Cum să utilizați un chatbot ca influencer?

Chatbot pentru influenceri

Ce este un chatbot? Chatbot pentru influenceri

Un chatbot este un software de inteligență artificială care are capacitatea de a gestiona și de a comunica mai bine cu mulți clienți simultan. Chatbot pentru influenceri

Este un software de automatizare care răspunde la orice fel de întrebare a unui client în câteva secunde. Odată ce este configurat și plasat în funcție de nișa dvs. nu este nevoie să te uiți înapoi până când nu se fac modificări.

Ce este Influencer și Micro-Influencer?

Influencer:

O persoană care dirijează sau inspiră comportamentul altora.

Mesajul tradițional de mulțumire și blândețe se ciocnește cu influențatorii din ziua de azi, care sunt afaceri de succes și susținători bogați de inspirație ai unui stil de viață go-getter.

Micro-Influencer:

Un micro-influencer are adesea între 1.000 și 100.000 de urmăritori pe rețelele sociale.

Aceștia sunt de obicei considerați o autoritate din industrie sau un specialist în materie, deoarece se concentrează pe un anumit domeniu sau specializat.

În comparație cu influențatorii tipici, se crede că aceștia au legături mai de încredere. Chatbot pentru influenceri

Cum va beneficia un influencer?

Un influencer este o persoană care îi influențează pe alții prin munca lor și pentru mulți.

Ei sunt chiar idolii lor și persoana care poartă o astfel de identitate trebuie să fie ocupată tot timpul.

Deoarece mulți oameni sunt influențați de această personalitate, există atât de mulți fani care urmăresc acea persoană.

Și fiecare persoană care este influențată trebuie să-și dorească să se conecteze și să comunice cu acea personalitate. 

Nu va fi o sarcină ușoară pentru niciunul dintre ei să răspundă și să comunice cu fiecare persoană, așa că aici vine rolul cel mai important al „CHATBOT”. 

Un chatbot este un software pentru furnizorul de servicii de automatizare, care este un produs atât de benefic și cu costuri gratuite de utilizat în lumea în creștere de astăzi.

Ce ar putea fi un lucru mai bun decât acesta, fie să ignori fanii, fie să plătești o sumă uriașă angajaților umani pentru a-ți gestiona conturile, este mult mai bine să faci aceeași muncă gratuit. 

Cum va beneficia un influencer de marketing? 

În era tehnologiei avansate și a rețelelor sociale, majoritatea oamenilor preferă să fie mai activi pe rețelele sociale. Chatbot pentru influenceri

Precum Instagram, Facebook, Twitter etc., și cei care au o masă de urmăritori pe astfel de platforme, companiile se potrivesc acestui tip. pentru promoțiile dvs. 

Aceste celebrități promovează apoi produsele companiei, aceștia sunt agenții de marketing influenți.

Cum pot influencerii să folosească chatbot în avantajul lor  – Chatbot pentru influenceri

Chatbot nu va ajuta doar influențatorul să-și gestioneze comunicarea cu alte persoane, ci l-ar ajuta în multe alte lucruri. 

Ideea unui chatbot influent a fost atât de maiestuoasă și nerealistă încât a generat peste 90% recenzii pozitive ale utilizatorilor, ceea ce a fost neașteptat. Mai mult, un bot creează o rată de conversație de 14 ori mai bună în rândul utilizatorilor decât un om real.

E-mailul este o modalitate foarte veche și foarte formală de a comunica cu persoane aleatorii sau obișnuite. Un e-mail și-a scăzut acum popularitatea pe piață, în comparație cu e-mailul, oamenii preferă să facă mesaje text și chiar și multe firme mari și companii preferă, de asemenea, să facă comunicare prin mesaje text. 

În urma sondajului, s-a remarcat că mulți oameni sunt supărați de numărul mare de scrisori pe care le primesc.

Unii chiar au declarat că consideră scrisorile irelevante pentru ei înșiși.

Mai mult


După atâta negativitate, nu ar fi frumos să folosești doar mesaje text obișnuite în loc să te angajezi în e-mailuri mult mai complexe?

În zilele noastre, dacă diferite mărci trebuie să informeze clienții despre produsele lor, de obicei preferă mesajele text. Având în vedere acest lucru, puteți lua ajutorul unui bot și vă puteți configura botul în funcție de produsul dvs. și de interogarea aferentă.  Chatbot pentru influenceri

Un chatbot este cel mai convingător produs pe care îl poți avea pentru gestionarea afacerii tale, după ce va promova orice produs de către un influencer el va primi o mulțime de mesaje legate de acel produs de la urmăritorii lor și nu este o treabă ușoară să răspunzi la fiecare mesaj. 

