Cele mai bune 7 platforme de chatbot

Introducere – 7 platforme chatbot performante
Cele mai bune platforme Chatbot pot ajuta clienții să urmărească comenzile, să localizeze costurile de livrare și să stabilească când este deschisă afacerea dvs.
Chatbot-urile sunt o modalitate excelentă pentru companii de a răspunde rapid și eficient la întrebările și problemele pe care clienții le ridică cel mai adesea.
Beneficiile utilizării celor mai bune platforme de chatbot
1. Reduceți costurile și timpul – 7 platforme chatbot performante:
Chatbot vă poate ajuta să reduceți costurile prin colectarea de date gratuite. 7 platforme chatbot performante
Chatbot colectează datele care vă sporesc generarea de clienți potențiali și efortul dvs. și oferă, de asemenea, informații pentru campaniile dvs. de vânzări și marketing.
Chatbot se conectează cu companii 24/7 și, de asemenea, răspunde la întrebările clienților.
Acest lucru reduce timpul de așteptare al clienților, crește fericirea clienților și economisește bani.
2. Creșteți generarea de clienți potențiali:
Chatboții au multe roluri în generarea de clienți potențiali.
Chatbot ajută companiile să se conecteze cu mai multe planuri, colectează informații de contact valoroase și dezvoltă clienți potențiali prin canalul de marketing.
Generarea de clienți potențiali este procesul de conversie a traficului dvs. în clienți potențiali calificați.
Puteți crește implicarea site-ului dvs., crește vânzările și crește profitul general al afacerii.
3. Asistență pentru clienți la orice oră – 7 platforme chatbot performante:
Când clienții dvs. au nevoie de asistență, compania dvs. poate fi acolo, chiar dacă este vorba de companii în afara orelor de program.
Mărește satisfacția clienților, deoarece oamenii pot primi ajutor fără a aștepta un răspuns la un e-mail sau un mesaj vocal.
4. Chatboții vă pot ajuta să vă cunoașteți clienții:
Chatbot poate pune întrebări, colecta răspunsuri și poate arăta clienților tot ce caută.
De asemenea, cu ajutorul chatbot-ului puteți cunoaște nevoile și preocupările clienților dvs., precum și produsul și serviciile de care sunt interesați.
5. Faceți-vă marca mai personală – 7 platforme chatbot performante:
Chatbot-urile sunt ușor de interacționat și, de asemenea, sunt disponibile 24/7, astfel utilizatorii dezvoltă o relație pozitivă cu produsul.
Clienții petrec mai mult timp pe site-ul dvs. și interacționează cu conținutul dvs., ceea ce crește gradul de cunoaștere a mărcii atât pentru dvs., cât și pentru compania dvs.
6. Creșteți satisfacția clientului:
Chatbot poate răspunde rapid la întrebările clienților și oferă asistență 24/7 clienților.
De asemenea, chatboții pot personaliza conversația, deoarece pot vorbi cu oamenii cu numele lor și le pot spune despre noile oferte ale companiei.
De asemenea, ei sfătuiesc clienții atunci când nu pot decide ce ar trebui să cumpere ca un prieten.
Aceste conversații distractive duc la satisfacția clientului.
7. Îmbunătățiți-vă creșterea afacerii:
Chatbot vă poate ajuta să vă dezvoltați afacerea ajungând la mai mulți oameni și sporindu-vă baza de clienți.
De asemenea, vă poate îmbunătăți compania și poate dezvolta fiecare operațiune a companiei dumneavoastră.
Chatbot-urile sporesc implicarea clienților prin introducerea unei interacțiuni personalizate cu clienții și oferind ceea ce au nevoie.
Cele mai bune platforme de chatbot [pentru site web ]
b
1. Chatbot Botrise [Cele mai bune platforme de chatbot]:
Botrise este una dintre cele mai bune platforme de chatbot pentru afacerea dvs.
Cu ajutorul chatbot-ului Botrise, puteți răspunde automat la comentariile urmăritorilor dvs. de pe Instagram.
Partajați o fotografie sau un videoclip pe Instagram. Toate sarcinile pot fi efectuate automat cu funcția noastră de postare programată, Botrise și alte instrumente.
