De ce să utilizezi chatbot în afacerea ta

Introducere – Chatbot pentru afacerea ta
Chatbot-urile sunt Inteligență Artificială care poate stimula o conversație prin text, fotografii, videoclipuri etc. Chatbot-urile sunt foarte elementare, pot răspunde într-o conversație simplă pe o singură linie și chiar la o întrebare complexă dacă este necesar. Chatbots pentru afaceri este foarte benefic. Chatbot pentru afacerea ta
Ei pot răspunde la orice fel de interogare dacă programarea este deja făcută în consecință.
Această programare trebuie făcută o singură dată în funcție de tipul de întrebări care ar putea fi puse, care sunt FQA, iar restul chatbot se va ocupa de ea. Nicio altă intervenție nu va fi făcută de niciun alt dispozitiv.
Chatboții din afacerea ta sunt ca o economie de timp, precum și o economie de bani pentru orice afacere mică sau mare, ei pot fi folosiți într-un mod foarte adecvat pentru a crește și a gestiona o afacere.
Există multe moduri prin care o afacere se poate dezvolta prin utilizarea unui chatbot, unele sunt următoarele:
1. Setare unică – Chatbot pentru afacerea ta
Un chatbot este un instrument software AI, are nevoie de programare planificată o singură dată pentru a funcționa. Odată făcut acest lucru, nu trebuie să fie reverificat pentru a vedea dacă funcționează corect sau nu.
Este la fel ca o investiție unică, odată ce ți-ai investit timpul și ai planificat totul în consecință, nu mai trebuie să te uiți înapoi pentru același tip de interogare.
Acest lucru va economisi timp, precum și frustrarea angajatului căruia i-au fost adresate aceleași întrebări de 10 ori pe zi.
2. Disponibil 24/7
Orele de lucru pentru orice om nu se pot extinde până la mai mult de 10 ore. După un anumit timp, va avea nevoie de odihnă pentru a lucra eficient mâine.
Un angajat nu poate fi disponibil tot timpul pentru a reprezenta o companie și o interogare aferentă, în numele său, chatbot-ul este cel mai bun înlocuitor.
Nu neapărat un chatbot poate rezolva toate întrebările unui om normal, nimeni nu poate prezice ce poate întreba un om în continuare, dar un chatbot poate rezolva cel puțin întrebări de bază și poate fi disponibil pentru asistența clienților. Chatbot pentru afacerea ta
Unul care nu poate primi răspuns de către bot se va transfera angajatului, la care acesta poate răspunde a doua zi.
3. Creșteți implicarea clienților – Chatbot pentru afacerea ta
Utilizarea instrumentelor de social media pentru afaceri a dus la o creștere extraordinară a companiei.
În urma cercetărilor, s-a constatat că companiile care apar pe diverse platforme de socializare au rezultate mai bune în afacerea lor. Site-urile de rețele sociale pot da un impuls oricărei afaceri, mici sau mari, trebuie să știi să le folosești la maximum.
Așa cum sunt chatboții Pentru că chatbot-ii sunt operatori de software AI. Chatbot poate gestiona orice situație mult mai bine decât un creier uman normal. Ei vor sugera clientului multe opțiuni care îl vor ajuta cu întrebări suplimentare.
De multe ori se poate întâmpla ca persoana care sună cu o interogare să nu primească răspuns din cauza liniilor ocupate sau poate din cauza indisponibilității unui angajat, dar acest lucru nu se va întâmpla aici, chatbot-ul va răspunde rapid în câteva secunde. Acest lucru îl va salva pe client și îl va lăsa mulțumit. Chatbot pentru afacerea ta
4. Acces facil la lume
Limba devine adesea o barieră majoră în companii.
O persoană nu este capabilă să înțeleagă sau să comunice cu cealaltă persoană având un fundal lingvistic diferit.
Această problemă ar putea fi rezolvată cu ajutorul unui chatbot. Chatboții au mai multe opțiuni de limbă, astfel încât oamenii din întreaga lume se conectează cu o afacere.
