Bune practici pentru îmbunătățirea performanței campaniilor prin e-mail

Bune practici campanii e-mail

Introducere – Bune practici campanii e-mail

Una dintre cele mai eficiente tehnici pentru proprietarii de magazine de comerț electronic pentru a crește vânzările este de departe marketingul prin e-mail. Bune practici campanii e-mail

Fiind una dintre puținele platforme de marketing în care publicul tău este al tău și nu ai plătit pentru a ajunge la ei, ei au ales deja să audă de la tine.

Rezultă că e-mailul ar trebui să fie o prioritate de top pentru multe magazine online nou lansate și în expansiune.

Cu toate acestea, este prea simplu să irosești e-mailul ca mediu util și profitabil prin trimiterea de e-mailuri neinteresante către destinatarii incorecți.

Înțelegerea tipurilor de bază de e-mailuri pe care le puteți trimite consumatorilor este un loc fantastic de început, deoarece marketingul prin e-mail excelent este oportun, relevant și personalizat.

În general, există trei tipuri de e-mailuri pe care le puteți trimite. E-mailuri tranzacționale, care conțin, de asemenea, notificări și chitanțe post-cumpărare

E-mailuri promoționale, cum ar fi buletine informative, e-mailuri de vânzări și e-mailuri care anunță produse noi

E-mailuri ciclului de viață, care sunt trimise pe baza acțiunilor unui client (pentru trimiterea unui e-mail către clienții care și-au abandonat coșul de cumpărături).

Și este adevărat că există o serie de e-mailuri pe care le puteți trimite în cadrul fiecărei categorii – chiar și o verificare rapidă a campaniilor derulate de companii binecunoscute demonstrează cât de variat este posibil.

Dar este esențial să rețineți că majoritatea „componentelor” de lucru din e-mailurile pe care le trimiteți sunt aceleași: un subiect și un preîncălzitor, textul corpului, imaginile, un îndemn la acțiune etc.

Puteți începe să primiți rezultate mai bune de la (aproape) fiecare e-mail pe care îl trimiteți, fiind conștienți de câteva bune practici încercate și adevărate.

Ce este Email Marketing?

Trimiterea de e-mailuri către un grup de persoane – de obicei potențiali și clienți – pentru a le actualiza cu știrile companiei sau pentru a le vinde un produs sau serviciu este cunoscută sub denumirea de marketing prin e-mail .

E-mailurile cu valoare și vânzări ar trebui să facă parte din strategia și campaniile dvs. de marketing prin e-mail, astfel încât să puteți construi relații reale cu clienții, în timp ce vă promovați marca.

E-mailurile de vânzări se concentrează pe produsele, actualizările și vânzările companiei dvs., în timp ce e-mailurile cu valoare se concentrează asupra consumatorilor și oferă informații pertinente și utile.

Pentru cel mai bun angajament de marketing prin e-mail, urmați regula 80/20:

80% e-mailuri valoroase și 20% e-mailuri de vânzări în fiecare trimestru. Bune practici campanii e-mail

Este o strategie de email marketing cea mai bună opțiune pentru compania mea?

Accelerarea digitizării este una dintre cele mai importante consecințe ale COVID-19 asupra întreprinderilor. Pentru a auzi de la clienții dvs. și pentru a le răspunde, trebuie să aveți cel puțin un canal digital.

Fiind una dintre cele mai eficiente platforme de marketing deținute pentru organizații, e-mailul se află în fruntea acestei liste. În plus, este economic și privat. Campaniile de e-mail sunt trimise de peste 83% dintre firmele business-to-business ca parte a planului lor de marketing digital.

Strategii de e-mail marketing

Iată câteva măsuri de urmat înainte de a decide dacă campaniile de marketing prin e-mail sunt adecvate pentru organizația dvs.

Verificați dacă publicul țintă este prietenos cu e-mailul. De exemplu, o companie de tehnologie are mai multe șanse să aibă un public prietenos cu e-mail-ul decât o companie de construcții (oameni care petrec mai mult timp online și pe e-mail).

Întrebați-vă despre preferințele clienților dvs. Puteți face acest lucru folosind site-ul dvs. web, conturile de rețele sociale sau interacțiunile personale. Bune practici campanii e-mail

Atunci când determinați dacă inițiativele de marketing prin e-mail vor avea succes pentru compania dvs., obținerea informațiilor de la clienții pe care îi deserviți vă va ghida în modul corect.

