Cum pot fi utilizați chatbots în strategiile de generare a pistelor de vânzare?

Chatbot și generarea leadurilor

Introducere – Chatbot și generarea leadurilor

Ce este Lead Generation Chatbot Înțeleg că s-ar putea să încurci, de aceea învățăm În primul rând, ce este Chatbot și ce este generarea de lead-uri? Chatbot și generarea leadurilor

Chatbot este la apogeu acum, din 7,87 miliarde de oameni, 1,4 miliarde îl folosesc deja. Pentru a afla mai multe despre acest software uimitor, citiți acest articol.

Chatbot

Este un sistem AI  de comunicare folosit de companii pentru clienți. Un chatbot poate afla solicitările clienților și poate oferi răspunsuri relevante. 

Înțelegând acest lucru la cel mai elementar nivel, un chatbot este un program de calculator care simulează și procesează conversația umană prin text sau voce. 

Un chatbot permite oamenilor să interacționeze cu dispozitivele digitale ca și cum ar comunica cu o persoană reală.

Ce este un lead? Chatbot și generarea leadurilor

Vom încerca să înțelegem rezultatul dintr-un exemplu de bază. Chatbot și generarea leadurilor

Dacă tocmai ați cumpărat un mobil dintr-un magazin online astăzi. Așadar, următoarea ta dorință este să-ți cumperi o copertă din spate bună. Și mâine ați primit un e-mail de la același magazin pentru o husă mobilă cu o reducere bună. Este mai semnificativ și mai puțin intruziv.

 În acest fel, compania își prețuiește superioritatea, ceea ce duce în cele din urmă la un acord de succes.

Mai simplu spus, un client potențial este o persoană sau o organizație care este interesată de vânzările tale.

Interesul este exprimat prin partajarea informațiilor de contact, cum ar fi ID-uri de e-mail, numere de telefon sau chiar mânere de rețele sociale.

Ce este generarea de lead-uri?

Lead Generator este orice activitate de marketing menită să promoveze disponibilitatea unui produs sau serviciu al unui furnizor. Generatoarele de plumb pot fi la fel de simple ca tipărite într-un ziar sau o revistă comercială sau la fel de puternice ca o expoziție industrială. Dar acum, chatbot-ul de generare de lead-build este foarte puternic pentru toate afacerile. Chatbot și generarea leadurilor

Să vă dau un exemplu.

„Într-o zi, am întâlnit un tip care m-a întrebat despre profesia mea, la care i-am răspuns: „Sunt un generator de clienți potențiali”. Mi-a aruncat o privire confuză. Am încercat să răspund zâmbind: „Sunt o persoană care creează conținut standard pentru a atrage publicul meu, permițându-i în cele din urmă să treacă la cumpărături.”

 El a zambit! Și părea mai mulțumit. Exact la asta se referă generarea de lead-uri. 

Câte tipuri de chatbot de generare de clienți potențiali există? Chatbot și generarea leadurilor

1. AI NLP Chatbot:

Datorită ML (învățare automată) și NLP (prelucrare a limbajului natural), acești roboti de chat pot avea conversații naturale (învățare automată).

Interfețele conversaționale pentru chatbot-uri sunt aceleași cu cele utilizate pentru interacțiunile obișnuite cu consumatorii.

Acești roboti de chat pot prelua informații oral sau în scris și le pot procesa. Chatbot și generarea leadurilor

Chatbot pentru generarea de clienți potențiali poate determina intenția unei propoziții datorită NLP. 

De exemplu, un utilizator poate spune: „Vreau o întâlnire pentru 17:30” sau „Sunt disponibil pentru o întâlnire la 17:30”.

Poate determina scopul întrebărilor clienților și poate programa o întâlnire pentru ora 17:30.

Inteligența artificială conversațională le permite roboților să descifreze intenția unei anchete și semnificația limbajului figurat și a idiomurilor.

2. Chatbot bazat pe reguli – Chatbot și generarea leadurilor

Chatbot-urile bazate pe reguli au tehnologii mai sofisticate, dar sunt mai simple.

Prin urmare, ele pot oferi de obicei rezultate superioare.

ProProfs Chatbot, HubSpot Conversations și alți astfel de chatbot sunt câteva exemple de chatbot bazate pe reguli.

