Cum pot profita bloggerii la maxim de chatbot?

Cum pot profita bloggerii la maxim de chatbot?

Introducere – Chatbot pentru bloggeri

Puteți adăuga un chatbot pe site-ul dvs. Blogger fără codificare folosind platforma chatbot. Influența rețelelor sociale și a inteligenței artificiale asupra vieților noastre este din ce în ce mai puternică pe zi ce trece. Ele afectează modul în care votăm la alegeri, ce mâncăm, unde călătorim și multe alte lucruri. Chatbot pentru bloggeri

Asta nu înseamnă că ne vom pierde fără ajutorul tehnologiei moderne,

Dar cu siguranță ne face viața mai ușoară și putem lua decizii informate pe baza informațiilor pe care le oferă.

În timp ce în unele privințe prezența inteligenței artificiale este foarte așteptată, există încă domenii în care nu te poți aștepta să joace un rol semnificativ. Blogging-ul este cu siguranță unul dintre ele. 

Vă așteptați ca fiecare cuvânt de pe blog să fie creat și îngrijit cu grijă de cineva care știe exact despre cine scrie.

Cu toate acestea, chatboții iau cu asalt blogosfera și doar cei care îmbrățișează această tendință vor putea reuși în viitor.

Acesta este motivul pentru a susține această afirmație.

Ce sunt chatboții? Chatbot pentru bloggeri

Un Chatbot este un program sau o bucată de software care răspunde automat la mesajele trimise de clienți prin intermediul aplicațiilor de mesagerie pe rețelele sociale.

Este cel mai bun produs, care economisește timp și la costuri reduse, cu caracteristici interesante care oferă servicii 24/7 și oferă un răspuns instantaneu clientului și le rezolvă problema. Chatbot pentru bloggeri

Chatbot este programat să funcționeze independent. De la un operator uman, acesta poate răspunde la întrebările formulate în limbaj natural și poate avea, de asemenea, diferite șabloane pentru diferiți profesioniști.

Chatbot îmbunătățește serviciul pentru clienți și face acest lucru fiind disponibil 24/7, răspunzând la întrebări în cel mai scurt timp și reducându-și eforturile de tastare.

Cine sunt bloggerii? Chatbot pentru bloggeri

În 23 august 1999, când au început blogurile, un blog era mai degrabă un jurnal personal pe care oamenii îl distribuiau online. În acest blog online ai putea să vorbești despre viața ta de zi cu zi sau să împărtășești lucruri pe care le făceai.  Chatbot pentru bloggeri

Un blogger este cineva care conduce și controlează toate blogurile. El sau ea își împărtășește opinia și cunoștințele despre diferite subiecte diferite pentru un public țintă.

Oamenii au văzut o oportunitate de a Un blog este un jurnal online sau un site web informativ care afișează informații.

Este o platformă în care un scriitor sau un grup de scriitori își împărtășesc opiniile asupra unui subiect individual. Comunicați informații într-un mod nou online. În lumea frumoasă a blogging-ului.

Cum pot chatboții să ajute bloggerii?

A fi (și a rămâne) un blogger de top necesită mult mai multă muncă acum, când există bloggeri, evangheliști și bloggeri de rang înalt mai influenți decât oricând.

Prin diverse metode, ar trebui să interacționați și să interacționați cu cititorii. De asemenea, puteți dezvolta campanii de e-mail.

Acest lucru este adesea prea mult pentru a putea fi gestionat de o persoană. În această situație, chatboții pot fi de mare ajutor. Chatbot pentru bloggeri

Aceștia interacționează cu cititorii, compilează toate informațiile dvs. într-o singură locație și vă prezintă întreaga ofertă într-o manieră convingătoare, care va stârni interesul. 

În plus, acestea sunt disponibile non-stop pe toate canalele de comunicare, permițând o gestionare considerabil mai bună a timpului.

Chatbot pentru bloggeri – de ce? 

