Top 10 pași simpli și de succes pentru a crea un chatbot pentru site-ul tău web

Introducere – Crează un chatbot
Știu că cauți un chatbot pentru un site web. Dar dacă îți spun că poți construi chatbot pentru un site web fără abilități avansate de programare. Crează un chatbot
Nu crezi că sună interesant?
Da, este. haideți să vedem cum putem să construim cele mai multe eseuri ale botului nostru de chat .
Astăzi, oricine poate crea un chatbot cu editori drag and drop. Nu aveți nevoie de abilități secrete sau de orice altă putere extraordinară.
Și totuși, majoritatea oamenilor se tem de acest proces. Pare o sarcină descurajantă și nu este clar cum să creezi un chatbot și de unde să începi.
Ei bine, poți începe aici și acum.
Vă vom arăta cum să vă creați cu ușurință chatbot-ul. Am spus că va fi și distractiv?
Chatbot-urile au devenit un instrument esențial în aceste zile, deoarece site-urile web sunt acum o sursă majoră de asistență și îndrumări online.
Folosind roboți bazați pe inteligență artificială, puteți reduce frustrarea clienților, cum ar fi prea mult timp de așteptare, și puteți îmbunătăți experiența utilizatorului.
Dar înainte de a intra în reguli, ar trebui să înveți elementele de bază, cum ar fi ce este un chatbot? Și cum funcționează?
Ce este un chatbot?
Un chatbot este un instrument de programare inteligent, cunoscut și sub numele de Asistent virtual sau Ajutor digital.
Stimulează comunicarea umană și se mișcă în direcția corectă. Deoarece era deja proiectat, era bine organizat. A înțeles întrebările umane și apoi a răspuns în consecință. Crează un chatbot
Cum funcționează chatbot-urile?
Chatbot-urile vin în diferite niveluri de complexitate, atât fără stat, cât și cu stat.
Chatbots apatrizi accesează fiecare conversație ca și cum ar fi discutat cu un utilizator nou. Spre deosebire de aceasta, chatbot-ii cu state pot privi interacțiunile din trecut și pot forma noi răspunsuri în context.
Adăugarea unui chatbot la un serviciu sau un domeniu de afaceri necesită puțină programare sau deloc.
Mulți furnizori de servicii chatbot permit dezvoltatorilor să creeze spații de lucru interactive pentru alte aplicații de afaceri.
În acest blog, vă vom arăta cum să creați un chatbot fără abilități de codare în pași simpli. Rămâneţi aproape !!
- Aflați scopul chatbot-ului dvs
- În primul rând, decideți unde doriți să configurați (site-uri web, IG, FB)
- Selectați cu înțelepciune platforma chatbot
- Alegeți declanșatoarele pentru chatbot-ul dvs
- Proiectați-vă fluxul bot
- Creați un eșantion obiectiv
- Testează-ți chatbot-ul
- Antrenează-ți chatbot-ul
- Adăugați întrebări frecvente
- Monitorizați întotdeauna analiza chatbot pentru a le îmbunătăți
Acum, suntem cu toții conștienți de fiecare punct al chatbot-ului. Dar ne-am întrebat de ce ar trebui să facem un chatbot pentru site-ul nostru?
De ce sa te ingrijorezi? Am un răspuns pentru tine. Sa vedem!! Crează un chatbot
De ce ar trebui să faci un chatbot pentru site-urile tale?
Boții de conversație nu sunt o chestiune banală pe care dezvoltatorii de chatbot au venit în diverse scopuri. De exemplu, chatboții pot:
- Clienții se bucură de răspunsuri rapide la întrebările lor
- Aveți mai multe conversații simultan
- Crește-ți vânzările cu 67%
- Faceți-vă site-ul mai interactiv, mai atractiv și mai demn de încredere
- Colectați feedback până la 90% din răspunsuri sau recuperați coșurile de cumpărături abandonate.
- Ajutați-ne să explorăm posibilitățile interfeței de comunicare
Sunt la fel de importante pentru afaceri ca și magazinele de comerț electronic.
Numai un chatbot poate rezolva 69% dintre întrebările clienților de la început până la sfârșit. Acest lucru poate duce la o reducere cu 30% a recompenselor clienților.
