De ce să utilizați un chatbot pentru Instagram?

Chatbot pentru Instagram

Introducere – Chatbot pentru Instagram

Chatbots Instagram sunt soluția modernă pentru problemele moderne, au făcut ca volumul de muncă uman să fie ușor de gestionat și sunt de mare ajutor atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii. Chatbot pentru Instagram

Aproximativ 36% dintre mărcile B2C consideră Instagram ca fiind „foarte important” sau „important” pentru marketingul lor pe rețelele sociale.

Nu este surprinzător că chatbot-ii Instagram câștigă importanță și popularitate? Ei bine, ar trebui să fie de fapt surprinzător, deoarece acum chiar și tu poți construi un chatbot pentru ca contul tău să funcționeze fără probleme.

Nu vă faceți griji acum, chiar dacă puteți construi un chatbot pentru Instagram sau orice altă platformă de socializare, aici este cea mai bună ofertă pentru cititorii mei a unui chatbot cu o probă gratuită a Botrise Chatbot pentru site-urile Messenger și Instagram.  Chatbot pentru Instagram

Și lucrul bun despre chatbot-uri este că poți construi un chatbot fără nicio codificare sau foarte multă muncă tehnică. 

Ce este un Instagram Chatbot?

Un chatbot este un partener de conversație automatizat. Facilitează comunicarea om-calculator.

Atunci ce este un chatbot Instagram? Acesta este un partener de conversație automat pe Instagram Direct. Asta e tot!

De obicei, interacționezi cu o altă ființă umană pe Instagram, dar cu chatbot, nu vorbești cu o persoană reală, ci cu un computer.

Instagram Chatbot este un bot de conversație care este încorporat în Instagram. Poate trimite mesaje de bun venit utilizatorilor Instagram care vă vizitează profilul sau vor discuta cu persoane care vă transmit mesaje direct. 

Odată ce ați setat fluxul chatbot-ului, acesta va funcționa 24/7, cu mai multe interacțiuni față în față simultan.

Acesta vă poate gestiona contul în absența dvs. și acest lucru va oferi un sentiment de conexiune cu clienții sau urmăritorii dvs.

Chatbot-ii Instagram vă pot ajuta să vă îmbunătățiți strategia IG, sporindu-vă profilul și sporind implicarea clienților. Acest lucru va oferi o stare bună contului dvs. Chatbot pentru Instagram

Creșterea pe Instagram nu este relevantă doar pentru persoanele responsabile cu gestionarea unui cont de social media sau manager de marketing.

Putem separa caracteristicile de utilizare a chatbot-ului în patru categorii –

a) Orientat către sarcini –

este conceput pentru a ajuta utilizatorii să finalizeze o sarcină sau să rezolve o problemă (cum se întâmplă de obicei în serviciul pentru clienți); 

b) Orientat spre interacțiune –

care vizează menținerea unei bune calități a interacțiunii cu oamenii sau stabilirea unui fel de relație cu aceștia;

c) Este orientat atât spre acţiuni, cât şi spre conversaţii

d) nedefinit –

Astfel, marketerii trebuie să specifice una sau mai multe dintre aceste categorii pentru a-și folosi platforma

De ce să folosiți un chatbot Instagram?

Platformele de social media au devenit foarte populare astăzi, ceea ce a atras mai mult publicul aici sunt multiplele lucruri care sunt disponibile pe o singură platformă care este Instagram

Lucruri care există pe Instagram, cum ar fi reel, feed, camera de filtrare, apel video, apel audio, difuzare live, povești IG și multe alte funcții interesante atrag oamenii. Chatbot pentru Instagram

Pe măsură ce timpul crește, Instagram crește cu funcții de actualizare multidimensionale care sunt atractive și atrag mulți oameni, în special tineri.

Instagram are 1 miliard de utilizatori activi în fiecare lună. Și în fiecare zi 500 de milioane de utilizatori folosesc Instagram Stories.

Unul dintre aspectele interesante ale Instagram este că majoritatea tinerilor sunt pe el. Dintre cei un miliard de utilizatori, 71% au sub 35 de ani.

De asemenea, 50% dintre utilizatorii Instagram urmăresc cel puțin o companie, așa că ar trebui să existe un stimulent suplimentar.

Dar iată cel mai important motiv pentru care ar trebui să folosești Instagram: 80% dintre utilizatorii Instagram decid dacă să cumpere un produs sau un serviciu. 

De aceea trebuie să fii pe Instagram.

Și ar fi grozav dacă aveți un chatbot pe Instagram, deoarece oamenii vă vor putea trimite mesaje oricând vor. 

Veți folosi această oportunitate pentru a oferi clienților o experiență mai bună și pentru a vă crește vânzările.

Lucruri de știut înainte de a construi un chatbot Instagram

1. Ai nevoie de un cont Instagram pentru afaceri

Automatizarea Chatbot este disponibilă exclusiv pentru conturile de afaceri. 

