Ce este CRO? Ghid pentru începători

Ce este CRO?

Introducere – Ce este CRO?

În ceea ce privește marketingul digital, obiectivul este de a produce trafic și clienți potențiali care pot duce în cele din urmă la vânzări. 

Forma lungă a CRO este optimizarea ratei de conversie, în timp ce creșterea traficului pe site este de obicei obiectivul principal, s-ar putea să vă întrebați dacă puteți face ceva pentru a crește ratele de conversie.

Zilnic, mii de persoane vă pot vizita site-ul web. 

Cu toate acestea, nu veți convinge vizitatorii site-ului să facă acest lucru dacă site-ul dvs. nu este conceput pentru a stimula conversiile. 

Dacă nu aveți o strategie solidă de marketing digital, asta face practic întreaga vizită inutilă.

Optimizarea ratei de conversie este un instrument care poate ajuta la creșterea traficului prin marketingul eCommerce .

Vă vom oferi o introducere detaliată a CRO în acest ghid și vom aborda câteva întrebări cheie pe care le-ați putea avea, inclusiv:

  • De ce este important
  • 6 tactici CRO pentru începători

Ce este CRO?

Procesul de a convinge un client să facă o acțiune dorită este ceea ce ne referim când vorbim despre conversii. 

Acest lucru ar putea implica furnizarea adresei de e-mail, efectuarea unei achiziții sau descărcarea ceva.

Este simplu să te bazezi prea mult pe tactici care ar putea fi prea limitate în aplicarea lor. 

De exemplu, puteți neglija alte perspective de conversie, deoarece sunteți preocupat doar să convingeți vizitatorii site-ului web să vă dea adresele lor de e-mail.

Cu toate acestea, dacă CRO este aplicat corespunzător, vă poate ajuta să gestionați întreaga procedură de la început până la sfârșit.În loc să utilizați doar acea strategie de generare de clienți potențiali, aceasta include toate canalele dvs. și fiecare etapă a pâlniei dvs. de conversie.

Conversiile de orice fel, indiferent de unde provin, pot fi calculate folosind o formulă. Ce este CRO?

Înțelegerea modului de calculare a diferitelor rate de conversie este crucială, deoarece CRO este un proces continuu care încearcă să stimuleze conversiile și poate utiliza o varietate de strategii. 

De ce este important CRO?

Acum că avem o mai bună înțelegere a CRO, să vedem de ce fiecare site de comerț electronic ar trebui să ia în considerare procesul de conversie în timp ce își construiește (sau își îmbunătățește) magazinul online.

Vânzări și CRO

Știați că rata tipică de conversie a site-ului de comerț electronic este de doar 2,29 la sută?

Aproape 98 din fiecare 100 de vizitatori ai site-ului dvs. pleacă fără să facă o achiziție, ceea ce reprezintă o mare majoritate.

Marketingul CRO ajută la îmbunătățirea gradului de utilizare și a atractivității site-ului dvs. pentru a încuraja mai multe achiziții.

Faceți ajustări minore cu intenția de a crește numărul de conversii.  Ce este CRO?

Prin urmare, este logic să testați mai multe aspecte pentru a descoperi care încurajează cele mai multe vânzări, cum ar fi plasarea produsului, culoarea și mesajele.

Potrivit lui Casey Halloran de la Costa Rican Vacations:

Astfel de rezultate pot face diferența dintre un an de succes și o pierdere.

Pur și simplu nu știi niciodată ce va funcționa, de aceea trebuie să ÎNCERCI lucruri și să faci estimări educate. „Fără risc, nu există niciun câștig.”

CRO și tactici de marketing online

Trebuie să insufleți încredere și confort vizitatorilor pe care îi aduceți pe site-ul dvs. prin intermediul rețelelor sociale, conținutului și e-mailului dacă doriți ca aceștia să facă o achiziție.

Cu toate acestea, un CRO slab înseamnă că nu veți vedea o rentabilitate bună a cheltuielilor de marketing.

De ce? Pentru că, chiar dacă activitățile dvs. de marketing aduc vizitatori pe site-ul dvs., aceștia nu fac conversie odată ce sunt acolo. 

Dacă site-ul dvs. nu este configurat să convertească cea mai mare cantitate de vizitatori, pur și simplu irosești dolari de marketing.

Un proces CRO mai puternic și o strategie CRO ajută la extinderea ferestrei de oportunitate pentru extinderea afacerii.

