Bune practici pentru generare de vânzări

Introducere – Bune practici generare vânzări
Pentru întreprinderile mici și marile corporații deopotrivă, îmbunătățirea ratei de conversie a fost o dificultate. Bune practici generare vânzări
Oamenii vizitează site-ul web, examinează produsul și lasă o recenzie, dar nu cumpără.
De ce?
Ar putea exista o varietate de explicații pentru acest lucru. Voi enumera mai jos câteva dintre ele:
- Care sunt metodele lor de stabilire a încrederii?
- Ei nu sunt siguri dacă produsul va fi sau nu benefic pentru ei.
- Sunt necesare mai multe informații.
Dacă sunteți proprietarul unei mici afaceri, va fi dificil să supraviețuiți pe această piață competitivă cu mai puține conversii. Bune practici generare vânzări
Multe corporații mari cu resurse financiare caută sfatul unor experți precum Neil Patel, care a asistat companii precum Amazon, NBC, GM, HP și Viacom în creșterea vânzărilor.
Cu toate acestea, dacă sunteți o afacere mică, va trebui să faceți ceva pe cont propriu pentru a menține vizitatorii site-ului dvs. interesați de produsul sau serviciul dvs. și pentru a-l cumpăra.
Optimizarea ratei de conversie (CRO) este o modalitate de a crește numărul de vânzări/înscrieri prin utilizarea unei varietăți de tehnici.
Astăzi, voi trece peste câteva dintre cele mai bune practici de optimizare a ratei de conversie pentru îmbunătățirea experienței de cumpărare a clienților și creșterea conversiilor din vânzările online:
Cele mai bune 7 practici de optimizare a ratei de conversie pentru a genera vânzări
1. Forme mai puțin complicate | Generați vânzări
Ați intenționat vreodată să completați un formular online doar pentru a fi descurajat de numărul copleșitor de câmpuri necesare?
Este una dintre cele mai eficiente modalități de a-ți sabota rata de conversie. Eliminați orice câmpuri de formular neesențiale, lăsând doar cele necesare pentru a vă atinge obiectivul. Bune practici generare vânzări
Înscrierile au crescut cu 10% pentru fiecare câmp de formular pe care l-am șters.
Evident, acest lucru poate fi dus prea departe.
Dacă personalul dvs. de vânzări nu are toate informațiile de care au nevoie pentru a urmări clienții potențiali, înscrierile dvs. pot fi mari, dar rata dvs. de închidere va fi slabă.
Așadar, obțineți combinația perfectă între colectarea de informații vitale despre clienții potențiali și menținerea câmpurilor la minimum.
Doar asigurați-vă că fiecare câmp este crucial. Ar trebui eliminat dacă nu este.
Sugestie : Ușurați lucrurile pentru vizitatori, îmbunătățiți experiența clienților și optimizați rata de conversie a site-ului dvs.
2. Live Chat | Generați vânzări – Bune practici generare vânzări
Cine nu apreciază puțină asistență atunci când iese la cumpărături? Nu este grozav când cineva alege exact stilul de sacou pe care l-ai căutat, dar parcă nu îl găsești?
De aceea, mall-urile și showroom-urile vă oferă asistență sub forma unui vânzător. Dar, în cazul unui magazin de comerț electronic, ce ați face?
Una dintre tacticile de optimizare a ratei de conversie care îi va ajuta pe vizitatorii site-ului web să obțină ceea ce își doresc este chatul live.
Această aplicație vă permite să interacționați cu vizitatorii site-ului dvs. în timp real, oferind o experiență pozitivă de cumpărături, transformându-i în clienți și mărind rata de conversie a chatului live.
Clienții pot obține răspunsuri la problemele lor rapid și fără a fi nevoiți să aștepte atunci când utilizați software de asistență prin chat live și chatbot pentru a vă conecta cu ei.
Chatboții înlocuiesc frecvent partea umană a chat-urilor live, iar cele două sunt adesea considerate posibilități complementare.
