Cum să utilizați chatbot-urile pentru marketing și vânzări în afacerea dvs?

Introducere – Chatbot marketing și vânzări
Compania ta poate fi interesată de marketing sau vânzări prin chatbot AI, dar sincer, nu știi niciodată de unde să începi. Chatbot marketing și vânzări
La început, poate te-ai gândit la camerele de chat ca pe un lucru din trecut, dar acum îți dai seama că s-ar putea să ai nevoie de ele pentru a-ți promova serviciul pentru clienți.
Dacă doriți să aflați mai multe despre chatboții pentru marketing și vânzări, atunci acest blog este doar pentru dvs.
Sunteți la locul potrivit. Deci, să începem de la elementele de bază
În acest blog, vom acoperi
Ce este un chatbot
Cum funcționează chatbot-urile
Ce este marketingul prin chatbot
Ce este Chatbot în marketing
Cum pot fi folosiți chatbot-urile
Cum folosim un chatbot pentru marketing
Chatbot-urile cresc vânzările
Ciclul de vânzări chatbot
Modalități interesante de îmbunătățire a automatizării vânzărilor folosind chatbots
Când veți termina de citit, veți fi gata să vă modelați campania de marketing și vânzări prin chatbot.
Companiile au realizat importanța serviciului pentru clienți și ce înseamnă pentru succesul mărcii.
Apariția inteligenței artificiale a făcut mai ușoară utilizarea chatbot-urilor pentru procesele de servicii pentru clienți.
Organizațiile pot face acum alte lucruri în timp ce software-ul livrează mesaje direct clienților.
Ca afacere, experiența clienților este esențială pentru vânzările și loialitatea clienților. Odată cu dezvoltarea tehnologiei și a rețelelor sociale, clienții devin mai inteligenți, așteaptă la același lucru de la tine.
Ce este un chatbot?
Înainte de a începe să vorbim despre încorporarea chatbot-urilor în campaniile dvs. de vânzări și marketing, trebuie să începem prin a defini un chatbot. Chatbot marketing și vânzări
În tehnologie, chatbot-ul este un program de calculator care imită comunicarea umană, prin comunicare vocală sau text.
Aceste programe pot fi organizate și utilizate într-o varietate de moduri.
Cei mai mulți dintre noi sunt familiarizați cu roboții de servicii pentru clienți și viața clienților, precum și cu platformele populare de chat și mesagerie, cum ar fi SMS, Facebook Messenger, WhatsApp,
Când un client are o întrebare sau o problemă, acesta va accesa site-ul dvs. web și va conecta cu chatbot-ul.
Nu este nimeni altcineva la persoana a doua, doar botul, adică toate comunicările ies automat.
Clientul își introduce întrebările sau problemele cu chatbot-ul și organizează informațiile.
Cum funcționează această metodă depinde de chatbot-ul solicitat.
Unii găsesc cuvinte cheie pentru clienți căutând informații în baza lor de date care includ subiectul lor.
De ce sunt chatbot-urile importante pentru marketing și vânzări?
Pentru marketing:
Termenul „marketing prin chatbot” este strategia de utilizare a mesajelor personalizate pentru a vă comercializa bunurile sau serviciile pentru a crește gradul de conștientizare a mărcii, a crește implicarea consumatorilor sau a eficientiza procedurile de generare de clienți potențiali.
De vânzare :
Experiența consumatorului poate fi îmbunătățită, se pot realiza mai multe vânzări, iar chatboții pot oferi produse și servicii într-un mod politicos.
Barierele lingvistice sunt sparte de chatbot, deoarece pot conduce discuții de vânzări într-o varietate de limbi, extinzând acoperirea serviciului dumneavoastră pentru clienți.
Cum funcționează chatbot? – Chatbot marketing și vânzări
Un chatbot este similar cu o aplicație obișnuită, cu o ușoară diferență, care trebuie să înțeleagă și scopul solicitării utilizatorului.
Nu înțelege automat planurile clienților.
Chatbot-ul este instruit să analizeze și să determine intențiile utilizatorului la cererea acestuia, iar după analiză, utilizatorului i se oferă răspunsul corect. Chatbot marketing și vânzări
Un chatbot învață mult mai repede și la o scară mai mare decât un om.
Chatbot-ul se hrănește cu o mulțime de jurnale de chat și de acolo, chatbot-ul începe să înțeleagă la ce întrebări trebuie să li se răspundă.
Ce este Chatbot în marketing?