Chatbot-ul dvs. vă oferă:
- Automatizarea depinde foarte mult de orice comportament pe site-ul dvs
- O conexiune profundă cu colecția ta
- Experiența clienților adaptată publicului dvs
- Mai mult control asupra procesului de conversație
Deloc surprinzător, interesul clienților pentru implementarea recentă a botului a crescut cu 160%.
Top 10 pași pentru a construi un chatbot pentru un site web
1. Aflați scopul chatbot-ului dvs
Chatbot-ul pe care doriți să-l construiți pentru site-ul dvs. trebuie să corespundă nevoilor dvs. specifice de afaceri.
Prin urmare, înainte de a-l crea, este important să vă identificați obiectivele și să vă determinați nevoile.
Stabilește ce vrei să facă chatbot-ul tău. Cu cât ești mai special, cu atât mai bine.
De asemenea, puteți începe prin a vă pune câteva întrebări:
De ce construiești un chatbot? Automatizarea asistenței pentru clienți, îmbunătățirea experienței clienților sau generarea de clienți potențiali? Sau poate toate cele de mai sus?
Care sunt cele mai populare cazuri de utilizare pentru clienți? Privește întrebările tale și dă câteva exemple. Crează un chatbot
Ce este atât de important la un chatbot pe care îl găsiți util? Răspunzi la întrebări pe pilot automat? Redirecționați întrebări către asistență? Lucrezi cu mașini abandonate sau lider în calificări?
Odată ce obțineți răspunsul, va fi mult mai ușor să determinați ce caracteristici și tipuri de chatboți aveți nevoie.
2. În primul rând, decideți unde doriți să îl configurați (site-uri web, IG, FB)
Care este principalul canal de comunicare? Clienții tăi interacționează cu tine în principal pe rețelele sociale sau printr-un widget de chat de pe site-ul tău?
În orice caz, asigurați-vă că platforma ChatBot pe care o alegeți este integrată cu instrumentele pe care le utilizați deja, astfel încât să vă puteți servi clienții oriunde s-ar afla:
Site-ul tau. Majoritatea platformelor de chatbot oferă integrări cu furnizori populari de site-uri web, cum ar fi WordPress, Magento sau Shopify. Crează un chatbot
Canalele tale de rețele sociale, cum ar fi Facebook Messenger, Instagram și WhatsApp.
Alte platforme și instrumente de mesagerie din stiva dvs. (cum ar fi Slack).
Ca alternativă, verificați dacă puteți configura manual integrarea folosind un fragment de cod sau un API public.
Multe platforme de dezvoltare chatbot oferă mai multe integrări, astfel încât să puteți folosi chatbot-uri pe mai multe canale.
3. Selectați cu înțelepciune platforma chatbot | construiți chatbot pentru un site web
Acum că știți ce fel de opțiuni de chatbot doriți să creați și la ce canale doriți să ajungeți, este timpul să alegeți un furnizor.
Aveți două opțiuni: cadru sau platformă.
Framework AI Framework chatbot (cum ar fi Google Dialogflow, IBM Watson sau Microsoft Bot) servesc drept biblioteci pentru dezvoltatorii de software care construiesc chatbot-uri prin confidențialitate.
Platforma Chatbot. Ele oferă constructori de chatbot ușor de utilizat, care vă permit să creați chatbot-uri din blocuri.
Sunt în creștere în popularitate, deoarece fac mai ușor și mai puțin consumator de timp pentru a construi roboți, oferind în același timp rezultate comparabile.
Inutil să spun că unele platforme precum Botrise Chatbot oferă planuri gratuite de 30 de zile!
După ce ți-ai ales furnizorul, este timpul să te înregistrezi, să te autentifici și să mergi la lucru.
Sună uimitor, nu?
Acum, întrebarea ta va fi ce este Botrise Chatbot și de ce ar trebui să preferi asta?
Aștepta !! Lasă-mă să-ți dau un răspuns.
Ce este Botrise Chatbot?
În 2022, va fi foarte ușor pentru afacerea dvs. să folosească chatbot-ul Botrise. Crează un chatbot
Pentru că rețelele sociale sunt cel mai important moment al unui instrument de marketing.
Cu toate acestea, majoritatea profesioniștilor din afaceri nu au timp să își gestioneze conturile de rețele sociale în fiecare zi.