Pentru a afla dacă compania dvs. poate produce strategii de marketing eficiente, priviți în echipa dvs. Dacă nimeni din personalul dvs. nu este un bun comunicator, puteți angaja un copywriter independent sau puteți externaliza la o firmă de marketing.

Nu există linii directoare specifice pentru a determina dacă să includă inițiative de marketing prin e-mail în planul de marketing al companiei tale.

Cea mai bună abordare pentru a determina dacă este potrivit pentru compania dvs. este să o încercați. Segmentați-vă publicul și desfășurați teste cu grupuri mici, la fel ca o lansare a fazei pilot de marketing prin e-mail, pentru a reduce erorile atunci când începeți.

Beneficiile marketingului prin e-mail pentru marca dvs. 

E-mailul este o bază de marketing și cu un motiv întemeiat:

Toate canalele de marketing combinate, marketingul prin e-mail oferă cel mai mare ROI, mai ales atunci când este făcut corect. Bune practici campanii e-mail

Cu toate acestea, mulți dintre noi aleg pentru ceea ce pare rapid și simplu, mai degrabă decât să optăm pentru un curs de acțiune mai deliberat.

Chiar și jucătorii importanți vă vor spune că atragerea imediată a publicului dvs. nu este întotdeauna cea mai bună strategie.

Tara Chiarell susține că acest lucru duce frecvent să cheltuiești mai mult timp și bani pe termen lung.

Marca dvs. poate beneficia de un marketing prin e-mail atent, dar cum puteți începe să vă îmbunătățiți eforturile de marketing prin e-mail? Cum începi?

Cele mai bune practici de marketing prin e-mail pentru a vă îmbunătăți campaniile

1. Evitați să cumpărați liste de contacte.

Acest prim sfat nu ar trebui să fie o știre, dar în lumina Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR), este important să repetăm.

Campaniile de e-mail depind de o rată bună de deschidere și, dacă trimiteți e-mailuri către destinatari ale căror informații le-ați achiziționat mai degrabă decât le-ați câștigat din interacțiunile anterioare, veți observa o scădere rapidă a eficienței e-mailurilor dvs. Bune practici campanii e-mail

În plus, pentru a contacta orice destinatar european,

trebuie să aveți aprobarea lor în conformitate cu GDPR, iar listele de e-mail achiziționate nu includ frecvent acest consimțământ.

Versium Reach este o platformă concepută pentru agenții de marketing B2B, care vă poate ajuta să dețineți date despre publicul țintă pe numeroase canale de marketing. Vă poate ajuta să vă atingeți publicul țintă.

2. Când este momentul ideal pentru a trimite e-mail?

Uneori, momentul unui e-mail este la fel de crucial ca și conținutul. Cunoașterea audienței și efectuarea de teste pentru a descoperi ce funcționează sunt primii pași în determinarea celui mai bun moment pentru a trimite mesaje de e-mail.

Descoperirea orelor de vârf de cumpărare este cel mai bun loc de început pentru e-mailurile de marketing pentru magazinele online. Bune practici campanii e-mail

Când magazinul dvs. vinde cele mai multe produse în timpul zilei?

Puteți utiliza aceste date pentru a vă informa abordarea de marketing prin e-mail, deoarece vă oferă o viziune asupra rutinelor și disponibilității clienților dvs.

Atâta timp cât sunteți configurat pentru comerțul electronic, puteți utiliza Google Analytics pentru a urmări perioadele de vârf de cumpărare. Consultați postarea noastră despre utilizarea Google Analytics pentru comerțul electronic, dacă nu sunteți deja.

Cel mai bine este să trimiteți e-mailuri tranzacționale, cum ar fi o confirmare a comenzii, imediat după o tranzacție. Pentru a le face corect, e-mailurile ciclului de viață – care sunt trimise ca răspuns la anumite comportamente ale clienților – au nevoie de puțin mai multă testare.

De exemplu, momentul ideal pentru a trimite un e-mail de coș abandonat se poate schimba în funcție de cauza abandonului și de planul dvs. de recuperare a comenzii.