Acum puteți crea și vinde un meniu virtual pentru restaurantul dvs. folosind chatbot-ul Botrise. Meniurile de coduri QR fără contact sunt un lucru de reținut.
De asemenea, vă puteți dezvolta afacerea cu instrumentul de analiză Botrise, care vă oferă acces la pagina de Facebook și datele messenger pe un tablou de bord grafic dedicat de raportare.
Un chatbot Botrise poate fi instalat și pe site, astfel încât vizitatorii site-ului dvs. să primească toate răspunsurile de care au nevoie și, de asemenea, să vă ofere clienții potențiali. 7 platforme chatbot performante
Cu ajutorul chatbot-ului Botrise, Facebook poate răspunde automat la comentariile sau postările tale care au fost publicate pe pagina ta de Facebook.
Poate răspunde la întrebările frecvente ale clienților, poate stabili întâlniri, poate califica clienți potențiali, poate vinde produse etc.
Botrise este cel mai bun chatbot pentru site-uri web, deoarece este o modalitate excelentă pentru companii de a-și automatiza marketingul pe rețelele sociale și de a intra în legătură cu potențialii clienți.
Cele mai bune funcții de chatbot (Botrise) – 7 platforme chatbot performante
Acum că știți ce poate face Botrise pentru dvs., să trecem peste câteva dintre cele mai importante caracteristici ale sale:
Vă puteți automatiza procesul de afaceri în doar câteva minute cu Chatbot-ul Botrise . Configurarea este rapidă și ușoară, deoarece nu trebuie să știți cum să codificați.
Botrise este unul dintre cei mai buni chatbot-uri Facebook Messenger de pe piață.
1. Facebook Messenger – 7 platforme chatbot performante:
Botrise este unul dintre cei mai buni chatboți Facebook Messenger pentru obținerea de clienți potențiali, oferirea de asistență și răspunsul la întrebări înainte de vânzare.
Până în 2023, 2,4 miliarde de oameni vor folosi Facebook Messenger, care este una dintre cele mai populare aplicații pentru smartphone-uri din lume.
Îți poți automatiza afacerea cu Botrise Chatbot, astfel încât să poți petrece mai mult timp cu familia și cu tine însuți. 7 platforme chatbot performante
2. Automatizarea mesajelor directe pe Instagram – 7 platforme chatbot performante:
Automatizați-vă marketingul și comunicarea Instagram pentru o mai bună implicare a clienților și mai multe vânzări.
Automatizăm mesajul dvs. Instagram cu cea mai bună, mai rapidă și mai ușoară automatizare DM Instagram, astfel încât să vă puteți gestiona mai bine clienții și să faceți mai mulți bani.
Nu va trebui niciodată să vă faceți griji că trebuie să utilizați un alt instrument.
3. Messenger E-Com:
Din viitor, salut. Cu funcția de comerț electronic a Botrise, vă puteți configura propriul magazin online chiar în messenger.
Puteți chiar să alegeți între deschiderea unui magazin fizic sau a unui magazin online cu doar câteva clicuri.
Și permiteți clienților să cumpere mărfurile direct din magazin, astfel încât să nu aveți nevoie de un site web de comerț electronic elegant.
4. Chat live – 7 platforme chatbot performante:
Imaginați-vă că puteți vedea ce spun clienții în timp real pe Instagram, Messenger și site-ul dvs. de pe un singur tablou de bord. Care e mai bun?
Asta nu are nevoie de alte instrumente!
Botrise Chatbot știe că uneori avem nevoie de chat live pentru a scăpa rapid de acel client. Oferim și asta.
5. Supliment de chat pentru site-ul web:
Botrise este un chatbot care se poate ocupa de toate nevoile site-ului dvs.
Cu pluginul nostru WordPress simplu și ușor de utilizat pentru mesagerie, puteți începe să vorbiți cu clienții și să vă creșteți imediat numărul de urmăritori.
Nu aveți nevoie de alte instrumente pentru site-ul dvs. Utilizați cele mai bune platforme de chatbot Botrise pentru a vorbi cu vizitatorii dvs.