Companiile care pot combina cele două, cu chatbot-uri care interacționează cu clienții în afara orelor de program, vor fi probabil cele mai de succes.
Sugestie : Încercați să răspundeți la întrebările vizitatorilor site-ului dvs. web și aceștia vor deveni clienți înainte să vă dați seama.
3. Dovada socială și aprobări | Generați vânzări – Bune practici generare vânzări
De ce atât de mulți oameni folosesc Amazon pentru a face achiziții? Se datorează, în parte, apariției recenziilor lor despre produse.
Recenziile clienților sunt un must-have în era comerțului cu amănuntul pe internet. Prezența recenziilor clienților semnalează cumpărătorilor și clienților potențiali că afacerea dvs. este legitimă și de succes.
Obținerea de feedback pozitiv poate face sau distruge compania. Ca recompensă pentru furnizarea unei recenzii, puteți oferi clienților un cod de cupon sau alte forme de stimulente data viitoare când efectuează o achiziție.
În mod similar, pentru întreprinderile bazate pe servicii, recenziile produselor sunt o caracteristică extraordinară. Bune practici generare vânzări
Vă puteți construi compania ca una în care se poate avea încredere că va oferi un produs valoros, solicitând clienților să explice de ce aleg compania dvs. și beneficiile pe care le-au obținut.
Sugestie: Dacă se lasă o recenzie negativă, răspundeți la aceasta și încercați să remediați situația. Clienții îl percep în mod favorabil și cred că îți pasă de ei.
4. Retargeting | Generați vânzări – Bune practici generare vânzări
Rata de conversie pentru site-uri web este de aproximativ 2% în medie. Aceasta înseamnă că aproape toți cei care vin pentru prima dată pe site-ul dvs. pleacă fără să ia măsurile pe care doriți să o facă.
Aici intră în imagine retargetingul. Vă ajută să aduceți înapoi oamenii care v-au văzut deja site-ul.
Retargeting vă permite să ajungeți la persoane care au părăsit anterior site-ul dvs. din orice motiv.
S-a demonstrat că influențează ratele de conversie într-un număr de studii statistice.
Iată doar câteva dintre numeroasele statistici care demonstrează valoarea redirecționării în optimizarea ratei de conversie.
Utilizatorii care au fost redirecționați au cu 70% mai multe șanse să facă conversii.
Vizibilitatea căutării de marcă poate fi crescută cu mai mult de 1.000% cu reclame redirecționate.
Brandurile au rezervat 49% din cheltuielile lor doar pentru retargeting. Bune practici generare vânzări
Puteți menține dialogul cu potențialii dvs. cumpărători și îi puteți ajuta să-și amintească marca pentru achiziții viitoare, folosind retargeting.
Cu mesaje și oferte personalizate, puteți atrage foștii vizitatori înapoi pe site-ul dvs. și îi puteți transforma în clienți plătitori.
Retargeting-ul vă pune firma în fața potențialilor clienți tot timpul, oferindu-vă un avantaj competitiv într-o industrie mereu competitivă.
Sugestie: anunțurile de remarketing trebuie reduse la minimum pentru a evita supărarea.
5. CTA ar trebui identificat | Generați vânzări – Bune practici generare vânzări
Pe un singur ecran, nu supraîncărcați vizitatorii cu prea multe opțiuni și butoane CTA.
Dacă aveți toate îndemnurile dvs. într-un singur loc, pe aceeași pagină, fie că este vorba despre „Adăugați la lista de dorințe”, „Partajați pictograme”, „Adăugați în coș” sau „Aflați mai multe”, vă poate ajuta să împiedicați site-urile dvs. să fie prea aglomerate.
Conduceți utilizatorul la butonul de îndemn sau la acțiunea pe care doriți să o întreprindă pe pagina respectivă.
Folosiți „Adăugați în coș” dacă se află pe pagina unui produs. Folosiți „Proceed to Checkout” dacă se află pe pagina Coș.Sugestie: alegeți o culoare CTA pe care nu ați folosit-o în altă parte pe site.