Implicarea chatbot-ului în marketingul dvs. de influență ar fi atât de ușor pentru influencer să facă mai multe sarcini în același timp.

De exemplu, puteți genera clienți potențiali, puteți trata mai mulți vizitatori în același timp și puteți aduna informațiile dorite. 

1. Fii activ non-stop – Chatbot pentru influenceri

Faptul că un chatbot este activ non-stop, fără a necesita ca un influencer să fie conectat la conturile sale, este cel mai important avantaj pe care îl poate oferi un chatbot.

Acesta este un avantaj semnificativ, deoarece un influencer poate viza mai degrabă un public mai larg decât o anumită națiune.

Dar să recunoaștem, somnul este o componentă esențială a unui stil de viață sănătos, astfel încât mulți potențiali clienți și adepți ar dori să interacționeze cu influențatorul în propriile fusuri orare. Chatbot pentru influenceri

Prin urmare, chatbot-ul se poate ocupa de sarcinile influencerului în timp ce acesta se odihnește sau când este ocupat și nu poate să aibă grijă imediat de un client sau follower.

2. Aflați despre clienții dvs.:

Faptul că un chatbot urmărește clientul cu care conversa în timpul chat-ului este un alt avantaj important pe care un influencer îl poate obține din utilizarea unuia pe site-ul sau pe profilul său de Facebook.

Capacitatea chatbot-ului de a afla mai multe despre piața țintă și de a utiliza aceste cunoștințe pentru a comunica cu acea piață într-un mod care va spori implicarea este primul avantaj semnificativ al tehnicii.

Capacitatea chatbot-ului de a oferi influencerului un raport care include detalii cruciale despre clienții potențiali vă permite să înțelegeți mai bine piața țintă, ceea ce poate, prin urmare, să sporească mult implicarea clienților.

Puteți folosi datele pe care le colectați de la chatbot pentru a vă ajuta cu campaniile de marketing pe rețelele sociale și pe internet.

3. Conținut personalizat – Chatbot pentru influenceri

Clienții care vă contactează (sau, în acest exemplu, chatbot-ul dvs.) caută aproape sigur clarificări cu privire la unele probleme.

Capacitatea de a oferi material personalizat clientului care interacționează cu un chatbot depinde de cât de bine utilizați chatbot-ul și de cât timp petreceți „educandu-l”.

Acest lucru este foarte benefic, deoarece chatbot-ul va putea folosi datele pe care i le-ați furnizat în timpul sesiunilor de instruire pentru a livra conținut – sub formă de mesaje și poate link-uri către site-ul dvs. – care va da clientului impresia că sunteți cu adevărat interesat să ajutați ei în rezolvarea problemelor lor.

Un alt avantaj, potrivit lui Zang, este că potențialii consumatori pot economisi timp și date punând chatbot-ului o întrebare pentru a obține informații utile, cum ar fi cele mai recente știri pe un anumit subiect. Chatbot pentru influenceri

În mod normal, ar trebui să folosească aplicații pentru smartphone pentru asta.

4. Are grijă de mai mulți clienți simultan:

Știți deja că puteți vorbi doar cu o singură persoană la un moment dat dacă vă ocupați de propriul serviciu pentru clienți și interacționați individual cu clienții și urmăritorii.

Dacă includeți bule de conversație suplimentare, puteți deveni confuz și puteți face mizerie.

Făcând acest lucru, riști să fii neprofesionist și să pierzi clienți.

Pe de altă parte, un chatbot poate gestiona mai mulți clienți simultan, fără a deveni confuz. Chatbot pentru influenceri

5. Autoritate și mai mulți urmăritori – Chatbot pentru influenceri

De asemenea, ar trebui să știți că, având un chatbot care a primit o pregătire decentă, stabiliți și susțineți un nivel înalt de autoritate pentru dvs. în cadrul afacerii dvs.

Clienții pot interacționa cu chatbot-ul tău, care a fost programat să vorbească ca tine, 24 de ore pe zi.

Botul poate oferi informații personalizate și poate ajuta utilizatorii cu aproape orice fel de întrebări.