Potrivit cercetărilor publicate de Salesforce, 52% dintre clienți au șanse mai mari să apeleze la furnizori, cu excepția cazului în care o companie le oferă o experiență personalizată cu 65% dintre părțile interesate B2B în contextul companiilor cu care lucrează.
Chatboții care combină modele și strategii de marketing de conținut pot aduce beneficii uriașe afacerii dvs., inclusiv, dar fără a se limita la:
- Abilitatea de a integra postări de marketing de conținut în chatboți ca atașamente
- Un grad ridicat de personalizare chatbot
- Rate ridicate de implicare și conversie
- Oportunități pentru o analiză mai detaliată a datelor
- Rentabilitatea ridicată a investiției sub formă de postări de marketing de conținut deja publicate
Iată un ghid cuprinzător pentru marketingul de conținut!
Acum, dacă vă întrebați cum să utilizați chatbot-urile pentru marketing, atunci următoarea parte este pentru dvs.!
Cum funcționează chatbot în ceea ce privește vânzările și marketingul?
Un chatbot vă poate implica publicul și învăța din schimb, permițându-i să transmită informații pertinente despre compania dvs., bunurile și serviciile sale.
În esență, poate up-sell și cross-sell într-un mod personalizat, prietenos și interesant.
La ce pot fi folosiți chatbot? – Chatbot marketing și vânzări
Este posibil ca prezentarea de mai sus a tipurilor de bot să vă fi ascuțit imaginația și să vă fi oferit câteva idei despre cum să utilizați un sistem de chatbot pentru automatizarea marketingului în propria companie.
Odată ce integrați acești roboți în protocolul companiei dvs., veți vedea cum afacerea dvs. se schimbă în nenumărate moduri.
Există multe utilizări pentru chatbot, dintre care multe sunt utile pentru întreprinderile mici, companiile mijlocii și chiar pentru mărcile mari.
1. Furnizarea de informații
Chiar și cea mai de bază funcție a unui chatbot este una dintre cele mai importante.
Adică trebuie să ofere informații clienților și vor fi clienții care au curiozități sau întrebări.
În societatea anti-telefonică de astăzi, vorbirea online cu barca este mai convenabilă decât ridicarea telefonului.
Este mai rapid decât e-mailul, unde puteți aștepta ore sau uneori zile pentru un răspuns.
2. Acționând ca o sursă de divertisment – Chatbot marketing și vânzări
Nu orice chatbot este proiectat să funcționeze, să lucreze și să lucreze din nou, așa cum alții sunt proiectați pentru a se distra.
Probabil că acestea nu sunt tipurile de bărci pe care le vei folosi pentru compania ta, dar vor depinde de industria ta.
În loc să răspundă la întrebări despre prețul unui produs sau despre politica de returnare a unei companii, acești roboți sunt aici pentru a distra.
S-ar putea să pună întrebări, sau personalul poate, dar în orice caz, o conversație între un bărbat și un bot îi face pe oamenii noștri să zâmbească (sau cel puțin) să râdă).
Dacă sunteți interesat de modul în care funcționează aceste bărci și doriți să învățați din interacțiunea socială sau dacă scopul dvs. este să traversați barca în timp ce puneți diferite întrebări, vă va plăcea.
3. Programarea și efectuarea programărilor
Alexa și Siri sunt adesea denumiți asistenți virtuali sau digitali, deoarece pot face la fel ca oamenii care lucrează pe care îl pot face vizitatorii.
De exemplu, puteți folosi oricare dintre aceste resurse utile, roboții au o voce pentru a organiza lucrurile în calendarul, organizația sau programul dvs.
De asemenea, puteți face programări folosind roboți.
4. Creșteți productivitatea – Chatbot marketing și vânzări
Oamenii tăi de vânzări sunt oameni foarte ocupați și chiar și asta nu are sens.
Se pot certa cu sute de apeluri pe zi și mii de apeluri pe săptămână, poate chiar mai multe! Orice poate ușura sarcina ajută foarte mult, iar chatboții pot face asta.
Eficiența și viteza cu care boții răspund la întrebări înseamnă că pot gestiona o gamă largă de întrebări ale clienților, astfel încât reprezentanții clienților să nu se forțeze.
Cum să folosești un chatbot pentru marketing?
Scopul principal al chatbot-urilor în marketing este ușor de găsit. Nu necesită multă memorie, timp de instalare și timp de activitate. Chatbot marketing și vânzări
Utilizatorul nu dorește să deschidă un sondaj sau o aplicație mobilă, trebuie doar să intre într-un chat cu botul. Oamenii vorbesc pe telefonul mobil de aproximativ 50 de ori pe zi.
Textul este instrumentul de comunicare numărul unu din lume.