3. Colectarea de informații pentru segmentarea e-mailului:

Includeți o întrebare de preferință în e-mailul de bun venit,

Cerând utilizatorilor să completeze un profil de utilizator, abonații existenți ar trebui să primească un e-mail proaspăt în care le cere să-și ajusteze selecțiile pe baza segmentului de achiziții anterioare.

Deși acest e-mail poate părea puțin lung, demonstrează cum să le ceri cititorilor mai multe informații cu un singur clic.

4. Estimați eficient succesul campaniilor dvs. de e-mail pentru a crește producția

Ne concentrăm frecvent asupra ratelor de deschidere și de clic pentru fiecare e-mail atunci când evaluăm succesul marketingului nostru prin e-mail.

Cu toate acestea, există tehnici mai precise pentru a evalua succesul marketingului prin e-mail. De exemplu, faceți clic pe acoperire după deschidere. Bune practici campanii e-mail

Iată o ilustrare: ați putea afla câte persoane au dat clic și au deschis e-mailurile dvs. în general în decursul, să zicem, în ultimele 30 de zile.

Când aveți segmente bazate pe abonați activi și inactivi, puteți utiliza aceste informații pentru a vă personaliza campaniile.

Acoperirea deschisă și acoperirea clicurilor măsoară eficacitatea generală a tuturor campaniilor dvs., în timp ce ratele de deschidere și ratele de clic pur și simplu evaluează succesul unei singure campanii.

Rata dvs. de clic pentru deschidere este o altă măsură utilă pentru măsurarea dobânzii pe termen lung (CTOR). Procentul de abonați care fac clic după ce v-au vizualizat e-mailul este cunoscut sub numele de CTOR.

Eficiența CTA și conținutul dvs. pot fi evaluate folosind această statistică în mai multe campanii.

5. Asigurați-vă că e-mailurile dvs. sunt compatibile cu dispozitivele mobile

Potrivit cercetărilor de la Litmus și BlueHornet, 71% dintre destinatari vor șterge un e-mail imediat

dacă nu arată bine pe dispozitivul lor mobil, potrivit Cynthia Price, vicepreședinte de marketing la Emma, o companie care oferă servicii și instrumente de email marketing.

Un profesionist vă sfătuiește că, pentru a preveni ca [e-mailul dvs.] să meargă direct la coșul de gunoi, trebuie să vă concentrați pe crearea de conținut de e-mail optimizat pentru mobil, care este atrăgător și convingător pe un smartphone.

Ea îi sfătuiește pe agenții de marketing să „folosească un design cu o singură coloană care funcționează bine cu derularea verticală” pentru a realiza acest lucru.

Folosiți grafice considerabile și titluri provocatoare (deși mulți specialiști în marketing sfătuiesc mărcile să NU folosească grafice considerabile). Bune practici campanii e-mail

Includeți mult spațiu alb pentru a simplifica scanarea. Subiectele dvs. ar trebui să fie scurte. În plus, asigurați-vă că butoanele CTA au o dimensiune de cel puțin 44 de pixeli pătrați și sunt ușor de atins.

Potrivit lui Vandenberg, „Serviciile de marketing prin e-mail precum MailChimp vă permit să testați cum arată mesajele dvs. pe mai multe dispozitive și căsuțe de e-mail,

cum ar fi Gmail în Chrome sau Outlook 2011 și asigurați-vă că desenele dvs. sunt afișate corect oriunde sunt livrate.”

Utilizați un design receptiv în timp ce vă creați e-mailurile dacă nu utilizați un serviciu de e-mail care vă permite să previzualizați cum vor apărea mesajele dvs. pe diverse gadget-uri.

Potrivit celui mai recent raport de referință al Yes mail, companiile cu design responsive în toate e-mailurile lor au o rată de clic pentru deschidere pe dispozitivele mobile care este cu 55% mai mare decât mărcile fără design responsive în oricare dintre campaniile lor, potrivit Ivy Shtereva, director de marketing la Yesmail.

6. Asigurați-vă că subiectul este atât captivant, cât și concis.

Faceți-l cât mai interesant, sfătuiește Michael Weiss, cofondator și managing partner al C-4 Analytics, o firmă de marketing digital.

Subiectul e-mailului tău determină dacă reușești sau nu, susține el. „Fie fă o ofertă puternică pe care clienții tăi le va fi greu să o refuze, cum ar fi o reducere de 50% la cel mai popular program al nostru, sau anunță-i despre un eveniment spectaculos, cum ar fi „Duck a l’Orange se întoarce marți!”