În plus, clienții care au fost mulțumiți de serviciul clienți pe care l-au primit de la chatbot-ul dvs. ar putea fi dornici să-și împărtășească experiența, extinzându-vă acoperirea.

Înțelegi deja importanța autorității în marketingul cu influențe, așa că autoritatea suplimentară este crucială pentru succesul companiei tale.

6. Economisește bani – Chatbot pentru influenceri

Chiar și pentru influenți, susținerea impactului lor asupra platformelor lor specifice poate fi foarte costisitoare.

Conducerea unei afaceri poate costa mii de dolari.

Prin urmare, este esențial să găsiți strategii de reducere a costurilor cât mai mult posibil, pentru a vă reduce cheltuielile și, prin urmare, a vă crește profitul.

O tehnologie în special care vă poate ajuta să economisiți o sumă semnificativă de bani este un chatbot.

Cheltuielile asociate cu întreținerea unui chatbot sunt semnificativ mai puțin costisitoare decât ar fi gestionarea unui centru de apel cu o echipă de angajați de asistență, chiar dacă majoritatea chatbot-urilor costă ceva bani și necesită ceva timp pentru a se antrena în mod corespunzător.

Cele mai bune modalități de a folosi un chatbot
Utilizarea unui chatbot pentru a construi un instrument

Acesta va fi începutul călătoriei dvs. ca un influencer de marketing. Primul pas pe care trebuie să-l faci este să construiești un bot în funcție de produsul tău.

Trebuie să-l construiți în funcție de tipul de întrebări frecvente care vi se vor cere cu orice chatbot. Botrise Chatbot este unul dintre cele mai bune site-uri de creatori de chatbot. Chatbot pentru influenceri

Alegerea unui influencer care se potrivește cu brandul tău

Alegerea unui influencer care se potrivește cu brandul tău trebuie să fie decisă din punct de vedere intelectual. Pentru a face acest lucru, trebuie să colaborați cu persoana care se potrivește cu persoana dvs. de cumpărător. 

Trebuie să alegi influențatorul cu înțelepciune, altfel, dacă el/ea nu merge cu produsul tău de branding, nu ar exista niciun sens să-i influențezi pe alții prin acesta.

Stabilirea bugetului în prealabil 

Este important în orice afacere să decizi bugetul înainte de a colabora cu el. Gândindu-ne la acordul pe termen lung, este important să discutăm despre toate acestea înainte.

Crearea strategiei țintă prin chatbot

Este important să construiți o strategie țintită, după ce ați finalizat configurarea chatbot-ului și vă decideți influențatorul. De asemenea, alegeți canalele de socializare care vă vor beneficia. Chatbot pentru influenceri

Asigurați-vă că chatbot-ul dvs. este activ și funcționează corect, faceți chatbot-ul dvs. un chatbot bun și de încredere.

Spune o poveste persuasivă 

Pentru a crește popularitatea produsului tău, poți chiar să spui povestea influencerului tău publicului cu care lucrezi.

Acest lucru îi va șoca pe telespectatori și chiar îi va impresiona, iar această poveste va avea un impact asupra lor.

Proiectați un bot care să corespundă mărcii dvs

Există atât de mulți roboți pe piață.

Fiecare bot are funcția și calitatea sa diferită pentru sarcină.

Dar trebuie să alegi botul în funcție de produsul care se potrivește cu brandingul tău. 

Având în vedere cerințele produsului dvs., botul selectat vă va ajuta să vă conectați cu clientul. 

Cel mai bun mod de a proiecta un chatbot este să inserezi unele dintre caracteristicile influenței. Acest lucru va oferi un sentiment realist persoanei care poartă o conversație cu botul. Acesta este un mod de a atrage publicul către produsul dvs. și ei se vor îndrăgosti de el. 

Aici vine o altă sarcină importantă de a crea un bot, de a proiecta un bot și de a-l folosi ca influență. În primul rând, trebuie să discutați cu influencerul dvs., apoi să-l observați cu atenție și apoi să începeți să lucrați la bot. 

Botul dvs. ar trebui să folosească același tip de ton, accent și anumite cuvinte alese pe care le folosește influențatorul în discursul său. 

În acest fel, oamenii care au interacționat cu botul tău vor simți că vorbesc cu acel influencer.

Îmbunătățiți performanța chatbot-ului dvs

După ce vă introduceți chatbot-ul pe piață, urmăriți-l.