Un motiv bun pentru aceasta este că multe mărci investesc bani și timp în actualizarea chatbot-urilor.
Botrise este unul dintre cele mai bune instrumente de marketing pe rețelele sociale care ajută companiile să-și planifice și să-și gestioneze postările, să atragă vizitatori și să-și dezvolte afacerea online.
Este o programare cu inteligență artificială care funcționează foarte eficient și fără probleme, în funcție de confortul nostru.
- Serviciu online
- Disponibilitate 24/7
- Eficient din punct de vedere al costurilor
- Fără codare
- Concentrați-vă pe elementele esențiale
- Ușor de folosit
- Serviciu excelent pentru clienți
- Funcții extraordinare Botrise
1) Postare pe Instagram
Partajați fotografii sau videoclipuri pe Instagram. Puteți automatiza această sarcină folosind funcția noastră de postare programată și multe altele.
2) Răspunsuri pe Instagram
Acum, urmăritorii tăi de pe Instagram nu se vor simți niciodată ignorați. Chatbot-ul Botrise poate răspunde automat la comentariile lor Instagram.
3) Marketing analitic
Dezvoltați-vă afacerea cu funcția excelentă de analiză a Botrise, unde puteți găsi pagini Facebook și analize de mesagerie într-un tablou de bord dedicat cu rapoarte grafice.
4) Meniu fără contact
Meniurile cu coduri QR fără atingere sunt aici pentru a rămâne, iar acum puteți crea și vinde meniuri virtuale pentru restaurantul dvs.
5) Integrare cu WordPress
Distribuiți conținut pe WordPress, cea mai populară platformă de blogging din lume, pe site-ul dvs. WordPress sau ambele.
6) Importul clienților din trecut
Cu doar un clic, veți putea importa toți abonații anteriori la Messenger la Bot-ul Botrise.
Există multe alte funcții pe care le puteți vizita Botrise Chatbot și puteți explora funcțiile Chatbot-ul Botrise.
- De ce ar trebui să preferați Botrise Chatbot?
1- Serviciu online
2- Abordare umană
Probă gratuită de 3-30 de zile
4- Răspunsuri contextuale
5- NLP (Natural Language Processing) Abilitatea de a rezolva interogări nevalide.
6- Ușor de utilizat
7- Interfață ușor de utilizat
8- Serviciu pe viață la doar 59 USD.
După ce știu aceste lucruri uimitoare, sunt al naibii de sigur că îți vei crea chatbot-ul cel mai ușor cu ajutorul Chatbot-ul Botrise.
4. Alegeți declanșatorii pentru chatbot-ul dvs. | construiți chatbot pentru un site web
Chatboții vor începe conversația atunci când decideți.
Puteți seta un declanșator bot pentru a începe o conversație cu un client.
Botul va putea negocia, în funcție de tipul de declanșare pe care îl alegeți.
Puteți apela un bot pentru acestea;
(i) Toți vizitatorii
(ii) Vizitatori noi
(iii) Vizitatori care revin
(i) Toate – botul va începe să cheme toți vizitatorii site-ului dvs. fără condiții speciale.
(ii) selectați noi vizitatori – botul va invita noi vizitatori pe site-ul dvs. trimițând mesaje de bun venit personalizate, cum ar fi: „Cum vă pot ajuta?”
(iii) Alegeți vizitatorii care revin – barca va suna la fel sau va repeta clientului: „Ma bucur să te văd! Cum te pot ajuta azi?”
Veți avea și alte opțiuni de lansare a botului.
Lansați BOT-ul pentru a face clic pe bannerul de chat
botul se va declanșa numai atunci când vizitatorul face clic pe widget-ul de chat.
URL BOT Trigger
Botul va declanșa declanșatoare atunci când un vizitator vizitează o anumită pagină de pe site-ul dvs.
BOT declanșat de perioada de vizionare.
Când un vizitator rămâne pe site-ul dvs. pentru o anumită perioadă, selectarea acestui eveniment declanșator va activa declanșatorul. Presupunând că vizitatorul dvs. rămâne pe pagina cu prețul mai mult de 3 secunde, botul va activa „Obțineți 10% reducere la înregistrarea de astăzi”.
