Top 8 modalități de a utiliza chatbot pentru marketing și vânzări

Chatbot pentru marketing

Introducere – Chatbot pentru marketing

Chatboții devin din ce în ce mai importanți astăzi, deoarece aplicațiile de mesagerie au devenit modul în care mărcile ajung la consumatori. Prin urmare, utilizați Chatbot pentru marketing și vânzări

Chatbot are mult potențial de programare, este foarte util pentru o afacere mică/mare, un influencer și altele,

Dar are și o calitate în gestionarea marketingului și vânzărilor.

Chatbot-urile au evoluat semnificativ în ultima vreme,

Datorită inteligenței artificiale (AI) și procesării limbajului natural (NLP) care le adaugă o caracteristică bună. 

Acum sunt instrumente extrem de sofisticate și versatile,

Acest lucru vă poate ajuta să automatizați o serie de procese de afaceri în același timp.

Chatbot-urile bazate pe inteligență artificială nu sunt doar un instrument excelent pentru a ajuta la solicitările de asistență pentru clienți.

Dar, de asemenea, pot face parte din inițiativele dvs. de marketing și vă pot ajuta să vă ghidați fără probleme clienții prin canalul dvs. de vânzări.

De ce sunt chatboții importanți pentru marketing și vânzări?

  • Pentru marketing:

Termenul „marketing prin chatbot” este strategia de utilizare a mesajelor personalizate pentru a vă comercializa bunurile sau serviciile pentru a crește gradul de conștientizare a mărcii, a crește implicarea consumatorilor sau a eficientiza procedurile de generare de clienți potențiali.

  • De vânzare :

Experiența consumatorului poate fi îmbunătățită, se pot realiza mai multe vânzări, iar chatboții pot oferi produse și servicii într-un mod politicos.

Barierele lingvistice sunt sparte de chatbot, deoarece aceștia pot conduce discuții de vânzări într-o varietate de limbi, extinzând acoperirea serviciului dumneavoastră pentru clienți.

Să vedem câteva modalități în care chatboț-ii se pot integra în strategia ta de marketing: Utilizați Chatbot pentru marketing și vânzări

1. Oferiți publicului dumneavoastră o experiență personalizată – Chatbot pentru marketing

Nu este ușor să te conectezi cu fiecare client ca om de afaceri. Este dificil să ai o conversație cuvânt cu cuvânt cu fiecare client, dar un chatbot te poate salva de asta.  Chatbot pentru marketing

Chatbot tinde să se integreze cu rețelele sociale și să adune date despre fiecare persoană cu care interacționează.

Dacă un client are o întrebare despre orice produs Chatbot poate ajuta persoana respectivă cu acea interogare într-o ordine foarte sistematică și corectă.

2. Capacitate de implicare la o extindere mai mare – Chatbot pentru marketing

Chatbot are caracteristici unice, deoarece nu numai că interacționează cu clienții, ci și îi păstrează. 

Nu este ca orice altă formă de metodă de marketing, chatbot-ul continuă să-ți distreze clientul distrând-o pentru o perioadă mai lungă.  

Să spunem, de exemplu, să presupunem că atrageți atenția publicului dvs. cu un videoclip.

Chiar dacă acest videoclip poate fi extrem de captivant și interesant, odată ce se încheie, nu mai are multe de oferit publicului.

Un bot poate atrage atenția publicului dvs.

Și va adapta din interacțiune interesul publicului dvs., permițându-i să trimită informații relevante cu privire la marca, produsele și serviciile dvs. 

3. Ajungeți la un public mai larg – Chatbot pentru marketing

Întrucât chatbot-ii se găsesc predominant pe platformele de mesagerie din rețelele sociale, ei sunt, de asemenea, capabili să ajungă la o audiență practic nelimitată în același timp. 

Chatbot are o acoperire uriașă datorită programării sale, poate crea o nouă bază de clienți pentru marca dvs. accesând noile date demografice, iar acest lucru poate fi integrat în mai multe aplicații de mesagerie, acest lucru vă va face mai ușor disponibil pentru a vă ajuta clienții într-un mod mai inovator.  Chatbot pentru marketing

În cele din urmă, la rândul său, acest lucru vă va deschide noi oportunități de a crește vânzările în afacerea dvs. de aceea, folosiți Chatbot pentru marketing și vânzări.