Și una dintre cele mai importante funcții din chatbot este disponibilă tuturor 24/7 pentru a răspunde la apelurile oricui de oriunde.
Acesta este scopul unui chatbot, face și facilitează orice muncă care ajută să nu lase un client nemulțumit.
5. Economie de costuri – Chatbot pentru afacerea ta
Chatboții din afacerea ta sunt instrumentul cel mai ieftin și cel mai economic. Sunt chatboți funcționali, sunt mai bine să fie utilizați pentru diferite sarcini decât numirea unei persoane.
Sunt disponibile gata făcute dacă aceasta este problema.
Multe aplicații chatbot, cum ar fi Botrise | Partenerul dvs. de marketing și automatizare poate face acest lucru ușor. Chatbot-ul Botrise are o opțiune mai bună disponibilă.
Automatizarea chatbot este un instrument foarte benefic, deoarece pot răspunde la mulți clienți simultan.
Ei chiar fac erori ca oamenii. Ei vor răspunde la ceea ce a fost deja programat în el.
Există foarte puține șanse de a face o eroare sau deloc în comunicare. Chatbot pentru afacerea ta
6. Fără interacțiune umană
Uneori, un client se simte inconfortabil având o conversație directă cu un om. pot crede că acea persoană l-ar putea judeca.
Aceasta nu va fi problema aici, deoarece nu va exista o interacțiune directă cu oamenii, ci cu o IA care acționează mai mult sau ca oamenii.
Uneori se poate întâmpla ca un angajat să încerce să ofere altceva, iar persoana care primește apelul s-ar putea să-și facă o idee greșită. Acest lucru poate duce la pierderea unui client bun și la reprezentarea companiei în mod greșit pe piață.
Se mai întâmplă ca uneori angajatul să nu aibă chef să vorbească cu cineva sau să aibă o zi proastă, acea frustrare pe care ar putea-o înlătura asupra clientului.
7.De ce vor beneficia afacerea dvs. și clientul dvs – Chatbot pentru afacerea ta
afaceri –
- Deoarece va exista un angajament continuu din partea companiei și nu va exista niciun tampon sau vreo listă de așteptare pentru niciunul dintre clienții deserviți. Acest lucru va lăsa un client mulțumit.
- Disponibilitatea serviciului tot timpul, indiferent de orele diferite în locuri diferite. Serviciile vor fi disponibile 24/7.
- Fără barieră pentru nicio limbă, toți oamenii din întreaga lume cu diferite limbi lingvistice se pot conecta și pot avea conversații printr-un chatbot.
- Economisiți costul angajatului și nu plătiți bani în plus pentru orele de lucru suplimentare.
client –
- Disponibil tot timpul, deci nu este nevoie să faceți o programare sau să vă așteptați rândul.
- Pune întrebări relevante și nu vorbi despre lucruri irelevante.
- Vorbește corect și nu într-un mod arogant.
- Puteți înțelege diferite limbi, nu vă faceți griji dacă nu puteți vorbi altă limbă decât limba maternă.
- Nu este nevoie de interacțiune directă cu oamenii.
Concluzie –
Chatbot nu numai că reprezintă compania într-un mod avansat, dar este și cea mai proeminentă tehnologie din acest progres.
Ajută la câștigarea încrederii clienților și la păstrarea unui client pentru companie, la asigurarea unei experiențe excelente pentru clienți și la diferențierea afacerii dvs. de alte afaceri. Chatbot pentru afacerea ta
În lumea avansată, a merge cu progresul este o modalitate de a-ți crește afacerea și de a o duce la vârf. Un chatbot poate fi acel mijloc de a vă ajuta pe dvs. și afacerea dvs. în atingerea acestui obiectiv.
Cu instrumente precum Botrise, a devenit mult mai ușor să configurați chatbot-ul și să vă vedeți cum afacerea crește în automatizare.