Chatbots pentru mentori online: top 8 experți își împărtășesc cele mai bune sfaturi

Chatbots pentru mentori online

Introducere Chatbots pentru mentori online

Fie că ești un manager de viață care ajută oamenii să-și stabilească obiective și să atingă obiectivele personale sau un manager de viață care lucrează cu directori de companie, scopul tău final este în continuare același. Chatbots pentru mentori online

Vrei să atragi mai mulți clienți. Antrenorul chatbot face o treabă grozavă în acest sens; Să vă arătăm cum.

În calitate de antrenor, știi că site-ul tău web nu este atât despre tine, cât despre potențialii tăi clienți.

Desigur, descrie serviciile pe care le oferiți și detaliază provocările pe care le puteți ajuta pe oameni să le depășească. Pe de altă parte, dacă site-ul tău nu „vorbește” cu oamenii care caută un antrenor, nu va genera suficiente clienți potențiali sau afaceri.

Să presupunem că, în timp ce vă vizitează site-ul, un chatbot prietenos îl salută politicos pe unul dintre clienții săi „Cum vă pot ajuta astăzi?” și le dă de ales. 

Clienții pot avea acum toate informațiile de care au nevoie de pe site-ul dvs. direct de la ei. Ei pot analiza tipul de coaching pe care îl oferiți, opțiunile dvs. de plată și următoarea dată de calificare disponibilă. 

Nu ar trebui să facă clic și să găsească toate aceste informații de la sine. Cei mai buni chatbot pentru site-uri web de învățare pot face vizitatorii să se simtă confortabil. 

Adresați-le după nume, răspundeți la întrebările lor și oferiți-le să le trimiteți un e-mail sau un mesaj text cu informații specifice. Imaginați-vă pentru o secundă că ați fost transportat în fereastra de chat instant.

Iată ce nu vrei:

Clientul tău potențial tău petrece un minut sau două pe site-ul tău, nu știe ce să facă în continuare și pleacă. În schimb, vrei ca ei să simtă că sunt importanți pentru tine. 

Dar doriți ca aceștia să ia unele măsuri – să vă lase datele lor de contact, să solicite informații și să programați o examinare. Conectați-vă la un chatbot online.

Dacă te străduiești să profiti la maximum de chatbot-ul tău pentru coaching-ul online, nu ești singur. Chatbots pentru mentori online

De la vânzări de cursuri online, abonamente și descărcări digitale, activitatea zilnică a marketingului este reală. Dar ești pasionat și vrei să-i ajuți pe alții să-și schimbe viața sau afacerile așa cum ai făcut-o tu.

Am pornit pe un drum bun

Marketingul individual este elementul vital al afacerii tale. Aceasta este o modalitate excelentă de a le arăta oamenilor cine ești și despre ce este vorba despre coaching-ul tău. Combină idei care duc la afacerea ta. În afară de asta, nu ai nicio treabă. Chatbots pentru mentori online

Așadar, dacă doriți să creșteți audiența care este gata să audă ceea ce aveți de spus, sunteți în locul potrivit.

Am întrebat 10 formatori online cu experiență care sunt sfaturile lor de top pentru a profita la maximum de chatbot-ul tău. Deci, fie că doriți ca conținutul dvs. să obțină mai multă implicare, fie că doriți să construiți relații puternice la scară, iată ce au avut de spus.

Există 8 moduri de a vă îmbunătăți chatbot-ul de coaching online

  1. Creați-vă canalul de conversie automată
  2. Obțineți mai multă ochi asupra conținutului dvs. mai rapid
  3. Folosiți testul pentru a afla mai multe informații despre publicul dvs
  4. Reduceți decalajul dintre site-ul dvs. și pagina dvs. de Facebook
  5.  Folosiți emoji-urile cu moderație în mesajele dvs
  6.  Faceți mai mult decât un răspuns automat
  7. Oferă-le un magnet pentru vânzări irezistibil
  8. Transformați abonații de e-mail în Botrise Chatbot

1. Creați-vă canalul de conversie automată | chatbot cu sfaturi pentru mentori şi tutori online

O pâlnie de conversie este o reprezentare vizuală a etapelor călătoriei unui cumpărător până când acesta ajunge pe pagina dvs. și efectuează o achiziție. Cum să creați o pâlnie de conversie și cum să profitați la maximum de el? Hai să aruncăm o privire.