6 abordări CRO pe care să le încerce începătorii

Ești pregătit să începi să beneficiezi de CRO?

Testarea divizată este locul unde ar trebui să începeți, deoarece vă permite să determinați care componente de pe pagină convertesc cel mai bine.

Iată șase strategii CRO de bază pentru a începe.

1. Testați intrările de formular online

Există șanse mari să aveți un formular pe site-ul dvs. care solicită acțiuni de la vizitatori. 

Acesta poate fi orice, de la completarea unui formular de contact general la înscrierea pentru un buletin informativ sau obținerea unei cotații pentru un anumit serviciu. Ce este CRO?

Nu creați doar formularul și lăsați-l în pace. Este metoda ideală pentru a începe să utilizați CRO. Numărul de persoane care completează formularul poate varia în funcție de:

  • Numărul de câmpuri din formular
  • Ce domenii sunt necesare

Ce e mai bun? Este foarte simplu să faci acest test CRO.

Decideți câte săptămâni va dura pentru a primi un număr suficient de trimiteri (cel puțin 100). Schimbați numărul de câmpuri de formular care au influență după aceea, de asemenea, acordați planificare același timp.

Urmăriți trimiterile pe care le primiți, apoi repetați. Veți vedea câte câmpuri de formular ar trebui să aveți pentru a obține cele mai multe conversii de la vizitatorii site-ului.

2. Includeți dovezi sociale pe paginile produselor – Ce este CRO?

Dovada socială mărește conversiile, așa cum a fost demonstrat.

Poate fi dificil să alegi ce tip de dovezi sociale preferă publicul tău, având atâtea disponibile. Ce este CRO?

Identificarea tipurilor de dovezi sociale care au ca rezultat cele mai mari rate de conversie globale pe paginile de produse este un alt test CRO pentru începători de încercat. 

Puteți încerca să includeți:

  • Mărturii
  • 5.0 stele
  • Sigle cu „Prezentat în”
  • aprobări de la oameni celebri
  • Media achiziționată

Chiar dacă desfășurați testul CRO pe pagina unui produs, rețineți că măsura de conversie nu este întotdeauna conversiile produselor.

Luați în considerare câți clienți adaugă acel produs în coșul de cumpărături.

Este un alt indicator pe care îl puteți folosi pentru a evalua ce aspecte îi convinge pe clienți să facă o achiziție.

3. Modificați apelurile-la-acțiune de pe blogul dvs.

Dacă nu ați solicitat-o în mod special, nu ar trebui să vă așteptați niciodată ca cineva să facă tot posibilul să facă ceva pentru site-ul dvs.

De exemplu, cineva s-ar putea împiedica într-o postare pe blog și s-ar putea bucura de informațiile pe care le-ați furnizat.  Ce este CRO?

Dar este sigur să presupunem că oamenii nu vor acționa singuri dacă nu există un următor pas clar (cum ar fi descărcarea unei cărți electronice sau accesarea unei pagini cu funcții).

Pentru a ajuta potențialii consumatori să treacă prin canalul de conversie, ar trebui să experimentați cu îndemnurile pe care le includeți în postările de pe blog.

Testați apelul la acțiune cu CRO:

  • Culori
  • Locație în text
  • Comunicare și copiere

Din nou, decideți când veți efectua testul inițial. Pentru a aduna informații despre modificările pe care le-ați făcut, utilizați același interval de timp. 

Veți descoperi că unele combinații generează de obicei cele mai multe înscrieri la buletine informative.

4. Adăugați widgeturi live pe paginile dvs. de produse  – Ce este CRO?

La cine se pot adresa clienții potențiali dacă au întrebări în timpul cumpărăturilor?

Nu vă puteți aștepta ca cineva să facă tot posibilul să facă ceva pe site-ul dvs., așa cum am menționat pe scurt anterior. Trebuie să le oferiți posibilitatea de a face acest lucru (și să o faceți evident).

Acesta conține widget-uri care permit vizitatorilor site-ului web să se întrebe când au nevoie de asistență. Ce este CRO?

Pe site-ul lor, Prana Brush a implementat acest test după cum este descris de Rebecca White:

Implementarea unei ferestre de chat în timp real este recomandarea mea principală pentru îmbunătățirea ratelor de conversie, pe baza experienței mele.

