mai multe șanse să aibă încredere în recomandările celor dragi, astfel că vorbele în gură poate fi o sursă grozavă de noi afaceri.
Vă poate ajuta să îmbunătățiți performanța firmei dvs.. Veți putea afla mai multe despre consumatorii dvs. pe măsură ce continuați să interacționați cu ei,
permițându-vă să optimizați și să îmbunătățiți experiența clienților pe termen lung. În consecință, vă veți păstra consumatorii actuali și veți fi într-o poziție mai bună pentru a atrage alții noi.
Mai multe firme adoptă o atitudine centrată pe client, ca urmare a valorii ridicate a implicării continue a clienților.
Experții anticipează că, în viitor, implicarea clienților va fi o diferențiere mai importantă a mărcii decât prețul.
Acum este momentul să începeți să vă concentrați pe îmbunătățirea acestei măsuri, dacă nu ați făcut-o deja.
8 moduri practice de a crește implicarea clienților în comerțul electronic
1. Creați o comunitate din clienții dvs
Scopul final al eforturilor tale privind experiența clienților de comerț electronic este de a crea o comunitate din consumatorii tăi cei mai loiali și implicați.
Clienții ar avea mai multe șanse să vă cumpere produsele și serviciile dacă ar face parte dintr-o comunitate. Creșterea angajării clienților
Această rețea de clienți, atunci când este combinată cu influenței și partenerii dvs. de afaceri, vă poate ajuta cu o mare parte din eforturile viitoare de marketing și vânzări.
Depinde în întregime de tine cum se împletesc toate acestea. Puteți cere comunității dvs. să scrie evaluări ale produselor, conținut generat de utilizatori, ghiduri de utilizare și orice altceva.
Înființați și susțineți această comunitate de clienți doar pe toate canalele dvs., potrivit noastră.
Asta înseamnă că îl vei putea lua cu tine atunci când afacerea ta se va extinde pe noi platforme.
Scopul tău ar trebui să fie să te asiguri că publicul tău interacționează exclusiv cu marca ta prin intermediul rețelelor sociale.
2. Cunoaște-ți clientul | Implicarea clienților în comerțul electronic
A afla mai multe despre clienții tăi este o strategie de interacțiune cu clienții de top. În timp ce potențialii dvs. sunt conștienți de relația dvs. de afaceri,
este esențial ca ei să nu o confunde cu întreaga conversație. Ce alegeri ai pentru a evita asta?
Folosește managerii de brand în avantajul tău!
Managerii de brand din echipa ta ar trebui să fie responsabili de comunicarea cu clienții alocați. Creșterea angajării clienților
Dacă angajați cei mai mari manageri de brand, clienții dvs. se vor simți ca și cum ar fi singurii.
Ei fac acest lucru preluând apeluri, răspunzând rapid la e-mailuri și acționând ca un punct de contact pentru clienții tăi.
În general, managerii de brand ar trebui să încerce să optimizeze veniturile, acționând și ca membri pozitivi ai comunității companiei tale.
3. Luați în considerare Feedback-ul clienților – Creșterea angajării clienților
Încurajează-ți consumatorii de comerț electronic să lase recenzii ca o modalitate de a îmbunătăți implicarea clienților.
Puteți obține feedback în timp real al clienților utilizând un sistem de bilete de birou de asistență.
Le permite clienților să-și transforme întrebările, preocupările și solicitările în bilete. Urmăriți problemele clienților cu sistemul de ticketing și asigurați-vă că niciun bilet nu rămâne nesupravegheat.
Pe site-ul dvs. de comerț electronic, puteți include și o casetă de comentarii pentru a colecta feedback-ul consumatorilor sau pentru a-i cere să vă evalueze afacerea.
Oferirea unei platforme pentru ca consumatorii să se exprime este o parte importantă a muncii tale. Creșterea angajării clienților
Ar trebui apoi să demonstrați că ascultați și răspundeți clienților dvs. pentru a finaliza ciclul de comunicare.
4. Creați o experiență de utilizator memorabilă | Implicarea clienților în comerțul electronic
În bine sau în rău, experiența utilizatorului site-ului dvs. de comerț electronic poate avea un impact semnificativ asupra implicării clienților.
Vizitatorii evaluează inconștient totul, inclusiv designul interfeței dvs. de utilizare, culorile, fotografia și descrierile produselor, din momentul în care interacționează pentru prima dată cu marca dvs.
Ca rezultat, totul de pe site-ul dvs. trebuie să fie clar, prietenos și simplu de utilizat. Desigur, odată cu creșterea comerțului mobil, este esențial să vă asigurați că site-ul dvs. se încarcă și funcționează corect și pe dispozitivele mobile.
5. Profită la maximum de potențialul social media – Creșterea angajării clienților
Până în 2020, rețelele de social media aveau o bază de utilizatori combinată de aproape 3,6 miliarde de oameni.
Dar nu permiteți ca cifrele să împiedice ceea ce contează cel mai mult atunci când vine vorba de rețelele sociale.