Pro:
- Funcționează pe Facebook, Instagram, Live Chat, Website Chat și pentru E-Com, de asemenea
- Generați clienți potențiali cei mai calificați în domeniul automatizării.
- Puteți configura Instagram pentru a posta automat, a trimite mesaje directe, a răspunde și a comenta.
- Creați bot Facebook Messenger fără abilități de codare.
- Trimite cupoane și promoții.
- meniuri cu coduri QR fără contact.
2. ManyChat Chatbot – 7 platforme chatbot performante
Acesti chatbot pot fi folosiți pentru a colecta informații de contact, pentru a comunica cu clienții sau pentru a suspenda automatizarea, astfel încât conversația să fie transmisă unui agent.
Acesta (Manychat) este un sistem chatbot care este găzduit în cloud și conceput pentru a fi utilizat în campanii de marketing prin chat desfășurate prin intermediul diferitelor platforme de social media și prin mesaje text.
Caracteristici cheie:
- Folosind o interfață drag-and-drop, utilizatorii pot conecta mesaje și acțiuni.
- Menține-ți publicul interesat cu instrumentele de marketing ale Facebook.
Prețuri pentru Manychat:
- Există un plan gratuit oferit.
- Plan pro 15 USD/lună.
Pro:
- Acceptă chatbot-uri pentru o serie de platforme, inclusiv Facebook Messenger, e-mail și SMS.
- Integrare simplă cu Facebook Messenger.
Contra:
- Când aveți un public mare, poate ajunge să fie destul de costisitor.
- Flow Builder nu este încă ușor de utilizat sau perfect.
- Defectele și încetineala fac chatbot-ul dezvoltat inutil.
3. Chatbot LiveChat – 7 platforme chatbot performante:
Live Chat este o platformă inovatoare de chatbot AI care face generarea de clienți potențiali și achizițiile simple și rapide.
Toate conversațiile care au fost create pe paginile web ale unui site web sunt păstrate în panoul de control.
Utilizatorii pot fi urmăriți în timp real, conversațiile pot fi începute și puteți chiar să treceți de la un schimb la altul.
Caracteristici cheie:
- Angajații de asistență direcționează automat discuțiile către agentul relevant sau către operatorii disponibili.
- Acest program vă permite să monitorizați discuțiile în timp real și să vedeți ce agenți vorbesc.
Preț:
- Plan gratuit pentru 14-30 de zile.
- Început – birou mic: 20 USD/lună.
- Echipa – echipa de suport cu normă întreagă: 41 USD/lună.
- Afaceri – departament de servicii pentru clienți: 59 USD/lună.
Pro:
- Asistență mai rapidă: folosind chatul live, o problemă legată de client poate fi rezolvată în mai puțin de un minut.
- Chatul live le permite clienților să vadă o previzualizare în timp real a ceea ce scriu înainte de a apăsa enter.
Contra:
- Nu funcționează bine cu grupurile de populație legate de vârstă.
- Cerințele pentru timpul de prim răspuns sunt foarte mari.
- Chiar dacă există o cerință mai mică de a fi disponibil decât este cu telefonul, aveți totuși nevoie de oameni în orele de vârf.
4. Mobile Monkey – 7 platforme chatbot performante:
Pentru o mai bună asistență pentru clienți, puteți conecta mesajele SMS, Instagram, Facebook și Web Chat folosind platforma omnicanal a acestui furnizor de chatbot.
Administratorii pot folosi platforma pentru a intra în contact cu clienții potențiali, pentru a desfășura campanii de picurare, pentru a planifica mesaje, pentru a partaja link-uri și pentru a vedea datele privind implicarea publicului.
Caracteristici cheie:
- Dirijarea automată a clienților potențiali și urmărirea îmbunătățesc eficiența serviciilor pentru clienți.
- O căsuță de intrare prin chat integrată combină mesajele primite și cele trimise.
- Automatizează și integrează telefonia afacerii tale.
Preț:
- Plan gratuit disponibil.
- InstaChamp Platinum – 19 USD/lună.
- MobileMonkey Startup Edition – 119 USD/lună.
Pro:
- Creator de chatbot care funcționează pe mai multe platforme.
