7 modalități prin care Chatbot îți poate crește afacerea

Introducere – Chatbot și afacerea ta
Inteligența artificială și chatboții sunt ceva despre care se vorbește aproape peste tot în aceste zile. Oamenilor le place să verifice noile tehnologii, mai ales dacă asta îi ajută să-și monetizeze afacerile, chiar dacă chatbot-ul îți poate stimula afacerea. Chatbot și afacerea ta
Cele mai bune motive pentru a folosi chatbot-uri în afaceri | Chatbot vă poate stimula afacerea
Inteligența artificială și chatboții sunt ceva despre care se vorbește aproape peste tot în aceste zile. Oamenilor le place să verifice noile tehnologii, mai ales dacă asta îi ajută să-și monetizeze și mai mult afacerile. Chatbot și afacerea ta
1. Economisește timp și bani – Chatbot și afacerea ta
Chatbot-urile au informații salvate și acestea sunt folosite într-un mod în care o persoană nu trebuie să fie acolo în mod explicit pentru a răspunde la întrebările clienților.
Acest lucru economisește timpul și banii proprietarului afacerii și a persoanelor implicate acolo. Ce afacere nu vrea să economisească atât timp, cât și bani?
2. Serviciul clienți – Chatbot și afacerea ta
Serviciul pentru clienți este ceva în care companiile investesc foarte mult. Modul în care o afacere își abordează corect clienții spune multe despre simțul său de afaceri. Un bun serviciu pentru clienți influențează, de asemenea, deciziile clienților cu privire la utilizarea sau nu a serviciului.
Chiar dacă ne gândim că, în calitate de client, am judeca o afacere și după serviciul pentru clienți. O persoană care se prezintă fizic pentru a răspunde la întrebări 24/7 este imposibil. Chiar dacă acest lucru este posibil, răbdarea unei persoane se implică în acest scenariu. Deci, aici, folosirea chatbot-urilor ne ușurează munca, unde AI răspunde la întrebările clienților. Ei pot răspunde la toate întrebările de N de ori și sunt prezenți 24/7.
Aici, prezența internațională joacă o cheie majoră, în cazul în care clienții din alt fus orar pot, de asemenea, să adreseze întrebări și afacerea are o acoperire, indiferent de oră sau loc. Chatbot și afacerea ta
3. Chatboții preiau informațiile publicului în mod profesional – Chatbot și afacerea ta
O modalitate mai profesionistă de a adresa întrebări este prin chatbot. Când clienții primesc răspuns aici, aceștia au un sentiment de încredere în timp ce își oferă informațiile.
Aici suntem siguri ca cei care isi dau informatiile sunt interesati de acest serviciu, adica afacerea ajunge undeva la publicul vizat.
Afacerile trebuie pur și simplu să nu ajungă la public, ci la publicul vizat. Atingerea la 1000 de persoane aleatorii poate duce la 10 clienți interesați, dar atingerea a 1000 de public țintă poate duce la cel puțin 100 de audiențe autentice. Chatbot și afacerea ta
4. Clienții sunt confortabili să-și ofere informațiile către AI – Chatbot și afacerea ta
Clienții, în special millennials, nu se simt judecați atunci când își oferă informațiile către chatboți. Când se simt confortabil în a oferi informații precum bugetul lor, se simt relaxați și devin mai curioși să afle mai multe despre servicii și să le folosească confortabil.
Chatbot-urile, prin urmare, fac clienții confortabili, iar șansele lor de a utiliza serviciile cresc simultan.
5. Echilibrează AI cu o atingere umană | Chatbot vă poate stimula afacerea
Chatboții răspund la întrebări care sunt predefinite în sistem. Deci, cele mai frecvente întrebări sunt introduse în sistem și ajută clienții să-și facă o idee despre întrebările frecvente în consecință.
Dar, dacă un client pune o întrebare mai personalizată, care nu este alimentată în sistem, de obicei îi răspunde clientului că la această întrebare i se va răspunde în 24 de ore, unde după 24 de ore, la întrebarea respectivă specifică răspunde un om, care face parte din acea afacere sau de către proprietarul afacerii. Așadar, aici, afacerea îi convinge pe chatbot să-și extindă acoperirea, cu puțină atingere umană. Chatbot și afacerea ta
6. Răspunsuri imediate | Chatbot vă poate stimula afacerea
Chatboții răspund imediat la întrebările clienților. Există opțiuni în care sistemul răspunde clientului după un anumit timp.
Botrise este un software de chatbot care oferă acest beneficiu. În acest fel, clientul care solicită întrebări nu simte că chatbot-ul este un AI. Există o opțiune de a permite proprietarului afacerii să lase chatbot-ul să răspundă la întrebare la un moment dat. De exemplu. într-un minut sau câteva secunde.
Există o opțiune în care arată că chatbot-ul tastează. Acest lucru pare mai realist.
7. Abonamentele Chatbot sunt disponibile lunar sau chiar pe viață – Chatbot și afacerea ta
Oameni Oamenii plătesc lunar pentru divertisment. Deci, plata lunar pentru productivitatea afacerii tale nu este mult. Companiile pot plăti pentru chatbot și o dată. Această funcție este disponibilă clienților prin „Social Nowa”. Creșterea acoperirii este cea mai bună modalitate de a vă îmbunătăți afacerea.
Concluzie :
Chatbot vă poate stimula afacerea. V-ar crește acoperirea și ar reduce costurile și timpul. Cu siguranță trebuie să luați în considerare utilizarea unui chatbot pentru afacerea dvs. Puteți consulta Botrise, un alt chatbot, cu câteva funcții super cool. Chatbot și afacerea ta
Așa cum spun mereu, consecvența este cheia. Nicio afacere nu vede rezultate peste noapte