Dacă ești unul dintre acești influenți extrem de populari care primesc mii de DM-uri pe contul tău personal IG, atunci îmi pare rău să spun că va trebui să te ocupi de ei manual deocamdată.

Vestea bună este că crearea unui cont Instagram pentru afaceri este foarte ușoară. În plus, vă puteți converti cu ușurință contul personal de Instagram într-un profil de afaceri. Chatbot pentru Instagram

Tot ce trebuie să faceți este să vă conectați profilul Instagram la o pagină de Facebook (mai multe despre asta mai târziu). De îndată ce conectați cele două profiluri, vi se va cere să vă convertiți profilul Instagram în Business. Foarte usor.

2. Ai nevoie de o pagină de Facebook

După cum ați văzut din punctul anterior, veți avea nevoie de o pagină de Facebook asociată contului dvs. de Instagram pentru a crea o automatizare pentru contul dvs.

Din fericire, este foarte ușor și este, de asemenea, o economie imensă de timp. Odată ce ai configurat toate acestea, poți să-ți activezi Botrise Chatbot pe Instagram cu un singur clic.

Crearea unei pagini de Facebook și apoi legarea acesteia cu ea este o sarcină foarte ușoară, pentru a o cunoaște practic puteți vizita videoclipurile Botrise Chatbot de pe YouTube pentru mai multe explicații de raliu.

3. Planificați scopul chatbot-ului

Aceasta este o bună practică înainte de a construi orice chatbot, indiferent de canal. Cu toate acestea, ca și în cazul Instagram, vă îndemn să vă faceți timp să luați în considerare scopul unui chatbot. Chatbot pentru Instagram

Ce înseamnă Instagram pentru afacerea ta? Contrar așteptărilor, camerele de chat Instagram pot atinge multe obiective.

Acest lucru poate avea ca scop să răspundă la întrebările clienților (și să vă economisească timp). Scopul acestui lucru poate fi acela de a genera clienți potențiali (și de a vă face bani). 

Scopul poate fi acela de a crea o experiență diferită (și de a vă ajuta să vă evidențiați de concurență).

Aveți un plan clar pentru chatbot înainte de a vă scufunda.

4. Lucrați mai întâi la un cont de test

Dacă aveți mii de fani care vă trimit zi de zi, poate fi puțin descurajan să vă construiți propriul chatbot pe Instagram și, într-o zi, să apăsați comutatorul și să îl faceți live.

Prin urmare, vă recomandăm să verificați mai întâi cum funcționează sau este fluxul corect, puteți crea un cont de test și încercați fluxul acolo, nu creați un cont fals. 

Acest lucru vă va oferi o idee despre fluxul pe care l-ați realizat, pentru a vă ajuta în acest sens, există experți care pot crea un flux frumos pentru contul dvs. de media socială. 

Există experți în Botrise Chatbot care vă pot ajuta să faceți un flux bun.

Îmbunătățirea serviciului pentru clienți

Dar clienții? Ce obțin din utilizarea Messenger API pentru Instagram? Ei bine, multe, de fapt.

Cele două lucruri care contează cel mai mult pentru ei – viteza și calitatea serviciilor pe care le primesc – sunt ambele îmbunătățite foarte mult prin utilizarea răspunsurilor automate pe Instagram. Sunt:

1. Reduceți rapid timpii de așteptare pentru toată lumea

Zilele „Apelul dumneavoastră este important pentru noi, vă rugăm să așteptați pentru următorul…” s-au încheiat.

Cel puțin, dacă doriți să răspundeți nevoilor clienților și să vă dedicați să oferiți cea mai bună experiență posibilă.

2. Vezi ce cer clienții de astăzi, folosește-l pentru a ajuta clienții de mâine

Prin monitorizarea a ceea ce vă solicită clienții, puteți fi alertat cu privire la lucruri precum probleme de pe site-ul dvs., tendințe care ar putea să nu fie pe radarul dvs., unele blocaje în procesul dvs. de cumpărare sau orice altceva care necesită atenția dvs. Chatbot pentru Instagram

Apoi, crearea de noi automatizări pentru aceste interogări este ușor pentru oricine altcineva care le cere să continue.

3. Un magazin online nu doarme niciodată și nici centrul tău automat de apeluri

În era Instagram, clienții se așteaptă la răspunsuri Instagram.

Chiar dacă nu poți oferi un serviciu de clienți uman live 24/7, este ușor să fii disponibil pe Instagram non-stop. 

Odată ce intrați în direct cu Messenger API pentru Instagram și Botrise, sunteți gata să răspundeți la întrebările clienților oricând, zi sau noapte, indiferent dacă personalul serviciului de clienți este activ sau nu. Chatbot pentru Instagram

4. Satisfacție mai mare și un mediu de lucru mai bun pentru echipa dvs. de servicii pentru clienți

Automatizarea răspunsurilor la întrebări simple și repetitive, care de obicei reprezintă o parte semnificativă a tuturor întrebărilor clienților, înseamnă că echipa dvs. de servicii pentru clienți este liberă să se concentreze asupra problemelor care necesită o atenție mai mare.