Observați performanța acestuia și cum a funcționat. Cum se descurcă oamenii cu botul? Oamenii se simt confortabil în timp ce discută cu botul? Oamenii se simt amuzați și mulțumiți?

De ce Chatbot este important pentru influenceri

1. Pentru a vă extinde operațiunile:

Chatboții sunt liberi de constrângerile pe care le au agenții umani.

Chatboții pot funcționa fără o limită superioară, spre deosebire de lucrătorii reali, care pot conduce doar două sau trei conversații deodată.

Prin utilizarea soluțiilor chatbot pentru a vă sprijini grupul de lucru uman, puteți obține impulsul de care are nevoie pentru a intra pe noi piețe.

2. Clienții tăi pun frecvent întrebări:

Dacă ești un influencer, primești o mulțime de întrebări.

Chatbot-urile vă pot scuti angajații serviciului de clienți de ceva muncă.

Chatbot-ii pot monitoriza apelurile clienților, servind ca punct inițial de contact, redirecționându-le către agenți umani numai atunci când este necesar.

3. Oferiți o serie de bunuri sau servicii în esență identice

Clienții dvs. ar putea avea nevoie de asistență în alegerea produsului potrivit dacă vindeți bunuri și servicii care se înlocuiesc aproape unul cu celălalt. 

Atunci când cumpără articole scumpe, cum ar fi telefoane mobile, accesorii pentru camere foto, etc., clienții caută și îndrumare.

Clienții pot obține produsul sau serviciul potrivit cu ajutorul chatbot-urilor. Chatbot pentru influenceri

4. Vă adresați clienților mileniali:

Millennials nu fac cumpărături impulsive.

Înainte de a face o achiziție, doresc să cerceteze și să compare produse. În plus, chatul live este preferat de millennials în detrimentul apelurilor telefonice.

Astfel, dacă piața țintă pentru liniile tale de produse este generația Millennial, integrarea chatbot-urilor în asistența clienților ar fi o investiție înțeleaptă.

5. Utilizați în mod activ canale online pentru a vă vinde materialul:

Baza ta de clienți va crește ca urmare a interacțiunii tale sporite cu aceștia. 

Chatboții pot fi eficienți în a vă ajuta să eficientizați unele procese dacă vă conectați cu clienții prin canale online.

6. Căutați o platformă de marketing interactiv:

Chatbot-urile nu oferă o experiență pasivă utilizatorului, spre deosebire de aplicații și pagini web.

Chatbot-urile sunt utile pentru a crea campanii de marketing extrem de interactive. 

În plus, deoarece chatbot-urile sunt disponibile pe platforme precum Facebook Messenger, puteți comunica cu mai multe persoane simultan.

7. Automatizați promovarea conținutului:

Fiecare influencer înțelege prea bine cât de consumator de timp este să împărtășească materiale noi cu publicul lor online.

Managementul rețelelor sociale nu este pentru timizi.

Trebuie să trimiți pe Tweet, pe Instagram, să-l adaugi la poveștile tale și să faci un Snap după ce ai trimis conținut pe Facebook.

Atunci probabil va trebui să începeți de la zero.

8. Creșteți acoperirea și urmăritorii:

Includerea chatbot-urilor în planul dvs. de gestionare a rețelelor sociale garantează că mesajele sunt trimise și primit răspuns.

Răspunzând continuu și nu lăsând niciodată un consumator să aștepte, chatboții pot stimula interacțiunea cu clienții.

9. Continuați să lucrați cât timp nu sunteți la birou:

Cu siguranță, termenul „birou” este unul relativ pentru un micro-influencer.

Oamenii au uneori concepția greșită că își petrec cea mai mare parte a timpului muncind în timp ce se relaxează pe o plajă vara sau se ghemuiesc într-o cuvertură în timpul iernii.

Oriunde se află biroul lor, un chatbot este acolo pentru a gestiona lucrurile atunci când nu pot lucra și pentru a răspunde întrebărilor clienților.

10. Colectarea datelor:

Influenții își pot personaliza mai bine produsele pentru clienții lor cei mai devotați, adunând informații despre ei folosind chatbots. Chatbot pentru influenceri

Concluzie –

Tehnologia Chatbot a parcurs un drum lung într-o perioadă scurtă de timp, Cu instrumente precum Botrise, a devenit mult mai ușor să configurați chatbot-ul și să vă vedeți cum afacerea crește în automatizare.