De ce este Chatbot cel mai puternic {Vânzări și generare de potențiali clienți}
Introducere – Chatbot performant în vânzări
Cu siguranță v-ați conectat cu ei în timp ce faceți cumpărături pe web sau căutați încă un dispozitiv pentru afacerea dvs. Chatbot performant în vânzări. Chatboții par să fie peste tot, dar pe site-ul dvs. încă nu ați realizat unul și nu vă dați seama dacă merită efortul.
S-ar putea să încerci să-ți aduci aminte de o întâlnire pesimistă pe care ai avut-o treptat când un bot non-practic nu te-a putut ajuta și te-a făcut să mergi la cumpărături în altă parte, luând în considerare toate lucrurile. Chatbot performant în vânzări
Deci, executarea unui chatbot este un gând inteligent pentru afacerea ta? Cât de precis funcționează inovația? Ați putea oricând să o faceți fără aproape deloc abilități de codare sau API? Găsiți soluțiile pentru acest număr mare de întrebări în schița detaliată a chatbot-urilor de dedesubt.
CE ESTE UN CHATBOT?
Chatboții pot fi practic la fel de simpli ca proiectele simple care răspund la o întrebare simplă cu o reacție în linie solitară sau la fel de complexi ca partenerii computerizați care învață și se dezvoltă pentru a transmite niveluri tot mai mari de personalizare pe măsură ce acumulează și manipulează date. Chatbot performant în vânzări
Cum Funcționează un Chatbot?
Există trei tipuri esențiale de chatbot.
1. CHATBOT SIMPLU – Chatbot performant în vânzări
Chatboții simpli au abilități limitate și sunt, în general, numiți roboți bazați pe reguli. Sunt explicite la sarcină. Luați în considerare IVRS în discuție.
Acest lucru implică că botul sugerează inițieri de conversație în lumina opțiunilor prestabilite, iar clientul poate analiza opțiunile până când găsește soluții la întrebarea lor.
2. SMART CHATBOT – Chatbot performant în vânzări
Se așteaptă ca chatbot-uri inteligenți activați prin puterea creierului creat de om să reactiveze eforturile umane strânse comune cu clienții. Ei pot avea conversații în flux gratuit și pot rezolva ipoteze, limbaj și evaluare.
Acești chatbot anticipează că programarea ar trebui să-l ajute să se ocupe de setarea participărilor. Ele sunt mult mai greu de completat și executat și necesită o mulțime de date pentru a le învăța.
3. CHATBOTS HIBRIZI – Chatbot performant în vânzări
Un chatbot încrucișat este un program care tranzacționează cu indivizi pentru a oferi un răspuns robotizat și ajustat. Se intervine pur și simplu printr-o mesagerie directă în ciuda experților în domeniu (vorbire live, rețele iluminatoare sau casual).
O asociere care în acest moment utilizează o etapă modernizată de participare a clienților adaugă, în esență, chatbot-ul încrucișat ca modul: este adăugat un expert „chatbot”. Va trebui într-adevăr să examineze fiecare solicitare viitoare și să răspundă când va putea imediat.
DE CE CONTEAZĂ AI ȘI DATELE CÂND E VORBA DE CHATBOT?
CONSIDERAȚII AI – Chatbot performant în vânzări
Inteligența bazată pe computer este cu adevărat expertă în mecanizarea ciclurilor obișnuite și monotone. Cu toate acestea, presupunând că se manifestă un interes pentru un chatbot care depășește capacitățile sale sau își face acțiunea mai complicată, chatbot-ul ar putea lupta – și asta are rezultate nefericite pentru organizații și clienți. Chatbot performant în vânzări
Există întrebări și probleme pe care, în esență, chatboții nu vor fi în măsură să răspundă sau să le determine – de exemplu, ajutor complex care are un număr enorm de factori.
CONSIDERAȚII DATE –
Toți chatboții folosesc informații, la care se ajunge dintr-o varietate de surse. Oricât de mult timp informațiile sunt grozave și chatbot-ul este crescut cu acuratețe, informațiile vor fi o influență care dă putere chatbot-ului. Oricum ar fi, în cazul în care calitatea informațiilor este slabă, va restricționa utilitatea chatbot-ului.
DE CE CHATBOT ESTE CEL MAI PUTERNIC INSTRUMENT DE VÂNZĂRI ȘI GENERARE DE LEAD?
Chatboții lucrează prin examinarea și distingerea planului de solicitare a clientului de a extrage elementele pertinente, care este principala activitate a unui chatbot. Când examinarea se încheie, reacția potrivită este transmisă clientului.
Urmează inspirațiile esențiale care conduc de ce un număr în creștere constantă de asociații îmbrățișează cadrul chatbot și modul în care acestea sunt o condiție utilă în mod obișnuit pentru a securiza și păstra clienții.
1. REDUCEȚI TIMPUL DE AȘTEPTARE AL CLIENȚILOR
21% dintre clienți văd chatboții ca fiind cea mai puțin solicitantă metodă de a ajunge la o afacere. Boții sunt o metodă mai genială pentru a garanta că clienții obțin reacția promptă pe care o caută, fără a-i face să stea la rând. Chatbot performant în vânzări
2. DISPONIBILITATE 24×7 | Vânzări și generare de clienți potențiali
Boții sunt, în general, accesibili pentru a atrage clienții cu soluții prompte la întrebările normale puse de aceștia. Cel mai important avantaj posibil al utilizării chatbot-urilor este asistența pentru clienți 24 de ore din 24.