Conversațiile și implicarea autentice sunt mult mai valoroase decât simpla acumulare a unui număr mare de urmăritori.
Alegeți platforma (platformele) de socializare în care publicul țintă petrece cel mai mult timp – fie că este Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter sau TikTok – și dezvoltați o abordare personalizată pentru a le implica, astfel încât să puteți începe să construiți relații reale.
Există numeroase exemple de companii de îmbrăcăminte online care folosesc cu succes rețelele sociale pentru a crește un public loial.
Patagonia, de exemplu, folosește Pinterest pentru a afișa o gamă largă de stiluri și articole vestimentare. Creșterea angajării clienților
Zara și H&M folosesc Instagram pentru a evidenția ținutele populare și pentru a încuraja oamenii să contribuie cu propriile lor, pentru a avea șansa de a fi prezentate.
Multe mărci folosesc, de asemenea, rețelele sociale ca canal de servicii pentru clienți, care este o altă abordare excelentă pentru a implica clienții și a le câștiga încrederea.
6. Fă-ți lanțul de aprovizionare mai eficient | Implicarea clienților în comerțul electronic
Nu ar trebui să fie surprinzător faptul că blocajele lanțului de aprovizionare ale comerțului electronic pot avea o influență semnificativă asupra experienței clienților în timpul pandemiilor și altor dezastre naturale. Cu toate acestea, chiar și în momente regulate, lanțul dvs. de aprovizionare poate fi întrerupt.
Ca rezultat, aveți nevoie de un management al lanțului de aprovizionare care este raționalizat și suficient de adaptabil pentru a rezista oricărei furtuni. Veți putea să vă livrați produsele consumatorilor în termen și fără a rămâne fără aprovizionare.
Tratarea oricăror întreruperi care apar rapid și cât mai curând posibil este o parte a procesului.
O altă opțiune este consolidarea datelor de inventar pentru vânzări și operațiuni omnicanal. După cum s-a menționat anterior, trebuie să vă mențineți toate canalele sincronizate. Veți fi mai puțin probabil să vă supravândeți acțiunile ca urmare a acestui fapt. Creșterea angajării clienților
Lanțul dvs. de aprovizionare, dacă este optimizat corespunzător, se va asigura că clienții dvs. primesc întreaga valoare a mărcii dvs., păstrându-i mulțumiți.
7. Faceți disponibil un program de fidelitate | Implicarea clienților în comerțul electronic
S-a constatat că clienții care participă la programul de loialitate al unei companii cheltuiesc cu până la 67 % mai mult. Pentru a încuraja volume de comenzi mai mari sau achiziții repetate,
Proprietarii de magazine de comerț electronic pot folosi diverse stimulente, cum ar fi carduri cadou, cupoane de reducere, rambursare sau livrare gratuită.
Este încă o altă abordare pentru a menține clienții interesați de compania ta. Creșterea angajării clienților
Dacă utilizați Shopify pentru a vă gestiona magazinul online, ar trebui să vă gândiți la integrarea unei platforme de marketing precum Greave, care să vă ajute să vă gestionați programul de loialitate.
Îl puteți folosi pentru a încuraja recenzii și recomandări, pentru a comunica informații despre programul dvs. utilizând generatorul de pagini de destinație și multe altele.
8. Răspundeți rapid potențialilor și consumatorilor pe toate canalele
Atunci când contactează un brand în mod digital, 82% dintre clienți doresc răspunsuri rapide.
Este cel mai bun avantaj al mărcii dvs. să răspundeți rapid și responsabil atunci când un consumator sau un potențial client vă contactează.
O abordare pentru a face acest obiectiv mai atins este prin automatizare. Luați în considerare utilizarea unui software de marketing prin e-mail care vă permite să trimiteți e-mailuri declanșate și automatizate. Creșterea angajării clienților
De asemenea, puteți lua în considerare instalarea unui chatbot pe site-ul dvs. web pentru a oferi utilizatorilor răspunsuri imediate la problemele și preocupările comune.
Asigurați-vă că marca dvs. este accesibilă și receptivă pe toate canalele, indiferent de modul în care procedați. Le va demonstra clienților că îți pasă de fericirea lor și că aceștia sunt o prioritate, ceea ce duce la creșterea angajamentului și a încrederii în timp.
Concluzie
Întreprinderile de comerț electronic care se concentrează exclusiv pe vânzare vor pierde un număr semnificativ de clienți.
Consumatorii de astăzi își doresc experiențe personalizate și să fie tratați ca oameni. Clienții se vor apleca pe site-uri web care au investit în personalizarea comerțului electronic în viitor.
Dacă îmbunătățirea implicării clienților este o prioritate pentru firma dvs. de comerț electronic, ar trebui să utilizați strategii de personalizare care vor avea un impact mare asupra valorii de viață a clientului (CLTV).
Datele clienților vă pot ajuta să oferi reduceri personalizate, să recunoașteți consumatorii care revin și să anticipați nevoile acestora.
Merită efortul de a oferi o experiență personalizată de servicii pentru clienți, deoarece poate oferi de șase ori mai multe rate de tranzacție decât comunicarea generică.