Doriți să reduceți timpul și efortul necesar pentru a trece de la potențial client la client? Bineînțeles că faci. Chatbots pentru mentori online

Să începem cu o pâlnie simplă pe care o puteți configura astăzi. Scopul tău este să te concentrezi asupra uneia dintre problemele publicului tău și să o rezolvi. Apoi plasați comanda în acești patru pași.

a. Crează conştientizare

Vrei să faci cuvântul despre afacerea ta. Acest lucru se poate face în două moduri: trafic rece din reclamele FB sau trafic fierbinte din conținut. Odată ce ai trafic, vrei să afli mai multe despre potențialele tale. Diferitele tipuri de conținut pe care le puteți crea sunt postări pe blog, postări pe rețelele sociale, videoclipuri, infografice, podcasturi etc.

b. Sugerați o ofertă inițială sau o ofertă unică

Nu există o soluție unică pentru problema despre care vorbiți în magnetul dvs. pentru vânzări. Apelurile de consultanță, cursurile digitale, testele la preț redus, auditurile sunt principalele aici. Amintiți-vă, efectuarea unei prime vânzări îmbunătățește șansele unei vânzări repetate.

c. Oferă un cadou sau un magnet pentru vânzări

Ar trebui să fie special, ușor de accesat și ușor de înțeles. Liste de verificare, foi de înșelăciune, videoclipuri țintă etc. – orice oferă audienței tale o victorie instantanee asupra unei mari probleme.

d. Vinde servicii cheie

Totul duce la vânzarea programului dvs. de semnătură. Pachete de conversie totale și complete. Te chinui să-ți găsești serviciul de bază? Câteva exemple populare sunt mentori 1: 1, cursuri de master online, evenimente live, programe de certificare, comunități de membri și multe altele. Chatbots pentru mentori online

Majoritatea tutorilor şi mentorilor vorbesc cu clienții doar în două situații:

-Vând ceva

-Pentru a rezolva o sarcină.

Ceea ce este foarte rău pentru afaceri. Pierzi orice ocazie de a dezvolta o relație și riști să le pierzi ca client. Acesta este unul dintre principalele motive pentru care automatizarea nu funcționează pentru majoritatea întreprinderilor.

Dacă clienții potențiali intră rapid în spațiu (conștientizare), nu introduceți informațiile lor de marketing. Oferă-le un cadou care îi va motiva să acționeze. 

Fă pași mici. Odată ce clienții pot interacționa cu botul dvs., încărcați conținutul dvs., testați prima ofertă. Atunci, abia atunci, vei încerca să-ți vinzi produsele și serviciile.

Sfaturile experților

Potrivit lui Aaron Fletcher de la Fletcher Method, vrei să faci trei lucruri în canalul tău de chatbot:

A. Includeți captura pe mai multe platforme pentru fiecare pas al procesului dvs.  – Chatbots pentru mentori online

Călătoria clientului merge înainte și înapoi prin multe canale diferite. Includeți linkul botului dvs. de mesagerie în e-mailurile, postările sociale, canalele YouTube, site-urile web. Trimite oameni pe barca ta și lasă-l să funcționeze. Chatbots pentru mentori online

B. Concentrați-vă pe mini-angajamente, mai degrabă decât pe vânzări  – Chatbots pentru mentori online

Nu agresați și nu vindeți imediat – amintiți-vă, 97% dintre oameni nu sunt încă pregătiți să cumpere. Începeți cu o ofertă gratuită, apoi o înscriere la un webinar, oferta dvs. inițială, apoi o ofertă de bază mai mare. Pașii mici construiesc încredere și încredere între dvs. și client potențial și pot contribui foarte mult în vânzarea vânzărilor repetate pe drum.

C. Retargetați clienții în aplicația Messenger  – Chatbots pentru mentori online

Pe măsură ce creați oferte de coaching ulterioare, creați o secvență pentru fiecare etapă a călătoriei potențialului dvs. De exemplu, s-au înscris, dar nu ți-au examinat videoclipurile? Urmărirea acțiunii cu rațiune. Vă urmăresc videoclipurile și tot nu vă achiziționează serviciile? Urmăriți solicitările de feedback sau întrebările despre preocupările lor.

2. Obțineți rapid mai multe priviri asupra conținutului dvs

Un magnet pentru vânzări  este o ofertă gratuită pe care formatorii online îi oferă oportunități în schimbul informațiilor lor. 

De obicei, acestea vin sub formă de conținut descărcabil, cum ar fi rapoarte gratuite, liste de verificare, videoclipuri și multe altele. Tipul pe care îl alegeți depinde de modul în care clienții potențiali folosesc conținutul. Chatbots pentru mentori online

Oamenii nu vă vor oferi informațiile lor pe o lingură de argint. Deci, ca antrenor online, este treaba ta să le oferi un motiv bun pentru a deveni client, un e-mail, un număr de telefon, orice. Magneții pentru vânzări funcționează dintr-un motiv simplu – oamenii nu văd pierderea conținutului gratuit.