5. Proiectați-vă fluxul bot | construiți chatbot pentru un site web
Este foarte important. Nu ratați.
Crearea unui flux de conversație vă va ajuta să organizați conținutul și să modelați răspunsurile botului.
Definiți un flux de bot cu noduri și acțiuni. Crează un chatbot
Un nod este o vedere specifică sau o parte din care doriți să rulați întregul flux de bot. Poate fi orice – un salut sau o recenzie a produsului. Aceste mesaje sunt setate în funcție de fluxul navei.
Acțiuni. Acțiunile sunt definite ca interacțiunea chatbot-urilor cu vizitatorii. Pe lângă acțiuni, puteți adăuga diverse elemente pentru a vă avansa conversația într-un mod prestabilit.
Va trebui să conectați noduri noi prin diverse activități pentru a crea un flux de bot.
De exemplu, activați acțiunile de care aveți nevoie în funcție de nevoile dvs. de afaceri, cum ar fi opțiunile de mesaje text, imagini, carusel și chat video.
Chatbot-ul pentru site-ul dvs. poate fi AI sau bazat pe reguli și depinde de strategia dvs. de chatbot, așa că trebuie să descrieți cu atenție fluxul conversațiilor sale.
Înainte de a rula, îl puteți testa împreună făcând clic pe butonul „Testați”. Odată ce botul tău funcționează corect, îl poți salva.
Odată ce faceți clic pe acest buton, site-ul web de testare se va deschide cu un banner de chat care se va deschide cu un mesaj de navigare.
6. Creați un eșantion obiectiv
După ce ați înțeles toate aceste lucruri, în pasul următor, trebuie să creați un șablon de obiectiv – obiectivul reflectă obiectivul utilizatorului.
Acest lucru va ajuta chatbotul să înțeleagă intențiile utilizatorului.
Acesta este scopul fiecărui mesaj pe care îl primește chatbot-ul.
Dar ar trebui să știți că chatbot-ii pot folosi inteligența și învățarea automată pentru a identifica rapid intențiile unui utilizator.
- Trebuie să creați un nou nod pentru a crea valoarea dorită.
- Trebuie să trimiteți o întrebare de test care are o semnificație specifică care surprinde intențiile clientului.
- După trimiterea unei cereri de eșantion, este creată o listă a botului pentru a procesa conversațiile cu clienții.
7. Testează-ți chatbot-ul
În toate, testarea este foarte importantă. Când creați ceva, atunci ar trebui să testați dacă funcționează sau nu.
Acum este momentul să verificați dacă totul merge așa cum ar trebui. Pentru a face acest lucru, faceți clic pe butonul Test.
Va apărea o fereastră care indică modul în care chatbot-ul va vedea utilizatorul final. Vă mulțumim pentru recenzie, puteți reveni la editor și puteți remedia fluxul.
8. Antrenează-ți botul de chat | construiți chatbot pentru un site web
După ce parcurgeți toți acești pași simpli, botul dvs. este gata acum. Te aștepți ca el să gestioneze întrebările eficient.
Pentru ca acest lucru să se întâmple, trebuie să instruiți botul să își perfecționeze capacitățile în ceea ce privește o comunicare mai bună cu utilizatorii. Crează un chatbot
Pentru a antrena un bot, analizați conversațiile cu clienții și identificați cele mai populare întrebări și probleme comune.
Puteți face acest lucru manual sau utilizați cuvinte cheie cloud ca procesor de text gratuit.
Apoi adăugați cuvinte, fraze și întrebări legate de subiectul selectat (de exemplu, despre transport) în gura oaspetelui.
În acest fel, va trebui să alimentați un motor NLP pentru chatbot pentru a identifica întrebări similare care pot apărea în conversațiile viitoare. Cu cât adaugi mai multe fraze, cu atât mai bine!
Felicitări! Botul dvs. a fost creat cu succes pentru site-ul web.
9. Adăugați întrebări frecvente | construiți chatbot pentru un site web
Încă ți-e teamă că crearea botului tău este minunat? Doar respirați și citiți. Iată câteva întrebări frecvente despre regulile de chat.
Acest lucru vă va oferi mai multe informații despre procesul de creare a unui chatbot.
Cum se creează un chatbot AI?