Acesta nu este doar un bonus pentru clienții care primesc timpul și atenția de care au nevoie, ci și beneficiile dumneavoastră CS. Eliminarea elementelor repetitive, monotone ale muncii cuiva este întotdeauna un bonus, dar este deosebit de utilă aici.

Folosirea răspunsurilor automate de chatbot nu înseamnă doar clienți mai fericiți, ci înseamnă și un mediu de lucru mai puțin stresant, în care angajații tăi se pot simți liberi să-și facă treaba așa cum ar trebui.

Beneficiile Instagram Chatbot

1. Timp de răspuns sporit al clienților:

În august 2021, platforma Instagram are peste 1 miliard de utilizatori uimitor.

Aceasta este o mare oportunitate.

Cu toate acestea, poate fi, de asemenea, un pic masiv pentru IMM-uri în ceea ce privește menținerea unui rang cu adevărat competitiv al serviciului clienți pentru a ieși în evidență.

Știați că acesta este unul dintre cele mai mari puncte dureroase?

30,5%

Lipsa de răspuns a consumatorilor la mărci pe rețelele sociale? În plus,

36,4% dintre cei chestionați de Drift și-au exprimat frustrarea de a nu putea obține rapid răspunsuri la întrebări simple și informații despre afaceri.

Potrivit SproutSocial, este nevoie în medie de 10 ore pentru ca mărcile să răspundă unui client.

În timp ce majoritatea oamenilor sunt fericiți să atingă limita de 24 de ore, adevărul este că, în multe cazuri, acest timp de răspuns se traduce printr-o experiență necorespunzătoare pentru clienți și o oportunitate ratată.

Acest lucru este valabil mai ales în societatea modernă, cu ritm rapid, care prosperă cu gratificarea instantanee.

Acum, imaginați-vă o lume în care puteți absorbi fiecare interacțiune a fiecărui prospect, nu doar rapid, ci la momentul perfect.

Aici strălucesc cu adevărat chatboții Instagram. Chatbot pentru Instagram

Ei sunt capabili să ofere răspunsuri la cele mai importante întrebări ale clienților tăi atunci când aceștia sunt cei mai ocupați și au nevoie de ajutorul tău.

2. O soluție rentabilă pentru experiențe îmbunătățite ale clienților:

Pentru a atinge același nivel de productivitate, o afacere ar avea nevoie de un întreg departament de reprezentanți ai serviciului pentru clienți care lucrează non-stop. 

Acest lucru necesită o cantitate semnificativă de capital uman și resurse financiare pe care multe IMM-uri nu le au.

Cu toate acestea, un raport recent IBM a constatat că utilizarea chatbot-urilor poate salva companiile la fel de mult.

Când vine vorba de preț combinat cu asistența clienților.

Dar asta nu este tot. De asemenea, companiile pot observa economii semnificative când vine vorba de capitalul oamenilor.

Știați că chatbot-ii se pot descurca

68,9% chaturi

De la început la sfârșit? Combinarea unui chatbot cu asistența pentru clienți

Fluxul de lucru

Acest lucru nu numai că vă poate economisi bani grei, dar vă poate elibera personalul de sarcini simple și repetitive, astfel încât să se poată concentra pe chestiuni de afaceri mai importante. Chatbot pentru Instagram

Și nu în ultimul rând – chatbot-ii Instagram nu se îmbolnăvesc, nu sună, nu renunță și nu au nevoie de somn.

Ei lucrează 24/7. Deși nu vă recomandăm să vă faceți personalul să funcționeze ca niște mașini, vă recomandăm să valorificați puterea inteligenței artificiale și a învățării automate pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele. 

De fapt, terminat

40%

Clienții adoră chatboții, deoarece îi pot ajuta în afara orelor de lucru obișnuite.

Folosind chatboți, poți să generați clienți potențiali, să generați clienți potențiali, să oferi asistență și să câștigați bani – totul în timp ce dormiți.

3. Automatizare cu o notă personală:

Una dintre cele mai importante surse de rezervări atunci când vine vorba de valorificarea chatbot-urilor se referă la personalizare.

Dar, este esențial să țineți cont de acest lucru.

Automatizarea, atunci când este aplicată corect, nu implică neapărat o reducere a calității proceselor sau experimentelor.

Acest lucru se datorează faptului că chatboții sunt instrumente puternice care pot fi folosite pentru a îmbunătăți personalizarea.

Mulți sunt capabili să-ți segmenteze publicul în funcție de profilurile lor și chiar să deducă modalități personalizate de implicare pe baza preferințelor unice și a nivelurilor de interes ale clienților tăi.

Cheia este în configurare.

Fă-ți timp să te gândești critic la cele mai mari nevoi, dorințe și puncte de durere ale clienților tăi.

În plus, este important să privim procesul de personalizare mai degrabă ciclic decât liniar.

Mulți chatbot sunt echipați cu instrumente puternice de analiză și date care pot fi folosite pentru a îmbunătăți și personaliza în continuare experiențele clienților.