4. Colectează și analizează datele clientului – Chatbot pentru marketing

Chatbot-ul vă va oferi oportunitatea perfectă de a aduna feedback de la clienții dvs. 

Evident, fără niciun stimulent de ce ar lucra cineva pentru tine, oamenii nu vor să-și petreacă timpul completând sondaje.

În timp ce un chatbot îmbunătățește abordarea de a colecta feedback de la clienți, introducând în mod natural FQA în conversațiile lor.

În plus, dacă chatbot-ul tău este avansat, atunci va analiza feedback-ul și alte informații pe care le adună de la utilizatori dacă sunt folosite instrumentele potrivite de învățare automată, oferindu-ți mai multe informații despre ceea ce publicul tău își dorește cu adevărat de la tine. 

Colectând aceste informații veți putea remodela strategia de marketing pentru a vă concentra mai mult pe nevoile și dorințele clienților dvs. creând astfel mai mult o abordare inbound către marketing.

5. Trimite doar notificările relevante 

Devine foarte agitat să primiți notificări abundente cu atâtea e-mailuri și mesaje, iar consumatorii nu vor să fie bombardați cu atât de multe e-mailuri, mesaje text și alte notificări. 

Boții sunt software AI, astfel încât pot captura și analiza date,

De asemenea, pot trimite notificări personalizate prin intermediul rețelelor sociale clienților, care sunt relevante pentru fiecare utilizator.

6. Faceți conversația mai interesantă 

Nu există nicio idee că chatboții pot furniza informații de calitate clienților, de asemenea, pot face interacțiunile lor distractive prin conversație.

Un exemplu în acest sens poate fi chatbot-ul Whole Foods. Chatbot-ul permite consumatorilor să caute o rețetă prin Facebook Messenger folosind emoji-uri simple.

Acest tip de chatbot vă face marketingul mai distractiv, interactiv și interesant, lăsând o impresie de lungă durată asupra utilizatorului. De asemenea, poate crește numărul de vizitatori pe site-ul dvs. prin partajarea linkurilor către postările relevante de pe blog și alte părți de conținut similar. Chatbot pentru marketing

7. Faceți automat turului brandul proactiv | Utilizați chatbot-uri pentru marketing și vânzări 

Cum ai ști dacă cineva este sau nu interesat de tine, de multe ori, mărcile au o abordare pasivă a interacțiunilor cu clienții? Ei comunică cu publicul lor odată ce un consumator ia contactat mai întâi.

Dar un chatbot va trimite automat o notificare de bun venit atunci când o persoană ajunge pe site-ul dvs. web sau pe profilul rețelei sociale, acest lucru va face utilizatorul conștient de prezența chatbot-ului dvs.

Acest proces te va face să arăți mai îndrăzneț,

Îmbunătățind astfel reputația mărcii dvs. și poate chiar crește interacțiunile între companie și clienți,

Acest lucru va avea un efect pozitiv și asupra cifrelor dvs. de vânzări.

8. Deplasează fără probleme clientul dvs. prin pâlnia de vânzări | Utilizați chatbot-uri pentru marketing și vânzări –

Lead nurturing este o parte esențială a strategiei de marketing a fiecărei companii, deoarece vă duce marca la următorul nivel; dar, din păcate, este și o sarcină extrem de consumatoare de timp.

Chatbot-urile vă permit să culegeți informațiile de care aveți nevoie pentru a crea apoi mesaje personalizate care vă pot ajuta să vă ghidați utilizatorii prin călătoria cumpărătorului lor. Chatbot pentru marketing

Pentru ca campaniile dvs. de promovare prin chatbot să fie cât mai eficiente, strângeți informațiile de care aveți nevoie și efectuați câteva teste împărțite pe mesajele dvs. personalizate, aceasta vă va oferi o imagine de ansamblu asupra programării dvs.

Cum funcționează chatbot-ul în ceea ce privește vânzările și marketingul?

Un chatbot vă poate implica publicul și învăța din schimb, permițându-i să transmită informații pertinente despre compania dvs., bunurile și serviciile sale.

În esență, poate up-sell și cross-sell într-un mod personalizat, prietenos și interesant.

8 moduri de a îmbunătăți automatizarea vânzărilor folosind chatbots

1. Reduce eroarea umană:

Mărcile utilizează automatizarea chatbot din mai multe motive, inclusiv pentru eliminarea totală a greșelilor umane.