6. Video
Pentru companiile care încearcă să creeze un interes pentru marca lor pe piață, videoclipurile sunt mai vitale ca niciodată. Bune practici generare vânzări
Toată lumea pare să fie captivată de marketingul video, de la cei mai mari jucători ai industriei până la cei care au început.
Acest lucru se datorează faptului că videoclipurile au potențialul de a deveni virale. În plus, videoclipurile sunt excelente pentru început de conversație.
Cu atât de multe instrumente de marketing video, idei și trucuri disponibile pe internet, transformarea filmelor de brand în fluxuri de numerar nu a fost niciodată mai ușoară.
Iată câteva statistici de marketing video:
Până în 2017, videoclipurile vor reprezenta aproximativ 70% din tot traficul de internet.
Pe un site web care conține videoclipuri, utilizatorul mediu petrece cu 88% mai mult timp.
Șaizeci și patru la sută dintre cumpărători sunt înclinați să cumpere un produs după ce vizionează un videoclip despre acesta.
Potrivit a 70% dintre specialiști în marketing, videoclipurile au o rată de conversie mai mare decât alte medii. Bune practici generare vânzări
Când videoclipurile sunt încorporate într-un e-mail, CTR (rata de clic) crește cu 200 până la 300 la sută.
1. Videoclipuri vizate
Zilele în care urmărirea eforturilor dvs. de marketing video era grea au trecut de mult.
Este mai ușor să evaluați datele și să generați videoclipuri personalizate pentru a asigura conversii maxime acum că tehnologia evoluează într-un ritm mai rapid.
YouTube poate fi folosit pentru marketing video direcționat, care are succes și poate fi acționat.
2. Videoclipuri optimizate pentru mobil – Bune practici generare vânzări
Am mai vorbit despre necesitatea optimizării pentru dispozitive mobile și acum este și mai important să vă asigurați că videoclipurile mărcii dvs. sunt optimizate pentru dispozitive mobile, astfel încât mai mulți oameni să le poată viziona.
Nu uitați că dispozitivele mobile reprezintă 20% din vizionările videoclipurilor. Bune practici generare vânzări
3. Videoclipuri personalizate
Este important să rețineți că consumatorii de astăzi se așteaptă la experiențe personalizate de la tot ceea ce consumă, inclusiv conținut și videoclipuri.
Ca rezultat, faceți tot posibilul pentru a crea videoclipuri personalizate care să rezoneze cu consumatorii țintă.
Creați filme care să răspundă întrebărilor obișnuite din partea publicului țintă și explicați cum compania dvs. le poate ajuta.
Sugestie : Încercați câteva variante diferite, cum ar fi scurt și lung, pentru a vedea ce preferă clienții dvs.
Unele dintre produsele tale pot necesita explicații aprofundate, în timp ce altele pot fi explicate într-un mic videoclip.
7. Pop-up cu intenție de ieşire
S-ar putea să credeți că ferestrele pop-up sunt neplăcute, dar nu ați dori să păstrați 10% până la 15% dintre vizitatorii site-ului dvs. care sunt pe cale să plece?
Ferestrele pop-up Exit Intent sunt o metodă grozavă de a păstra utilizatorii care sunt pe cale să părăsească site-ul dvs., oferindu-le un preț special,
Cum ar fi o reducere de 10% dacă cumpără ACUM! De asemenea, le puteți oferi alternative precum „Nu v-a plăcut acest pantof? „sau „Nu ți-a plăcut acest pantof?” Vezi cei mai noi pantofi de la ABC!
În acest fel, veți putea să le întrețineți și să le oferiți ceva ce nu pot refuza, ducând la o conversie a clienților.
Sugestie : nu vă bazați prea mult pe această funcție.
Concluzie
Ți-am oferit câteva sugestii pentru creșterea ratei de conversie; acum depinde de tine să le încerci și să stabilești ce funcționează cel mai bine pentru site-ul tău personal.