Cu toate acestea, acestea fiind spuse, este important să rețineți că fiecare tactică ar trebui folosită într-o anumită măsură.

Chatbot-urile nu sunt concepute pentru a fi o soluție completă pentru serviciul clienți. 

În schimb, vedeți-le ca pe o tactică menită să le înlocuiască mai degrabă decât să vă sporească eforturile.

De exemplu, este o modalitate eficientă de a configura chatbot-ul pentru a răspunde la cele mai frecvente întrebări, dar apoi de a-l programa pentru a comuta conversația către un reprezentant uman atunci când lucrurile ating un anumit nivel de complexitate.  Chatbot pentru Instagram

4. Procesare simplificată a plăților:

Știați că vă puteți programa chatbot-ul să accepte plăți direct de la utilizatori în Instagram dm chatbot?

În timp ce plățile facturilor sunt o parte importantă a călătoriei de servicii pentru clienți, în cele din urmă, multele interacțiuni mici care duc la această etapă sunt cele care îl fac pe client să investească în afacerea dvs.

Din fericire, chatboții de astăzi au mult mai mult de oferit decât doar servicii pentru clienți.

Tehnologia modernă ajută, de asemenea, aceste mici programe ingenioase să genereze conversii și să închidă vânzări.

De fapt, un raport recent de la Drift a constatat că

41,3% dintre utilizatori

„Folosiți instrumente de marketing conversațional pentru a genera achiziții”.

Credeți sau nu, sa dublat din 2019 și tehnologia continuă să se îmbunătățească și să se extindă.

5. Informații bazate pe date:

Confirmarea unui sondaj recent realizat de SproutSocial, 90% dintre marketeri

Sunteți de acord că datele pe care le primesc de la societate le permit să rămână în fața concurenței lor.

Chatbot-urile Instagram sunt practic mine de aur pentru date, iar informațiile pe care le oferă vă pot ajuta să vă îmbunătățiți și să vă actualizați strategia de social media în moduri până acum de neimaginat.

Acest lucru se datorează faptului că chatboții înregistrează fiecare interacțiune cu clienții și pot colecta date despre utilizatori pentru a îmbunătăți totul, de la asistența clienților până la personalizare, marketing și eforturi de redirecționare. Poate fi reprodus.

Nu numai că aveți acces la profilurile sociale ale utilizatorilor, dar vă puteți programa și chatbot-ul pentru a colecta date precum nume, e-mailuri și alte tipuri de informații de contact. Chatbot pentru Instagram

Datele chatbot vă pot oferi, în plus, informații valoroase despre nevoile utilizatorilor și punctele dureroase, precum și despre preferințele/antipatiile acestora și așteptările față de marca dvs.

Datele de la chatbot vă pot oferi o înțelegere profundă a comportamentelor lor, a tendințelor de care sunt interesați și a tipului de conținut care rezonează cel mai mult cu ei.

În cele din urmă, datele eficiente de chatbot pot fi folosite pentru a vă ajuta să vă cunoașteți cu sinceritate baza de clienți și să comunicați cu aceștia la un nivel semnificativ, personal și cu adevărat de impact.

6. Generarea de lead-uri:

Să recunoaștem, generarea de clienți potențiali este ceva complicat. Atât de dur, de fapt, încât unul uriaș 61%

Specialiştii în marketing consideră că generarea de lead-uri este cea mai importantă provocare a lor.

Drept urmare, mulți oameni își cheltuiesc jumătate sau mai mult din bugetul anual pentru tactici de generare de clienți potențiali.

Câte clienți potențiali generează afacerea ta într-o lună? Pot să vă îmbunătățiți notele?

Dacă este așa, s-ar putea să fii entuziasmat să afli.

55% din afaceri

Cei care folosesc chatbot generează mai mulți clienți potențiali de înaltă calitate.

Acest lucru este atribuit în principal naturii automate, în timp real, a chatbot-urilor. 

Atunci când vă capturați instantaneu potențialii în starea lor cea mai implicată, este mai probabil ca aceștia să avanseze în călătoria clientului și, în cele din urmă, să convertească.

De fapt, conform unui studiu recent, clienții potențiali sunt.

De 9 ori mai probabil.

Pentru a converti atunci când puteți urmări în 5 minute.

În plus, implementarea chatbot-urilor Instagram este o strategie excelentă pentru a vă proteja afacerea de potențialele modificări ale algoritmului.

Multe companii de pe rețelele de socializare au reușit să se pună la punctul unu doar din cauza unei actualizări a platformei de rețele sociale.

Unul dintre motivele pentru care chatboții au atât de mult succes este pur și simplu volumul mare de mesaje DM către companii (clienți potențiali) trimise zilnic.

Drept urmare, folosirea unei strategii eficiente de chatbot de generare de clienți potențiali poate ajuta afacerea dvs. să-și diversifice strategia generală de social media și, astfel, să depășească algoritmii constanti (și potențial dăunători).