Oamenii sunt predispuși să facă greșeli în timp ce răspund la mesajele consumatorilor, greșesc comenzile și răspund sub influența emoției. 

Chatboții elimină complet acest lucru. Chatbot-urile de vânzări pot fi utile pentru a ajuta firmele să reducă cifra de afaceri cauzată de eroarea umană.

Pe măsură ce eficiența crește, plângerile consumatorilor vor scădea semnificativ.

Personalul dvs. de asistență pentru clienți va răsufla ușurat știind că acum poate evita să aibă de-a face zilnic cu consumatorii furioși și să se concentreze pe alte responsabilități importante.

Clienții își pot exprima furia pe un chatbot AI care nu este afectat de emoții. 

Forța ta de muncă este mai productivă, iar clienții tăi primesc un flux constant de răspunsuri adorabile.

2. Întotdeauna online:

Este garantat că veți fi mereu online cu automatizarea chatbot. Chatbot pentru marketing

Fiecare comunicare începe cu asigurarea că veți răspunde cu plăcere la fiecare întrebare.

Deși pare ușor, oamenilor le este dificil să pună acest lucru în practică din mai multe motive. 

Schimbările de tură, perioadele de inactivitate, neglijență, un număr copleșitor de clienți de servit odată etc. sunt câteva explicații posibile.

Utilizarea unui chatbot pentru afaceri elimină clar această problemă.

Chatbot-ul de internet poate gestiona mai multe chat-uri simultan și nu toca cuvintele. 

Dacă v-ați dezvoltat corect chatbot-ul, acesta va funcționa non-stop, va răspunde la întrebările clienților și va respecta timpul lor.

Satisfacția clienților va fi considerabil mai mare în această metodă.

Ar fi mai receptivi la colaborarea cu compania dvs. în viitor și nu ar alege un alt furnizor pentru achiziția lor ulterioară.

3. Cumpărăturile cu roboții reduc costurile și măresc veniturile:

În timp, utilizarea chatbot-urilor pentru companie vă va permite să economisiți cheltuieli.

Veți observa o creștere a veniturilor în industria dvs. cu asigurarea unor rezultate bune.

Cheltuind bani pentru automatizarea chatbot, puteți evita să cheltuiți bani pentru infrastructură, salarii, instruire și angajarea de oameni suplimentari în perioadele cu trafic intens.

În plus, automatizarea chatbot-ului va îndeplini în mod eficient sarcinile mai multor profesioniști de asistență pentru clienți.

Mărcile își pot îndeplini în mod eficient cerințele de îngrijire a clienților folosind chatbot-uri. 

Mai presus de toate, indiferent de mărimea bugetului lor, toate mărcile pot folosi chatboți. 

Chatboții vă pot reduce drastic costurile prin înlocuirea unei părți din personalul de asistență pentru clienți, chiar dacă nu pot prelua complet.

Un chatbot se poate ocupa acum cu ușurință de o varietate de întrebări ale clienților. Chatbot pentru marketing

4. Utilizați chatbot-uri pentru generarea de clienți potențiali:

Compania dvs. depinde de oferirea reprezentanților dvs. de vânzări oportunități de top cu care să lucreze și să se închidă?

Dacă da, chatboții pot facilita generarea de clienți potențiali pentru afaceri, permițându-vă să captați cu ușurință clienții potențiali pe mai multe canale.

De exemplu, dacă un bot Facebook Messenger comunică cu un utilizator, acea persoană este adăugată la lista de contacte a paginii dvs. de afaceri Facebook.

Botul poate chiar să ceară utilizatorului adresa de e-mail, numărul de telefon sau alte detalii care sunt importante pentru tine.

Acest lucru vă permite să includeți utilizatorul într-o serie de alte liste de contacte, cum ar fi o simplă listă de corespondență de marketing, o campanie de promovare a clienților potențiali sau o listă de clienți potențiali calificați care pot fi redirecționate către vânzări.

Cel mai frumos lucru în ceea ce privește folosirea chatbot-urilor pentru crearea de clienți potențiali este că aceștia sunt întotdeauna disponibili și nu au ore de lucru specifice, astfel încât să puteți hrăni mai bine clienții potențiali decât să îi generați.