Deși chatboții pentru bloggeri par neortodocși, mai multe aplicații inovatoare ar putea arăta că chatboții sunt esențiali pentru bloggeri.

Vom vedea cum.

Un chatbot este un program de calculator inteligent artificial care imită, simplifică și controlează dialogul în limbaj natural cu publicul său.

O platformă de chatbot corporativă numită Makerobos Frontman le permite bloggerilor să creeze chatboți care pot gestiona cantități masive de trafic, pot îndeplini mai multe funcții în mod automat și sunt adecvate pentru bloggeri.

Pentru a crea un chatbot pentru bloggeri, Makerobos oferă Frontman, o platformă de chatbot de ultimă oră. Chatbot pentru bloggeri

Bloggerii pot proiecta cel mai bun flux conversațional posibil pentru chatbot-ul lor folosind o interfață grafică cu arhitectură bazată pe lego.

11 moduri de a folosi chatbot-uri pentru bloggeri.

1) Implicare | Chatbot pentru bloggeri:

Ratele de implicare determină relevanța unui blog mai mult decât orice altceva. Angajament ridicat înseamnă, de asemenea, o creștere a interesului cititorului, ceea ce duce la creșterea clasamentului și a câștigurilor bloggerului.

2) Creare de liste | Chatbot pentru bloggeri:

Crearea listelor este o resursă pentru toată lumea, deoarece Chatbot vă poate ajuta cu abonamentul prin e-mail, automatizarea e-mailului, vânzarea de produse/afiliați etc.

3) Afiliere bazat pe nevoi | Chatbot pentru bloggeri:

Afiliat bazat pe nevoie, care este folosit pentru linkul de afiliat și formează acest lucru pe care îl pot câștiga, iar Chatbot vă poate ușura munca.

4) Întrebări frecvente:

Întrebări frecvente, recenzii și sondaje interesante. Pentru un blogger independent, un chatbot poate fi util pentru angajamentele clienților, deoarece blogging-ul este o profesie cu adevărat globală.

Este foarte dificil pentru oricine să fie disponibil pentru toată lumea, tot timpul, chatbot-urile beneficiază bloggerii fiindu-le la dispoziție 24*7.

5) Branding personal:

Chatbot poate ajuta bloggerii să-și construiască brandingul personal pe rețelele de socializare, cum ar fi Facebook, Instagram, Twitter.

6) Notificare:

Bloggerii își pot notifica urmăritorii despre noul lor blog sau pot publica postări cu ajutorul lui Bot și de la acesta oamenii vor primi toate actualizările noi în acest fel.

Chatbot poate ajuta bloggerii să își mărească acoperirea.

7) Răspuns automat și comentarii automate:

Din aceasta, adepții vor ști că acest blogger citește toate comentariile noastre și chiar răspunde, le va crește implicarea față de adepții lor.

8) Analitice:

Pentru un blogger, cunoașterea cititorilor este esențială. Chatbot pentru bloggeri

Cunoscându-și mai bine baza de audiență prin interacțiunile chatbot, bloggerii pot crea materiale care sunt în conformitate cu preferințele și personalitățile audienței lor.

Bloggerii pot beneficia de chatbot în trei moduri diferite.

  • Chatboții urmăresc răspunsul fiecărui vizitator și împart audiența în funcție de modul în care a interacționat.
  • Chatboții țin evidența datelor demografice ale utilizatorilor, a activității online anterioare (folosind tehnici precum UTMS, caching etc.) și a datelor generale.

Pentru a colecta datele pe care le consideră necesare, bloggerii ar putea crea și un formular specific pe care cititorii îl pot completa.

  • Analiza în timp real permite chatboții, care interpretează automat datele înregistrate la discreția bloggerului și oferă bloggerilor o perspectivă analitică asupra audienței lor.

Makerobos : oferind informații esențiale, cum ar fi întrebările cele mai des adresate, butoanele pe care se face clic cel mai frecvent și blocurile cele mai frecvent vizualizate, analiza în timp real a Frontman dă putere bloggerilor și monitorizează angajamentele în timp real.