Sfaturi ale experților

Există, de asemenea, consultanți de coaching online și lideri de gândire – tot ceea ce spui este vizualizat și analizat de potențiali clienți. 

Folosiți-vă experiența în domeniu pentru a susține ceea ce spuneți, împărtășind anumite probleme de utilizare, dispute sau preocupări. Acest lucru vă ajută să pictați o imagine mai mare a potențialilor clienți și le va influența decizia de a investi sau nu în dvs.

Ești curios despre ce ar fi un mare magnet pentru vânzări pentru afacerea ta de coaching? Aceste 5 sfaturi simple te vor ajuta.

A. Rezolvați o problemă reală  – Chatbots pentru mentori online

Magnetul tău principal trebuie să rezolve ceva cu care publicul tău se luptă.  Chatbots pentru mentori online

B. Câstigă cu usurință  – Chatbots pentru mentori online

Oamenii nu vor rezultatele pe care le-ai promis în 10 luni. Vor ceva rapid de câștigat. Fă-le ușor să-și atingă obiectivul.

C. Ușor de digerat  – Chatbots pentru mentori online

 Instrumente gratuite, liste de verificare, chestionare, videoclipuri etc. Magnetul principal nu ar trebui să fie copleșitor. 

D. Livrați rapid  – Chatbots pentru mentori online

Chatbot-urile permit oamenilor să obțină conținut imediat. Oamenii nu vor să aștepte un e-mail pentru a-și primi cadoul.

E. Demonstrați-vă abilitățile 

  • Magnetul dvs. principal ar trebui să vă demonstreze cunoștințele despre un anumit subiect. În acest fel, veți schimba celelalte piste din studenți.

    3. Folosiți testul pentru a afla mai multe informații despre publicul dvs

Toată lumea vrea să înțeleagă mai profund cine sunt și de ce. De aceea, chestionarele apar pe Internet chiar înainte de a vă conecta la o linie telefonică.

În calitate de coach online oriunde, obiectivul tău nu este să creezi un proces care să creeze încredere? Și vă ajută să extindeți viața clienților sau a afacerii dvs.

Sfaturi ale experților

Steven Page, VP Digital Strategy la Giant Partners, o companie care îi ajută pe antrenorii online să-și dezvolte listele de clienți cu chatbot, spune:

Folosește-ți chatbot-ul ca test sau calculator pentru a profita la maximum de experiența ta și pentru a te informa. 

Nu numai că este o modalitate eficientă din punct de vedere al costurilor de a folosi banii din publicitate pentru a genera clienți potențiali, dar vă ajută și să aflați mai multe despre publicul dvs. 

Pentru a crea un test bun, să ne uităm la câteva dintre cele mai bune practici, astfel încât să îl puteți transforma într-o mașină de generare de clienți potențiali.

Decide ce vrei să știi despre potențialul tău. Vrei să știi ce vor ei? Lupte libere? Dacă le place ceaiul sau cafeaua? 

Întrebați despre preferințele și comportamentele lor pentru a le înțelege mai bine. Luați în considerare ce informații trebuie să învățați pentru a le servi mai bine.

Vorbește scurt și dulce. Nu completăm niciun formular medical aici. Încercați să mențineți publicul la test timp de 2-3 minute. Oricine se poate simți frustrat sau frustrat din când în când.

Scrieți întrebări în timp ce vorbiți. Vă amintiți cum am vorbit despre a face utilizatorii să se simtă confortabil și confortabil? Ei bine, aici este din nou. 

Pune întrebări ca și cum ai lua o cafea cu cel mai bun prieten într-o dimineață de sâmbătă. Pune-ți personalitatea în fiecare întrebare și nu-ți fie teamă să râzi de perspectiva.

Spune-le ce vrei să facă în continuare. Există o descărcare? Sau ar trebui să vizioneze un videoclip special pe baza răspunsurilor lor? Care este următorul pas și vor ajunge acolo?

Spune mereu mulțumesc.

 O persoană aleatoare de pe Internet ți-a dat câteva informații personale. Arată-ți aprecierea spunând „mulțumesc”.

  4. Eliminați decalajul dintre site-ul dvs și pagina dvs de Facebook | chatbot pentru sfaturi cu mentori si tutori online

Iată câteva sugestii despre cum să arăți sau să obții o programare pentru tatuaje.