Pentru a construi un chatbot AI, aveți nevoie de o bază de date pentru a vă antrena modelul AI. Dar puteți încerca și să utilizați una dintre platformele de dezvoltare alimentate de tehnologia AI.
Chatbot-ul Botrise este una dintre cele mai populare soluții care oferă instrumente de chatbot care identifică intențiile utilizatorilor gratuit.
Este ușor să creezi un chatbot?
Crearea chatbot-urilor este foarte simplă și accesibilă tuturor.
Există multe instrumente online de proiectare a bărcilor pe care le puteți folosi gratuit.
Cu toate acestea, construirea unui chatbot pentru un site web poate fi puțin mai ușoară pentru începători decât construirea unui bot de social media.
Cum îmi creez primul meu chatbot?
Știți că cel mai bun și mai ușor mod de a vă crea primul chatbot este să utilizați un șablon de chatbot gata făcut.
Doar selectați șablonul bot care vă interesează și deschideți-l în editor.
Veți putea să vedeți cum este proiectat și să schimbați logica mesajelor sau a fluxului conversației după bunul plac.
Chatbot-ul Botrise vă oferă șabloane de bot gata făcute. Trebuie doar să editați conform obiectivelor dvs.
Cum să construiești un chatbot pentru site-ul tău?
Cel mai simplu mod de a adăuga un chatbot pe site-ul dvs. este să instalați un plugin pentru chatbot WordPress.
Dacă nu aveți un site WordPress, multe răspunsuri chatbot pot fi legate de site-uri de pe platforme precum Shopify, Wix, Magento sau BigCommerce.
10. Monitorizați întotdeauna analiza chatbot pentru a le îmbunătăți
După cum știm, nu în ultimul rând, fiți gata să monitorizați activitatea chatbot-ului dvs.
Acest lucru vă va permite să descoperiți tipurile de chatbot care nu oferă un serviciu bun pentru clienți și nu funcționează pentru oaspeții dvs.
Pentru a face acest lucru mai ușor, BotriseChatbot vă permite să urmăriți numărul de respingeri pe anumite noduri de mesaje:
Creați un chatbot pentru site-ul dvs. și eficientizați-vă afacerea
Chatbot-urile au devenit o parte importantă a comunicării în afaceri.
Le puteți folosi pentru a îndeplini multe sarcini legate de cumpărături, asistență, marketing și multe altele și să rămâneți înaintea concurenței.
În plus, puteți crea rapid un chatbot de la zero și puteți crește performanța afacerii dvs.
Puteți alege un șablon de chatbot sau puteți să vă creați bot și să-l adăugați la chat pentru a discuta automat și a răspunde rapid la feedback-ul clienților.
Indiferent de metoda pe care o alegeți, crearea de chatbot-uri AI va fi întotdeauna ușoară și, atunci când este utilizată, va ajuta la eficientizarea comunicării cu clienții. Crează un chatbot
Concluzie
În acest blog, am văzut cum să creați un chatbot pentru site-urile dvs. web în pași simpli.
Și știu că a fost și distractiv când îți faci chatbot.
Atunci de ce nu ar trebui să luăm câteva puncte cheie și să recapturăm tot ce am învățat în acest blog.
Crearea unui chatbot AI sau chiar a unui simplu chat pare un proces complicat. Dar dacă crezi că angajații tăi vor beneficia de pe urma, trebuie să o încerci.
Puteți să vă creați prototipul împreună cu constructorul naval și să-l adăugați pe site-ul dvs. de afaceri.
Pentru a vă crea chatbot:
- Explicați-vă obiectivele de afaceri și nevoile clienților dvs
- Alegeți un dezvoltator de chatbot pe care îl puteți utiliza cu canalul dorit
- Folosește roboții pentru a construi un stil conversațional folosind cuvintele potrivite
- Verificați-vă chatbot-ul și colectați informații pentru a obține mai multe informații
- Utilizați datele și feedback-ul clienților pentru a vă cumpăra botul
- Consultați cele mai populare metode de chat și modificați-le pentru cel mai bun utilizator
experienţă.
Toată această muncă este realizată chiar de Chatbot-ul Botrise. Ar trebui să încerci.
Ești gata să creezi un chatbot pentru site-ul tău web cu Botrise Chatbot?