5. Folosiți chatbot-uri pentru întrebările frecvente:

Fiecare industrie are un set de întrebări care apar frecvent.

Acestea pot fi legate de întrebări referitoare la protecția datelor, preț, garanții sau informații despre expediere.

Majoritatea site-urilor web au o zonă de întrebări frecvente, pe care vizitatorii își pot lua timp să o citească sau o pot sări și vă pot contacta direct.

Problema este că răspunsul în mod repetat la aceleași întrebări consumă mult timp care ar putea fi cheltuit lucrând la inițiative care cresc veniturile și extind compania.

Chatbot-urile pot fi utile în această situație. Chatbot pentru marketing

Veți avea mai mult timp să vă concentrați asupra altor sarcini dacă utilizați chatbot-uri cu întrebări frecvente pentru a răspunde la cele mai frecvente întrebări.

În plus, implică faptul că clienții primesc un răspuns prompt la întrebările lor printr-o interfață prietenoasă cu dispozitivele mobile, permițându-le să obțină asistență oricând și oriunde doresc.

6. Utilizați chatbots pentru a oferi asistență clienților 24/7 

Chatbot-urile pot oferi asistență clienților non-stop, pe lângă faptul că sunt prietenoase cu dispozitivele mobile și acceptă clienții care sunt în mișcare.

Dacă vă adresați clienților din întreaga lume, nu va trebui să vă deranjați cu orele de lucru sau fusurile orare.

Asistență pentru consumatori Deoarece chatbot-urile sunt disponibile 24/7, clienții tăi pot comunica cu ei oricând au o întrebare.

Consumatorii dvs. vor putea să solicite întrebări, să solicite servicii, să cumpere bunuri și multe altele, în funcție de nivelul de funcționalitate cu care vă programați botul.

Oferirea de asistență chatbot non-stop poate crește fericirea clienților și poate îmbunătăți serviciul general pentru clienți.

Acest lucru vă va oferi dvs., echipa de asistență umană, autoritatea de a interveni numai în cazul în care apare o întrebare mai provocatoare la care un chatbot nu poate răspunde. 

Ca urmare, veți putea oferi un serviciu în timp util și eficient. Chatbot pentru marketing

7. Folosiți chatbot-uri pentru a vă simplifica săptămâna de lucru 

Fără îndoială, chatboții sunt instrumente fantastice pentru eficientizarea unei varietăți de sarcini. 

Aceștia pot genera clienți potențiali, pot stimula implicarea, pot gestiona întrebări frecvente, pot oferi ajutor 24/7 și chiar să-ți vândă bunurile și serviciile.

Puteți elibera timp și bani utilizând chatboți pentru acestea și pentru o varietate de alte sarcini, pe care le puteți folosi pentru alte lucruri.

Chatboții vă pot economisi nenumărate ore în fiecare săptămână și vă pot elibera stresul, la fel ca orice automatizare pe care o implementați în compania dvs.

Începe să folosești un chatbot azi pentru a câștiga din el mâine!

8. Rată mai mare de retenție 

Chatbot-urile pentru vânzări vă vor crește ratele de conversie și retenție.

Utilizarea automatizării chatbot conversațional vă poate ajuta să păstrați clienții care vin pe site-ul dvs., deoarece fiecare vizitator este un client potențial.

Gândiți-vă la un client pe nume Kyle care vrea să cumpere o pereche de adidași.

El a angajat botul pentru a-și evalua cele mai bune posibilități după ce a aterizat accidental pe pagina companiei dvs.

Botul solicită detalii specifice, cum ar fi numele, adresa de e-mail și datele biologice de bază, înainte de a răspunde la întrebarea sa. Chatbot pentru marketing

VA trimite automat informațiile prin conectarea la sistemul de management al relațiilor cu clienții al companiei.

Kyle este apoi adăugat la canalul dvs. de vânzări de către bot, care îi trimite apoi actualizări, e-mailuri sau notificări push pe baza intereselor sale.

Acum puteți adăuga în baza de date un nou client țintă care are cel mai mare șans să devină un client al dvs.

În plus, roboții evaluează clienții potențiali punând întrebări relevante potențialilor clienți și îndrunându-i către echipa de vânzări pentru o vânzare rapidă.

Se acordă prioritate creșterii clienților potențiali calificați mai târziu, pe baza călătoriei lor către clienți.