Aceste informații le permit bloggerilor să îmbunătățească în mod continuu experiența utilizatorului și fluxul conversațional al chatbot-ului. Chatbot pentru bloggeri

Chatbot-urile Frontman folosesc Audience Manager, care clasifică utilizatorii pe baza atât atributelor personalizate ale utilizatorului specificate de utilizator, cât și atributelor predefinite ale sistemului, cum ar fi localizarea geografică, dispozitivul etc. (adică, blogger).

Statisticile în timp real de la Frontman monitorizează continuu și interacțiunile live cu site-ul web, postarea de blog și chatbot.

9) Navigare pe blog:

Cel mai bun ajutor pentru vizitatorii blogului este un chatbot.

Chatboții AI sunt capabili să adune date importante, cum ar fi obiectivele utilizatorilor, și să utilizeze aceste informații pentru a direcționa vizitatorii către destinațiile dorite.

Experiența utilizatorului este mult îmbunătățită de chatbot, datorită navigării rapide pe blog și economisirii de timp.

Unul dintre elementele importante pe care Google le ia în considerare atunci când clasifică orice site pe pagina cu rezultatele căutării este experiența utilizatorului.

Un chatbot ajută bloggerii să gestioneze, să redirecționeze și să faciliteze conversia traficului lor web. Chatbot pentru bloggeri

Un chatbot poate evalua dorințele vizitatorilor și poate ramifica în mod corespunzător fluxul de conversație în direcția rezultatului dorit folosind cardul de răspuns rapid și cardul de selecție multiplă de la liderul Makerobos.

10) Asistență:

Pe lângă funcțiile de conversație, chatbot-urile pentru bloggeri pot automatiza o varietate de treburi pentru a elibera timpul bloggerilor pentru crearea de conținut.

  • Programați întâlniri
  • Munca în echipă între membri
  • Plasarea unui memento
  • Stabilirea contactului cu echipele de suport

Chatboții pot interacționa în mod continuu cu echipele de asistență și vânzări prin SMS și e-mailuri datorită funcționalităților Frontman, cum ar fi e-mailul și cardurile SMS.

Chatbot-ul ajută echipa în cauză să-și facă mai bine munca, oferindu-le informații importante despre vizitator. Chatbot pentru bloggeri

Clienții pot programa întâlniri folosind interfața de utilizare conversațională datorită funcțiilor Frontman de selectare a date și de rezervare a întâlnirilor (interfață de utilizator bazată pe o conversație).

Pentru a vă sprijini în mod eficient echipa, Makerobos Frontman le permite bloggerilor să creeze chatbot-uri pentru platforme de comunicare comercială.

  • Chatbot pentru Microsoft Teams
  • Chatbot pentru Slack

11) Vânzări – Chatbot pentru bloggeri

Pentru bloggerii care își oferă propriile bunuri și servicii, comerțul conversațional (comerțul electronic care are loc prin interfața de utilizare conversațională) activat de chatbot este foarte recomandat.

Datorită eficienței sale (economii de timp) și experienței utilizatorului, comerțul conversațional devine din ce în ce mai frecvent.

Un chatbot pentru bloggeri oferă rate de conversie excelente și permite navigarea eficientă a clienților prin canalul de vânzări.

În plus, esențială pentru bloggerii profesioniști care oferă servicii SEO este canalizarea vânzărilor bazată pe chatbot.

Clienții potențiali pot afla detalii vitale despre clasarea articolelor, genurile de scriere și taxele de servicii dintr-o singură interacțiune chatbot.

Pentru ca comerțul conversațional să funcționeze, chatbot-urile Makerobos Frontman pentru bloggeri acceptă conectivitate terță parte, cum ar fi API-ul JSON și API-ul Zapier.

Nu mai ezita; rezervați o întâlnire cu specialistul în chatbot de la Makrobo dând clic aici și intră pe chat în lumea blogging-ului bazat pe chatbot.