3. IMPLICARE MAI BUNĂ CLIENTULUI – Chatbot performant în vânzări
Boții de conversație se pot conecta fără oprire cu clienții, pornind de la protecția proactivă și propunând sugestii personalizate care ajută la experiența clientului.
4. ECONOMISIȚI COSTURILE CU SERVICIUL CU CLIENȚII | Vânzări și generare de clienți potențiali
Chatbot-urile vor ajuta asociațiile să economisească în mod constant peste 8 miliarde de dolari. Boții pot fi scalați cu ușurință, ceea ce economisește costurile de administrare a clienților legate de utilizarea mai multor resurse, costurile de stabilire etc. Chatbot performant în vânzări
5. ÎMBUNĂTĂȚIȚI REPUTAȚIA MARCII – Chatbot performant în vânzări
Trebuie să fiți de acord că chatbot-ul lui Gong este cu adevărat inteligent. Probabil că îl veți reaminti pentru o perioadă destul de lungă. Această experiență oferă o perspectivă pozitivă asupra mărcii, atrăgând posibilități mai aproape de schimbare.
Cu toate acestea, crearea unui mesaj de invitație distractiv nu este cea mai bună modalitate de a vă dezvolta în continuare notorietatea imaginii cu un chatbot. În lumea rapidă actuală, indivizii vor vedea valoarea în ea dacă nu veți răspunde rapid și precis la întrebările lor.
6. AUTOMATIZAȚI SARCINI CONSUMATOARE DE TIMP | Vânzări și generare de clienți potențiali
Chatbot-ii pot prelua controlul asupra fiecărei solicitări sumbre, astfel încât să nu trebuiască să le răspundeți din nou și din nou. În plus, ele ucid eforturi cum ar fi aranjarea afacerilor sociale și înregistrarea nuanțelor contactului principal.
Cu un plan de chatbot real, nu va trebui să treci prin ore în șir de copiere și te poți concentra pe eforturi de mare impact. Chatbot performant în vânzări
7. CREȘTEȚI SATISFACȚIA CLIENTULUI – Chatbot performant în vânzări
Clienții au nevoie de asistență rapidă și simplă. Fără timpi de așteptare, răspunsuri directe la întrebările lor, fără dispozitive încurcate de utilizat sau structuri de terminat. Chatboții oferă acest canal de ajutor imediat. În plus, oamenii vor fi bucuroși să vină pe site-ul dvs. atunci când își vor da seama că experiența va fi fermecătoare.
CE TREBUIE SĂ ȚINEȚI MINTE DESPRE CHATBOT?
1. TREBUIE SĂ ANALIZAȚI ÎNAINTE NEVOILE PUBLICULUI ȘI PUNCTELE SIMPLE – Chatbot performant în vânzări
Pentru a crea fluxuri conversaționale care nu-i deranjează pe clienții tăi, ar trebui să ai o înțelegere profundă a principalului lucru pentru ei și de ce ajung la tine prin intermediul unui gadget de vizită, în orice caz.
2. CEL MAI BINE E SĂ ALEGEȚI O SOLUȚIE MULTICANAL – Chatbot performant în vânzări
Dacă alegeți o organizație în toate cazurile, obțineți un sistem CRM fundamental și accesați un set de instrumente pentru derularea campaniilor multicanal. De exemplu, puteți configura misiuni de e-mail sau restrictive care să concentreze vizitatorii la fața locului după ce aceștia au făcut echipă cu vizita dvs., precum și în sens invers. Chatbot performant în vânzări
3. ÎNCĂ AI NEVOIE DE AGENȚI PENTRU A TRATA PROBLEMELE COMPLEXE
Într-adevăr, nici cel mai modern bot nu poate face totul. Tratează-ți chatbot-ul ca pe o metodă de a elimina greutatea de pe reprezentanții tăi în timp ce aceștia au de-a face cu discuții cu adevărat semnificative.
CONCLUZIE
Pentru a rezuma, ar trebui să analizăm numeroasele elemente și avantaje ale chatbot-urilor care ajută organizațiile să-și mecanizeze vârsta de lider și să lucreze la excursia cumpărătorului:
- Dezvoltați în continuare experiența clientului și colaborarea
- Implicați răspunsurile redate.
- Pune bani deoparte prin eliminarea necesității unei persoane de a califica vizitatori sau de a rămâne toată ziua, sprijin în mod constant.
- Accelerează procesul de chilipiruri.
Pentru a utiliza chatbot-uri pentru vârsta potențialului, trebuie cu adevărat să creați persoane de cumpărător, să faceți recomandări conform acelor persoane și, ulterior, să vă profilați și să segmentați clienții potențiali. În cele din urmă, asigurați-vă că ecranați introducerea chatbot-ului dvs., astfel încât să puteți face modificări și upgrade-uri pentru îmbunătățirea constantă.