Analiza noastră a datelor înainte și după a arătat că oferirea cititorilor acces la chat live pentru a pune întrebări le-a crescut imediat disponibilitatea de a naviga pe site-ul nostru (creșterea numărului mediu de vizualizări ale paginilor).

Timpul petrecut acolo (creșterea timpului de locuință), încrederea lor în marca noastră și probabilitatea lor de a face o achiziție (conversii crescute).

În general, am observat o creștere cu 20% a afișărilor medii ale paginilor, o creștere cu 20% a timpului mediu de așteptare și o creștere cu 20% a conversiilor.

Casetele de chat sunt utile numai dacă le poți urmări și răspunde imediat la întrebări.

Dacă resursele tale sunt limitate, este de preferat să renunți la o casetă de chat decât să ai una care nu are personal adecvat, deoarece acest lucru ar putea dăuna impresiilor vizitatorilor site-ului tău.

Pentru a răspunde la întrebări și a menține utilizatorii să facă clic pentru a cumpăra sau a descărca, este utilă o suprapunere care utilizează programe precum ManyChat. 

Pentru o experiență fără fricțiuni pentru clienți, acesta poate răspunde automat la cele mai frecvente întrebări și poate oferi un răspuns imediat.

5. Modificați titlurile de pe pagina de destinație

Unul dintre cele mai dificile lucruri de făcut este să scrieți titluri și o copie a paginii de destinație. Ce este CRO?

Atunci când decideți cum să construiți o pagină de destinație care poate aduce beneficii afacerii dvs., există milioane de combinații posibile de cuvinte, fraze și propoziții. 

Opțiunea care generează cele mai mari conversii din traficul site-ului web nu este neapărat prima cu care ai venit.

Petreceți ceva timp creând câteva variante, fiecare cu puțin diferită:

  • Mesaje
  • Formate
  • Lungimi

Acordați fiecărui titlu ceva timp pentru a culege date înainte de a face o altă editare.

S-ar putea să descoperi că titlurile mai scurte convertesc mai bine în general decât cele mai lungi. 

Or, comunicările care subliniază avantajele produsului generează mai multe conversii decât mesajele care se concentrează pe caracteristicile acestuia.

Ar putea dura ceva timp pentru a identifica cele mai bune pagini de destinație care convertesc în mod regulat pentru compania dvs., având în vedere abundența de alternative de testare.

(Pentru a vă ajuta cu acest lucru, strângeți informații din alte surse. De exemplu, anunțurile dvs. de pe Facebook sau PPC ar fi putut fi mult mai bune decât restul. 

Verificați dacă mesajul s-a schimbat. Dacă da, începeți de acolo în timp ce faceți teste de copiere a paginii de destinație.)

6. Ușurează procedura de plată – Ce este CRO?

Majoritatea site-urilor de comerț electronic au o călătorie complicată a consumatorilor.

Chiar și cu cele mai bune pagini de produse din lume optimizate, aproximativ 70% dintre coșurile de cumpărături online sunt abandonate. În plus, testarea CRO split trebuie efectuată pe paginile dvs. de plată.

Adăugarea de componente la pagina de plată este cea mai simplă metodă de a realiza acest lucru.

De exemplu, puteți examina efectele următoarelor completări asupra numărului de cumpărători care părăsesc coșurile de cumpărături online:

  • fiind necesare mai puține documente
  • activarea autentificarii pe rețelele sociale

De obicei, este necesar cel mai mic timp pentru a finaliza acest test CRO. Dar este una dificilă.

Riscați să nu aveți conversii dacă faceți prea multe modificări paginii de finalizare a comenzii (sau dacă o rupeți accidental în timp ce modificați pagina).

Da, este crucial să evaluezi factorii care scad rata de abandon al coșului. Cu toate acestea, fiți precaut când faceți modificări în această pagină. Ce este CRO?

Concluzie: 

CRO nu este pur și simplu un alt termen de marketing elegant căruia nu trebuie să-i acordați atenție, după cum puteți vedea.

Fiecare site de comerț electronic ar trebui să facă teste A/B pentru a se asigura că fiecare pagină este optimizată pentru conversie, fie că este vorba de clienții să facă achiziții, să se înscrie la buletine informative sau să adauge lucruri în coșul lor online.

Ține întotdeauna cont de valoarea ta de succes și încearcă să schimbi câte un lucru pe rând. În curând vei realiza cât de crucială este optimizarea site-ului.