Devine mai puțin sensibil la schimbări.

3 domenii în care automatizarea chat-ului Instagram vă va ajuta comerțul electronic

Aplicarea răspunsurilor automate la mesajele directe este acum posibilă pe Instagram, după ce s-a dovedit a fi un succes imens pe Messenger și Whatsapp. Aceasta este o veste semnificativă care va avea efecte pozitive asupra multor fațete ale afacerii dvs. de comerț electronic. Cu toate acestea, ne vom concentra asupra modului în care poate afecta trei domenii cruciale: vânzări, fericirea clienților și personalul de asistență pentru clienți.

Un cu totul nou univers de oportunități se deschide odată cu adăugarea acestui instrument puternic la o platformă cu baza de utilizatori perfectă pentru vânzări online. Aplicarea automatizării chat-ului pe Instagram va îmbunătăți experiența tuturor, oferind și eforturilor dvs. de vânzări un impuls imediat.

Iată cum API-ul Facebook Messenger pentru Instagram, dezvoltat de Zowie, vă poate afecta imediat veniturile.

 1. Vânzări și conversii:

 (A) Interacționați cu clienții atunci când sunt gata să cumpere:

Vă puteți alătura rapid discuțiilor inițiate de consumatori pe Instagram datorită răspunsurilor automate la mesajele directe. Ei vă pot contacta din orice fel de motive, dar fac acest lucru frecvent pentru a afla mai multe despre dvs. sau despre ofertele dvs.

Puteți profita de această dorință pentru a-ți continua discuția, cunoscându-i imediat. Ce moment mai bun pentru a le recunoaște implicarea și pentru a le potrivi dorința de a discuta cum i-ai putea ajuta? Cel mai important mesaj dintre toate poate fi transmis clienților prin răspunsuri automate la întrebările lor: ascultăm.

Când răspundeți automat la întrebările consumatorilor, îi mențineți atenția asupra companiei și mărcii dvs., îi păstrați pe site-ul dvs. web și îi mențineți să ia în considerare modul în care produsul dvs. este exact ceea ce au nevoie.

(B) Folosiți oferte personalizate directe pe durată limitată:

Răspunsurile automate de chat pe Instagram vă permit să valorificați rapid interesul clienților. Faceți un pas mai departe făcând oferte condiționate, limitate în timp, care sunt menite să finalizeze afacerea imediat. Chatbot pentru Instagram

La urma urmei, nu există moment mai bun pentru a aborda un consumator cu o ofertă limitată unică decât atunci când acesta este pregătit să facă o achiziție.

Aveți libertatea nelimitată necesară pentru a personaliza ofertele în funcție de cerințele dorite, cu ajutorul API-ului Messenger pentru Instagram și Zowie. De exemplu, puteți furniza un cod ca răspuns la o întrebare specifică pentru un anumit produs care ar oferi livrare gratuită sau o reducere dacă consumatorul cumpără în următoarele 30 de minute, 24 de ore sau în orice alte circumstanțe doriți.

Aceasta se poate dovedi a fi o metodă foarte reușită de a termina.

(C) Nu încetiniți ritmul atunci când creșteți:

Obiectivul fiecărei firme este să se dezvolte rapid, dar blocajele cauzate de creștere ar putea împiedica progresele viitoare, în special în comerțul electronic.

Aceste blocaje se găsesc frecvent în diviziile de servicii pentru clienți. Problemele apar atunci când o bază de clienți depășește rapid numărul de agenți disponibili pentru a o ajuta.

Echipa dvs. de asistență pentru clienți poate rămâne la curent și poate sprijini obiectivele generale de creștere ale companiei prin automatizarea răspunsurilor la întrebări directe și repetate. Utilizarea API-ului Messenger pentru Instagram vă poate ajuta serviciul pentru clienți (CS) să răspundă nevoilor unei baze mai mari de clienți și să deschidă calea pentru lucruri mai mari și mai bune prin automatizarea unora dintre răspunsuri.

Automatizând astăzi, puteți crește veniturile ulterior. Nu vă permiteți pregătirile pentru.

2. Satisfacția clientului:

(A) Răspunsuri imediate pentru unii, răspunsuri mai rapide pentru alții, servicii mai bune pentru toți:

Timpii de așteptare sunt una dintre zonele majore de durere pentru clienți atunci când caută răspunsurile de care au nevoie, prin urmare, utilizând Zowie pentru a vă automatiza răspunsurile la solicitările frecvente de pe Instagram, eliminați foarte mult acest punct de durere.

Există aproape orice așteptare atunci când întrebările de bază, repetate, primesc răspunsuri automate. Utilizatorii Instagram care pun o întrebare primesc un răspuns prompt. Datorită tuturor acestor întrebări simple care sunt rezolvate automat și eliminate din coada de apeluri, timpii de așteptare pentru situații mai complicate care necesită asistență personalizată (sau dacă un consumator alege pur și simplu să discute cu un profesionist de asistență pentru clienți) sunt reduse semnificativ.