Acești roboti de chat, denumiți de obicei roboți din arborele de decizie, urmează un script. Chatbot și generarea leadurilor

Ei aderă la o diagramă de flux care acceptă diverse intrări și oferă anumite ieșiri ca răspuns la un număr de expresii condiționate.

În plus, chatboții bazați pe reguli pot fi învățați mai rapid decât cei bazați pe inteligență artificială.

Cum pot fi folosiți chatboții în strategiile de generare de clienți potențiali? Chatbot și generarea leadurilor

Strategia de generare a clienților potențiali bot sunt combinația perfectă a celor două care vă pot umple afacerea cu clienți potențiali. Pentru a face acest lucru, trebuie să adoptați strategii de generare de clienți potențiali prin chatbot pentru a genera mai mulți clienți potențiali.

Deci, există o lipsă de perspective în afacerea dvs.? Doriți să utilizați o platformă bună pentru a genera clienți potențiali eficace?

Dacă dai din cap, vei găsi soluția ta până la sfârșitul acestui articol. Chatbot și generarea leadurilor

1: Ajutați publicul să înțeleagă

Devine dificil să înțelegi gândurile cuiva pe care nu i-ai întâlnit înainte, în mod similar, este o sarcină dificilă să vinzi un produs consumatorilor dacă nu ești conștient de interesul lor.

Chatbot vă ajută să vă ajutați publicul să înțeleagă. Vă permite să identificați interesele, aprecierile și antipatiile produselor de consum. De asemenea, îmbunătățește implicarea potențialului.

 Un chatbot poate chestiona, pune întrebări și chestionare ori de câte ori utilizatorii vorbesc cu el. În acest fel, vă ajută să vă faceți o idee mai bună despre cel mai bun și mai puțin eficient produs.

Un magazin de comerț electronic poate folosi chatbot-uri de vânzări pentru a crește generarea de clienți potențiali.

De exemplu, dacă un utilizator vă vizitează site-ul web, botul poate cere interesele sale. Dacă utilizatorul introduce ceasul de mână, cizma poate afișa cele mai bune ceasuri de mână din inventarul dvs.

2: Segmentează și clasifică audiența – Chatbot și generarea leadurilor

Segmentarea joacă un rol important în menținerea conținutului dvs. relevant. De asemenea, vă îmbunătățește strategia de generare de clienți potențiali.

 Oferirea unui pachet turistic americanilor, care este potrivit pentru cetățenii indieni, poate strica experiența consumatorului.

 Chatbot-ul tău poate împărți audiența în funcție de datele pe care le furnizează. Face acest lucru în funcție de mulți factori, cum ar fi demografia, interesele, vârsta, sexul și așa mai departe.

 de asemenea, vă ajută să cultivați clienții potențiali. Dacă un client aparține unei anumite categorii, poți să te ocupi de soluțiile pe care le au pentru acea secțiune.

 De exemplu, dacă un utilizator sărbătorește Crăciunul, cizma ta poate afișa cele mai bune cadouri de Crăciun disponibile clientului.

 Acest lucru poate fi foarte eficient, deoarece vizează publicul cu o soluție adecvată.

3: Construiește relații

Încrederea este fundamentul unei relații. Un chatbot vă ajută să construiți această încredere vorbind cu publicul în mod regulat.

  Acesta implică abonații, oferind asistență instantanee și fiind întotdeauna disponibil să-i ajute. Acest lucru îi face pe consumatori să creadă că există o marcă pe care se pot baza întotdeauna.

  Acest lucru poate fi foarte util pentru generarea de lead-uri. Oamenii se bazează pe roboți pentru că nu sunt zgomotoși și au mereu grijă de preferințele clientului.

  Puteți oferi asistență clienților dvs. prin chatbot. Dacă văd o problemă cu experiența lor de cumpărături sau cu contul lor, îi vor întreba pe Boot cum să o rezolve.

  Avem diferite strategii de generare de lead-uri Chatbot, dar aceasta este cea care trebuie urmată. Chatbot și generarea leadurilor

Pentru a construi relații de durată cu clienții, puteți face acest lucru cu chatboți pentru a crește generarea de clienți potențiali.

4: Schimbați formularele

 Completarea formularului a devenit o sarcină descurajantă. Nu este nici pasional, nici fermecător. Chatboții pot converti eficient aceste formulare pentru a genera în mod inteligent clienți potențiali.