Indiferent dacă doriți un chatbot pentru marketing afiliat sau un chatbot de marketing B2B, puteți utiliza AI pentru a vă dezvolta eforturile de marketing până în 2022.
Următoarele sunt câteva sfaturi pentru a vă ajuta să profitați la maximum de piața dvs. automată de chatbot.
1. Creează instrumente personalizate – Chatbot marketing și vânzări
Botul poate face orice: asistent, traducător, ghid, secretar, animator. Întrebări frecvente – Folosind chatbot-ul puteți configura răspunsuri la întrebările frecvente.
2. Punctajul principal
Generarea de clienți potențiali/potențial este adesea unul dintre cele mai dificile aspecte ale oricărei afaceri, dar evaluarea și activarea clienților potențiali generați, precum și a întregului proces de management al potențialului, poate fi o provocare.
După cum vă puteți imagina, există roboți de marketing care vă pot ajuta să creați o cale. Acești roboți acționează ca chatbot: roboții pot pune o mulțime de întrebări pentru a afla unde poate fi un client în prezent într-un tur al cumpărătorului, ceea ce ne poate spune cum pot. (pentru comert si comert).
3. Crește implicarea
Acesta este ceva la care am atins deja, așa că în primele etape ale abordării dvs. de marketing, chatbot-ul dvs. poate prima dvs. modalitate de a comunica cu compania dvs.
Acest chatbot este similar cu marketingul, deoarece această discuție poate deschide calea pentru mai multă implicare.
A vorbi cu un bot este mai puțin dificil decât a vorbi cu cineva.
Cu echipele de vânzări, liderul de vânzări poate fi același, dar cu un bot, nu este același lucru. ei cred.
Acest lucru este cel mai bine atunci când botul tău începe conversația mai întâi, așa că nu trebuie să preiei conducerea.
La urma urmei, poate fi înfricoșător pentru unii clienți potențiali și, prin urmare, nu pot ajunge acolo.
4. Generarea de lead-uri – Chatbot marketing și vânzări
Când vizitați un magazin, care este primul lucru care vă strică experiența de cumpărături? Un angajat se apropie de tine și insistă că ai nevoie de ajutor. Chatbot marketing și vânzări
Când vizionați un videoclip, care este primul lucru care vă strică experiența? Un anunț pop-up.
Toate acestea sunt exemple de strategii de vânzări perturbatoare. Astfel de întreruperi îți pot strica experiența și s-ar putea să nu vrei să te implici din nou cu marca.
Deci, cum este diferit un chatbot?
Chatbot-ul poate întârzia să actioneze, dar asta nu este departe de experiența ta de navigare. O mică fereastră de ping și chat este acolo dacă aveți nevoie de ajutor.
Și când aveți nevoie de ajutor, puteți deschide o fereastră la alegere și puteți vorbi cu botul. Și cu marketing conversațional și chestionare, puteți aduna informații despre acești clienți potențiali pentru a determina dacă sunt clienți potențiali de calitate.
Activați personalizarea – Chatbot marketing și vânzări
Nu este un secret pentru nimeni că personalizarea este o parte cheie pentru atragerea clienților și menținerea lor implicată.
Chatboții pot fi, de asemenea, personalizați, adresându-se clienților potențiali și clienților după nume sau cum a găsit compania.
În timp ce unii oameni pot ignora roboții cu un salut simplu, standard, este puțin greu să treci de un chatbot care îți vorbește pe nume.
Integrat în platformele de mesagerie pentru un acces mai larg
Aici ei se arată în toată gloria lor. Puteți alege orice platformă de comunicare, cu cele mai bune rezultate.
Chatboții cu inteligență artificială sunt una dintre cele mai populare platforme de mesagerie.
Și are mult sens. La urma urmei, majoritatea boților sunt proiectați pentru a comunica cu clienții dvs., cum ar fi Slack Bot și Facebook Messenger Bot.
Boții sunt grozavi pentru folosirea în culisele unei companii. Chatbot-urile Facebook Messenger sunt grozave pentru clienți potențiali.
Chatboții cresc vânzările?
Nicăieri în lista de beneficii de mai sus nu am menționat un chatbot pe un site web pentru a crește vânzările.
Acesta este tot ce puteți face, folosiți un chatbot AI de vânzare?
Așa cum un bot vă poate ajuta pe reprezentanții serviciului pentru clienți să răspundă la întrebările clienților, ei pot, de asemenea, să lucreze cu echipa dvs. de vânzări pentru a eficientiza întregul proces de vânzări. Chatbot marketing și vânzări
Chatboții pot fi vânduți în mai multe moduri, cum ar fi primul punct de contact între compania dvs. și lider.