- În fiecare zi, există webinarii informative.
Contra:
- Nu va exista marketing bazat pe locație aici.
- Va funcționa numai cu aplicația Messenger pentru Facebook.
5. Chatfuel [Cele mai bune platforme de chatbot]:
Chatfuel este cea mai bună platformă de chatbot acea platformă care nu necesită codare pentru utilizare pe Facebook, Instagram și Messenger.
Pentru construirea chatbot-urilor dvs., primiți o tonă de documentație și îndrumări pas cu pas.
Include o interfață de utilizare ușor de utilizat, permițând chiar și începătorilor să creeze și să utilizeze roboți.
Caracteristici cheie:
- Analytics pentru roboți oferă informații valoroase despre funcționarea botului.
- Cu o campanie de picurare bot, transmisiuni și rate mai mari de deschidere a e-mailurilor, creșteți veniturile.
Preț Chatfuel:
- Gratuit – 0 USD/lună.
- Per – 15 USD/lună.
- Premium – 199 USD/lună.
Pro:
- Este posibil să construiți un bot destul de simplu într-o perioadă scurtă de timp.
- Interfață de utilizator simplă și necomplicată.
Contra:
- Nu există suport pentru subrutine, deplasare în mijlocul unui dialog etc.
- Va trebui să-ți smulgi părul dacă încerci să faci ceva mai complicat decât roboții simpli.
6. Tidio Chatbot :
Pentru a vă ajuta să îmbunătățiți serviciul pentru clienți, Tidio oferă o soluție de chat live cu chatbot.
Pentru a oferi asistență proactivă pentru clienți, oferă și o funcție de vizualizare live care vă permite să vedeți cine se află acum pe site-ul dvs. web.
Caracteristici cheie:
- Interfață cu utilizatorul pentru constructori vizuali.
- 16 declanșatori distincti pentru roboții Tidio.
Preț:
- Plan gratuit disponibil.
- Comunicator – 19 USD/lună.
- Chatbots – 49 USD/lună.
Pro:
- Pluginurile configurabile ale Tidio permit comunicarea în timp real cu vizitatorii.
- Tidio promovează produse pe internet și oferte în magazine.
Contra:
- Nu puteți controla discuțiile clienților pe Tidio folosind Twitter, Instagram sau WhatsApp.
- Puteți examina mesajele de pe mai multe site-uri web într-o singură filă dacă supravegheați numeroase întreprinderi de comerț electronic. Ar putea fi ciudat.
7. Pandorabots:
Pandorabots este o platformă de chatbot cu sursă deschisă care le permite oamenilor să creeze și să partajeze chatboți bazați pe inteligență artificială pe web, în aplicații mobile și în aplicații de mesagerie precum LINE, Slack, WhatsApp și Telegram.
Limbajul de scripting AIML (limbajul de markup al inteligenței artificiale) este baza pe care este construit cadrul de chatbot Pandorabots.
Dezvoltatorii pot folosi acest limbaj pentru a crea roboți conversaționali.
Caracteristici cheie:
- Scripturile AIML pot fi folosite pentru a crea roboți care vorbesc mai multe limbi.
- În plus față de boții text-to-speech pe care îi aveți deja, creați roboți de vorbire în text.
Preț:
- Plan gratuit disponibil.
- Dezvoltator – 19 USD/lună.
- Pro – 199 USD/lună.
Pro:
- Aici este folosit limbajul de markup al inteligenței artificiale.
- Interfață de utilizator care răspunde.
Contra:
- Este necesar să folosiți cod pentru a avea un flux decent de chatbot.
- Din păcate, nu vă putem transfera automat apelul către o persoană reală.
Concluzie
Un chatbot este o modalitate ușoară de a obține informații de pe un computer fără a fi nevoie să vă gândiți la cuvintele cheie potrivite pentru a le folosi într-o căutare sau de a căuta mai multe pagini web.
Utilizatorii își pot introduce pur și simplu întrebarea în limbaj natural pentru a obține informații.
Afacerea ta poate oferi rapid servicii excelente și poate rezolva lucrurile pentru un număr mare de consumatori simultan, cu ajutorul unui chatbot.