Dacă aveți o listă de corespondență segmentată creată special pentru obiceiurile individuale de cumpărare ale clienților dvs., aceasta are mult mai mult succes. Bune practici campanii e-mail

Potrivit lui EJ McGowan, director principal și director general al Campaigner, „Liniile de subiecte pot face sau ucide o campanie”.

„Ar trebui să fie suficient de interesanți pentru a-i atrage pe destinatari să citească e-mailurile și suficient de accesibili pentru a-și menține interesul.

Păstrați-le scurte în primul rând, deoarece, în opinia sa, orice mai mare de 50 de caractere riscă să fie scurtat. Mai puțin de 50 de linii de caractere au rate de deschidere mai mari.

În plus, „evitați să fiți excesiv de agresiv, dar faceți un efort pentru a transmite un sentiment de urgență în subiectul unui anunț unic sau cu o ofertă pe timp limitat”.

Potrivit lui Sean Hay, director de reținere la Sunglass Warehouse, „Scurte rânduri de subiecte care transmit urgență – [cum ar fi] „Ultima oportunitate!” — Se termină în seara asta! etc…” Când facem acest lucru, observăm rate de deschidere care sunt cu până la 8% mai mari decât de obicei. Cu toate acestea, capacitatea e-mailului de a genera vânzări „depinde de oferta conținută în e-mail”.

7. Păstrați punctul cheie și îndemnul la acțiune afișate vizibil

Conținutul pe care cititorul îl poate vedea înainte de a derula în jos este denumit „deasupra paginii”.

Materialul de mai sus atrage în continuare cea mai mare atenție, în ciuda noilor date care sugerează că consumatorii derulează mai mult decât au făcut-o vreodată, datorită rețelelor sociale și cronologiei verticale.

Consumatorii petrec 57% din timpul lor de vizionare pe materiale care se află deasupra pliului, conform studiului de urmărire a ochilor de la Nielsen Norman Group. Bune practici campanii e-mail

Acest procent scade brusc la 17% din al doilea ecran și continuă să scadă pe măsură ce se derulează.

Puneți mesajul și CTA deasupra pliului, ținând cont de acest lucru. Îți crește rata de conversie, deoarece va fi primul lucru pe care îl vor vedea abonații tăi când îți deschid e-mailul.

În plus, puteți efectua mai întâi un test A/B pentru a verifica teoria și a verifica dacă este valabilă pentru e-mailurile dvs.

8. Faceți salutul prin e-mail unic

Citiți frecvent e-mailuri care încep cu „Dragă membru”?

Tipul de client în care se încadrează (membru, abonat, utilizator etc.) poate fi folosit pentru a vă clasifica publicul de e-mail, dar nu ar trebui să fie primul lucru pe care îl văd clienții atunci când deschid comunicațiile companiei dvs.

Incluzând prenumele conexiunilor dvs. în e-mailul de bun venit, puteți capta imediat interesul cititorului. Acesta este cunoscut ca simbol de personalizare pentru utilizatorii HubSpot, iar crearea unuia arată astfel:

Apoi, prin preluarea acestui token de personalizare din HTML-ul e-mailului, linia de adresă a e-mailului dvs. va afișa automat prenumele persoanei de contact, cum ar fi: Salut, !

Nu va trebui să scrieți și să trimiteți manual 50 de e-mailuri individuale de acum înainte, dacă personalizați linia de bun venit a unui e-mail cu numele a 50 de destinatari. Bune practici campanii e-mail

Întâmpinarea campaniei dvs. de e-mail poate fi acum configurată cu numele destinatarilor din lista dvs. de contacte folosind o varietate de soluții de marketing prin e-mail, asigurându-se că fiecare destinatar primește o versiune personalizată a aceluiași mesaj.

Concluzie

Chiar dacă consumatorii primesc sute de e-mailuri în fiecare zi, asta nu înseamnă că e-mailurile tale ar trebui ignorate.

Puteți revitaliza tipurile de e-mailuri pe care le trimiteți prin revitalizarea inițiativelor de marketing prin e-mail.

Utilizați strategiile enumerate mai sus pentru a vă ajuta să generați e-mailuri mai atractive, să vă consolidați marca și să-i convingeți să cumpere din nou de la dvs.