Răspunzând și furnizând informațiile solicitate de lider, traficul rutier poate trece rapid în spațiul respectiv.
Botul dvs., deoarece comunică în cel mai avansat mod, poate genera și date care pot fi de mare beneficiu pentru marketeri.
Interesele, nevoile, durerile de cap și provocările liderului pot fi adunate din aceste chat-uri, permițând vânzătorului să discute individual cu șeful prin telefon sau printr-un e-mail.
Ciclul de vânzări chatbot
- Conștientizarea
- Interes
- Decizie
- Acțiune
Ai citit pe acest blog că pâlnia medie de vânzări are cel puțin patru etape: conștientizare, interes, decizie și acțiune.
Chatbot-ii de vânzări pot juca un rol în fiecare dintre aceste etape, de la început până la sfârșit, sporind productivitatea forței tale de vânzări și crescând veniturile.
Vom discuta acum cum poate fi aplicat un chatbot de vânzări la fiecare dintre aceste pâlnii de vânzări sau etape ale ciclului de vânzări.
1. Conștientizarea – Chatbot marketing și vânzări
Faza de conștientizare este prima și include începutul călătoriei clientului.
Așa cum am scris mai devreme în acest blog, în prima etapă, clienții tăi potențiali nu știu nimic despre compania ta.
Încă trebuie să ia o decizie de cumpărare, care poate veni mai târziu dacă se întâmplă acest lucru. Metodele tale de marketing și publicitate atrag de obicei compania ta.
Chatbot-urile de pe profilurile rețelelor sociale ale companiei (cum ar fi Facebook Messenger) sau site-ul lor web sunt câteva dintre lucrurile care sunt cel mai probabil să iasă în prim-plan atunci când își fac cercetările inițiale.
Botul poate scrie o salutare simplă, cum ar fi să întrebe liderul dacă are nevoie de ajutor. De asemenea, puteți personaliza comunicarea botului pentru a se raporta la modul în care liderul a găsit afacerea, cum ar fi prin publicitate, rețele sociale sau marketing prin e-mail.
2. Interes – Chatbot marketing și vânzări
Dacă lead-ul se conectează la chatbot-ul tău în timpul etapei de conștientizare, atunci probabil doar cele mai frecvente întrebări.
Poate că se întrebau când a fost fondată compania ta, cine o conduce astăzi sau ce vinzi. O experiență pozitivă cu chatbot-ul tău poate duce la a doua etapă sau la etapa de interes.
Acum, întrebările pe care managerul le va pune vor fi mai specifice, de exemplu, prețul unui anumit produs sau costul livrării.
Acesta va fi, de asemenea, un moment în care liderul poate decide să renunțe la marketingul prin e-mail sau să contacteze agentul de vânzări pentru sfaturi.
3. Decizie – Chatbot marketing și vânzări
Acum intrăm în partea avansată a pâlniei de vânzări sau a fazei de decizie.
Acestea sunt trei din cele patru etape, astfel încât liderul de până acum este foarte serios în ceea ce privește compania dvs. și produsele sau serviciile sale.
Mai au ceva de cumpărat, dar sunt gata să ia decizia de cumpărare cât mai curând posibil.
De obicei, în acest timp, echipa de marketing își face cea mai mare parte a muncii, atrăgând potențialii clienți cu informații și materiale promoționale care sperăm să-i convingă să facă o achiziție.
S-ar putea să vă întrebați dacă chatbot-ii pot juca un rol în canalul de vânzări la această oră târzie și pot.
Mai întâi, să vorbim despre responsabilitățile unui chatbot din partea de marketing, apoi din partea vânzărilor.
Până acum, ar trebui să puteți ghici că chatbot-ul dvs. a interacționat cu sute sau mii de clienți potențiali.
4. Acțiune – Chatbot marketing și vânzări
Intrăm acum în a patra și ultima etapă a pâlniei de vânzări, care este pe cale să intre în acțiune.
Clientul potențial va cumpăra în cele din urmă ceva de la tine și se va transforma dintr-un client potențial într-un client.
Desigur, chatboții nu fac întotdeauna mare lucru pentru acest ultim pas, deoarece oamenii trebuie să semneze contracte, să efectueze apeluri telefonice sau să vândă produse în persoană.