 Acesta solicită detalii despre utilizator în cadrul conversației pe măsură ce utilizatorul progresează. Acest lucru reduce frecarea și simplifică procesul de colectare a datelor pentru dvs.

Acest lucru promovează strategia dvs. de generare de clienți potențiali dacă un utilizator nu trebuie să facă efort pentru a completa informațiile.

Consumatorilor le este ușor să ofere informații ca răspuns. A avea un chatbot pentru a colecta informații despre clienții potențiali nu deranjează utilizatorul.

 Creați un chatbot care poate solicita orice nume de utilizator, e-mail, telefon, adresă etc.

 Oferind opțiuni de completare automată, puteți convinge clientul să scrie mai puțin, prin urmare, accelerând procesul de furnizare a detaliilor.

5: Educați publicul – Chatbot și generarea leadurilor

Știm că educația este un element esențial în procesul de generare de lead-uri. Fără cunoștințe despre produs, consumatorul nu îl va cumpăra. Acest lucru poate fi facilitat de un chatbot.

 Multe organizații folosesc chatboți pentru a-și educa publicul și pentru a le face abonați obișnuiți. M-am abonat chiar la multe platforme de pe Facebook Messenger pentru a citi articole de blog despre subiectele mele preferate.

  Acest lucru face citirea unui blog mult mai ușoară. Dacă introduceți termenul pe care doriți să îl citiți pe blog, veți obține articole în câteva secunde.

 Chatbot-urile permit utilizatorilor să găsească cu ușurință conținut pe site-ul lor.

 Dacă aveți o platformă de blogging, botul dvs. poate permite utilizatorilor doar să introducă „marketing de conținut” pentru a obține postări despre marketingul de conținut.

6. Rezervați programări

Deoarece întâlnirile sunt cea mai rapidă abordare pentru a discuta probleme, programarea întâlnirilor este destul de frecventă în afacerile B2B.

Atunci când o companie investește într-un chatbot, unul dintre obiectivele lor principale este să le atingă.

Deci, este simplă programarea unei întâlniri cu un chatbot?

Chatbots, pe de altă parte, simplifică și vă permit să reduceți costurile asociate cu angajarea unui asistent pentru a finaliza activitatea.

Chatbot-urile facilitează, de asemenea, procesul prin scăderea rezistenței dintre client și companie. Chatbot și generarea leadurilor

Pentru a face programări la medic, chatboții sunt folosiți frecvent în sectorul medical.

Aceste soluții vă permit să economisiți timp deoarece clienții dvs. nu mai trebuie să vă sune pentru a programa o întâlnire.

Chatbot-urile conversaționale AI adaugă interes procesului. De exemplu, puteți accelera procesul utilizând GIF-uri, emoticoane și un ton ușor.

O discuție inteligentă poate fi purtată cu consumatorul printr-un bot bine scris sau un bot AI competent, ceea ce poate crește fericirea clienților.

Crearea unui chatbot de generare de clienți potențiali fără programare?

Un instrument uimitor de creare a clienților potențiali care nu implică codificare este ProProfs Chat.

Vă permite să vă configurați rapid chatbot-ul. Pur și simplu creați-vă chatbot, generați codul și copiați fragmentul de cod sunt tot ce este necesar.

Puteți crea rapid chatbot cu tehnologia noastră și îi puteți lansa imediat.

Aveți la dispoziție o mulțime de instrumente automate pentru a ajuta afacerea dvs. în operațiunile de generare de clienți potențiali.

De exemplu, puteți folosi formulare pre-chat pentru a solicita clienților să-și completeze informațiile.

Folosind mesaje direcționate, puteți stabili relații cu clienții pe anumite pagini web.

Pentru a vă păstra clienții potențiali, puteți obține conexiuni cu o serie de CRM-uri, cum ar fi Big Contacts, Microsoft Dynamics, Salesforce etc.

Acești clienți potențiali pot fi urmăriți rapid de echipa dvs. de vânzări.

Construiți-vă canalul de vânzări și creșteți afacerea dvs cu Chatbot de generare de clienți potențiali – Chatbot și generarea leadurilor

O organizație care dorește să crească creșterea vânzărilor trebuie să prioritizeze crearea de clienți potențiali. 