Tipuri de bloggeri – Chatbot pentru bloggeri
  • Bloggerii de modă pot face publicitate mărcilor pe chatbot-ul lor de modă.
  • Bloggerii de călătorie pot folosi roboții de călătorie pentru publicitate și, de asemenea, pentru întrebările clienților.
  • Bloggerii tehnologici își pot monetiza botul pentru comercializarea accesoriilor și mărcilor tehnice.
  • Lifestyle poate face publicitate restaurantelor și mărcilor cu ajutorul chatbot-ului și pot folosi răspunsul automat și comentariile automate.
  • Bloggerii de fitness își pot monetiza boții prin reclame și consultații plătite pentru clienți
  • Bloggerii culinare pot face publicitate restaurantelor cu ajutorul chatbot-ului și pot folosi răspunsul automat și comentariile automate.

Avantajele utilizării unui chatbot

O bucată de software creată pentru a imita interacțiunea umană este cunoscută sub numele de chatbot. 

Există multe aplicații pentru chatbot, inclusiv servicii pentru clienți, marketing și chiar asistență medicală.

Următoarele sunt câteva dintre principalele beneficii ale utilizării unui chatbot:

  • Acestea prelungesc șederea vizitatorilor pe blogul dvs.:

Cu chatbot-uri, puteți crea mesaje personalizate pentru fiecare vizitator și puteți crește implicarea utilizatorilor.

  • Vă permit să răspundeți la întrebări și să oferiți comentarii în timp real:

Deoarece dă impresia că cineva este întotdeauna dispus să ajute, acest lucru ajută la dezvoltarea credibilității și a încrederii cu publicul tău.

  • Ele ajută la generarea dvs. de clienți potențiali:

Puteți fie să oferiți o carte electronică gratuită în schimbul informațiilor lor de contact, fie să folosiți un chatbot pentru a încuraja vizitatorii să se înscrie pentru buletinul informativ.

  • Ele ajută la dezvoltarea cititorilor dvs.:

Pe baza a ceea ce cititorul citește în prezent, puteți utiliza un chatbot pentru a sugera articole suplimentare pe care le-ar putea găsi interesante. Chatbot pentru bloggeri

  • Aceștia vă pot ajuta să culegeți informații despre cititorii dvs.:

Aceste date pot fi utilizate pentru a vă clasifica cititorii și pentru a produce conținut care este unic atrăgător pentru fiecare grup.

  • Se economisesc atât timp, cât și bani:

Multe dintre procesele pe care de obicei ar trebui să le efectuați manual pot fi automatizate de un chatbot bun.

Este ușor să configurați un chatbot pe site-ul dvs. web, ceea ce este o veste fantastică. Există mai multe instrumente economice și ușor de utilizat pe piață.

Patru metode de a folosi chatbot-uri pe bloguri

Desigur, crearea unui chatbot este insuficientă.

În plus, trebuie să confirmați că îl utilizați cât mai eficient posibil. 

Iată primele patru sfaturi pentru utilizarea chatbot-urilor pe blogul dvs., având în vedere acest lucru.

1. Promovează-ți conținutul blogului:

Un vizitator nu știe automat ce să facă pe blogul tău doar pentru că a sosit. S-ar putea să nu știe de unde să înceapă, mai ales dacă blogul tău este imens sau complicat.

Experiența cititorului pentru prima dată poate fi eficientizată foarte mult cu un chatbot. 

Cititorii pot fi direcționați către cele mai bune informații pentru a începe printr-o scurtă fereastră pop-up de salut.

Această atingere personală dezvăluie că în spatele site-ului se află o persoană autentică și îi face pe cititori să se simtă ca acasă.

Chatbot-ul tău poate încuraja utilizatorii actuali să citească unele dintre articolele tale mai puțin cunoscute.

Pe baza a ceea ce citesc acum sau a altor informații despre ei, puteți chiar genera automat recomandări personalizate pentru ei (cum ar fi locația lor).