Nimănui nu îi face plăcere să audă fraza „Apelul tău este crucial pentru noi. Vă rugăm să așteptați în timp ce așteptăm următorul agent disponibil. în mod repetat, în timp ce se îndoiește dacă așteptarea a meritat cu adevărat sau dacă apelul va primi chiar răspuns. Puteți surprinde și uimi clienții cu timpi de răspuns mai rapid decât anticipează și cu o experiență generală mai bună folosind API-ul Messenger pentru Instagram și Zowie.

(B) Asistență 24/7:

Instrumentele de automatizare nu iau vacanțe, vacanțe sau pauze. Odată ce API-ul Messenger pentru Instagram și Zowie este online, veți fi echipat pentru a răspunde la întrebările consumatorilor zi sau noapte, indiferent dacă personalul de asistență pentru clienți lucrează sau nu.

Feed-ul tău Instagram nu se întunecă peste noapte și nici comerțul electronic nu are o oră de închidere. Mai simplu spus, nu mai este eficient să ceri clienților să te contacteze în timpul programului de lucru sau să garantezi un răspuns luni. Activitățile dvs. de vânzări sunt active non-stop, prin urmare, suportul pentru clienți trebuie să fie și el.

Răspunsul rapid la preocupările clienților vă menține în fruntea minții și îi încurajează să treacă la capăt cu afacerea. Făcând oamenii să aștepte, riscați să uitați de ei.

(C) Procese automatizate bazate pe comportamentul consumatorului:

Puteți afla mai multe despre ceea ce sunt interesați consumatorii dvs., despre ce întreabă în mod specific și despre cum să vă îmbunătățiți automatizările pentru a rezolva aceste preocupări în viitor, folosind API-ul Messenger pentru Instagram și Zowie.

Deși sunteți cea mai bună persoană care vă cunoaște compania, există întotdeauna potențialul că se poate întâmpla ceva de care nu sunteți conștient. Poate fi o tendință de piață, un defect al site-ului dvs. web, un aspect al procesului de cumpărare care ar putea fi îmbunătățit sau o serie de alte lucruri.

Puteți răspunde prin crearea unei noi automatizări pe subiecte sau specificități pe care nu le-ați luat în considerare anterior, observând întrebările pe care consumatorii le solicită și care nu sunt acoperite de automatizările pe care le-ați creat deja.

3. Echipa dvs. de servicii pentru clienți:

(A) Libertatea și flexibilitatea de a rezolva probleme dificile:

Mutați un procent mare din plângerile clienților de la echipa de serviciu pentru clienți și către răspunsuri automate, utilizând API-ul Messenger pentru Instagram și Zowie. Asta înseamnă că CS-ul tău este inactiv? Bineînțeles că nu – în domeniul comerțului electronic, vor exista întotdeauna probleme dificile de rezolvat. Chatbot pentru Instagram

Totuși, înseamnă că personalul dvs. de asistență pentru clienți este liber să aloce timpul și concentrarea necesare pentru a rezolva problemele provocatoare legate de lucruri precum expedieri ratate, probleme de plată și toate celelalte probleme care necesită o investigație mai profundă.

Restul de apeluri, e-mailuri, postări pe rețelele sociale și alte forme de interacțiune ar fi considerabil mai lung fără automatizare. Aceasta implică faptul că agenții CS sunt sub presiune pentru a procesa cât mai multe probleme și pentru a îndeplini obiectivele numerice.

(B) Un reprezentant al serviciului pentru clienți mai fericit este un reprezentant mai bun al serviciului pentru clienți:

Echipele CS au o sarcină provocatoare. Să-ți începi ziua prin a avea de-a face cu o linie fără sfârșit de clienți, dintre care mulți sunt furioși, este o provocare. Oricine poate experimenta consecințe previzibile făcând-o în mod consecvent.

Automatizarea simplă a răspunsului și capacitatea de a se concentra pe rezolvarea unor probleme mai complicate, așa cum am menționat mai sus, au un impact favorabil asupra reprezentanților serviciului pentru clienți și asupra modului în care aceștia își abordează munca. Mai puțină presiune pentru atingerea obiectivelor iraționale înseamnă mai puțin stres, iar a ajuta clienții care au nevoie înseamnă mai multă satisfacție.

De aici rezultă întâlniri mai bune cu clienții, niveluri mai ridicate de servicii și o experiență de conversație generală îmbunătățită.

Un reprezentant mai mulțumit de asistență pentru clienți oferă un serviciu mai bun pentru clienți:

Echipele CS au o sarcină provocatoare. Să-ți începi ziua prin a avea de-a face cu o linie fără sfârșit de clienți, dintre care mulți sunt furioși, este o provocare. Oricine poate experimenta consecințe previzibile făcând-o în mod consecvent.

Automatizarea simplă a răspunsului și capacitatea de a se concentra pe rezolvarea unor probleme mai complicate, așa cum am menționat mai sus, au un impact favorabil asupra reprezentanților serviciului pentru clienți și asupra modului în care aceștia își abordează munca. Mai puțină presiune pentru atingerea obiectivelor iraționale înseamnă mai puțin stres, iar a ajuta clienții care au nevoie înseamnă mai multă satisfacție.