Boții de generare a clienților potențiali sau chatbot-ul de gestionare a clienților potențiali sunt extrem de folositori pentru companii, deoarece sunt atât flexibili, cât și eficienți.

Pune acești roboți să lucreze imediat pentru a-ți îmbunătăți jocul de generare de clienți potențiali.

După cum am menționat deja, boții vă pot ajuta să generați mai mulți clienți potențiali. Chatbot și generarea leadurilor

Puteți interacționa clienții cu inteligența artificială conversațională folosind chatbots. 

În plus, un chatbot de generare de clienți potențiali va îmbunătăți perspectivele de creștere a clienților potențiali și a vânzărilor.

Chiar dacă puteți utiliza chatbots pentru a genera clienți potențiali, chatul live oferă o varietate de modalități de a interacționa cu acești potențiali și de a oferi asistență pe moment.

Încercați ProProfs Chat dacă doriți o soluție de chat live care să ofere tot ce este mai bun din ambele lumi.

Cu ajutorul răspunsurilor prefabricate, ProProfs Chat vă permite să scurtați timpii de răspuns, oferind în același timp statistici și analize detaliate.

În plus, vine cu software chatbot.

Cum să identifici cel mai bun chatbot pentru afacerea ta?  Chatbot și generarea leadurilor

Există mult mai mulți chatboți pe piață, ceea ce ajută multe companii.

Atât de multe Chatbot pe piață, dar cel mai bun este Botrise Chatbot

Există multe motive pentru care Botrise este cel mai bun furnizor de chatbot. 

 

După cum știm cu toții, afacerile necesită timp, efort și bani. Prin urmare, Botrise are grijă de nevoile dvs. de marketing. Interacționarea cu potențiali clienți, convertirea acestora în clienți potențiali de cumpărare. Da, da.

Cu Chatbot Social Nova No. 1, ai acces la următoarele caracteristici excelente. Chatbot și generarea leadurilor

(1) Facebook Messenger Chatbot | strategii de generare a clienților potențiali pentru chatbot

Automatizați Facebook Messenger prin automatizarea chatbot-urilor noastre pentru a răspunde la întrebările frecvente de la utilizatori, a aduna informații importante și a începe o vânzare completă de Messenger!

(2) Marketing analitic:

Dezvoltă-ți afacerea cu uimitoarea funcție de analiză Botrise, unde poți găsi pagina Facebook și analiza Messenger pe un anumit tablou de bord grafic al raportului! Există, de asemenea, multe caracteristici interesante pe care le puteți experimenta cu un singur clic.

(3) Automatizarea pe rețelele sociale | strategii de generare a clienților potențiali pentru chatbot  -Chatbot și generarea leadurilor

Puteți posta conținut pe diverse canale de socializare, cum ar fi Facebook, Instagram, Twitter și altele. Puteți chiar să programați postări pe rețelele sociale!

(4) Chatboții sunt viitorul afacerii tale

Viitorul afacerii tale este în mâna roboților.

În prezent, companiile folosesc chatbot și viitorul lor va fi mult mai luminos. 

Până în 2020, aproape 80% dintre companii folosesc chatboți pentru a-și dezvolta afacerea și produsele. 

Dacă vrei să-ți dezvolți afacerea și produsul, ar trebui să faci parte din acest 80%.

Strategiile de generare a clienților potențiali de chatbot sunt foarte utile și vă pot oferi clienți potențiali mai eficiente. 

Acum, sunteți la curent cu generarea de clienți potențiali chatbot. Dacă găsești acest lucru uimitor, îl poți împărtăși și colegilor, prietenilor și grupurilor de afaceri.

Și aici sunt link-ul către chatbot-ul Botrise, s-ar putea să vă placă asta.

Care sunt beneficiile utilizării boților de generare de clienți potențiali?

1. Conversia potențialilor clienți devine mai ușoară:

Este util să ai echipe de vânzări care sunt motivate să atingă obiectivele companiei tale. 

Cu toate acestea, există ocazii în care este imposibil să urmăriți activitățile utilizatorilor site-ului web.

Puteți obține statistici aprofundate despre punctele de contact esențiale utilizând chatbots ca instrument.

Dacă știți unde își petrec utilizatorii cea mai mare parte a timpului de navigare, este mai ușor să le convertiți.