Boții pot oferi informații despre alte produse conexe, pot adresa cumpărătorului întrebări despre cum a fost experiența de cumpărare și chiar pot contacta cumpărătorul pentru reevaluare mai târziu. Chatbot marketing și vânzări
Dacă doriți să vă dezvoltați propriul chatbot de vânzări, este important să aveți în vedere următoarele puncte:
- Ce obiectiv vrei să atingi cu chatbot-ul tău?
- Vrei ca ei să furnizeze pur și simplu informații, să programeze apeluri către echipa ta de vânzări sau pur și simplu să facă altceva?
- Vă puteți antrena barca de vânzări pentru a pune tipul potrivit de întrebări și a furniza tipul potrivit de comunicare care poate împărți clienții potențiali?
- Cum configurați o comandă ulterioară pentru a împiedica clienții potențiali să părăsească prematur canalul de vânzare a bărcilor?
Modalități interesante de a îmbunătăți automatizarea vânzărilor folosind chatbots
Pentru a profita la maximum de un chatbot de afaceri și a vă bucura de el, ar trebui să plănuiți să automatizați comunicarea cu clienții imediat și să vă asigurați că clienții dvs. experimentează o călătorie fără probleme în orice moment.
În acest articol, veți afla opt moduri prin care chatbot-urile vă pot ajuta să îmbunătățiți vânzările.
1. Reducerea erorii umane
Unul dintre motivele pentru utilizarea automatizării chatbot este eliminarea cauzei erorii umane.
Oamenii pot uita să răspundă la informațiile despre clienți, să respecte legea sau să răspundă cu furie clienților. Din chat, eliminați-l complet.
Chatbot-urile de vânzare pot fi eficiente în a ajuta la reducerea numărului de clienți datorită resurselor personale. Performanța este îmbunătățită și reclamațiile clienților sunt mult reduse.
2. Cel mai bun serviciu pentru clienți
Clienții sunt enervați când se rețin câteva zile înainte de a încheia o afacere sau de a depune o reclamație.
Cel mai rău dintre toate, este posibil să nu primiți un e-mail de confirmare în timp ce procesați sau așteptați o marcă ca client. O astfel de acțiune a personalului de asistență este probabil vina lor pentru a dezamăgi clienții.
Chatbot oferă un agent de chat live pentru software de vânzări și vă menține clienții mulțumiți.
Uneori, când răspunsul la întrebarea unui client nu este programat în chatbot, software-ul le spune ora exactă când vor primi feedback-ul.
3. Serviți-vă clienții oricând
Folosind chatbot-uri pentru vânzări în afacerea dvs., vă veți menține clienții anteriori puternici și intacți.
Marketingul digital de vânzări nu înseamnă doar atragerea de noi clienți; Satisfacția clienților din trecut și recenziile sunt esențiale pentru afacere.
Este o bună practică să continuați să lucrați la serviciul post-vânzare, astfel încât să puteți păstra în mod activ pe toți cei care au încredere în produsele și serviciile dvs.
4. Întotdeauna online
Automatizarea chatbot vă asigură că sunteți mereu online.
Primul pas în orice comunicare este să știi că poți răspunde cu ușurință la orice întrebare. Din multe motive, pare simplu, dar este foarte greu pentru oameni să exerseze.
Motivele pot include schimbarea, timpul de plecare, neglijența în îndeplinirea sarcinilor, prezența unui număr mare de clienți în același timp etc.
Concluzie
Trebuie să construiești viitorul afacerii tale cu chatboți; Acest lucru va fi de mare ajutor și vă va consolida afacerea în viitoarea revoluție digitală.
Cu chatboții, zona de comunicare cu clienții se schimbă.
Automatizarea chatbot adaugă noi dimensiuni fiecărui aspect al unei afaceri de social media, fie că este vorba de servicii pentru clienți, vânzări, marketing sau implicare.
Chatbots este o zonă necunoscută pentru automatizarea marketingului, dar este și una dintre domeniile marketingului cu risc scăzut și cu rezultate ridicate.
Și pe măsură ce lumea se îndreaptă către digital, trebuie să aveți resursele pentru a o susține.
Te interesează să începi cu marketingul prin chatbot? Iată șansa ta!
Chatboul Botrise are cele mai bune caracteristici. De asemenea, vă puteți abona la cel mai mic preț și vă puteți construi botul pentru paginile de Facebook și, de asemenea, pentru Instagram. Chatbot marketing și vânzări
Botrise Chatbot vă va ajuta întotdeauna ori de câte ori sunteți blocat în marketingul și vânzările afacerii dvs.
Deci, la ce vă gândiți, vizitați Botrise Chatbot pentru mai multe oferte și reduceri uimitoare.
Ce pași urmați pentru a crește marketingul și vânzările prin chatbot?