2. Încurajați cititorii să se aboneze la actualizări prin e-mail:

O strategie de marketing prin e-mail de succes îi va menține pe vizitatori interesați de blogul dvs. și va reveni frecvent.

Cu toate acestea, dacă nu faceți simplu ca oamenii să se alăture, lista dvs. de e-mail nu se va extinde.

Ar trebui să începeți prin a include un îndemn la acțiune (CTA) clar pe blogul dvs. 

Cu toate acestea, puteți avansa și mai mult prin includerea unui prompt simplu în scriptul dvs. de chatbot, care invită utilizatorii să se aboneze pentru notificări de postări noi de blog și alte știri.

Aceasta este o strategie fantastică pentru a atrage cititorii care sunt deja foarte interesați.

De asemenea, puteți utiliza chatbot-ul pentru a oferi o carte electronică gratuită sau un curs online în schimbul adresei de e-mail a unui utilizator.

Atunci când sunt împletite în mod natural într-un dialog, aceste tipuri de stimulente încurajează cititorii să se înscrie și să pară mai naturale.

3. Automatizați asistența pentru clienți și răspundeți la întrebările frecvente – Chatbot pentru bloggeri

Este posibil să trebuiască să răspundeți la o mulțime de întrebări dacă mulți oameni vă citesc blogul.

În acest caz, este posibil să apară în mod repetat câteva întrebări frecvente.

Dvs. și/sau echipa dvs. ar putea avea nevoie de mult timp pentru a răspunde manual la toate aceste întrebări. Chatbot pentru bloggeri

Cu toate acestea, ele nu pot fi ignorate, deoarece cititorii care nu se simt auziți sau îngrijiți probabil nu vor rămâne prea mult timp.

Una dintre cele mai simple probleme de rezolvat pentru un chatbot este aceasta.

Vă puteți programa chatbot-ul pentru a identifica anumite cuvinte și expresii, simplificând automatizarea răspunsurilor tipice la întrebări și oferind servicii pentru clienți fără a fi nevoie să interacționați activ cu acestea.

În timp ce oferiți clienților asistența de care au nevoie, veți avea ocazia să economisiți mult timp.

În plus, este posibil ca chatbot-ul dvs. să trimită cititorii cu întrebări mai complicate sau mai puțin frecvente către personalul de asistență umană.

4. Oferă cititorilor oferte sau reduceri exclusive:

Nu în ultimul rând, poți folosi un chatbot pentru a oferi cititorilor tăi reduceri sau cupoane exclusive.

Acest lucru stimulează loialitatea și motivează vizitatorii să se întoarcă la blogul dvs. în mod regulat.

De exemplu, chatbot-ul dvs. poate direcționa cititorii către o carte electronică gratuită sau o carte albă care detaliază subiectul despre care citesc acum.

Ca alternativă, dacă site-ul dvs. oferă beneficii de membru, puteți atrage vizitatorii să îl încerce gratuit.

Economisiți timp și energie 

Mulți bloggeri și agenții de companie folosesc chatbot pentru a crește implicarea cu adepții lor. De aici, vizitatorii petrec mai mult timp și, de asemenea, vor primi toate actualizările despre noul tău blog.

Odată instalat botul, contul dvs. va fi activ și receptiv 24/7, ajutându-vă să obțineți noi clienți. Chatbot pentru bloggeri

De asemenea, dacă faci vreun afiliat pentru asta, poți folosi un bot personal pentru a rezolva întrebări. 

Botrise este unul dintre cele mai bune instrumente de automatizare, care este singurul chatbot pe care va trebui să-l utilizați. Botrise economisește timp, eforturi și bani. Lăsați Botrise să se ocupe de toate cerințele dvs. de marketing. Chiar de la interacțiunea cu potențialii clienți, transformarea acestora în clienți potențiali până la determinarea acestora să cumpere produse. Da, face toate astea.