De aici rezultă întâlniri mai bune cu clienții, niveluri mai ridicate de servicii și o experiență de conversație generală îmbunătățită.

(C) Echipele CS sunt mai productive și mai fiabile:

Aici, vom înșela oarecum și vom îmbina două concepte într-unul singur.

În primul rând, automatizarea răspunsurilor prin chat face echipele CS mai eficiente, permițându-vă să mențineți un anumit nivel de serviciu chiar și atunci când volumul vânzărilor crește. De exemplu, creșterea procentului de întrebări ale clienților la care se răspunde prin chat poate duce la dublarea bazei de clienți fără a necesita creșterea personalului de asistență pentru clienți cu dublarea.

Efectele asupra eficienței costurilor și asupra rezultatului dvs. sunt clare.

În al doilea rând, automatizarea poate ajuta la scăderea cifrei de afaceri, o problemă frecventă, dar provocatoare în domeniul asistenței pentru clienți. Poate fi o muncă dificilă chiar și în cele mai bune condiții, așa cum am menționat deja. Dacă piața muncii din zona dumneavoastră este foarte strânsă, luați în considerare angajarea și formarea agenților CS.

Beneficiile utilizării Instagram Chatbot pentru publicitate:

(A) Economie de timp:

Botul Instagram este un program automat plătit folosit pentru a vă crește rapid numărul de urmăritori. Din acest motiv, permite un instrument de publicitate minunat care poate fi folosit atât de întreprinderile mici, cât și de cele mari, pentru a-și promova și a-și face publicitate produsele, obținând rapid un număr considerabil de urmăritori. Creșterea like-urilor și a comentariilor la cont este un alt beneficiu.

(B) Mai mulți susținători:

Un bot Instagram va câștiga mai mulți adepți datorită urmăririi mari. Este rezonabil ca cineva să returneze frecvent favoarea dacă i-a plăcut sau l-a urmat. Capacitatea unui bot Instagram de a aprecia și comenta mai multe profiluri dă roade, deoarece acele conturi de obicei vă urmăresc înapoi. Consultați lista noastră cu cei mai buni roboți Instagram pentru a vă asigura pe deplin că luați decizia potrivită, deoarece unii roboți nu merită banii sau nu sunt de încredere. Vrei să fii sigur că dm-ul Instagram automat pe care îl selectezi este de încredere și sigur, astfel încât să poți beneficia de el și să vezi contul tău Instagram dezvoltându-te în mod natural.

(C) Piața țintă :

Boții pot avea setări și filtre pentru a elimina persoanele nedorite și pentru a se asigura că se interacționează doar cu persoanele pe care le doriți. Puteți viza indivizi folosind filtre bazate pe o varietate de criterii, inclusiv sex, geografie, activitate, raport de urmărire, conturi doar în limba engleză, persoanele urmărite și altele. Fără roboți, ar trebui să efectuați o duzină de sarcini diferite manual înainte de a putea urmări o persoană. Boții de social media gratuiti sunt un instrument cu adevărat util, deoarece trebuie să efectuați aceste treburi dacă doriți să vizați un anumit public sau să vă asigurați că persoanele pe care le vizați sunt într-adevăr activi.

(D) Vizibilitate mai mare: 

Fiecare afacere vrea să fie văzută, iar creșterea numărului de urmăritori va spori expunerea. Fără el, inițiativele dvs. de publicitate sunt mai susceptibile de a eșua, deoarece aceasta este piatra de temelie a publicității. roboții (ig) măresc numărul de urmăritori pentru a obține această vizibilitate.

Exemple de chatbot pe Instagram

 1. Produse recomandate

În această conversație, chatbot-ul răspunde la o anumită întrebare a clientului cu link-uri către produse recomandate direct.

Brandul de îmbrăcăminte Dynamite a înregistrat o creștere cu 29% a numărului de utilizatori pe chat după ce a adăugat un bot la strategia sa de servicii pentru clienți.

2. Răspuns la întrebările frecvente

Toate întrebările frecvente Kusmi Tea sunt programate în acest chatbot, așa că atunci când un potențial client întreabă despre livrare, botul are răspunsuri pregătite.

Folosind acest sistem, chatbot-ul companiei a inițiat peste 8.500 de conversații cu clienții în trei luni (și a avut o rată de automatizare de 94%) și și-a redus timpul general de răspuns la mai puțin de 10 ore, în medie. A durat 3,5 ore.

 3. Orientarea noilor clienți

Chatbot-ul Popeye’s Supplements are o opțiune pentru cei începători de a afla mai multe despre marcă și promovează buletinul informativ al companiei în cadrul chat-ului.