Oferirea clienților experiențe conversaționale individualizate în timp ce navighează este una dintre aceste metode de implicare a clienților. Iată un exemplu:

Să presupunem că conduci un magazin online de îmbrăcăminte.

Acum, un vechi consumator pe nume John vizitează pagina ta de cumpărare, alege un produs și apoi abandonează gândul.

Dacă ai putea să-i trimiți un mesaj scurt care să-l îndeamnă să cumpere ceva sau să se întrebe despre problemă?

Procedura frustrantă de plată este una dintre cauzele principale ale abandonului căruciorului.

Veți fi făcut o conversie dacă John descoperă că poate pune întrebări unui chatbot despre cum să procedeze cu achiziția.

2. Reduce costurile de asistență:

A avea chatbot pentru operațiunile de afaceri vă poate ajuta să economisiți bani pe angajarea personalului dacă aveți o echipă mică de asistență sau de vânzări.

Interacțiunile conversaționale bogate pot fi folosite pentru a crește serviciul pentru clienți și pentru a crește câștigurile.

Atunci când chatboții se conectează în mod activ cu clienții programând întâlniri, răspunzând la întrebări și făcând multe altele, plăcerea clienților este fezabilă.

În plus, toate aceste lucruri pot fi realizate la un preț mult mai mic. Chatbot și generarea leadurilor

Chatbot-ul dvs. ar provoca doar sprijinul operatorului atunci când distribuie un chat către un operator.

În caz contrar, puteți folosi chatbot-uri pentru a vă reduce costul de asistență, astfel încât să aveți mai mulți bani pentru alte investiții.

3. Reduce rata de abandon:

O abordare reactivă a asistenței duce la timpi lungi de așteptare, implicare scăzută etc. 

Trebuie să iei inițiativa dacă vrei să oferi cel mai bun serviciu posibil. 

Pentru a participa la asistență proactivă, trebuie să utilizați chatbots ca bază. Aceasta presupune intrarea cu o strategie.

Clienții vor observa dacă strategia dvs. de asistență pentru clienți este lipsită de entuziasm, deoarece lipsa de asistență proactivă duce la o rotație a clienților.

Când ai de-a face cu clienții, chatboții vă permit să răspundeți mai rapid. Să examinăm o situație ipotetică:

Investitorul Linda întâmpină probleme la instalarea aplicației dvs. Când vizitează site-ul web, este dificil să navigheze în zona de întrebări frecvente.

Ea nu pleacă totuși, deoarece crede că oferiți servicii excelente. Chatbot și generarea leadurilor

Apare un chatbot și îi cere să programeze un apel. O face pentru că este impresionată de promptitudine.

Nu susținem că veți scăpa cu un site web slab.

Cu toate acestea, dacă abordați serviciul pentru clienți cu o mentalitate proactivă, veți descoperi că clienții vor răspunde favorabil și vor înțelege mai bine defectele dvs.

4. Asistența non-stop devine posibilă:

Disponibilitatea chatbot-urilor non-stop este, așa cum am stabilit deja, principalul lor avantaj față de chatul live.

Este destul de avantajos din punct de vedere al suportului și al marketingului. Accesul continuu vă permite să oferiți ajutor clienților din diferite fusuri orare.

Puteți aduna clienți potențiali de oriunde oricând cu un chatbot pentru marketing care nu necesită interacțiune manuală.

Mai simplu spus, pentru ca potențialii tăi să se implice cu un chatbot, ei trebuie să fie dispuși.

În orice caz, chatboții pot începe discuții pentru a ajuta acest lucru. Chatbot și generarea leadurilor

Imaginați-vă că vă raportați la lucru în ziua următoare pentru a descoperi că echipa dvs. are clienți potențiali pregătiți pentru a le urmări.

Acesta este potențialul de marketing al chatbot-urilor. În plus, fiind accesibil în mod constant la întrebările consumatorilor ca instrument de asistență, puteți scurta timpii de așteptare pentru clienți.

Dacă toți agenții dvs. au fost indisponibili sau supraîncărcați, problema clientului poate fi rezolvată de chatbot.

La urma urmei, chatbot-ii pot răspunde la întrebări într-un mod similar cu cel al unui om și pot oferi servicii precum așteptarea virtuală și pot indica clienții către baza ta de cunoștințe.