Simțiți-vă confortabil cu potențialele dvs. de la început până la sfârșit. Chatbots pentru mentori online

Este simplu și funcționează. Nimeni nu vrea să navigheze pe internet pentru a petrece timp cu tine sau să-ți descarce conținutul gratuit.

Vrei să te asiguri că îți îmbunătățești acoperirea pe piață, care include un proces simplu în 3 pași.

  • Folosiți-le numele când începeți o conversație
  • Vorbește cu ei personal
  • Răspunde rapid la întrebările lor

Când un client nou se înscrie, primește fluxurile mele de cea mai bună performanță, pe care le transform într-o serie pentru a-și consolida liderul și a construi relații. 

De asemenea, colectez informații relevante despre clienții potențiali punându-le întrebări importante și salvându-le răspunsurile în Foi de calcul Google pentru utilizare imediată.

Trimit o emisiune o dată la două zile pentru a aduce mai multă valoare audienței mele și, în același timp, pentru a-mi crește afacerea. Chatbots pentru mentori online

Pentru a menține totul la zi, doriți ca potențialii să facă totul în Messenger, de la încărcarea conținutului până la culegerea de informații și chiar să facă programări.

Acest lucru le va menține gândurile proaspete și le va arăta că prețuiești timpul și energia lor.

5. Folosiți emoji-urile cu moderație în mesajele dvs

Da, așa este, acum poți deveni cunoscut drept Stăpânul Inelelor. Emoji-urile sunt distractive și expresive și oferă personalitate mărcii tale. 

Având în vedere că 58% dintre consumatori consideră că mărcile folosesc prea mult emoji-uri, doriți să vă asigurați că mesajele dvs. sunt echilibrate. Folosirea emoji-urilor în locul potrivit, la momentul potrivit și cu publicul potrivit este cea mai bună abordare pentru marketingul emoji-urilor în chatbot-ul tău.

Falcon.io spune astfel:

„Imaginați-vă că participați la o slujbă de înmormântare doar pentru a fi întâmpinat cu un emoji care plânge. Imagini care caută ajutor financiar, doar pentru a vedea companiile tweet poze cu pungi de bani. Chatbots pentru mentori online

Sunt șanse să nu vindeți coaching la pompe funebre. Dar gândește-te de ce vine un potențial client pe pagina ta. Luați în considerare vârsta, starea lor de spirit, ce emoji folosesc zilnic etc.

Sfaturi ale experților

Markus Grubenman, antrenor de management organizațional, a învățat dintr-o experiență amară că „Emoji depinde de publicul tău. A fost important pentru mine să văd ce emoji folosește publicul meu.”

Pentru el, textele lungi și multe emoji-uri pierdeau legătura cu oamenii lui, așa că trebuia să-și regândească strategia de utilizare a emoji-urilor.

Pentru a afla ce emoji să folosiți în comanda dvs. de chatbot, iată cum:

Telespectatorii tăi folosesc și emoji-uri? Dacă vindeți mai multe servicii de coaching personal, unul sau două emoji-uri pot fi bune. 

Dacă vindeți coaching directorilor online, poate nu atât.

Cantitatea de emoji-uri pe care ar trebui să o utilizați. Chatbot-urile sunt toate despre context și personalizare. Vrei ca publicul tău să fie primul care să te amintească?

6. Faceți mai mult decât un răspuns automat – Chatbots pentru mentori online

Una dintre cele mai mari greșeli pe care le fac antrenorii online cu chatbot-urile lor este că nu le folosesc suficient. Chatboții deschid o conversație bidirecțională între dvs. și potențialii dvs.

De la Boat Heroes la Carrie Gotshack, o companie care lucrează cu toată lumea, de la întreprinderile mici de coaching la TEDx, vorbește cu:

Cu cât comunicați mai mult, cu atât interacționați mai mult cu clienții potențiali.

Aris Tsormpas de la PrimeCEOs, o agenție de marketing pentru antrenori online, ne spune cum antrenorii online își încurcă comenzile:

Trainerii online fac multe greșeli ale clienților cu oferte și vânzări. Acest lucru ratează adevăratul motiv pentru care se antrenează. Oamenii stabiliți prețuri vă vor aduce vânzări. Probabil nu imediat, dar va fi. Deci concentrează-te pe asta. Chatbots pentru mentori online

Nu este vorba doar de a înființa o capcană uriașă și de a vedea ce poți prinde. Marketingul prin chat, marketingul prin mesagerie, marketingul prin chatbot, cum vrei să-i spui, toate pot construi relații și pot crește afacerea ta de coaching cu un pic de interacțiune umană.