8 moduri de a folosi chatbot-uri pentru marketing

1. Calificare automată și generare de clienți potențiali:

Un pas crucial în procesul de creare a potențialului este calificarea potențialului.

Personalul de vânzări califică de obicei clienții potențiali. Companiile pot folosi chatbot-uri pentru a automatiza procedurile de calificare a clienților potențiali, care pot genera un număr considerabil de clienți potențiali.

Chatboții precalifică vizitatorii și consumatorii punând întrebări pertinente.

Prin simpla selectare a celui care li se aplică cel mai mult, ei pot lua decizii rapid.

Clienții pot considera că este mai interesant să furnizeze informațiile lor de contact decât să completeze formularele în mod convențional.

2. Trimiteți instantaneu clienți potențiali de înaltă calitate către vânzări:

Boții de conversație califică clienții potențiali cu intenție mare și vă extind baza de date de clienți potențiali, oferindu-vă mai multe oportunități de a face noi vânzări.

Utilizați datele obținute despre nevoile, activitățile și preferințele consumatorilor dvs., indiferent dacă vindeți un bun sau un serviciu online, pentru a-i cunoaște mai bine și pentru a încuraja conversia.

Hrănirea imediată a lead-urilor dobândite este destul de reușită. Chatbot pentru marketing

După ce chatbot-ul elimină perspectivele de vânzări, poate stabili o întâlnire sau poate trimite clienții potențiali cu intenție mare direct echipei de vânzări pentru închiderea imediată.

3. Programează întâlniri  

Este nevoie de mult timp pentru a programa întâlniri atunci când vine vorba de generarea de clienți potențiali și vânzări.

Cele mai bune instrumente de gestionare a timpului și de programare a întâlnirilor sunt chatboții.

Puteți folosi roboții pentru a vă verifica programul, programarea, editarea și anularea întâlnirilor.

Un bot asistent personal cu capabilități AI poate configura automat întâlniri, aranja întâlniri și poate crea mai multe clienți potențiali.

Botul vă ajută să vă trimiteți invitația și are acces la preferințele dvs. de întâlnire și la planul de calendar.

4. Comunică cu utilizatorii site-ului web 

Aceasta este una dintre cele mai populare și solicitate sarcini efectuate de chatboții online și are mai multe beneficii.

Vizitatorii site-ului caută informații despre anumite bunuri sau servicii.

Pentru ca vizitatorii să înțeleagă mai bine un produs, anumite site-uri web prezintă cele mai bune exemple video explicative.

Dacă nu există soluții, vizitatorii pleacă în cele din urmă. A ajuta clienții potențiali este important, dar poate fi o provocare dacă echipa dvs. de asistență pentru clienți este mică. Chatbot pentru marketing

Boții pot fi necesari și utili în această situație. Configurați chatbot-ul pentru a imita chatul live, astfel încât să puteți conversa cu consumatorii.

S-ar putea să vă surprindă să aflați că clienților le place discuțiile. 57% dintre utilizatori, conform Econsultancy, preferă să vorbească.

Într-un sondaj Ubisend, jumătate dintre participanți au spus că preferă să vorbească la telefon sau în persoană decât să trimită e-mail sau să sune.

Fără a fi nevoie de o echipă de vânzări specializată, boții vă oferă o abordare incredibil de simplă pentru a configura un mediu de chat.

5. Creează un profil psihologic:

Probabil știți foarte bine că chatbot-ul pentru serviciul clienți poate afla detalii despre consumatorii dvs.

În plus, utilizatorii tăi nu vor simți niciodată că „înghit” date fără sens sau că participă la un sondaj prelungit.

Totul este structurat ca o discuție tipică.

În diverse sondaje, aproximativ jumătate dintre consumatorii întrebați au ales mesajele mai presus de alte tipuri de contact.

Clienții vor fi astfel dispuși să discute cu botul pentru o perioadă, ceea ce este normal.

Clienții ar putea fi dispuși să discute informații sensibile cu roboții. Chatbot-ul acționează ca un refugiu sigur sau zonă de confort pentru mulți oameni.

6. Alternativă la un buletin informativ prin e-mail:

Nu mai trebuie să creați liste de e-mailuri distincte pentru diferite grupuri de utilizatori. 