Activitățile de a folosi chatbot-uri Instagram 

1. Permiteți agenților-umani să se ocupe de întrebările încurcate

După cum ne-a învățat fiecare film SF, roboții nu sunt perfecți. Chatbot pentru Instagram

În timp ce chatbot-urile Instagram sunt utile pentru întrebările obișnuite ale utilizatorilor, ei nu garantează un răspuns automat pentru orice.

Programele de chatbot de înaltă calitate au întotdeauna opțiunea de a trimite interogarea unui om dacă cererea este prea complexă pentru ca botul să o poată gestiona.

Așa că asigură-te că ești în continuare cu ochii pe acele notificări – din când în când, robotul tău BFF va avea nevoie de ajutor.

2. Cercetați platformele înainte de a cumpăra

Google „Instagram chatbot” și veți ajunge la peste 28 de milioane de concluzii.

Pe măsură ce nevoia de rețele de mesagerie autonome crește, la fel și oferta, dar nu toți chatbot-urile sunt construite la fel.

Când căutați instrumente care să vă ajute la gestionarea rețelelor sociale, căutați studii de caz, recenzii ale clienților și alte dovezi că platforma este de înaltă calitate.

Dacă platforma oferă exemple de companii care își folosesc serviciile, încercați să trimiteți singur un mesaj acelor companii despre cât de grozav este cu adevărat chatbot-ul.

Deoarece mesajele directe sunt un instrument excelent pentru serviciul clienți, doriți să vă asigurați că predați frâiele unei platforme în care aveți încredere.

Ultimul lucru pe care ți-l dorești este un chatbot superficial care trimite mesaje ciudate clienților tăi potențiali – la urma urmei, bot sau fără bot, ești în continuare responsabil pentru acțiunile mărcii tale.

Modalități eficiente de a utiliza un chatbot Instagram

În plus, odată se aștepta ca Instagram să aibă 1 miliard de utilizatori până în 2024. În schimb, Instagram și-a îndeplinit acest obiectiv cu trei ani mai devreme.

Instagram are 25 de milioane de conturi de afaceri remarcabile din un miliard de utilizatori și cel puțin 200 de milioane de oameni vizitează o pagină de afaceri în fiecare zi (sursă).

Mulți oameni se conectează acum diferit cu firmele datorită creșterii explozive a canalului.

Prezența unei companii pe Instagram pentru asistența clienților și partajarea conținutului a devenit anticipată.

Obstacolele și oportunitățile minunate care vin cu această așteptare sunt ambele substanțiale.

Un brand trebuie să angajeze resurse pentru a dezvolta o prezență puternică pe Instagram. O marcă trebuie să folosească natura rapidă și captivantă a canalului pentru a obține cea mai mare rentabilitate a acestor resurse.

(A) Răspunsul la întrebări persistente:

 Sarcina principală a unui chatbot este să răspundă la întrebările frecvente și la întrebările repetate. Un chatbot Instagram poate fi programat pentru a afla despre subiecte specializate, permițându-i să răspundă la o varietate de întrebări frecvente complicate. Chatbot pentru Instagram

Un brand trebuie doar să-și construiască întrebări frecvente și să învețe chatbot-ul după aceea. Chatbot-ul va începe să recunoască multe variații diferite de întrebări și erori de ortografie odată ce îi instruiți ce tipuri de întrebări corespund răspunsurilor folosind AI și învățarea automată.

Acest lucru poate părea puțin intimidant pentru unii oameni. De fapt, este la fel de simplu ca să faci o foaie de calcul cu o listă de întrebări și răspunsurile respective.

(B) Conducerea clienților prin proceduri:

Fiecare brand trebuie să ghideze clienții prin sarcini repetitive. Fie că este vorba despre schimbarea unei parole, verificarea progresului unei achiziții sau chiar ceva specializat, cum ar fi demonstrarea cum să completeze formularul de salvare a câinilor.

Deși aceste proceduri sunt necesare pentru ca orice departament de asistență clienți să funcționeze, agenții umani nu ar trebui să-și concentreze timpul asupra lor.

Atunci când asistă clienții cu subiecte dificile sau sensibile, agenții funcționează cel mai bine. Cea mai eficientă utilizare a mașinilor este în sarcinile repetate.

Așadar, de ce să nu valorificăm avantajele celuilalt?

Un chatbot Instagram poate ajuta la sarcinile repetitive, consumatoare de timp, în timp ce agenții umani se concentrează asupra persoanelor care au cu adevărat nevoie de asistență.

Drept urmare, persoanele care doresc doar câteva sfaturi îl primesc imediat, în timp ce cei care au nevoie de mai multe informații pot.

Folosirea doar a răspunsurilor automate pe Instagram este doar începutul

Când operați o afacere de comerț electronic pe mai multe piețe, limbi și fusuri orare, automatizarea este esențială. 

Fără acesta, nu puteți oferi asistență 24/7 fără întreruperi pe mai multe canale la care se așteaptă consumatorii de astăzi.

Automatizarea Botrise vă ajută să oferiți servicii clienților de calitate, creând în același timp oportunități de vânzări și procese simplificate, care economisesc bani și, de asemenea, vă ajută să construiți bot.