7. Oferă-le un magnet irezistibil pentru vânzări – Chatbots pentru mentori online

Un magnet pentru vânzări este un cadou pentru antrenorii online, care permite flexibilitate în informațiile lor. 

De obicei, acestea vin ca un conținut descărcabil, cum ar fi știri gratuite, abonamente, videoclipuri și multe altele. Tipul la care mergi depinde de modul în care clienții tăi pot folosi conținutul. Chatbots pentru mentori online

Oamenii nu vă vor oferi informațiile lor pe o lingură de argint. prin urmare, ca antrenor online, este treaba ta să le oferi un motiv bun pentru a deveni client, un e-mail, un număr de telefon, orice. 

Magneții pentru vânzări funcționează dintr-un motiv simplu – oamenii nu văd pierderea conținutului gratuit.

Există, de asemenea, consultanți de coaching online și lideri de gândire – tot ceea ce spui este vizualizat și analizat de potențiali clienți. 

Folosiți-vă experiența din industrie pentru a susține ceea ce spuneți, împărtășind probleme specifice de utilizare, controverse sau probleme. Acest lucru vă ajută să vă pictați o imagine de ansamblu asupra potențialilor și le va influența decizia dacă vor investi sau nu în dvs.

Ești curios despre care ar fi un mare magnet de vânzări pentru afacerea ta de tutor sau mentorship? Succesul vine din aceste 5 ingrediente simple:  

Rezolvă o problema reală

Magnetul tău principal trebuie să rezolve ceva cu care publicul tău se luptă. Nu face unul pentru ei.

Câștigă cu ușurință 

Oamenii nu vor rezultatele pe care le-ai promis în 10 luni. Vor ceva rapid de câștigat. 

Este ușor de digerat 

Aplicații gratuite, recenzii, interviuri, videoclipuri etc. 

Livrare instantanee 

Chatbot-urile permit oamenilor să acceseze conținut instantaneu. Oamenii nu vor să aștepte un e-mail pentru a-și primi cadoul.

Demonstrează-ți expertiza 

Magnetul dvs. principal ar trebui să vă demonstreze cunoștințele despre un anumit subiect. În acest fel, convertiți mai mulți clienți potențiali în studenți.

8. Transformă abonații de e-mail în abonați chatbot Botrise| chatbot cu sfaturi pentru mentori şi tutori online

Este greu să construiești relații prin e-mail. Ratele de deschidere continuă să scadă pe măsură ce oamenii apelează la aplicațiile de mesaje. CTR-ul mediu de astăzi se învârte în jurul valorii de 5%, da sau primi.

Nu este că e-mailul nu mai este util. Cheia pentru implicarea Messenger este că oferă rezultate mai bune în valorile succesului.

Scopul acestei strategii este să vă fie mai ușor să vă conectați cu potențialii. Veți putea obține mai multe vizualizări ale mesajelor dvs., veți deschide conversații bidirecționale și veți muta mai mulți oameni de la clienți potențiali la clienți potențiali.

Oferă-le ceva unic pe care nu vor găsi nicăieri altundeva

Sfaturi ale experților

Marc Papp împărtășește o abordare detaliată a modului în care vă extindeți canalul de vânzări pe pilot automat, menținându-vă clienții potențiali fericiți și ocupați. El spune:

Rulez reclame pe Facebook folosind cuvintele cheie și conduc clienții potențiali oferindu-le un magnet pentru vânzări irezistibil. Chatbots pentru mentori online

Odată înăuntru, au 3 opțiuni:

În primul rând, vizionați videoclipurile mele, în al doilea rând aflați mai multe despre programul meu de coaching, în al treilea rând aflați mai multe despre serviciile mele de mentorat. Aceștia pot accesa aceste informații prin meniuri, mesaje de bun venit, răspunsuri implicite.

Concluzie

Chatbot-urile online pentru antrenori vă rezolvă numeroasele probleme în doar câteva minute. Vă rezolvă întrebările legate de coaching. Avantajul este că este disponibil 24/7. Vă ajută să generați clienți potențiali. 

Acum e rândul tău 

Folosești chatbot pentru sfaturi pentru antrenori online? Dacă da, vă vom sprijini aici. Aceasta este o modalitate excelentă de a vă extinde serviciile.

Cel mai important, sperați să dezvoltați sau să vindeți clienți potențiali, aceste sfaturi pentru chatbot pentru antrenori de viață vă vor ajuta să profitați la maximum de chatbot.

Ești gata să te abonezi la Botrise pentru mentorii tăi online?