Echipele care sunt ușor de înțeles vor putea oferi oamenilor soluții la cele mai frecvente întrebări. Chatbot pentru marketing

Botul poate oferi, de asemenea, informații despre vânzări și reduceri direcționate către o anumită categorie demografică.

7. Optimizează procesele din cadrul organizației 

Aveți ramuri de dialog și puteți ghida utilizatorul către scenariul dorit, făcându-l aproape ca și cum ați comunica cu un manager.

Deoarece nu trebuie să creați un proces vizibil, acest lucru în interiorul botului este mai simplu decât pe site-ul web.

Capacitatea unui bot de buton de a funcționa automat și fără un intermediar uman este unul dintre celelalte beneficii ale acestuia.

8. Partajarea de actualizări, știri, versiuni

Prin Facebook Messenger, boții fac posibilă obținerea rapidă de știri de ultimă oră, actualizări frecvente și momente importante.

Cu abonații Messenger, puteți împărtăși cele mai tari știri și articole. 

Notificările specifice utilizatorului sunt trimise printr-un chatbot pentru a-i ține informați cu privire la cele mai noi povești.

British Broadcasting Corporation (BBC) are o divizie numită BBC Politics, specializată în reportaje politice aprofundate. Chatbot pentru marketing

Prin Facebook Messenger, puteți obține instantaneu știri de ultimă oră, actualizări regulate și momente importante datorită chatbot-ului BBC Politics.

Exemple de marketing prin chatbot

1. Comerț electronic – H&M:

Companiile de comerț electronic folosesc frecvent chatbot-uri, ceea ce îmbunătățește experiența utilizatorului.

Renumita companie de modă la nivel mondial H&M a creat un bot interactiv.  Chatbot pentru marketing

Chatbot-ul H&M a fost conceput pentru a ajuta cumpărătorii de pe mobil să navigheze în căutarea opțiunilor de ținută și să îi direcționeze către secțiunile magazinului online care corespund preferințelor dvs. de cumpărare.

Rezultate pozitive pentru implementarea chatbot-ului pot fi observate în veniturile din vânzări în creștere constantă ale H&M, anunțul său de a crea o prezență de comerț electronic în Canada și Coreea de Sud, împreună cu alte 11 piețe online H&M.

2. Linii aeriene — KLM:

Companiile aeriene pun un accent deosebit pe creșterea loialității clienților și pe influențarea alegerilor consumatorilor.

Potrivit unui sondaj Twitter, clienții erau dispuși să plătească suplimentar pentru următoarea lor călătorie, atunci când o companie aeriană le răspundea mai repede.

KLM Peste 16.000 de cazuri sunt gestionate în fiecare săptămână de Royal Dutch Airlines. 

Prin urmare, au creat chatbot-ul BB pentru a oferi un răspuns personalizat, rapid și precis.

Cu BB, KLM își avansează strategia de social media oferind asistență individualizată prin tehnologie, susținută de agenți umani atunci când este necesar.

BlueBot (BB) este un asistent de rezervare conversațional pentru clienți.

Este susținut de 250 de lucrători în servicii umane care sunt gata să asiste în cazul în care BB nu poate răspunde la întrebarea unui client.

Botul a avut un impact deoarece a răspuns la peste 60.000 de întrebări și a generat 15.000 de conversații și aproximativ 100.000 de mențiuni în fiecare săptămână. Chatbot pentru marketing

Concluzie  –

În zilele noastre, aplicațiile de mesagerie au devenit destinația de top pentru branduri pentru a ajunge la consumatorii lor. 

Nu este surprinzător de ce chatbot-urile au devenit atât de populare, deoarece oferă o mulțime de procese de lucru fără probleme.

Prin implementarea unui chatbot în strategia dvs. de marketing, veți putea afla despre publicul dvs. și abordarea acestora față de dvs. și produsul dvs.

Pe măsură ce lumea se îndreaptă către progres și lumea digitală, a devenit mai important să se ocupe de fiecare aspect legat de afaceri și alte lucruri. Utilizați Chatbot pentru marketing și vânzări în acest articol, veți obține toate informațiile despre chatbot pentru marketing.

Pentru a face această încărcătură de lucru ușoară, un chatbot vă poate ajuta într-un mod foarte inteligent. Informați -vă pe dvs. și afacerea dvs. la o nouă idee inovatoare Botrise Chatbot.